У довідковому центрі Instagram не завжди можна знайти відповіді на питання, особливо якщо це пов’язано з помилками програми або технічними неполадками. Для вирішення подібних проблем допоможе звернення до техпідтримки Instagram.
Як зв’язатися зі службою підтримки Instagram
Звернутися до техпідтримки Інстаграм можна написавши лист через форму зворотного зв’язку в додатку або на офіційному сайті соцмережі. Зателефонувати до служби підтримки Instagram неможливо. Тому якщо ви на просторах Інтернету раптом натрапите на контактний телефон гарячої лінії техслужби в Україні, швидше за все, цей спосіб пропонують шахраї.
Існує низка ситуацій, під які соцмережа виділила окремі форми для звернень. В цьому випадку писати листа в техпідтримку Instagram через стандартну форму не має сенсу, також є низка проблем, які користувач може вирішити самостійно. Наприклад:
- Якщо ви зіткнулися з некоректною роботою програми, спочатку оновіть її до останньої версії, можливо, цю проблему вже вирішено. Якщо не допомогло, спробуйте очистити кеш або перевстановити програму.
- Якщо ви не можете увійти в обліковий запис або підозрюєте, що його зламали, соцмережа описала особливий порядок дій тут. Інструкцію про те, які кроки зробити при блокуванні облікового запису, його крадіжці та процесі відновлення, описали в окремій статті.
- Поскаржитися на образи або спам в Instagram можна за допомогою вбудованих функцій програми.
- Надіслати скаргу на порушення авторських прав чи товарного знака необхідно через спеціальну форму.
- Повідомити про цькування чи переслідування теж потрібно через окремо призначену форму.
В інших випадках рекомендується писати на техпідтримку. Відповідь від Instagram надходить на електронну пошту, яка вказана в налаштуваннях вашого облікового запису, тому спочатку перевірте її коректність та актуальність. Для цього зайдіть у свій обліковий запис, натисніть «Редагувати» на Android або «Змінити» на iOS. Далі “Налаштування особистої інформації” – “Електронна адреса”. За потреби змініть email.
Як написати листа у підтримку Інстаграм з Android
Відкрийте свій обліковий запис у програмі Інстаграм і натисніть на меню (три смужки у верхньому правому куті) — «Налаштування» — «Довідка» — «Повідомити про проблему» — «Повідомити про проблему». Детально опишіть ваше питання у вільній формі українською мовою. За потреби зробіть скріншот екрана (наприклад, якщо зіткнулися з помилкою) або завантажте файли з галереї смартфона.
Як написати листа у підтримку Інстаграм з iPhone
Відкрийте свій обліковий запис у програмі Instagram і натисніть на меню (три смужки в правому верхньому кутку) – “Налаштування” – “Допомога” – “Повідомити про проблему” – “Щось не працює”. Щоб отримати відповідь детально, але без зайвої води, опишіть свою проблему у вільній формі українською мовою. За необхідності зробіть скріншот екрана (наприклад, якщо зіткнулися з помилкою) або завантажте файли з галереї смартфона. Також для користувачів iPhone є можливість окремо поскаржитися на погану якість контенту. Актуально, коли соціальна мережа сильно стискає та псує якість знімка чи відеоролика.
Як написати у підтримку Інстаграм з комп’ютера
Відкрийте браузер та перейдіть на офіційний сайт Instagram. У шапці свого профілю натисніть на шестерню – Повідомити про проблему. Опишіть проблему, з якою зіткнулися, додайте файл зі скріншотом. Текст пишіть рідною мовою, ім’я облікового запису та інформацію про браузер можна не вказувати, вона підтягнеться автоматично при надсиланні скарги.
Через скільки відповідає підтримка Інстаграм
У середньому відповідь на звернення надходить протягом 24 годин, але цей процес може затягнутися до 72 годин, якщо техпідтримка Instagram перевантажена. Щоб не пропустити відповідь, періодично переглядайте папку «Спам» у поштовій скриньці.
Також Instagram з метою захисту своїх користувачів від фішингу та спаму створив окремий розділ, в якому ви можете знайти всі електронні листи від соцмережі, надіслані вам за останні 2 тижні. Для цього з телефону зайдіть у свій обліковий запис із програми — «Налаштування» — «Безпека» — «Електронні листи від Instagram». Якщо в обох розділах порожньо, значить вам ще не надійшла відповідь. Щоб перейти до цього розділу з комп’ютера, відкрийте свій профіль у веб-версії Instagram, у шапці профілю натисніть на шестерню – “Електронні листи від Instagram”.
Якщо соцмережа не відповідає, не слід надсилати ту саму скаргу по кілька разів на день. Причиною відсутності відповіді може бути наявність відповіді у Довідковому центрі або Instagram не виявив порушення, виходячи з Посібника. Якщо ви все ж таки впевнені, що вирішити самостійно проблему не можете і вона не пов’язана зі зломом облікового запису, проблемою зі входом, скаргами на образи, спамом або з порушеннями інтелектуальних прав — продублюйте звернення через 72 години. На цей раз постарайтеся описати проблему детальніше, додавши всі скріншоти та описи до них.
Як уникнути проблем з акаунтом Інстаграм
Найчастіша проблема з обліковим записом в Інстаграм – це його блокування або втрата доступу. Щоб уникнути першої причини, не використовуйте сірі сервіси, соцмережа суворо ставиться до порушення свого керівництва, тому при зловживанні обліковий запис може бути заблокований і відновити його може бути неможливо. Щоб не стати жертвою шахраїв і не втратити доступ до облікового запису, вибирайте надійний пароль більш ніж з 6 літер, цифр та знаків, періодично змінюйте його. Також може допомогти включення двофакторної автентифікації. Завжди перевіряйте, щоб у налаштуваннях облікового запису були вказані актуальний email та номер телефону.
Якщо у вас виникають помилки, не працює жодна функція, перевірте, чи остання версія програми встановлена на телефон. За потреби перевстановіть. Також запитайте, чи не спостерігається аналогічна проблема у ваших друзів, можливо, це системний баг і соцмережа вже в процесі його усунення, оскільки він у багатьох. Додатково може допомогти очищення кеша програми або його переустановка. У будь-якому випадку це варто спробувати до того, як написати в техпідтримку Instagram і чекати на відповідь.