PRO SMM - МЕНЮ

Охоплення в Інстаграм: що це
і як збільшити?


Основне питання 2019 року в Інстаграм - як збільшити Охоплення? Конкуренція постійно зростає, все більше людей хочуть просунути свій аккаунт. Тому кожен бізнес-аккаунт стежить за своєю статистикою і майже у всіх незмінно падає Охоплення. Давайте розберемося, що таке Охоплення в Інстаграм і як його збільшити. Поговоримо і про очевидні речі і поділимося маловідомими фішками і нововведеннями 2019 року.

Що таке Охоплення в Інстаграм

Охоплення в Інстаграм - це загальна кількість людей, які переглянули ваш пост. Якщо одна людина подивилась пост двічі, то це враховується як один. В цьому різниця між охопленням і показами.
Покази в Інстаграм - це скільки всього раз подивилися ваш пост. Одна людина подивилась три рази - зараховується як три. А значить «Показів» завжди більше, ніж «Охоплення»
Охоплення Instagram
Охоплення Instagram

Охоплення, Покази та іншу статистику ви зможете побачити, коли перейдете на бізнес-аккаунт.

Охоплення та Покази звичайно ж можна накрутити. Накручуєте лайки офферами - і охоплення теж збільшується. Але якщо ви не просто цифри собі накручуєте, а хочете отримати реальні перегляди і продажі - то про накрутку можна забути.

Як збільшити Охоплення в Інстаграм

Контент-план

Якщо ви робите пости нерегулярно, то все менше підписників буде бачити вас у себе в стрічці. Як то кажуть, «попу підняв - місце втратив!». Це простацьке правило найкраще відображає політику Інстаграм стосовно блогерів і бізнес-акаунтів. У стрічці пріоритет завжди у тих, кого багато і часто лайкають і коментують.

Умовно - блогер Маша зробила 10 постів за тиждень, я їй 5 лайків поставив. А блогер Міша - тільки 2 пости і з панського плеча я йому подарував 1 лайк. Алгоритм Інстаграм вирішує, що Машин контент мені подобається більше. Наступного разу, коли Міша опублікує пост, він буде десь внизу моєї стрічки. Тобто Охоплення у Маші збільшилось, а у Мишка - впало.

Тому - фанфари - робіть контент-план! Необов'язково кожен пост випускати за жорстким графіком. План може бути лише приблизними. Але у вас не повинно бути великих перерв, зникати і влаштовувати собі «Інстаграм детокс» не можна, якщо для вас він джерело заробітку. Алгоритм Інстаграм жорстокий і нещадний - домовитися з ним не вийде.

Більше лайків

Всі хочуть лайків, це зрозуміло. Які є способи вичавити ще трохи з підписників?
- актуальні резонансні теми
- селфі (на них завжди більше лайків)
- фото до/після, було/стало (стабільно потрапляють в рекомендоване у багатьох великих блогерів)
- просіть лайки
- подивіться свою статистику - у яких постів більше охоплення і багато лайків, як цей успіх повторити?

Більше коментарів

Не тільки лайки впливають на Охоплення, але і Коментарі. Причому важливо відповідати на них протягом години. Алгоритм Інстаграм може різати Охоплення, якщо ви не спілкуєтеся з підписниками.

Бачили коментарі, зроблені массфоловінгом - «Круто!», «Відмінне фото!» і т.д.? З чуток, Інстаграм більше не буде їх враховувати при розрахунку залучення, тобто не буде вважати їх за коментарі. Тому якщо ви самі коментуєте свій або чийсь пост, то потрібно 4 слова або більше, щоб вас не прийняли за бота.

Історії

Якщо ви ще не навчилися «готувати» Інстаграм сторіз, то саме час почати. Стрічка Історій тепер не тільки нагорі, а й в середині основної стрічки, між постами. Зробіть опитування, опублікуйте анонс нового поста. Намагайтеся нагадати про себе всюди, де можна.

Хештеги

Просування за допомогою хештегів - вже не настільки ефективно, як це було декілька років назад. Але це не означає, що про них можна забути. Є кілька трюків (деякі - тільки чутки і не факт, що все саме так, тому застосовуйте на свій страх і ризик):
1. Не використовуйте всі 30 максимально дозволених хештегів. З чуток, алгоритм Інстаграм може розцінити це як спам. Краще ставити під постами по 5 хештегів.
2. Не ставте одні і ті ж хештеги під кожним постом. Холоднокровний алгоритм прийме за спам.
3. Важливе нововведення 2018 - хештег в коментарях більше не враховуються! Їх тепер потрібно обов'язково вставляти в сам пост.
4. Використовуйте досить високочастотні хештеги (10.000-100.000, в залежності від тематики), але не такі, за якими кожну секунду з'являється новий пост.
5. Підписка на хештег. Це нова фішка - можна натиснути на Хештег, потім на кнопку «Підписатися». І тоді у вашій стрічці будуть всі пости всіх людей, які ставлять його під своїми публікаціями. Наприклад, у вас може бути цікава рубрика і для неї унікальний Хештег. Попросіть підписників на нього підписатися, щоб точно побачити в стрічці новий пост з цієї рубрики. Знову ж таки з чуток, якщо ви самі підписуєтеся на хештег, то алгоритм може і ваші пости ставити вище в загальній стрічці.

Ще раз зверніть увагу, що пункти 1-3 - тільки неперевірені чутки. Протестуйте і подивіться, як буде у вас. Точні алгоритми Інстаграм не розкриває.
Збільшуємо охоплення Instagram
Збільшуємо охоплення Instagram

Тексти постів

Текст повинен бути цікавий підписникам, залучати їх до розмови, не залишати байдужим, бла-бла-бла.... Всі це розуміють, а які є фішки? Що робити, щоб не впало охоплення в Інстаграм?

1. Пости, які часто зберігають (залученість росте, вони вище в загальній стрічці): рецепти, списки, інструкції, лайфхаки (тревел-маршрути, бюджет, меню, список вправ, список корисних додатків і т.д.). У будь-який аккаунт можна вбудувати такий контент.

2. Не редагуйте пост протягом першої доби після публікації. *Ще одна неперевірена інформація, хочеться, щоб вона була неправдою.

3. Не можна опублікувати пост, видалити і знову опублікувати. Наприклад, якщо щось не так з фото, ви швидко підкоригували і знову опублікували - так робити не можна! *Знову чутки, за словами сестри чоловіка маминої подруги.

Сподіваємось, вам стало зрозуміліше, що таке Охоплення в Інстаграм і як його підняти. Але навіть якщо ви будете виконувати всі правила і постити кожного дня класний контент, ніхто вам не може гарантувати великого охоплення. Норма статистики в Інстаграм - 30-60% від підписників бачать ваші пости. Причому чим більше у вас підписників, тим менше Охоплення в %. Це абсолютно нормально, тому що старі підписники можуть «втомитися», менш активно лайкати, але ще поки не відписуватися. А частина і зовсім закинуть акаунт і не будуть заглядати в стрічку. Плюс все нова і нова молода шпана приходить і створює конкуренцію. Цікавого багато, стрічка не гумова.

Хоч охоплення і впало майже у всіх, аудиторія Інстаграм продовжує збільшуватися. А значить потрібно завжди стежити за новинами і впроваджувати в свій аккаунт, щоб підписники залишалися з вами і Охоплення збільшувалось.

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.
Write Close
Close
Є запитання по SMM? Отримайте консультацію!
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності