PRO SMM - МЕНЮ

Статистика в Інстаграм:
як зробити і подивитися


Статистику Інстаграм акаунтів раніше можна було подивитися тільки за допомогою сторонніх сервісів і програм, але зараз її можна зробити і в своєму власному акаунті. Де ця статистика?

Статистику в Інстаграм можна подивитися безкоштовно, але спочатку потрібно зробити бізнес-акаунт. Для цього знадобиться особистий акаунт і публічна сторінка (public page) на Фейсбук. Якщо публічної сторінки немає, то потрібно її створити, навіть якщо це буде сторінка імені вас як публічної особи.

Читайте докладніше в статті - Бізнес профілі в Інстаграм

Як зробити статистику в Інстаграм акаунті

Статистика фото і всього акаунта у вас з'явиться після переходу на бізнес-профіль. Зробити це можна безкоштовно. Для того потрібно пам'ятати свої e-mail та пароль від акаунта на Фейсбук, до якого ви прив'яжете Інстаграм. Публічну сторінку Фейсбук можна створити прямо в процесі переходу на бізнес-акаунт.

Як подивитися статистику Інстаграм акаунта

Після переходу в «бізнес» після того, як ви натиснете три смужки вгорі акаунта, у вас з'явиться рядок «Статистика». Збиратися статистика акаунта Інстаграм буде тільки з того моменту, коли ви перейшли на бізнес-акаунт. Все, що було до цього, ніхто не дізнається ніколи =) Тому якісь виразні цифри статистики по всьому акаунту ви побачите протягом тижня, а статистика фото і відео буде тільки у нових постів.
Статистика в Інстаграм
Статистика в Інстаграм

Що означають показники статистики і як ними користуватися для розкрутки в Інстаграм?

ДІЇ

Перша вкладка в статистиці облікового запису Інстаграм. Перейдіть вниз і побачите показники:

Відвідування профілю - статистика відвідування акаунта по днях і в порівнянні з минулим тижнем. Росте, якщо на тижні було більше постів і/або була реклама, фото і відео потрапляли в рекомендоване.

Охоплення - скільки всього людей побачило ваші пости за тиждень, плюс порівняння з минулим тижнем. Відрізняється від Показів тим, що тут кожна людина (акаунт) враховується тільки один раз, навіть якщо він дивився ваші записи кілька разів. Тому Охоплення завжди буде менше Показів.
Дії в Інстаграм статистиці
Дії в Інстаграм статистиці

КОНТЕНТ

Друга вкладка.
Тут статистика Інстаграм по постам, Сторіс і промоакціям (якщо ви робите рекламу в Інстаграм, "Просування поста").

АУДИТОРІЯ
Третя вкладка.

- Підписники - загальна кількість і порівняння в минулим тижнем.
- Кращі місця - географія підписників, топ-5 по містах і країнах.
- Віковий діапазон, Стать.
- Підписники по годинах і по днях - в який час/день тижня найбільше підписників заходять в Інстаграм (корисно, щоб зрозуміти, в який час краще викладати пости).

Натиснувши «Ще» ви побачите, скільки прийшло нових підписників за тиждень, поділ по статі, вік (+ з поділом на чоловіків і жінок), географію по містах і країнах. І дуже корисну статистику акаунта за часом активності підписників - по днях і по годинах. Це важливо, щоб знати, в який час найкраще публікувати пости.

Статистика публікацій (фото і відео, публікації з кільцевою гелереєю) акаунта Інстаграм. Можна фільтрувати по показам/охопленням/залученості/сподобалося (лайки)/коментарі/збереження.

Як подивитися статистику фото і відео в Інстаграм

Щоб дізнатися статистику переглядів (і не тільки) окремого фото або відео в Інстаграм, потрібно відкрити потрібний пост і натиснути «подивитися статистику».
Статистика фото інстаграм
Статистика фото інстаграм

Верхній рядок статистики - кількість лайків, коментарів і збережень.

Збереження - скільки разів натиснули кнопку «зберегти».

Другий рядок

Відвідування - скільки разів перейшли в акаунт з цього фото.

Охоплення - скільки людей переглянули фото. В середньому повинно бути 30-60% від підписників. Менше - багато ботів, які пости не дивляться. Більше - якщо ви запускали рекламу і массфоловінг, потрапили в «рекомендоване», пост виявився дуже популярним, ним ділилися і т.д. Чим більший ваш акаунт, тим менше буде охоплення в % від підписників. Старі підписники закидають акаунти або втрачають інтерес. Це нормально. Найвище охоплення (в % від підписників) - у акаунтів до 1000 підписників. Щоб збільшити охоплення, обов'язково регулярно робіть пости, з контент-планом. Ще за статистикою охоплення в Інстаграм можна зрозуміти, у вдалий час ви опублікували пост чи ні.

Якщо по цій статистиці в Інстаграм провести пальцем вгору, то можна дізнатися ще більше цікавого про статистику поста.
Статистика фото інстаграм
Статистика фото інстаграм

Відвідування профілю - скільки перейшли до вас в акаунт, побачивши цей пост

Цікаве - всі акаунти, які бачили пост і який відсоток не був на вас підписаний. Чим більше, тим більше вірогідності, що пост став «вірусним» (його пересилають друзям, він з'явився в рекомендованому). Також великий відсоток буває, якщо ви просували пост.

Гортайте статистику ще нижче.

Покази - скільки всього разів подивилися ваш пост. Одна людина може кілька разів переглянути, тому показів завжди більше, ніж охоплення.

З головної - скільки людина побачило пост в стрічці

З «Цікавого» - перегляди з вкладки рекомендованого.

З профілю - скільки людей побачили пост, зайшовши у ваш акаунт

Від хештегів - скільки прийшли по хештегам

З «іншого» - всі інші джерела

Як використовувати статистику Інстаграм акаунта?

Не робіть висновків після першого тижня, як підключите безкоштовну статистику в Інстаграм. Перевіряйте, як вона буде змінюватися протягом хоча б місяця. Порівняйте будні, вихідні та свята, хороша/погана погода на вулиці.

Не поспішайте «кидати все нафіг», якщо в кінці весни і влітку у вас впало охоплення. Раніше такої статистики ні у кого не було і люди, які не знають загальних тенденцій в соцмережах і Інтернеті, лякаються перепадів статистики в акаунті Інстаграм. Восени і після новорічних свят завжди зростання, а навесні і влітку - відтік. Зрозуміло, це не стосується «сезонних» бізнесів (у турагенства весна-літо зростання, наприклад).

Навіть незважаючи на те, що у багатьох з нас смартфон - це продовження руки, ми всерівно менше перегортаємо стрічку Інстаграм, коли відпочиваємо, на вулиці літо і т.д. Тому не кидайтеся влаштовувати черговий гівевей або лити додаткові гроші на рекламу, якщо зниження охоплення у вас сезонне. Але і не закидайте свій акаунт, якщо потрібно - робіть відкладені пости на свята. Тоді навіть якщо ви самі відпочиваєте, то всерівно будете миготіти в стрічці підписників.

Найдостовірніша статистика у вас буде через рік, тому найкраще, якщо ви будете стежити за своїми показниками в Інстаграм і записувати їх окремо, відзначаючи, що ви робили - массфоловінг, накрутку, рекламу, інші методи просування. Також можна стежити за статистикою конкурентів.

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.