PRO SMM - КУРСИ ТА МЕНЮ

Статистика в Інстаграм:
як зробити і подивитися

Статистику Інстаграм акаунтів раніше можна було подивитися тільки за допомогою сторонніх сервісів і програм, але зараз її можна зробити і в своєму власному акаунті. Де ця статистика?

Статистику в Інстаграм можна подивитися безкоштовно, але спочатку потрібно зробити бізнес-акаунт. Для цього знадобиться особистий акаунт і публічна сторінка (public page) на Фейсбук. Якщо публічної сторінки немає, то потрібно її створити, навіть якщо це буде сторінка імені вас як публічної особи.

Читайте докладніше в статті - Бізнес профілі в Інстаграм

Як зробити статистику в Інстаграм акаунті

Статистика фото і всього акаунта у вас з'явиться після переходу на бізнес-профіль. Зробити це можна безкоштовно. Для того потрібно пам'ятати свої e-mail та пароль від акаунта на Фейсбук, до якого ви прив'яжете Інстаграм. Публічну сторінку Фейсбук можна створити прямо в процесі переходу на бізнес-акаунт.

Як подивитися статистику Інстаграм акаунта

Після переходу в «бізнес» після того, як ви натиснете три смужки вгорі акаунта, у вас з'явиться рядок «Статистика». Збиратися статистика акаунта Інстаграм буде тільки з того моменту, коли ви перейшли на бізнес-акаунт. Все, що було до цього, ніхто не дізнається ніколи =) Тому якісь виразні цифри статистики по всьому акаунту ви побачите протягом тижня, а статистика фото і відео буде тільки у нових постів.
Статистика в Інстаграм
Статистика в Інстаграм

Що означають показники статистики і як ними користуватися для розкрутки в Інстаграм?

ДІЇ

Перша вкладка в статистиці облікового запису Інстаграм. Перейдіть вниз і побачите показники:

Відвідування профілю - статистика відвідування акаунта по днях і в порівнянні з минулим тижнем. Росте, якщо на тижні було більше постів і/або була реклама, фото і відео потрапляли в рекомендоване.

Охоплення - скільки всього людей побачило ваші пости за тиждень, плюс порівняння з минулим тижнем. Відрізняється від Показів тим, що тут кожна людина (акаунт) враховується тільки один раз, навіть якщо він дивився ваші записи кілька разів. Тому Охоплення завжди буде менше Показів.
Дії в Інстаграм статистиці
Дії в Інстаграм статистиці

КОНТЕНТ

Друга вкладка.
Тут статистика Інстаграм по постам, Сторіс і промоакціям (якщо ви робите рекламу в Інстаграм, "Просування поста").

АУДИТОРІЯ
Третя вкладка.

- Підписники - загальна кількість і порівняння в минулим тижнем.
- Кращі місця - географія підписників, топ-5 по містах і країнах.
- Віковий діапазон, Стать.
- Підписники по годинах і по днях - в який час/день тижня найбільше підписників заходять в Інстаграм (корисно, щоб зрозуміти, в який час краще викладати пости).

Натиснувши «Ще» ви побачите, скільки прийшло нових підписників за тиждень, поділ по статі, вік (+ з поділом на чоловіків і жінок), географію по містах і країнах. І дуже корисну статистику акаунта за часом активності підписників - по днях і по годинах. Це важливо, щоб знати, в який час найкраще публікувати пости.

Статистика публікацій (фото і відео, публікації з кільцевою гелереєю) акаунта Інстаграм. Можна фільтрувати по показам/охопленням/залученості/сподобалося (лайки)/коментарі/збереження.

Як подивитися статистику фото і відео в Інстаграм

Щоб дізнатися статистику переглядів (і не тільки) окремого фото або відео в Інстаграм, потрібно відкрити потрібний пост і натиснути «подивитися статистику».
Статистика фото інстаграм
Статистика фото інстаграм

Верхній рядок статистики - кількість лайків, коментарів і збережень.

Збереження - скільки разів натиснули кнопку «зберегти».

Другий рядок

Відвідування - скільки разів перейшли в акаунт з цього фото.

Охоплення - скільки людей переглянули фото. В середньому повинно бути 30-60% від підписників. Менше - багато ботів, які пости не дивляться. Більше - якщо ви запускали рекламу і массфоловінг, потрапили в «рекомендоване», пост виявився дуже популярним, ним ділилися і т.д. Чим більший ваш акаунт, тим менше буде охоплення в % від підписників. Старі підписники закидають акаунти або втрачають інтерес. Це нормально. Найвище охоплення (в % від підписників) - у акаунтів до 1000 підписників. Щоб збільшити охоплення, обов'язково регулярно робіть пости, з контент-планом. Ще за статистикою охоплення в Інстаграм можна зрозуміти, у вдалий час ви опублікували пост чи ні.

Якщо по цій статистиці в Інстаграм провести пальцем вгору, то можна дізнатися ще більше цікавого про статистику поста.
Статистика фото інстаграм
Статистика фото інстаграм

Відвідування профілю - скільки перейшли до вас в акаунт, побачивши цей пост

Цікаве - всі акаунти, які бачили пост і який відсоток не був на вас підписаний. Чим більше, тим більше вірогідності, що пост став «вірусним» (його пересилають друзям, він з'явився в рекомендованому). Також великий відсоток буває, якщо ви просували пост.

Гортайте статистику ще нижче.

Покази - скільки всього разів подивилися ваш пост. Одна людина може кілька разів переглянути, тому показів завжди більше, ніж охоплення.

З головної - скільки людина побачило пост в стрічці

З «Цікавого» - перегляди з вкладки рекомендованого.

З профілю - скільки людей побачили пост, зайшовши у ваш акаунт

Від хештегів - скільки прийшли по хештегам

З «іншого» - всі інші джерела

Як використовувати статистику Інстаграм акаунта?

Не робіть висновків після першого тижня, як підключите безкоштовну статистику в Інстаграм. Перевіряйте, як вона буде змінюватися протягом хоча б місяця. Порівняйте будні, вихідні та свята, хороша/погана погода на вулиці.

Не поспішайте «кидати все нафіг», якщо в кінці весни і влітку у вас впало охоплення. Раніше такої статистики ні у кого не було і люди, які не знають загальних тенденцій в соцмережах і Інтернеті, лякаються перепадів статистики в акаунті Інстаграм. Восени і після новорічних свят завжди зростання, а навесні і влітку - відтік. Зрозуміло, це не стосується «сезонних» бізнесів (у турагенства весна-літо зростання, наприклад).

Навіть незважаючи на те, що у багатьох з нас смартфон - це продовження руки, ми всерівно менше перегортаємо стрічку Інстаграм, коли відпочиваємо, на вулиці літо і т.д. Тому не кидайтеся влаштовувати черговий гівевей або лити додаткові гроші на рекламу, якщо зниження охоплення у вас сезонне. Але і не закидайте свій акаунт, якщо потрібно - робіть відкладені пости на свята. Тоді навіть якщо ви самі відпочиваєте, то всерівно будете миготіти в стрічці підписників.

Найдостовірніша статистика у вас буде через рік, тому найкраще, якщо ви будете стежити за своїми показниками в Інстаграм і записувати їх окремо, відзначаючи, що ви робили - массфоловінг, накрутку, рекламу, інші методи просування. Також можна стежити за статистикою конкурентів.
Безкоштовна накрутка підписників і лайків в Інстаграм
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.