Ми пропонуємо покроковий, простий алгоритм, який дозволить зробити ефективний скрипт продажів практично для будь-якої ніші, товару або послуги.
Крок 1: Емоційне і ефектне привітання
Приклад 1:
- Вітання! Мене звуть Олена, я фея-бровіст і засновник школи BrowSpace, і я дуже рада, що ти підписалася =)
Приклад 2:
- Добрий день! Класно, що ви підписалися саме сьогодні, у нас зараз відмінна пропозиція для вас - безкоштовна доставка і купон зі знижкою!
Крок 2: Подарунок/бонус для залучення
Приклад 1:
- Бачу, що ти цікавишся моделюванням брів. Хочу тобі зробити приємний подарунок, але поки не знаю, що саме ти хотіла б. Чек-лист і 3 відео з мого курсу Brow Master або купон зі знижкою 15% на будь-які послуги в нашій студії?
Приклад 2:
- У нас до кінця цього тижня діє безкоштовна доставка на замовлення від 1000 грн, а ще можна отримати купон зі знижкою 10% на всі моделі піжам. Давайте я вам розповім, як отримати купон. Добре?
Крок 3: Питання і заклики до дії
Приклад 1:
- Привіт! Вам на яку послугу знижку зробити і на який день записати?
- Чудово. Зараз відправлю вам всі матеріали. Надішлете пошту, добре?
Приклад 2:
- Привіт! Ви щось конкретне шукаєте? Давайте допоможу?
- Чудово! Щоб отримати знижку, вам потрібно зробити замовлення сьогодні і розмістити публікацію в своєму Instagram, про те, що ви вибрали наш бренд.
Що у нас може вийти:
Вітання! Мене звуть Олена, я фея-бровіст і засновник школи BrowSpace, і я дуже рада, що ти підписалася!
Бачу, що ти цікавишся моделювання брів. Хочу тобі зробити приємний подарунок, але поки не знаю, що саме ти хотіла б.
- Чек-лист і 3 відео з мого курсу Brow Master
- Купон зі знижкою 15% на будь-які послуги в нашій студії
Який подарунок ти хотіла б отримати?
- Добрий день! Напевно, купон зі знижкою.
- Чудово! Вам на яку послугу знижку зробити і на який день записати?
- Ще не знаю по часу, взагалі хотіла на корекцію брів.
- Супер! У нас на вихідних Марина працює, вона - просто чарівниця, до неї дівчата тижнями не можуть записатися, але в суботу на 16:00 у неї якраз вікно. Хочете запишу?
- Добре давайте! Спасибі.
Додаткові нюанси:
1. Використовуйте в Direct смайли. Вони створюють дружню атмосферу, додають емоцій. Але це повинно бути дуже акуратно і помірно.
2. Зберіть перше повідомлення по частинам: Привітання, Пропозиція з вибором подарунка, Питання на залучення або заклик.
3. Додавайте обмеження і рамки. Не завжди акція - а до кінця цього тижня. Не знижка всім, а персональна пропозиція для перших 5 замовлень сьогодні.
4. Тестуйте різні варіанти, корегуйте скрипт.
5. Застосовуйте скрипт не тільки для новачків, але і для тих, хто давно підписаний, але так і не отримав від вас ніякої персональної пропозиції.
Щоб налагодити зручну роботу і підвищити продажі в Instagram, потрібні не тільки скрипти і контент. У ряді питання не обійтися без зручних інструментів, особливо, коли потік заявок і звернень високий.