Як написати в підтримку Інстаграм, щоб вам відповіли
Кожен активний користувач хоча б раз задавався питанням: як написати в підтримку Інстаграм? У сьогоднішній статті ми розповімо про найпопулярніші способи, а також розберемося, скільки потрібно чекати відповіді і які саме питання знаходяться в компетенції співробітників підтримку.
C яким питанням можна написати у підтримку Instagram
Давайте зупинимося на основних проблемах, які вам напевно допоможуть вирішити співробітники підтримки.
Заблокували аккаунт
В один прекрасний день ви заходите в свій профіль і виявляєте, що він заблокований. Природно, в голові відразу ж виникає мільйон думок. Якщо причини і терміни бану вам невідомі (заморозка може тривати від 7 днів і до безкінечності), то рекомендуємо звернутися в техпідтримку.
Попросіть менеджерів пояснити причину настільки раптового рішення. Якщо вона незначна (наприклад, перевищення лімітів соцмережі), то акаунт, швидше за все, відразу ж розблокують.
Найімовірніше, менеджери підтримки попросять вас відправити скан паспорта. Це потрібно для того, щоб адміністрація соціальної мережі змогла переконатися, що ви дійсно є власником облікового запису.
Забули логін або пароль
Теж вельми поширена проблема. Якщо ви не можете увійти в обліковий запис, тому що забули логін, пароль, електронну пошту і втратили номер, на який зареєстрований профіль, є всього одне рішення - звернутися в техпідтримку.
Менеджери сапорту попросять надати скан паспорта або особисту фотографію. Якщо на сторінці присутні знімки, на яких чітко видно обличчя, ймовірність відновити акаунт істотно збільшується.
Як правильно скласти звернення
У своєму повідомленні детально опишіть проблему (бажано поетапно). Не варто використовувати ненормативну лексику, лаятися або виражати емоції в надмірно експресивній манері. Також не радимо переходити на особистості і ображати фахівців.
Якщо працівники сапорту не реагують на вашу заявку, це може свідчити лише про відсутність суті питання. Щоб адміністрація точно дала відповідь, можна вибрати не вкладку "Повідомити про проблему", а "Повідомити про порушення".
Як написати в службу підтримки Інстаграм
Єдиний спосіб, який дозволяє зв'язатися з підтримкою Інстаграм, - це відправка листа з докладним описом виниклої проблеми.
З телефону
Щоб зв'язатися з техпідтримкою, дотримуйтеся наступного алгоритму: - відкрийте свій профіль і зайдіть в розділ "Налаштування", який розташований в нижній частині інтерфейсу; - знайдіть пункт "Допомога" та клікніть на нього; - виберіть функцію "Повідомити про проблему";
- автоматично відкриється невелике вікно з переліком проблем (спам або порушення, що щось не працює, загальний відгук, проблема з якістю зображення або відео);
- натисніть на одну з них і в спеціальній формі коротко опишіть що сталося (постарайтеся обмежитися 3-4 ємними пропозиціями);
- клікніть кнопку "Відправити".
З комп'ютера
Надіслати звернення можна і без входу в основний акаунт: - для початку увійдіть на сторінку через веб-версію; - перейдіть в довідковий розділ соціальної мережі; - відкриється сторінка зі спеціальною формою, в якій вам необхідно коротко викласти суть проблеми і вказати адресу електронної пошти (на всякий випадок залиште посилання на свій основний профіль); - натисніть "Відправити".
Перед тим, як відправляти лист, не полінуйтеся вивчити інформацію в довідковому центрі. Тут ви знайдете відповіді на найпоширеніші питання, пов'язані з соцмережею: як відновити доступ до облікового запису, що робити при взломі акаунта, яким чином усунути стандартні технічні неполадки самостійно і так далі.
Через Facebook
- відкрийте Фейсбук і зайдіть в Messenger; - в пошуковому рядку введіть "Facebookadsupport";
- напишіть будь-яке питання і перейдіть за посиланням, яка прийде у відповідному повідомленні;
- перегорніть сторінку до даного пункту і натисніть "Початок роботи";
- поверніться в той же чат, щоб почати розмову з активним менеджером.
Даний спосіб використовуйте тільки в крайньому випадку. Незважаючи на те, що Фейсбук є власником Інстаграм, саппорт FB не відповідає за проблеми, що виникли в рамках іншого проекту.
Скільки відповідає служба підтримки Інстаграм
Не потрібно відправляти мільйон однотипних повідомлень, якщо менеджери підтримки не відповіли вам протягом години. Досить зв'язатися з адміністрацією всього один раз.
В середньому, фідбек від сапорта соцмережі приходить протягом 72 годин. Час обробки повідомлення безпосередньо залежить від завантаженості працівників і кількості запитів. Пам'ятайте, що ви не єдина людина, котра потрапила в біду. Іноді співробітникам Інстаграм доводиться переглядати понад тисячу заявок на добу. Будьте готові до того, що відповідь прийде тільки через 2 дні.
Куди приходить відповідь
Відповідь прийде на той e-mail, який вказаний в Інстаграм. Якщо ви зверталися в сапорт через довідковий центр, то повідомлення буде відправлено на електронну адресу, вказану при відправці запиту.
Що робити, якщо відповідь не прийшла
Ситуації, коли відповідь не приходить протягом деякого часу, пов'язані із завантаженістю операторів саппорта і є цілком нормальним явищем, так як потік звернень щодня перевалює за 10 мільйонів. Команда підтримки ретельно обробляє всі запити, тому відповідь може прийти лише через 2 робочих дні. Якщо адміністрація сапорта не реагує на ваше звернення більше встановленого регламенту, напишіть листа ще раз або скористайтеся іншим методом.
Поради і нюанси
Ми вже з'ясували, з якими проблемами користувачі найчастіше звертаються в техпідтримку. Щоб уникнути неприємних ситуацій і не сподіватися на швидку відповідь менеджерів сапорта, дотримуйтеся наступних рекомендацій: - Встановіть надійний пароль, використовуючи цифри, значки, символи, підкреслення і так далі. Чим заплутаніше, тим складніше доведеться зловмисникам. - Нікому не повідомляйте свої персональні дані і намагайтеся заходити в акаунт тільки з одного пристрою. - Зберігайте логін і пароль подалі від чужих очей. - Увімкніть двохфакторну аутентифікацію в своєму профілі, щоб в нього не можна було зайти з іншого пристрою без спеціального коду підтвердження. - Якщо ви раптом вирішили поміняти електронну пошту або телефонний номер, не забудьте відобразити це в налаштуваннях облікового запису.
Ці прості дії допоможуть вам зберегти не тільки сторінку, але і нерви.
В завершення
Не поспішайте відправляти запит в техпідтримку Інстаграм. Для початку вивчіть рекомендації, розташовані в довідковому центрі. У разі, якщо ви не знайшли відповідь на своє питання, складіть грамотне звернення і скористайтеся формою зворотного зв'язку в мобільному додатку - це найбільш зручний варіант для отримання швидкої відповіді і рішення вашої проблеми.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.