ТікТок – соціальна мережа, що налічує понад мільярд користувачів по всьому світу. Платформа набрала надзвичайний темп та розвивається набагато швидше, ніж Facebook або Instagram. Актуальність реклами у ТікТоці не викликає сумнівів, тому спробуємо розібратись, як самостійно запустити рекламу і що для цього знадобиться.
Майданчик став популярним інструментом для малого, середнього та великого бізнесу. Передбачено три способи показу контенту:
- Поради, що складаються на основі інтересів користувача. Надалі алгоритм надаватиме персоналізовану стрічку відео.
- Підписки. Це нові відео від каналів, на які підписаний користувач.
- Стрім з прямими трансляціями.
Спочатку TikTok ролики тривали всього 15 секунд, зараз можна завантажувати відео до 5-ти хвилин. Це дозволяє експериментувати з форматами та розширяти творчі можливості.
Реклама в TikTok – це відео-оголошення, яке зʼявляється в стрічці користувача разом з іншим контентом. На ньому є спеціальна помітка, заклик до дії та інші елементи, повʼязані з цілями просування.
- Перший крок: створюємо бізнес-акаунт та реєструємось в TikTok Ads Manager
- Другий крок: створення групи оголошень
- Третій крок: вибір цілі просування
- Четвертий крок: попереднє налаштування кампанії
- Пʼятий крок: налаштування групи оголошень та вибір місця розміщення реклами
- Шостий крок: креативи
- Сьомий крок: таргетинг
- Восьмий крок: налаштування бюджету та часу показу
- Девʼятий крок: налаштування ставок
- Десятий крок: створення оголошення
- Одинадцятий крок: поповнення балансу та модерація
- Висновок
Перший крок: створюємо бізнес-акаунт та реєструємось в TikTok Ads Manager
Обовʼязковою умовою для запуску реклами є створення бізнес-акаунту. Для цього спочатку створюється звичайний, в налаштуваннях якого знаходиться перемикач. Контекстне меню поповнить вкладка «Інструменти для бізнесу», через яку можна отримати доступ до TikTok Ads Manager. Натискаємо кнопку та запускаємо процесс реєстрації. Заповнюємо інформацію про компанію та вказуємо контактні дані. Після цього можно буде потрапити на головну сторінку майданчику для запуску реклами в TikTok.
Другий крок: створення групи оголошень
Система пропонує два режими — «Спрощений» або «Користувальницький». Перший варіант швидкий та простий, але другий забезпечує повний контроль над рекламною кампанією. Знадобиться певний досвід, адже найдрібніші деталі доведеться налаштовувати самостійно. Користувацький режим більш ефективний, тому в подальшому мова йтиме саме про нього.
Третій крок: вибір цілі просування
Мережа пропонує наступні варіанти:
- охоплення (reach) — показати рекламу максимальній кількості глядачів;
- трафік (traffic) — залучити підписників на сайт або у мобільний застосунок;
- перегляди відео (video views) — збільшення кількості переглядів;
- залучення користувачів (community interaction);
- просування додатку (app promotion);
- лідогенерація (lead generation) — збір лідів для бізнесу;
- конверсії (website conversion) — залучення клієнтів.
Для інтернет-магазину найкращим вибором будуть трафік та конверсії.
Четвертий крок: попереднє налаштування кампанії
Наступним етапом є вибір налаштувань. Сервіс може запропонувати розумну рекламну кампанію, в якій буде здійснювати керування та оптимізацію. Такий підхід дозволяє економити гроші та час рекламодавця, добиватись кращих результатів. Для запуску потрібно вибрати ціль, задати параметри та створити оголошення. Якщо не обирати цей варіант, то доведеться визначитись з назвою рекламної кампанії та бюджетом. Він може бути звичайним або оптимізованим. Бюджет рекламної кампанії повинен становити не менше 500 гривень на добу або у всьому періоді показу.
Пʼятий крок: налаштування групи оголошень та вибір місця розміщення реклами
Система попросить зазначити, куди будуть скеровуватись користувачі — на сайти чи в додаток, тому потрібно вказати назву групи оголошень. Вибір місця реклами може бути ручним або автоматичним. Краще зняти чекбокси з усіх майданчиків, крім ТікТок. Потрібно зайти у розширені налаштування та вказати додаткові параметри:
- можливість коментування або завантаження;
- можливість поширення через месенджери та інші соцмережі.
Шостий крок: креативи
У розділі Creative type знаходиться тільки один чекбокс, який має важливе значення у налаштуванні групи рекламних оголошень. Якщо його увімкнути, то TikTok створюватиме для вас оголошення автоматично. В такому випадку залишиться завантажувати зображення, відео та текст, які стануть основою для реклами. Тестуючи різні варіанти, система обиратиме найкращі. Такою функцією можуть скористатися рекламодавці, що не користуються послугами дизайнерів та не мають навиків у створенні оголошень.
Сьомий крок: таргетинг
TikTok пропонує ручний та автоматизований таргетинг. В автоматизованому соцмережа самостійно обирає та оптимізовує аудиторію, яка бачитиме рекламу. В налаштування потрібно внести мову та країну. В ручному режимі параметрів набагато більше — мова, стать, вік, різноманітні взаємодії користувача. Можна зазначити навіть модель телефону, його вартість та операційну систему. На даний момент запуск реклами в Україні заборонений.
Восьмий крок: налаштування бюджету та часу показу
В цій категорії можна вибрати:
- денний бюджет — мінімально 50 грн на добу.
- довічний (загальний) — мінімум 700 грн.
В часових рамках слід вказати початок та завершення. Краще уважно поставитись до цього питання, щоб не втратити гроші.
Девʼятий крок: налаштування ставок
В залежності від цілей потрібно вибрати модель оплати за рекламу. Якщо ціллю є Трафік, існує оплата за клік по оголошенню або його перегляд. При оплаті за кліки можна використати звичну модель CPC, вона дозволяє зазначити бажану вартість кліку або передоручити керування бюджетом системі. Якщо не призначити ставку, майданчик може швидко використати кошти.
Десятий крок: створення оголошення
Насамперед потрібно вказати назву оголошення. Якщо реклама відео буде йти з профілю, потрібно зайти у розділ Identity та увімкнути чекбокс «Use TikTok account to deliver Spark Ads». Далі залишиться обрати відео зі свого акаунту, яке ви плануєте просувати.
Створити оголошення самостійно можна трьома способами:
- створення з нуля;
- автоматична генерація;
- шаблон.
Одинадцятий крок: поповнення балансу та модерація
Поповнення грошового балансу завершує підготовку до запуску просування. Реклама повинна пройти модерацію, тому краще не поповнювати баланс на велику суму. Перевірку оголошення на дотримання правил платформи проводять модератори. Процес прийняття рішення може зайняти 24 години або більше. Статус перевірки буде зазначено в TikTok Ads Manager. Модератори можуть виявити проблеми та відмовити, тоді доведеться подавати апеляцію. Після завершення модерації оголошення почне відображатись в стрічках користувачів.
Висновок
TikTok — популярна соцмережа з великими перспективами для бізнесу. Запустити рекламу зможуть навіть новачки. Користувачі, що мають досвід на інших майданчиках, зможуть швидко розібратись із налаштуваннями. Тік-Току вдалось перетворитись із розважальної соцмережі на онлайн-майданчик з ефективними інструментами для просування, що стрімко розвивається. За допомогою зручного рекламного кабінету можна запустити рекламу та досягти неймовірних результатів.