PRO SMM - МЕНЮ

Як скласти контент-план
для Інстаграм

Кожен третій пост - продає? Або кожен п'ятий? Де взагалі брати теми для контент-плану в Інстаграм?
Один з «китів», на якому будується розкрутка в Інстаграм, це грамотний контент-план. Нехай навіть безграмотний - якщо він є, то це вже хороший початок.

Головні правила хорошого контенту - сталість і актуальність. Тобто ви одночасно повинні і робити контент-план на пару тижнів вперед (а в ідеалі на місяць), і швидко реагувати на новини і тренди. Є «вічнозелений» контент, який цікавий завжди. А є гарячі новини, які вже пізно обговорювати завтра і всі вершки зберуть ті, хто зробить пост про це сьогодні. Тому щоб вичавити максимум зі свого акаунта - не розслабляйтеся! Пропадете на кілька днів - і збільшити охоплення буде дуже складно.

Контент-план потрібен перш за все для самодисципліни і грамотного розподілу різних видів контенту. З ним ви не будете судорожно намагатися висмоктати з пальця черговий пост і не пропадете на тиждень, якщо раптом захворієте або виїдете у відпустку. Всі пости можна заздалегідь поставити на публікацію.

Види постів для контент-плану в Інстаграм

- Продає
- Залучає/Розважальний
- Навчальний/Інформаційний

Можна розбивати пости на рубрики, щоб упорядкувати контент. Але не дозволяйте рубрикам та жорсткому графіку вбивати нові ідеї. Можна відходити від плану, публікувати «гарячі новини», поки вони актуальні.

Те, що цінується в Інстаграме найбільше - щирість і оригінальність. Не бійтеся відстоювати свою точку зору. Навіть якщо частина підписників вас за щось засудить, не переживайте - значить, це не ваша цільова аудиторія і вони ніколи не куплять ваш товар/послуги. Краще зібрати навколо себе невелику групу однодумців, ніж боятися відлякати непотрібних хейтерів.

Час для постів вибирайте в залежності від статистики аккаунта і аналізу поведінки своїх підписників. В цілому, ввечері і в вихідні краще розважальний контент, а в будні вранці - інформаційний та той, який продає. Частота публікацій - 1-2 в день для більшості акаунтів.

Пости, що продають

Мета кожного бізнес-акаунта - продавати. Ніхто у вас нічого не купить, якщо ви нічого не продаєте. За допомогою продажних постів потрібно зробити з підписника покупця: показати товар у вигідному світлі, розповісти про його властивості, написати ціни і як замовити.

Види постів, що продають:
- Картка (опис) товару
- Акції
- Знижки
- Відгуки клієнтів
- Анонс продукту
- Колаборації з партнерами
- Пост "про мене"/"про нас"
і т.д.

Обов'язково пишіть ціни. Якщо вони у вас нефіксовані, то хоча б напишіть вилку цін. Людина повинна відразу зрозуміти, чи може він собі дозволити те, що ви продаєте. Мало хто хоче витрачати час і писати вам в директ/месенджери.

Запам'ятайте: ціни не написав - замовника втратив.

Традиційно рекомендують кожен третій-п'ятий пост - продажний. Але це всього лише середнє. Якщо у вас відносно дешевий середній чек - (наприклад, біжутерія), то кожен пост може бути продажний. А якщо середній чек дорогий (5000 грн.), то продажний пост може бути і раз на місяць. Наприклад, якщо ви раз на місяць набираєте групу на курси, то за кілька днів до початку починаєте робити пости-нагадування про набір. Після можете ці пости видалити зовсім, тому що вони будуть вже неактуальні.

Дуже важливо синхронізувати продажні пости і рекламу (таргетинг або у блогерів). Людина, яка прийшла з реклами, повинна побачити те, навіщо прийшла. Тобто останній пост з тією ж картинкою, що і в рекламі. В описі докладна інформація про те, що в рекламному пості.

Багато суперечок на тему того, чи повинні в акаунті магазину бути інформаційні/розважальні пости або потрібен тільки каталог товарів. Наша думка - на картинках лише нові товари/акції/знижки, а в описі поста можна інтегрувати розважальний та інформаційний контент. Наприклад, для одягу розповісти як доглядати або запитати, в якому кольорі хочуть побачити цю модель і т.д. Тому що підписуючись на акаунт магазину, люди хочуть стежити за новими надходженнями, а не занурюватися в історію моди. Але це не стосується рукодільниць/магазинів з мінімальним асортиментом і т.д.

Контент, що залучає/Розважальний контент

Такі пости потрібні для росту залученості акаунта Інстаграм - лайки, коментарі. Пробуйте робити вірусний контент, яким захочуть поділитися з друзями.

Приклади розважального контенту:
- опитування
- запитайте думку підписників (особливо на актуальні теми)
- новини
- списки (список фільмів, список корисних програм, список місць для прогулянок....)
- гумор і меми (підійде не для будь-якого аккаунту)
- конкурси/гіви
- цікаві історії з життя
- мотивація/натхнення
- поздоровлення зі святами
- історії від підписників/покупців («користувальницький контент»)

У розважальний пост можна додати і продажну частину - в опитуванні питати, який товар більше подобається, в гівах подарунком робити свій товар/послуги і т.д.

Навчальний/Інформаційний контент

Інформаційний контент працює найкраще в акаунтах, що продають послуги, тобто тих, що не можна побачити і помацати. Тому що вам потрібно створити довіру, імідж фахівця (для тренерів, консультантів).

Приклади інформаційного контенту:
- інструкції
- лайфхаки
- навчальні матеріали
- поради
- огляди
- гостьові пости від фахівців
- кейси (приклади з особистого досвіду)

Будь-який пост може бути одночасно і розважальним, і інформаційним, і продажним. Немає чітких меж, що можна і що не можна, що правильно, а що ні. Але не намагайтеся отримати все і відразу. Якщо пост інформаційний, то він може бути продажним, тому що в ньому ви показуєте себе як фахівця (якщо ви консультант). Але не треба в тому ж пості писати про свої послуги або курси. Нехай читач переварить інформацію, а після вже «прогрітий» (тобто переконаний у вашому професіоналізмі) побачить окремий продажний пост і можливо стане клієнтом.

Де шукати теми для нових постів?

В ідеалі, контентом повинен займатися той, хто багато знає і активно цікавиться темою акаунта. Контент для акаунта фітнес-тренера або лікаря не можна доручити комусь третьому. Ви можете замовити допомогу в складанні контент-плану, доручити комусь фотоконтент і відкладений постинг. Але тільки ви знаєте, що дійсно цікаво вашим підписникам, які теми зараз актуальні і т.д.

Ідеї контенту для бізнесу в Інстаграм

Джерела нових тем для постів:
- Підписники. Не соромтеся запитувати, що їм цікаво. Пропонуйте варіанти постів і влаштуйте голосування.
- Конкуренти. Але не копіюйте їх, пишіть, як бачите самі.
- Групи в соціальних мережах/форуми - золота жила нових тем для постів, відразу видно, що зараз актуально.
- Погуглити календар свят і днів народжень відомих людей, подивіться, про що можна написати (особливо актуально для блогерів).
- Ваші пости рік тому. Аудиторія оновлюється, тому можна використовувати свої ж старі пости. Але не просто копіюйте, а перепешіть пости - додайте, як ваша думка змінилася з досвідом, розкажіть що пройшло перевірку часом. Порівняйте себе тоді і зараз (якщо ви стиліст, візажист і т.д). Ностальгія - дуже популярна тема, на яку можна зібрати багато коментарів.
- Розділ «в тренді» на YouTube, рекомендоване в Інстаграм.
- Співробітники та колеги/партнери, блогери. Робіть гостьові пости, пропонуйте авторам самим вибирати теми
- Готові ідеї для постів: весна, осінь, зима, літо.

Ультраактуальні пости (те, про що потрібно розповісти саме сьогодні, тому що завтра вже всі дізнаються) виходять поза загальний контент-план в Інстаграм. Але вони повинні бути обов'язково, так ви зближаєтеся з підписниками та вони бачать, що ви разом з ними проживаєте однакові події.

Щоб легше було працювати з уже готовим контент-планом, користуйтеся сервісами відкладеного постингу. З їх допомогою можна вже готові пости ставити на публікацію в будь-який час.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.