Як потрапити до рекомендацій Тік-Ток? Детальна інструкція

Популярність соціальної мережі ТікТок збільшується з кожним роком. Платформа приваблює бренди, що хочуть розвивати бізнес та звичайних підписників, які мають шанс швидко прославитись. Мережа вдало приховує принцип роботи алгоритмів, тому користувачам залишається лише здогадуватись, як можна піднятись на вершину та експериментувати.

Існують доволі прості способи потрапити у рекомендації. Ми готові поділитись набутими знаннями й допомогти з набором солідної аудиторії. 

Згідно спостережень, площадка лояльно відноситься до новачків, яким оперативно вдається здобувати хороші результати. Відразу після створення акаунту та публікації перших роликів можна потрапити у стрічку рекомендацій. Таким чином відбувається визначення рівня якості каналу. Обравши цікаву для себе тематику, доведеться активно працювати, адже ТікТок заохочує активність.

8 основних способів, що допоможуть потрапити в рекомендації

Пора активності підписників

Аналіз поведінки аудиторії можна зробити за допомогою функцій бізнес-акаунту. В розділі «‎аналітика» знаходиться інформація про популярний контент на сторінці, кількість переглядів по днях, активність і географія аудиторії. Сукупність даних допоможе визначити найкращий час доби для постингу. 

Слідкування за аудиторією та трендами

Розуміння того, які відео будуть викликати цікавість підписників, допоможе обрати вірний напрямок і активно розвивати його. Уважне відслідковування інтересів аудиторії є пріоритетним для блогерів, що створюють контент. Можна перезнімати ролики, які отримали популярність та велику кількість переглядів. Додавши цікаві деталі, ви отримаєте відео, що гарантовано приверне увагу глядачів.

Мотивування до лайків та коментарів

Потрібно створювати додаткову мотивацію, для того, щоб глядачі ставили лайки й коментували відео. Навіть звичайні смайлики мають значення у просуванні. Інтерактивний контент має дуже хороші шанси.

Власна активність на акаунтах інших тіктокерів

Обравши декількох блогерів із схожою тематикою, підпишіться, проявіть активність та залиште коментарі. Таким чином можна звернути увагу додаткової аудиторії на свою сторінку, отримати нових підписників, покращити активність.

Використання трендової музики

Глядачів приваблює не лише зміст роликів, але й музичний супровід. Слідкуючи за рекомендаціями, можна отримати нові ідеї та натхнення. Музика, що має велику кількість коментарів та лайків, допоможе вийти на новий рівень.

Використання хештегів, челенджів та інших фішок має велике значення.

Популярні хештеги або специфічні позначки, що допомагають користувачам шукати потрібний контент, можуть зацікавити нових підписників, а челенджі сприяють охопленню.

Короткі відео мають більшу популярність

З самого початку Тік-Ток був платформою для коротких відео по 15 секунд. З часом правила оновились і зʼявились ролики на 3 хвилини, але утримати увагу користувачів та добитись повного перегляду доволі важко. Краще скорочувати відео, або розділяти на декілька частин. Якщо одна частина потрапить у рекомендації, користувачі захочуть дізнатись продовження.

Знімайте відео суміжної тематики

Створення контенту в одному стилі матиме більший успіх. Слід визначити для себе декілька рубрик, не забувати про підписи та хештеги. Новачки можуть потрапити у топ, але в подальшому доведеться визначитись з тематикою. 

Особливі моменти

Дотримання всіх вище перерахованих способів має важливе значення. Також слід звернути увагу на наступні деталі:

  • чітке дотримання правил соціальної мережі, не слід порушувати політику ТікТок та публікувати відео на заборонені теми;
  • самобутній стиль може викликати цікавість аудиторії;
  • активна участь у челенджах.

Досягти успіху зможе той, хто сприймає соцмережу як серйозний проект, до якого слід докладати зусиль.

Причини, що заважають роликам ставати вірусними

Цікавий контент не потрібно спеціально шукати, його підкажуть алгоритми Тік-Току на основі інтересів користувача. Система аналізує всі дії, тому в рекомендації може потрапити будь-яке відео. Деякі моменти заважають виходити в рекомендації:

  • Нерегулярний постинг. Відео потрібно публікувати як мінімум один раз у два дні.
  • Ролики на перевірці. Систематичні порушення правил призводять до ретельної перевірки з боку програми.
  • Відсутність активності. Можна перезалити контент з іншим треком, або попросити друзів поставити лайк.
  • Видалення відео. Краще змінити налаштування конфіденційності та приховати його.
  • Відео в іншій тематиці.

Ті, кому вдалось зрозуміти принципи роботи алгоритмів, регулярно потрапляють в рекомендації та набирають нових підписників.

Як зрозуміти, що відео потрапило в рекомендації

Щоб зрозуміти ступінь популярності відео, слід зайти у розділ статистики, де знаходиться вся потрібна інформація. Ролик з високими показниками знаходитиметься у розділі з рекомендаціями. Головне завдання — не зупинятись на досягнутому, а проявляти активність, знімаючи наступні відео.

Оцініть статтю
Додати коментар