В ідеалі, контентом повинен займатися той, хто багато знає і активно цікавиться темою акаунта. Контент для акаунта фітнес-тренера або лікаря не можна доручити комусь третьому. Ви можете замовити допомогу в складанні контент-плану, доручити комусь фотоконтент і відкладений постинг. Але тільки ви знаєте, що дійсно цікаво вашим підписникам, які теми зараз актуальні і т.д.
Ідеї контенту для бізнесу в Інстаграм Джерела нових тем для постів:
- Підписники. Не соромтеся запитувати, що їм цікаво. Пропонуйте варіанти постів і влаштуйте голосування.
- Конкуренти. Але не копіюйте їх, пишіть, як бачите самі.
- Групи в соціальних мережах/форуми - золота жила нових тем для постів, відразу видно, що зараз актуально.
- Погуглити календар свят і днів народжень відомих людей, подивіться, про що можна написати (особливо актуально для блогерів).
- Ваші пости рік тому. Аудиторія оновлюється, тому можна використовувати свої ж старі пости. Але не просто копіюйте, а перепешіть пости - додайте, як ваша думка змінилася з досвідом, розкажіть що пройшло перевірку часом. Порівняйте себе тоді і зараз (якщо ви стиліст, візажист і т.д). Ностальгія - дуже популярна тема, на яку можна зібрати багато коментарів.
- Розділ «в тренді» на YouTube, рекомендоване в Інстаграм.
- Співробітники та колеги/партнери, блогери. Робіть гостьові пости, пропонуйте авторам самим вибирати теми
- Готові ідеї для постів: весна,
осінь,
зима, літо.
Ультраактуальні пости (те, про що потрібно розповісти саме сьогодні, тому що завтра вже всі дізнаються) виходять поза загальний контент-план в Інстаграм. Але вони повинні бути обов'язково, так ви зближаєтеся з підписниками та вони бачать, що ви разом з ними проживаєте однакові події.
Щоб легше було працювати з уже готовим контент-планом, користуйтеся сервісами відкладеного постингу. З їх допомогою можна вже готові пости ставити на публікацію в будь-який час.