Ще одна класна функція, яка з'явиться з приходом бізнес-акаунтів - статистика в Інстаграм.
У вбудованій аналітиці Інстаграм буде давати таку інформацію:
- кращі публікації, тобто ті пости, які викликали найбільший інтерес у підписників;
- покази;
- охоплення;
- залучення в публікаціях;
- кліки на посилання в профілі;
- демографічні дані: стать ппідписників, вік, географічне знаходження, а також коли вони заходять в соц. мережу (дні тижня та години).
Так що тепер Ви точно будете знати, хто Ваші шанувальники, де знаходяться, яку інформацію і, що важливо, коли саме, вони хочуть від Вас отримувати. Звичайно ж, ці дані Вам даються не просто так, а більше для того, щоб Ви були більш поінформовані при просуванні Ваших кращих публікацій. У Фейсбук все зводиться до реклами в кінцевому підсумку.
Статистику буде знайти досить легко! Як тільки Ви переведете профіль в його бізнес варіант, поруч з символом налаштувань (щось схоже на гайку), у Вас з'явиться символ стовпчиків (див. Відео нижче). Натиснувши на нього, Ви зайдете на сторінку аналітики, де і знайдете всі вищеописані метрики.