PRO SMM - КУРСИ ТА МЕНЮ

Як потрапити
в рекомендоване Інстаграм

Розробники Інстаграму розповідають про роботу алгоритмів, що визначають, які пости з'являються в «рекомендованому».

Кожен користувач Інстаграму може бачити:
- фід-стрічку - основну стрічку постів і відео;
- стрічку Історій - принцип показу Історій приблизно такий же, як і у фід-стрічки, якщо чиїсь пости ви бачите раніше, то і історії побачите раніше;
- рекомендації, які ховаються за піктограмою «збільшуваного скла», там намішані Історії, пости і IGTV;
- рекомендації, які з'являються в стрічці після перегляду нових постів за 3 дні;
- стрічку IGTV - як там діє ранжування, ми поки не знаємо: ймовірно, принцип появи контенту схожий з алгоритмами рекомендацій;
- стрічка хештегів і геоміток - всередині бачимо дві стрічки «хронологічну» і «популярну», яку деякі називають топом.

У блозі штучного інтелекту Фейсбуку опублікована стаття «Powered by AI: Instagram's Explore recommender system» (як працює рекомендаційна система), прочитавши яку, ми зробили висновки про те, що робити, щоб пости набирали більше охоплення цільової аудиторії.
Як потрапити в рекомендоване Інстаграм
Коротко:
- хороший контент вирішує;
- залучена в контент аудиторія - дуже добре;
- значення візуалу переоцінене;
- хештеги майже нічого не значать;
- акаунти, присвячені одній тематиці, виграють у політематичних акаунтів.

Що ми точно знаємо

Розробники описали принципи, за якими публікації виводяться в розділ «рекомендовані». Деякі деталі алгоритму описуються досить докладно, інші туманно. Готуйтеся, що хтось буде поширювати нові міфи на кшталт «після запуску реклами охоплення ріжуться» або «якщо написати певне слово, потрапиш в бан».
Спробуємо розібратися так, щоб не наплодити нових міфів, але для початку потрібно згадати базові речі про соціальні мережі.

Як заробляє Інстаграм

Інстаграм, як і будь-яка соціальна мережа - бізнес. Якщо користувачі Інстаграму не платять за те, що використовують Інстаграм кожен день, то звідки беруться гроші?

SMM-менеджери і всі ті, хто просуває акаунти в Інстаграм, повинні розуміти, що Інстаграм заробляє на рекламі. Чим більше людей будуть робити рекламу всередині програми, тим корисніше для нього. Заради цієї мети Інстаграм піде на все: вивчатиме користувачів, утримувати їх в додатку, показувати більш цінний контент вище, а менш цінний або «такий, що суперечить» ідеям Інстаграму - занижувати, робити просте налаштування реклами.

Загальний принцип роботи алгоритму

Ми знаємо, що Інстаграму потрібно утримувати користувачів в додатку якомога довше, тому він показує користувачам найбільш цікавий контент з того, що є. У кожного користувача своя стрічка рекомендованого контенту.

Коротенько алгоритми працюють так:
- дивляться, що користувач «лайкав» в недавньому минулому;
- підбирають багато схожих акаунтів;
- прибирають з цієї добірки ті акаунти, які публікували «неоднозначний» контент;
- вибирають з решти акаунтів цікавий контент і показують;
- якщо користувачеві подобається, продовжують підбирати щось схоже.

У рекомендованому в стрічці Інстаграма видно, який переглянутий контент послужив показу вам тієї чи іншої «нав'язаної» публікації. Коли закінчите гортати свіжі пости з акаунтів, на які підписані, побачите повідомлення:
Як відв'язати сторінку в Інстаграмі від Фейсбуку
Варіанти подальших дій: дивитися більш ранні публікації або гортати рекомендовані

Гортаючи рекомендовані пости, знизу побачите приписки про те, чому вам показується дана публікація.
Як відв'язати сторінку в Інстаграмі від Фейсбуку
Натиснувши три крапки над картинкою поста, в Меню виберіть «Не цікавить», якщо будь-яка тематика рекомендованих постів вже не цікава

Почитавши приписки, ви відчуєте всю дивність роботи алгоритмів Інстаграму, що визначають рекомендовані публікації в стрічці.
Як відв'язати сторінку в Інстаграмі від Фейсбуку
Орієнтовна схема роботи алгоритму рекомендацій
У статті описується наступний алгоритм:
- береться 25 seed-акаунтів, з якими користувач взаємодіяв. Що таке сід - до кінця не ясно;
- вивчаються дії користувача;
- в статті наводиться приклад про «лайк», «збереження» і «бачити менше публікацій». Припускаємо, що перегляд публікації, коментарі, розкриття тексту натисканням «ще», захід у акаунт, перегляд Історії, лист в директ - дії, які враховуються алгоритмом;
- алгоритм підбирає 500 схожих акаунтів;
- після фільтрує ці акаунти до 25 якісних, причому фільтрація багатоступенева, враховує вміст акаунтів і знижує у видачі сторінки, які публікували неоднозначний контент.
Безкоштовна накрутка підписників і лайків в Інстаграм

Фільтрація

Алгоритми враховують, який контент публікувався в акаунті, і якщо там є щось «неоднозначне», на кшталт закликів «робіть губи і груди», то цей акаунт отримає понижуючий коефіцієнт і менше шансів потрапити в рекомендоване.

Слідкуйте за правилами Інстаграму - там описано, який контент точно не варто публікувати, якому «не раді»: БАДи, пластична хірургія, заклики до насильства, екстремізм, фетшеймінг, кібербулінг, 18+ і багато іншого. Пам'ятайте: навіть якщо у вас чудовий контент, залучена аудиторія, але ви хоч раз порушили правила Інстаграму, потрапити в рекомендовані, швидше за все, не вийде.

Аналіз слів

У статті багато уваги приділено алгоритмам, які вивчають слова. Через це може скластися враження, що тільки слова мають значення для потрапляння в рекомендовані в Інстаграм.

Однак вивчається не сама наявність якогось слова, а взаємозв'язок слів один з одним і з іншими постами. Незрозуміло, наскільки алгоритми вміють розпізнавати тональність повідомлень: якщо я напишу пост про користь щеплень – отримаю штрафні санкції чи ні?

Висновок: акаунти з єдиною тематикою отримують більше шансів потрапити в рекомендоване. Якщо в постах блогер ниє, говорить про муніципальні служби, засуджує поліцію, розповідає про взаємини з другою половинкою і потім пише про книги - потрапити в рекомендоване складніше як мінімум тому, що алгоритми шукають користувача, якому цікаві відразу всі ці теми.

Монотематичним акаунтам простіше - якщо пишеш тільки про каву, то тебе можна рекомендувати кавовій аудиторії.

Хештеги

Прямої згадки про хештеги в статті немає. У теорії - якщо хештег ніяк не пов'язаний за змістом з публікацією, ця публікація не потрапить в рекомендовані пости Інстаграм. Я б використовував хештеги як інструмент пошуку. Сенс: я точно знаю, що з цим хештегом хтось буде шукати інформацію, хештег пов'язаний ідеєю з постом або профілем, тому я його залишу.

Акаунти

У статті кілька разів повторювали, що алгоритми працюють з акаунтами, а не окремими публікаціями. Це зроблено для захисту користувачів від небажаної інформації. Що якщо алгоритми порекомендують якийсь акаунт, а він напише неоднозначний пост про БАДи?

Які висновки можна зробити?

Тематика. Комерційним акаунтам простіше, блогерам і тим, хто просуває особистий бренд, - складніше. Визначтеся з ключовою темою, яка буде простежуватися у вашому обліковому записі. Пости адаптуйте до цієї ключової теми, все, що їй не відповідає - прибирайте. Щоб не заплутатися, використовуйте контент-план для Інстаграм, шаблон якого можна оновлювати з місяця в місяць в залежності від відгуку аудиторії.

Я пишу про каву. Але іноді у мене є бажання розповідати про подорожі, маркетинг, книги і багато іншого - я адаптую пост про «як в подорожах я п'ю каву», «які помилки в просуванні кавових брендів я бачу» і так далі.

Активність. Активність будь-якого роду завжди високо цінувалася в Інстаграмі. Якщо різні люди багато лайкають, зберігають ваші пости, коментують, дивляться Історії - значить, ви їм цікаві і можете бути цікаві іншим акаунтам. Швидше за все, в загальну скарбничку йдуть перегляди Історій, переходи в акаунт, репости і спілкування в діректі, а значить більше приводів використовувати механіки залучення для Історій.

Простіше кажучи, якщо один вашу запис подивиться 1000 чоловік, але лайкне лише 1% від цієї кількості, а другу подивиться 100 чоловік, але сподобається вона 50% читачів, більше шансів потрапити в топ буде у другого поста.

Щоб підтримувати життя в своєму акаунті, не забувайте про регулярний постинг.

«Моно» виграє у «полі». Якщо алгоритми вміють визначати тематику акаунта, тематику повідомлення, ймовірно, вони працюють і з аудиторією. Якщо аудиторія, яка залишає реакції на ваш контент в акаунті, різна, її важко об'єднати по якимось принципом - буде важче знайти таку ж аудиторію.

Фотографії

Про візуал в статті сказано мало. Алгоритми визначають, що знаходиться на фотографії і пропонують щось схоже. Цим нікого не здивуєш, подібні працюють в Google і Яндексі. Що набагато важливіше - алгоритми ніяк не визначають «якість» фото, а лише реакцію аудиторії на них, а по тексту визначають тематику поста. Найімовірніше, фото зовсім без тексту ніяк не потрапить в рекомендоване.

Гіпотетично, якщо я весь час писав про фото, робив фотографії в кавовій тематиці і раптом опублікував Селфі, але з текстом про каву - моя фотографія має шанси потрапити в рекомендовані в Інстаграм.
Але розробник алгоритму Інстаграма Амог Махапатра поділився парою хитрощів про візуальний контент:
- соціальна мережа віддає перевагу картинкам і відео високої роздільної здатності;
- копії не отримують багато охоплення, пріоритет оригінальним знімкам.

Тому не текстом єдиним ранжує Інстаграм.

Отож, що робити?

Цільова аудиторія. Вивчайте, який контент найцікавіший вашій ЦА, який в тренді, адаптуйте свою контент-стратегію під отриману інформацію.

Підписники більше реагують на хіпстерські фотографії - значить, доведеться робити хіпстерські фотографії, щоб частіше потрапляти в рекомендоване.

Метрики і їх залежність від контенту. Вивчайте, як підписники реагують на ваш контент, що впливає на збільшення показників, і намагайтеся застосовувати це в кожній одиниці контенту: пост, Історія, відео і так далі.

Тут же поруч «залученість» - очевидно, що акаунти, де аудиторія активно реагує на контент, виграє у акаунтів, де просто «постинг». Нарощування активностей, особливо на старих акаунтах з усталеною аудиторією - це довга і нудна, але стратегічно корисна справа.

Помічено, що підписники активніше реагують на відео в стрічці: воно програється автоматично і привертає більше уваги. Якщо знімати ролики - не ваш коник, спробуйте зробити анімацію в стилі стоп-моушен або анімувати фотографії.

«Моно» тематика і аудиторія. Не розпорошуйтеся, визначили ключову тематику і всі публікації та Історії робимо тільки в ключовий тематиці. Якщо дуже хочеться щось опублікувати «нетематичне», намагаємося адаптувати пост так, щоб він став тематичним.

Переклад. Джерело: Smmplanner
Безкоштовна накрутка підписників і лайків в Інстаграм
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.