Як заробляти в Тік-Ток? Розповідаємо!

Соціальну мережу ТікТок можна вважати своєрідним феноменом, адже розробники створювали майданчик для розваг та непрофесійних роликів. Всього за декілька років платформа стала мегапопулярною та відкрила можливості для заробітку. У кожного користувача є шанс вийти на новий фінансовий рівень. Деякі способи приносять великий прибуток, інші можуть здаватись складними. Як обрати найкращий для себе?

Статистичні дані підтверджують, що за останні чотири роки аудиторія збільшилась у 19 разів і досягла 2 млрд., тим часом як Facebook та YouTube набирали 1 млрд по 8 років. Застосунок знаходиться на перших позиціях по кількості завантажень, число користувачів росте. Спочатку тривалість коротких відео була в межах 15 секунд, зараз можна викладати ролики до 3-х хвилин.

Хто може заробляти у Тік-Ток

Платформа відкриває широкі можливості для новачків та ставиться до них надзвичайно лояльно. Виконуючи правила, нові користувачі можуть набирати підписників, робити прямі ефіри, просувати бренди або власну сторінку. Головне — цікавий контент, що буде приваблювати аудиторію. Платформа не дозволяє викладати сумнівні відео, тому порушникам не вдасться стати популярними.

Слід відмітити, що реклама в цій соціальній мережі дешевша, ніж в Інстаграм. Відсутність офіційної партнерки для монетизації роликів, як у Youtube, заставляє шукати інші способи заробітку. Є і позитивні моменти — залучення платоспроможної аудиторії. Раніше глядачами були підлітки, зараз — більш дорослі люди. Заробляти можуть всі користувачі, залишається обрати спосіб.

Монетизація Тік Ток: основні методи

Існує декілька способів, за допомогою яких можна заробляти та монетизувати контент. Бренди, блогери, інфлюенсери та звичайні користувачі вкладають немалі гроші в рекламу для розкрутки, проте можуть отримувати прибуток від кампаній або колаборацій.

Інтегрована реклама у відео 

Маючи понад 10 тисяч підписників можна повноцінно продавати рекламу у ТікТок. Формат різний — згадка імені чи посилання на акаунт. Ціна стартує від 500 гривень за згадку. Монетизація не ставить обмежень щодо кількості згадувань, тому можна:

  • згадати інший акаунт у відео для стрічки;
  • домовитись про взаємний піар із іншими авторами;
  • залишити посилання на сайти або інші соцмережі.

Реклама не повинна бути навʼязливою, адже користувачам потрібна цікава розважальна інформація. 5-10 рекламних постів на місяць цілком достатньо. Якщо підписників небагато, можна працювати по бартеру, щоб наростити аудиторію.

Амбасадорство бренду

Цей спосіб також для сторінок з великою кількістю підписників. Співпраця за взаємним договором полягає у використанні товарів у роликах, прямих ефірах, участі у промоакціях. Амбасадори привертають увагу до бренду, але не займаються прямими продажами. Щоб стати представником бренду, потрібно розвивати профіль та нарощувати кількість підписників.

Просування власних послуг та товарів

TikTok монетизація є ідеальним варіантом для експертів й професіоналів. Цікаві розповіді про професію, корисна та унікальна інформація можуть зацікавити широке коло користувачів. Навіть серйозний контент — психологія, медицина, юриспруденція, знайде свого глядача. Формат підійде для коучів, педагогів, фотографів, що можуть давати експертні поради або ділитись думками.

Схема заробітку повʼязана із залученням трафіку, що конвертується у аудиторію. У профілі варто вказати посилання на сайт або інстаграм, де можна ставити додаткові запитання та купувати послуги. Таким чином формується довіра та підвищується лояльність користувачів. Розмір заробітку при монетизації ТікТок залежатиме від товарів і сервісів, які пропонує акаунт.

Монетизація прямих ефірів

Акаунти з 1 тисячею і вище підписників отримуют доступ до функції стримінгу. В ТікТок можна заробляти з допомогою прямих ефірів:

  • рекламувати продукцію, демонструвати її переваги, робити детальний огляд;
  • отримувати монети від користувачів за цікаву інформацію. Блогери можуть конвертувати подарунки у реальні гроші.

Вміння зацікавити аудиторію приносить непоганий зиск, власник акаунту отримує 80% від вартості монет та стікерів.

Реферальні програми

Реферальні або партнерські програми передбачають розміщення посилання і згадки бренду. Блогер отримує відсоток від заданої цільової дії. Подібні програми монетизації часто реалізують великі бренди — AliExpress, Ebay, iHerb. Реферальні програми можуть мати різні умови, кожна компанія встановлює індивідуальний відсоток.

Розкручування чужих акаунтів

ТікТок є хорошою платформою для професіоналів. Контент-менеджери або SMM-маркетологи займаються розкруткою акаунтів замовника. Оплата залежатиме під бюджету, участь в одному проекті дозволить заробити від 10-ти до 50-ти тисяч на місяць. варто відрізняти розкручування від накрутки, що передбачає покупку переглядів, лайків та підписників на сторонніх сервісах. Обліковий запис з ботами не зможе заробляти гроші. Фахівці можуть:

  • створювати тексти рекламних оголошень;
  • налаштовувати націлення;
  • вигадувати ідеї для вірусних роликів;
  • складати контент-плани;
  • вести домовленості з колегами про взаємопіар;
  • підібрати необхідні хештеги.

Іноді на відомих тіктокерів працює ціла команда, що видає цікаві ідеї та допомагає з реалізацією.

Робота з контентом

Хороший контент потребує професійного підходу, тому можна заробити на:

  • написанні сценаріїв;
  • відеозйомці;
  • відеомонтажі;
  • оформленні роликів в єдиному стилі та кольоровій гамі;
  • створенні заставок для відео.

Фахівці знадобляться в любій галузі, тому заробіток в Тік-Ток можна мати не тільки за популярність власного акаунту.

Заключення

Реалії сьогодення дають можливість заробляти різними способами. Ті, хто вважають створення розважального контенту несерйозним та легким заняттям, глибоко помиляються. Потрібно регулярно викладати відео, як мінімум три рази на тиждень, а краще щодня, проявляти зацікавленість, завойовувати довіру аудиторії, притримуватись правил соціальної мережі та бути максимально чесним із своїми шанувальниками.

Оцініть статтю
Додати коментар