PRO SMM - МЕНЮ

Бізнес профілі в Інстаграм і все,
що Вам потрібно про них знати


Дізнайтеся всі подробиці про бізнес-профілі в Інстаграм: що це таке, як працюють, коли і у кого з'являться, як активувати бізнес-профіль, щоб отримати статистику в Інстаграм, кнопку "Зв'язатися" та інші інструменти для просування аккаунта в соц.мережі.

Важливо: Перед тим, як конвертувати особистий Інста-профіль в бізнес аккаунт, ОБОВ'ЯЗКОВО!!! видаліть прив'язку до Фейсбук. Сторінку Фейсбук додасте після того, як переведете профіль в бізнес. В іншому випадку, через відомий баг, у вас може пропасти можливість ділитися постами прямо на сторінку в Фейсбук.

Що таке бізнес-профіль в Інстаграм і навіщо він потрібен?

Як Ви знаєте, Інстаграм вже котрий рік утримує лідерство, будучи однією з найдинамічніших і швидкозростаючих соц. мереж в світі і в Україні. У зв'язку з тим, що все більше і більше компаній приходить в Інстаграм для зв'язку зі своїми аудиторіями, в соц. мережі починає бракувати відмінності між профілем звичайного користувача і профілем компаній і брендів.

Адже, ясна річ, що компанія в Інстаграм приходить не просто так, подивитися на чужі фотографії, а робить це з якоюсь певною метою: підвищити впізнаваність бренду, збільшити продажі, провести рекламну кампанію і т. д. Так ось, Інстаграм нарешті пішов назустріч компаніям і запускає спеціальні бізнес-інструменти, які допоможуть компаніям і брендам отримувати ці самі результати.

Що буде у бізнес-профілю в Інстаграм?

Якщо Ви переведете Ваш акаунт в бізнес-профіль, то у Вас повинні будуть з'явитися такі можливості:
- кнопка зв'язку, яка буде знаходитися прямо біля кнопки «Підписатися»;
- категорія бізнесу;
- фізична адресу (опціонально);
- статистика аудиторії і публікацій;
- нові рекламні можливості.

А тепер по порядку.

Кнопка «Зв'язатися» в Інстаграм

При переводі профілю в його бізнес варіант, у Вас буде можливість додати до нього фізичну адресу, телефон та імейл. Ця інформація буде публічна і покажеться користувачеві, якщо він клацне по кнопці «Зв'язатися».

Це особливо класна новина для локального бізнесу, так як Інстаграм тепер оснащений картами і може навіть служити свого роду навігатором для користувача, показуючи йому, як до Вас добратися.

Зверніть увагу, що коли Ви вводите номер телефону, то Інстаграм запропонує Вам два варіанти для зв'язку з Вашою компанією: дзвінок або текстове повідомлення. Це дуже завбачливо з їх боку, так що не забудьте вибрати підходящий варіант. Проте, якщо Ви не хочете показувати Ваш номер телефону, в разі, наприклад, якщо Ви фрілансер або просто не хочете світитися, то краще номер телефону взагалі не використовувати. Будьте обережні!

В майбутньому, для того, щоб відредагувати номер телефону, імейл і адресу, Вам потрібно зайти в налаштування облікового запису та вибрати опцію «Редагувати профіль». Вся інформація зв'язку з Вами тепер буде знаходитися тут.

Вбудована аналітика в Інстаграм

Ще одна класна функція, яка з'явиться з приходом бізнес-акаунтів - статистика в Інстаграм.
У вбудованій аналітиці Інстаграм буде давати таку інформацію:
- кращі публікації, тобто ті пости, які викликали найбільший інтерес у підписників;
- покази;
- охоплення;
- залучення в публікаціях;
- кліки на посилання в профілі;
- демографічні дані: стать ппідписників, вік, географічне знаходження, а також коли вони заходять в соц. мережу (дні тижня та години).

Так що тепер Ви точно будете знати, хто Ваші шанувальники, де знаходяться, яку інформацію і, що важливо, коли саме, вони хочуть від Вас отримувати. Звичайно ж, ці дані Вам даються не просто так, а більше для того, щоб Ви були більш поінформовані при просуванні Ваших кращих публікацій. У Фейсбук все зводиться до реклами в кінцевому підсумку.

Статистику буде знайти досить легко! Як тільки Ви переведете профіль в його бізнес варіант, поруч з символом налаштувань (щось схоже на гайку), у Вас з'явиться символ стовпчиків (див. Відео нижче). Натиснувши на нього, Ви зайдете на сторінку аналітики, де і знайдете всі вищеописані метрики.

Просування публікацій в Інстаграм

Просування звичайних постів - це, напевно, одна з найбільш очікуваних можливостей, яку компанії бажали найбільше. З приходом алгоритму в Інстаграм, та й взагалі з підвищенням активності користувачів в соц. мережі, стає все складніше з'являтися перед очима підписників. З цієї причини, просування публікацій припадає дуже до речі!

Тепер Ви зможете просувати публікації прямо з Вашого профілю! Це дуже стане в нагоді для конкурсних постів, які до цього потрібно було заморочено просувати, плутаючи потенційних учасників! Більш того, у компаній, які роблять рекламу в Інстаграм, тепер з'явиться додаткова можливість протестувати прямо в профілі, що резонує з аудиторією, щоб пізніше просувати найуспішніші публікації без втрати вже зібраних лайків. Уже пролайканний і прокоментований пост буде набагато краще і впевненіше дивитися у стрічці, ніж тільки що запущене, необлайкане рекламне оголошення.

Як просунути пост в Інстаграм?

Вся ця справа буде працювати дуже просто. Ви знаходите вдалий пост серед усіх опублікованих у Вашій галереї і натискаєте на кнопочку «Просувати», яка тепер буде красуватися під кожним постом в бізнес-профілі. Це дуже схоже на просування публікацій в Фейсбук, до якого ми всі вже звикли. Далі, Вам пропонується додати до посту заклик до дії і вибрати аудиторію. Фейсбук тут запропонує два варіанти: автоматична аудиторія або ж налаштована Вами (звичайно ж, завжди вибирайте цей варіант!!!). Потім Ви обираєте термін закінчення рекламної кампанії, бюджет і готово! Ваша реклама готова до запуску і, після перевірки модератором, з'явиться в стрічках користувачів.

Детальніше - Просування поста в Інстаграм: Інструкція

Як отримати бізнес-профіль в Інстаграм?

Бізнес-профілі будуть доступні будь-якому акаунту в Інстаграм, у якого є бізнес сторінка в Фейсбук. Друзі, не плутаємо тут особисті профілі з публічними сторінками або групами.

В принципі, все буде досить просто і інтуїтивно. З цієї причини вставимо сюди оригінальне відео від Інстаграм, де показано як активується бізнес-аккаунт. Звук у нас англійською, але по картинках, думаю, можна буде розібратися. Якщо виникнуть труднощі, то нижче ми додали текстовий варіант інструкції.
Починайте дивитися на 20-й секунді.

Крок 1. Клікаєте на опцію "Переключитися на бізнес-профіль"

Крок 2. Далі Вам буде потрібно прикріпити профіль Інстаграм до відповідної бізнес-сторінки Фейсбук. Якщо Ви керуєте кількома сторінками, то зі списку виберіть потрібну. Пам'ятайте, що у Вас повинні бути права адміністратора сторінки, щоб пройти цей крок!

Якщо сторінки в Фейсбук у Вас немає, то доведеться її створювати, так як це єдиний варіант для переходу на бізнес-профіль.

Крок 3. Далі, Інстаграм автоматично імпортує категорію Вашої сторінки і її адресу, якщо вона вказана. Тепер Вам залишається тільки додати імейл для зв'язку з Вами, а також телефон. Пам'ятайте, що телефон буде видно всім, хто вирішить з Вами зв'язатися. З цієї причини, подумайте чи варто його вводити, так як в деяких випадках це може бути недоречно.

Крок 4. У правому верхньому куті знайдіть опцію «Готово» і клікніть по ній, щоб зберегти зміни.

Крок 5. Все готово! Тепер у Вас є бізнес-профіль з усіма його новенькими інструментами! Вітаємо!

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.