Поговоримо про форматування тексту публікацій в Фейсбук. Крім цього ми також підкинемо Вам кілька ідей, як використовувати спеціальні символи в публікаціях, щоб зробити їх більш цікавими і привабливими.
Багато хто, включаючи навіть найзапекліших сммщиків, відразу подумають, що в Фейсбук така фішка не пройде і що це можливо тільки, наприклад, в Google+. Але ж ні, друзі! Хоч це і трохи складно уявити, але відформатувати текст можна навіть в Фейсбук! Не дивлячись на те, що можливість така існує, практично ніхто про неї не знає, тому користуються нею лічені одиниці.
Цей варіант, звичайно, підійде не всім і про це ми розповімо нижче.
Як в Фейсбук виділити текст жирним або курсивом?
Як ми вже сказали вище, відформатувати текст публікації в Фейсбук дуже навіть реально, але нам з Вами пощастило трохи менше ніж іншим, так як фішка ця не працює з кирилицею. Хоча, якщо Вам потрібно використовувати в тексті англійські слова або якщо, наприклад, назва Вашої компанії або бренду пишеться латинськими літерами, то чому б не спробувати зачепити увагу користувача таким способом? Це ж цілком реальний спосіб виділитися з натовпу!
Ще варіант для використання: є ж у нас деякі слова, які можна прописати латиницею, наприклад, слово конкурс – KOHKYPC.
Як це зробити?
Не намагайтеся відформатувати текст в Фейсбук через мову HTML або через всякі там зірочки**. Фейсбук цього не зрозуміє! А розуміє він тільки юнікод (докладніше про це читайте в Вікіпедії), тобто Спеціальний стандарт кодування символів, де кожна буква будь-якої мови або символ закодовані в певний цифро-буквений номер.
Але Ви не лякайтеся, що все так складно! Програміст Gregory J Schoppe зробив спеціальну сторінку на своєму сайті, де можна в звичному нашому оку редакторі, відформатувати будь-який текст в зрозумілому для Фейсбук мовою Юнікод.
Посилання на цей інструмент – Facebook format tool.
Все, що Вам потрібно – це надрукувати потрібний Вам текст у віконці редактора і відформатувати його, як подобається. Коли закінчите, просто скопіюйте текст і вставте його в публікацію Фейсбук.
Використовуйте символи для привернення уваги користувача до найважливіших моментів в тексті. Палицю перегинати і заповнювати пост символами, звичайно, не варто, але розставити акценти такі символи точно допоможуть. Ми особисто використовуємо символи стрілок і букв/цифр в кружочках для оголошення умов конкурсів в Фейсбук. Це відразу привертає увагу і користувач не пропустить найважливіше. Обов’язково спробуйте!