Статистику Інстаграм облікових записів раніше можна було подивитися тільки за допомогою сторонніх сервісів та програм, але зараз її можна зробити і у своєму власному обліковому записі і навіть з комп’ютера на Фейсбук в Creator Studio. Де ця статистика і як її зробити на Андроїді та Айфоні?
Статистику в Інстаграм з облікового запису в цілому, окремим публікаціям, Історіям і Рілс можна подивитися безкоштовно, але спочатку потрібно зробити бізнес-аккаунт або обліковий запис автора.
Читайте докладніше в статті – Бізнес профілі в Інстаграм
- Як зробити статистику в Інстаграм акаунті
- Як переглянути статистику Інстаграм акаунту
- Що означають показники статистики та як ними користуватися для розкрутки в Інстаграм?
- Як переглянути статистику публікацій в Інстаграм
- Статистика Історій в Інстаграм
- Як використовувати статистику Інстаграм облікового запису?
Як зробити статистику в Інстаграм акаунті
Статистика фото та всього облікового запису у вас з’явиться після переходу на бізнес-профіль або обліковий запис автора. Зробити це можна безкоштовно. Раніше обов’язково треба було прив’язати сторінку Фейсбуку. Але зараз цього можна не робити.
Але щоб запускати рекламу прямо в додатку, Фейсбук все ж таки доведеться прив’язати. Для того потрібно пам’ятати свої e-mail та пароль від облікового запису на Фейсбук, а також створити публічну сторінку для бізнес-акаунту.
Як переглянути статистику Інстаграм акаунту
Після переведення в бізнес-акаунт або обліковий запис автора у вас з’явиться «Професійна панель» та кнопки для зв’язку (телефон, e-mail).
Якщо натиснете «Професійна панель», то ви зможете побачити всі інструменти для роботи з бізнес-акаунтом/акаунтом автора. Нагорі праворуч від «Статистика облікового запису» натисніть «Дивитись усі».
Другий спосіб переглянути статистику Інстаграм — у своєму обліковому записі натисніть три смужки праворуч нагорі та виберіть «Статистика»
Статистику облікового запису Інстаграм можна переглянути лише з поточного моменту. Все, що було до цього, ніхто не дізнається ніколи =) Тому якісь виразні цифри статистики по всьому обліковому записі ви побачите протягом тижня після переходу на бізнес/обліковий запис автора, а статистика фото та відео буде тільки у нових постів.
Що означають показники статистики та як ними користуватися для розкрутки в Інстаграм?
Статистика потрібна не тільки щоб стежити за просуванням облікового запису, але й для потенційних рекламодавців, які просять Охоплення та Залученість облікового запису перед покупкою реклами. Що означає статистика в Інстаграмі?
На головному екрані ви можете вибрати період — статистика за останні 7 днів або 30 днів.
Охоплені акаунти – означає, скільки всього людей побачило ваші пости (Сторіс та IGTV) за тиждень, плюс порівняння з минулим тижнем. Відрізняється від Показів тим, що тут кожна людина (обліковий запис) враховується лише один раз, навіть якщо вона дивилася ваші записи кілька разів. Тому Охоплення завжди буде менше Показів.
👉 Охоплення в Інстаграм: що таке і як збільшити?
Натисніть на Охоплені облікові записи і відкриється докладніша статистика.
Підписники та всі інші (за охопленням) — скільки з охопленої аудиторії було підписано на вас, а скільки — ні.
Тип контенту – який контент отримав найбільше охоплення (також з розбивкою за підписниками та тими, хто не підписаний).
Тут також ви зможете побачити, які публікації були популярнішими за охопленням. А якщо праворуч натиснете трикутну дужку > , то можна відфільтрувати і за іншими показниками статистика в Інстаграм (коментарі, лайки, підписки тощо).
Покази – це загальна кількість переглядів контенту. Одна людина могла подивитися кілька разів, різний контент. Тому покази завжди більші за охоплення.
Дії у профілі – це відвідування вашого облікового запису Інстаграм плюс натискання на кнопки в шапці облікового запису (ел. пошта, магазин, телефон тощо).
ВАША АУДИТОРІЯ
Поверніться на перший екран Статистики інстаграм. У розділі “Ваша аудиторія” натисніть трикутну дужку праворуч >. Відкриється статистика за підписками та відписками в Інстаграм.
Збільшення – на цьому графіку ви побачите кількість тих, хто підписався, відписався і всього (підписки мінус відписки).
Нижче — статистика за місцем розташування, віком та статтю.
Періоди найбільшої активності – час (дні та години), коли підписники найчастіше були в Інстаграм.
КОНТЕНТ, ЯКИЙ ВИ ОПУБЛІКУВАЛИ
Поверніться на перший екран Статистики інстаграм. У розділі «Контент, який ви опублікували» ви побачите кількість постів/Сторіс/IGTV/Промоакцій за останні 7 або 30 днів (залежно від фільтра зліва нагорі). По кожному типу контенту можна фільтрувати за всіма показниками залучення (показів/охоплення/сподобалося (лайки)/коментарі/збереження).
Це допоможе краще зрозуміти результати від реклами у блогерів чи гівів. Але це доступно тільки для профілів з більше 10 000 підписників. Можна накрутити їх і так перейти на обліковий запис автора, особливо якщо вам не вистачає 1000 підписників і не терпиться прямо зараз отримати нову статистику. Це не сильно вдарить по залученості облікового запису. Але в ідеалі, звичайно, потрібно рости органічно, за допомогою реклами у блогерів і таргета.
Як переглянути статистику публікацій в Інстаграм
Щоб дізнатися статистику переглядів (і не тільки) кожної публікації — фото чи відео в Інстаграм, потрібно відкрити потрібний пост та натиснути «Статистика».
Верхній рядок статистики — кількість лайків, коментарів, пересилок у Дірект та збережень.
Збереження – скільки разів натиснули кнопку “зберегти”.
Відвідування профілю — скільки разів перейшли в обліковий запис з цього фото.
Охоплення – скільки людей переглянули фото. У середньому має бути 30-60% підписників. Менше — багато роботів, які пости не дивляться. Більше — якщо ви запускали рекламу, потрапили до «рекомендованого», пост виявився дуже популярним, ним ділилися тощо. Чим більший ваш обліковий запис, тим менше буде охоплення в % від підписників. Старі підписники закидають облікові записи або втрачають інтерес. Це нормально. Найвище охоплення (в % від підписників) — в облікових записах до 1000 підписників. Щоб збільшити охоплення, обов’язково регулярно робіть пости з контент-планом. Ще за статистикою охоплення в Інстаграм можна зрозуміти, вдалий час ви опублікували пост чи ні.
Якщо за цією статистикою в Інстаграмі провести пальцем вгору, то можна дізнатися ще більше цікавого про статистику посту.
Відвідування профілю — скільки перейшли до вас в обліковий запис, побачивши цей пост.
Охоплення — скільки людей побачили вашу публікацію.
Покази — скільки разів подивилися ваш пост. Одна людина може кілька разів переглянути, тому покази завжди більші, ніж охоплення.
З головної сторінки — скільки людей побачило пост у стрічці.
З «Цікавого» — перегляди із вкладки рекомендованого. Чим більше, тим більше ймовірності, що пост став «вірусним» (його пересилають друзям, він з’явився у рекомендованому). Також великий відсоток буває, якщо ви просували пост.
З профілю — скільки людей побачили пост, зайшовши до вашого облікового запису.
Від хештегів – скільки прийшли по хештегам.
З «іншого» — всі інші джерела.
Статистика Історій в Інстаграм
В особистому обліковому записі можна переглянути лише загальну кількість та облікові записи тих, хто бачив ваші історії. Для цього свайпніть знизу догори будь-яку Історію в Інстаграм.
Після переходу на бізнес або обліковий запис автора у вас буде детальна статистика з кожної Історії в Інстаграм. Що означає кожний показник статистики?
ВЗАЄМОДІЯ
Загальна статистика щодо кількості реакцій на ваші Сторіс:
Відповіді – скільки людей вам відповіло в Дірект на цю Сторіс.
Кліки за посиланням — скільки разів після цієї Історії перейшли до вас в обліковий запис і клікнули за посиланням в описі.
Відвідування профілю — скільки разів після цієї Історії перейшли до вас в обліковий запис.
Статистика охоплення
Тут ви побачите статистику, скільки людей бачать ваші історії та як вони їх знаходять:
Аккаунти, охоплені цією Історією (Охоплення) — загальна кількість людей, які побачили цю
Історію
Покази — скільки разів переглянули цю Історію (більше охоплення перші 24 години, тому що одна людина може подивитися її кілька разів, але далі враховується лише охоплення, окремі покази не враховуються).
Підписники — скільки після цієї Сторіс було підписок.
Навігація = назад + прокручування вперед + переходи до наступної Історії + виходи
Назад — кількість торкань назад на Вашу історію.
Надіслати — кількість торкань вперед, щоб переглянути наступну історію.
Наступна Історія — кількість прокручування до Історій наступного облікового запису. Тут можна зрозуміти, наскільки цікава чи ні була Історія, чи захотіла людина дивитися далі ваш контент чи перейшла на наступний обліковий запис.
Виходи — кількість виходу з режиму відтворення Історій. Знову ж таки можна подивитися статистику, наскільки Історія змогла утримати увагу підписників.
Як використовувати статистику Інстаграм облікового запису?
Не робіть висновків після першого тижня, як підключіть безкоштовну статистику до Інстаграм. Перевіряйте, як вона змінюватиметься протягом хоча б місяця. Порівняйте будні, вихідні та свята, гарна погода на вулиці.
Не поспішайте «кидати все нафіг», якщо наприкінці весни та влітку у вас впало охоплення. Раніше такої статистики ніхто не мав і люди, які не знають загальних тенденцій у соцмережах та Інтернеті, лякаються перепадів статистики в акаунті Інстаграм. Восени та після новорічних свят завжди зростання, а навесні та влітку — відтік. Зрозуміло, це стосується «сезонних» бізнесів (у турагенства весна-літо зростання, наприклад).
Навіть незважаючи на те, що у багатьох із нас смартфон — це продовження руки, ми все одно менше гортаємо стрічку Інстаграм, коли відпочиваємо, на вулиці літо і т.д. Тому не кидайтеся влаштовувати черговий гівевей чи лити додаткові гроші на рекламу, якщо зниження охоплення у вас сезонне. Але й не закидайте свій обліковий запис, якщо потрібно — робіть відкладені пости на свята. Тоді навіть якщо ви самі відпочиваєте, то все одно мелькатимете в стрічці підписників.
Найдостовірніша статистика у вас буде через рік після того, як ви її зробите. Тому найкраще, якщо ви стежитимете за своїми показниками в Інстаграм і записуватимете їх окремо, відзначаючи, що ви робили — накрутка, реклама у блогерів, реклама (таргет), інші методи просування.