Перше, чого не варто робити, - кидатися у вир з головою, як тільки ви побачили свою статистику, а вона виявилася не такою, на яку ви розраховували. Збирайте дані мінімум місяць, щоб чітко зрозуміти картину. А для деяких акаунтів статистику варто збирати мінімум рік. Враховуйте товар: якщо це сезонний продукт, наприклад, новорічні ялинки, то, незважаючи на цікавий інший контент, пік активності буде все ж після вересня, а не на початку березня.
Як тільки ви почнете збирати статистику публікацій в Інстаграм (а збиратися вона почне лише після підключення бізнес-акаунта), звертайте увагу на наступні моменти:
- які типи постів найкраще приймає ваша аудиторія, у яких залученість і охоплення більше інших постійно - може бути, у вашому випадку це будуть пости з відсиланням на IGTV з оглядами товарів або роликами про надання послуг;
- в яких випадках користувачі залишають більше коментарів, що саме було в тих постах - прикольні відео або заклик допомогти порадою;
- в який час вам слід публікувати контент, в які дні обмежитися легкими постами, а коли можна давати серйозну інформацію.
Що означатимуть для вас ці знання? Чітке розуміння того, яким повинен бути ваш контент-план по публікаціям: ви точно будете знати, коли і що публікувати.
Якщо ви тільки вивчаєте світ бізнес-акаунтів Інстаграму, вам може здатися, що охоплення ваших публікацій повинні бути майже 100%. Це не так. Вважаються хорошими охоплення в 30 - 60% від загального числа підписників. На практиці показники часто коливаються на 10-15% у комерційних акаунтів.
Позначте собі, після яких подій ви знімали ту чи іншу статистику. Яка була після звичайного постингу, яка, наприклад, після запуску рекламних постів. Або як змінилися охоплення, якщо ви раптом почали постити відео, хоча раніше цього не робили.
На що звернути увагу:
- Спілкування з читачами. Контент «в нікуди» працює набагато гірше, ніж спілкування з користувачами, як з друзями.
- Пересичення контентом. Скільки публікувати на добу - питання індивідуальне. Але якщо ви публікуєте занадто багато постів, читачі швидко втомляться від них.