Тематика. Комерційним акаунтам простіше, блогерам і тим, хто просуває особистий бренд, - складніше. Визначтеся з ключовою темою, яка буде простежуватися у вашому обліковому записі. Пости адаптуйте до цієї ключової теми, все, що їй не відповідає - прибирайте. Щоб не заплутатися, використовуйте
контент-план для Інстаграм, шаблон якого можна оновлювати з місяця в місяць в залежності від відгуку аудиторії.
Я пишу про каву. Але іноді у мене є бажання розповідати про подорожі, маркетинг, книги і багато іншого - я адаптую пост про «як в подорожах я п'ю каву», «які помилки в просуванні кавових брендів я бачу» і так далі.
Активність. Активність будь-якого роду завжди високо цінувалася в Інстаграмі. Якщо різні люди багато лайкають, зберігають ваші пости, коментують, дивляться Історії - значить, ви їм цікаві і можете бути цікаві іншим акаунтам. Швидше за все, в загальну скарбничку йдуть перегляди Історій, переходи в акаунт, репости і спілкування в діректі, а значить більше приводів використовувати
механіки залучення для Історій.
Простіше кажучи, якщо один вашу запис подивиться 1000 чоловік, але лайкне лише 1% від цієї кількості, а другу подивиться 100 чоловік, але сподобається вона 50% читачів, більше шансів потрапити в топ буде у другого поста.
Щоб підтримувати життя в своєму акаунті, не забувайте про регулярний постинг.
«Моно» виграє у «полі». Якщо алгоритми вміють визначати тематику акаунта, тематику повідомлення, ймовірно, вони працюють і з аудиторією. Якщо аудиторія, яка залишає реакції на ваш контент в акаунті, різна, її важко об'єднати по якимось принципом - буде важче знайти таку ж аудиторію.