Як працює алгоритм в ТікТок: рекомендації по просуванню

Тік-Ток можна вважати однією з найпривабливіших онлайн-платформ у світі. Він дає чудові можливості для бізнесу, це відзначають відомі маркетологи та СММ-спеціалісти. Аудиторія з великим захопленням сприймає привабливий формат контенту. Алгоритми дозволяють просувати відео навіть новачкам, які швидко включаються в роботу. Демократична соціальна мережа підійде для просування будь-якого проєкту, бренду чи свого імені. Як працюють алгоритми? Яким чином можна досягти успіху у найкоротший час? Спробуємо розібратись.

Принципи роботи застосунку ТікТок

Розробники не збираються ділитись таємницями, інформації про принципи роботи застосунку небагато, тому користувачі соцмережі ознайомлені лише з базовими деталями функціонування алгоритмів. Навіть мінімальні знання допомогають збільшувати кількість підписників. Способи перегляду коротких відео наступні:

  • пошук відео за хештегами та ключовиками;
  • рекомендації;
  • стрічка з роликами профілів, на які підписаний користувач.

За другий пункт відповідає робот (штучний інтелект), що займається аналізом даних та рекомендацією для подальшого перегляду. До уваги приймаються поведінкові фактори:

  • ролики, раніше переглянуті користувачем;
  • повторні перегляди;
  • відео, що були переглянуті повністю;
  • коментарі та вподобайки;
  • відео, якими користувач поділився з товаришами. 

Новачки першочергово опиняються під пильним наглядом алгоритмів. Штучний інтелект прискіпливо вивчає найменші дрібниці — копіювання фрагментів відео, спосіб зйомки, використання музичного супроводу.

Як швидко потрапити в рекомендації ТікТок

Кожен користувач, незалежно від кількості підписників та термінів користування соціальною мережею, може потрапити в рекомендації ТікТок. Щоб закріпити успіх та залишитись на вершині, потрібно знати деякі правила.

Привабливість профілю має значення

Власники особистого профілю або бізнесової сторінки насамперед повинні придумати цікавий нік, що швидко запамʼятовується, та створити привабливий аватар. Якщо мова йде про комерційний акаунт, аватар повинен викликати асоціації з видом діяльності, бути легко впізнаваним. Лаконічний опис профілю дозволить скласти уявлення про компанію, отримати важливу інформацію.

Якість контенту

Алгоритми TikTok схвально відносяться до таких типів роликів:

  • з позитивною концепцією, цікавими сюжетами та дотепними підписами;
  • трендова музика в якості супроводу;
  • різноманітні локації;
  • якісна обробка та використання фільтрів;
  • продумана композиція.

Глядачі повинні з перших секунд відчувати цікавість та переглядати ролики до кінця. Оригінальні сюжети із продуманими деталями заставлять просувати саме це відео. Ролики не повинні бути занадто довгими, щоб привертати увагу та утримувати її. Інтрига має розкриватись в самому кінці.

Репости в соціальних мережах

Взаємодія з іншими соціальними мережами підвищує популярність ТікТок. Взаємодія з Instagram принесе додаткові бонуси, збільшить перегляди та залучить нову аудиторію.

Унікальне відео з гарним оформленням

Алгоритми програми негативно ставляться до відвертого плагіату та копіювання чужого контенту. Також програма блокує логотипи інших ресурсів в роликах. Оригінальні відео допоможуть здобути популярність.

Висока якість відео

З розвитком технологій зʼявилась можливість самостійно створювати відео високої якості. Сучасні гаджети та безліч додатків допоможуть зняти ролик з чітким зображенням, якісним звуком та хорошим світлом. Таким чином можна випускати актуальні трендові відео.

Частота публікацій

Цей показник має прямий вплив на популярність, адже більша кількість відео дає можливість швидко потрапити в ТОП. Мінімум — один сюжет на день, але кількість повинна співпадати з якістю. Краще зняти та додати один якісний ролик, ніж декілька посередніх.

Слідкування за трендами

Регулярний перегляд стрічки рекомендацій дозволить бути в курсі новинок, танців, челенджів. Не потрібно копіювати популярних тіктокерів, але можна підхопити ідею та внести дещо своє.

Взаємодії

Лайки та коментарі до публікацій інших авторів свідчать про активність та позитивно впливають на просування. Таким чином можна здобути нових підписників та прихильників.

Відкритий профіль

Це золоте правило, якого обовʼязково потрібно дотримуватись. Приватні профілі не можуть досягти успіху та назбирати велику кількість підписок.

Використання хештегів

Не слід нехтувати хештегами, саме вони допоможуть алгоритмам зрозуміти, до якої тематики належить ролик і кому його можна показувати. Користувачі здійснюють пошук по хештегам, тому ця деталь має велике значення. Щоб знайти найбільш вдалі та популярні хештеги, можна переглянути вкладку «Цікаве». Важливо не захоплюватись, оптимальна кількість хештегів для одного ролика — 6-8 шт. Якщо їх надто багато, можна потрапити в тіньовий бан.

Інтрига та зацікавленість

Інтрига допоможе викликати цікавість глядачів та заставить подивитись відео до кінця. Потрібно вигадувати небанальні кінцівки, викликати у глядачів емоції та тримати їх у напрузі. Повторний перегляд сприятливо впливає на алгоритми.

Дотримання правил ТікТок

Це надзвичайно важливий показник, тому варто одразу дізнатись про те, які дії матимуть негативний вплив на просування:

  • пропаганда або вживання алкоголю на відео;
  • заклик до насилля, погрози, залякування;
  • розпалювання ворожнечі та ненависті.

Порушення правил може призвести не тільки до видалення ролику, а й до зниження рейтингу сторінки. Власник акаунту може подати апеляцію, якщо має впевненість у тому, що не порушував жодного пункту.

Налаштування субтитрів

Використання субтитрів допоможе охопити аудиторію інших країн. Користувачі усього світу із задоволення переглядають ролики, тому варто додати текст англійською мовою та покращити трафік.

Прямий ефір

Даний формат позитивно впливає на розвиток акаунту та взаємодію із підписниками як особистих, так і корпоративних сторінок. Прямі трансляції допоможуть розкрити цікаві теми, поділитись порадами або професійними лайфхаками.

Поради та висновки

Тік-Ток є однією з найпопулярніших соцмереж, тому не варто втрачати свій шанс здобути професійне та особисте визнання. Близько мільярда активних користувачів у всіх країнах чекають на захоплюючі сюжети, за допомогою яких можна просувати продукти та послуги, пізнавати цільову аудиторію, а також освоювати нові горизонти.

Оцініть статтю
Додати коментар