Основне питання 2024 року в Інстаграм – як збільшити Охоплення? Конкуренція постійно зростає, все більше людей хочуть просунути свій аккаунт. Тому кожен бізнес-аккаунт стежить за своєю статистикою і майже у всіх незмінно падає Охоплення. Давайте розберемося, що таке Охоплення в Інстаграм і як його збільшити. Поговоримо і про очевидні речі і поділимося маловідомими фішками і нововведеннями 2024 року.
Що таке Охоплення в Інстаграм
Охоплення в Інстаграм – це загальна кількість людей, які переглянули ваш пост. Якщо одна людина подивилась пост двічі, то це враховується як один. В цьому різниця між охопленням і показами.
Покази в Інстаграм – це скільки всього раз подивилися ваш пост. Одна людина подивилась три рази – зараховується як три. А значить «Показів» завжди більше, ніж «Охоплення»
Охоплення, Покази та іншу статистику ви зможете побачити, коли перейдете на бізнес-аккаунт.
Охоплення та Покази звичайно ж можна накрутити. Накручуєте лайки офферами – і охоплення теж збільшується. Але якщо ви не просто цифри собі накручуєте, а хочете отримати реальні перегляди і продажі – то про накрутку можна забути.
Як збільшити Охоплення в Інстаграм
Контент-план
Якщо ви робите пости нерегулярно, то все менше підписників буде бачити вас у себе в стрічці. Як то кажуть, «попу підняв – місце втратив!». Це простацьке правило найкраще відображає політику Інстаграм стосовно блогерів і бізнес-акаунтів. У стрічці пріоритет завжди у тих, кого багато і часто лайкають і коментують.
Умовно – блогер Маша зробила 10 постів за тиждень, я їй 5 лайків поставив. А блогер Міша – тільки 2 пости і з панського плеча я йому подарував 1 лайк. Алгоритм Інстаграм вирішує, що Машин контент мені подобається більше. Наступного разу, коли Міша опублікує пост, він буде десь внизу моєї стрічки. Тобто Охоплення у Маші збільшилось, а у Мишка – впало.
Тому – фанфари – робіть контент-план! Необов’язково кожен пост випускати за жорстким графіком. План може бути лише приблизними. Але у вас не повинно бути великих перерв, зникати і влаштовувати собі «Інстаграм детокс» не можна, якщо для вас він джерело заробітку. Алгоритм Інстаграм жорстокий і нещадний – домовитися з ним не вийде.
Більше лайків
Всі хочуть лайків, це зрозуміло. Які є способи вичавити ще трохи з підписників?
– актуальні резонансні теми
– селфі (на них завжди більше лайків)
– фото до/після, було/стало (стабільно потрапляють в рекомендоване у багатьох великих блогерів)
– просіть лайки
– подивіться свою статистику – у яких постів більше охоплення і багато лайків, як цей успіх повторити?
Більше коментарів
Не тільки лайки впливають на Охоплення, але і Коментарі. Причому важливо відповідати на них протягом години. Алгоритм Інстаграм може різати Охоплення, якщо ви не спілкуєтеся з підписниками.
Бачили коментарі, зроблені массфоловінгом – «Круто!», «Відмінне фото!» і т.д.? З чуток, Інстаграм більше не буде їх враховувати при розрахунку залучення, тобто не буде вважати їх за коментарі. Тому якщо ви самі коментуєте свій або чийсь пост, то потрібно 4 слова або більше, щоб вас не прийняли за бота.
Історії
Якщо ви ще не навчилися «готувати» Інстаграм сторіз, то саме час почати. Стрічка Історій тепер не тільки нагорі, а й в середині основної стрічки, між постами. Зробіть опитування, опублікуйте анонс нового поста. Намагайтеся нагадати про себе всюди, де можна.
Хештеги
Просування за допомогою хештегів – вже не настільки ефективно, як це було декілька років назад. Але це не означає, що про них можна забути. Є кілька трюків (деякі – тільки чутки і не факт, що все саме так, тому застосовуйте на свій страх і ризик):
1. Не використовуйте всі 30 максимально дозволених хештегів. З чуток, алгоритм Інстаграм може розцінити це як спам. Краще ставити під постами по 5 хештегів.
2. Не ставте одні і ті ж хештеги під кожним постом. Холоднокровний алгоритм прийме за спам.
3. Важливе нововведення 2018 – хештег в коментарях більше не враховуються! Їх тепер потрібно обов’язково вставляти в сам пост.
4. Використовуйте досить високочастотні хештеги (10.000-100.000, в залежності від тематики), але не такі, за якими кожну секунду з’являється новий пост.
5. Підписка на хештег. Це нова фішка – можна натиснути на Хештег, потім на кнопку «Підписатися». І тоді у вашій стрічці будуть всі пости всіх людей, які ставлять його під своїми публікаціями. Наприклад, у вас може бути цікава рубрика і для неї унікальний Хештег. Попросіть підписників на нього підписатися, щоб точно побачити в стрічці новий пост з цієї рубрики. Знову ж таки з чуток, якщо ви самі підписуєтеся на хештег, то алгоритм може і ваші пости ставити вище в загальній стрічці.
Ще раз зверніть увагу, що пункти 1-3 – тільки неперевірені чутки. Протестуйте і подивіться, як буде у вас. Точні алгоритми Інстаграм не розкриває.
Тексти постів
Текст повинен бути цікавий підписникам, залучати їх до розмови, не залишати байдужим, бла-бла-бла…. Всі це розуміють, а які є фішки? Що робити, щоб не впало охоплення в Інстаграм?
1. Пости, які часто зберігають (залученість росте, вони вище в загальній стрічці): рецепти, списки, інструкції, лайфхаки (тревел-маршрути, бюджет, меню, список вправ, список корисних додатків і т.д.). У будь-який аккаунт можна вбудувати такий контент.
2. Не редагуйте пост протягом першої доби після публікації. *Ще одна неперевірена інформація, хочеться, щоб вона була неправдою.
3. Не можна опублікувати пост, видалити і знову опублікувати. Наприклад, якщо щось не так з фото, ви швидко підкоригували і знову опублікували – так робити не можна! *Знову чутки, за словами сестри чоловіка маминої подруги.
Сподіваємось, вам стало зрозуміліше, що таке Охоплення в Інстаграм і як його підняти. Але навіть якщо ви будете виконувати всі правила і постити кожного дня класний контент, ніхто вам не може гарантувати великого охоплення. Норма статистики в Інстаграм – 30-60% від підписників бачать ваші пости. Причому чим більше у вас підписників, тим менше Охоплення в %. Це абсолютно нормально, тому що старі підписники можуть «втомитися», менш активно лайкати, але ще поки не відписуватися. А частина і зовсім закинуть акаунт і не будуть заглядати в стрічку. Плюс все нова і нова молода шпана приходить і створює конкуренцію. Цікавого багато, стрічка не гумова.
Хоч охоплення і впало майже у всіх, аудиторія Інстаграм продовжує збільшуватися. А значить потрібно завжди стежити за новинами і впроваджувати в свій аккаунт, щоб підписники залишалися з вами і Охоплення збільшувалось.