PRO SMM - МЕНЮ

Як зрозуміти статистику публікацій в Інстаграм?

Тим, хто використовує профіль в Інстаграм для розвитку бізнесу і отримання доходу, необхідно тонко відчувати свою аудиторію не тільки на рівні відчуттів, але і на рівні більш точних показників. Відстежуючи статистику публікацій, ви точно знаєте, якому контенту аудиторія віддає перевагу більше, на яких публікаціях живий відгук від читачів активніше, а також в які дні та години краще розміщувати пости.
Зібрали воєдино способи перегляду та автоматичного збору статистики публікацій в Інстаграмі, розшифровку метрик і варіанти поліпшення показників.

Як підключити статистику поста в Інстаграм?

Підключити і вивчати статистику акаунта Інстаграм можна через вбудовану аналітику самого Інстаграму.
Статистика публікацій в самому Інстаграмі доступна тільки в бізнес-профілі або профілі Автора. Якщо до вашого аккаунту бізнес-профіль ще не підключений, зайдіть в настройки, підменю «Акаунт», перегортайте вниз до кінця сторінки і побачите можливість переключитися, опція виділена блакитним шрифтом. Детально весь процес описаний в статті «Бізнес профілі в Інстаграм і все,
що Вам потрібно про них знати»
в нашому блозі.

Після переходу профілю в бізнес-формат вся статистика буде збиратися автоматично.

Як подивитися і розшифрувати статистику публікацій в Інстаграм?

Отже, статистика починає збиратися. Питання: «Де?»
У самому додатку Інстаграма статистику публікацій можна подивитися декількома способами.

Але дана стаття про статистику постів, тому ми підемо іншим шляхом.

Втім, побачити статистику публікації в Інстаграм можна і в загальній статистиці облікового запису.

Дізнаємося, що ж зашифровано під незрозумілими значками і значеннями. За традицією розшифруємо спочатку статистику поста в Інстаграм.

Блок перший включає в себе чотири показники:
лайки - якій кількості читачів сподобалася публікація;
коментарі - скільки коментарів під постом залишили користувачі;
репости - скільки разів користувачі розмістили цей запис у себе в Історіях;
збереження - скільки разів читачі додали запис в «Збережене».

Другий блок показує, скільки разів користувачі взаємодіяли з постом: зацікавилися і перейшли в профіль або іншу дію при розміщенні цієї публікації як рекламної.

Тепер розшифруємо третій блок статистики публікацій в Інстаграмі. Він відображає те, скільки людей бачать ваш контент і де вони його знаходять:
охоплення акаунтів - скільки користувачів побачили запис, тут не зараховуються повторні перегляди від одного користувача;
покази - а ось тут рахується вся кількість показів, навіть якщо запис кілька разів переглядав один і той же чоловік, нижче вказано, де користувачі знайшли ваш запис - у себе в стрічці або коли перейшли до вас в профіль;
підписки - число нових підписок на ваш акаунт після публікації певного поста.

Як зрозуміти і поліпшити статистику Інстаграм-публікації?

Перше, чого не варто робити, - кидатися у вир з головою, як тільки ви побачили свою статистику, а вона виявилася не такою, на яку ви розраховували. Збирайте дані мінімум місяць, щоб чітко зрозуміти картину. А для деяких акаунтів статистику варто збирати мінімум рік. Враховуйте товар: якщо це сезонний продукт, наприклад, новорічні ялинки, то, незважаючи на цікавий інший контент, пік активності буде все ж після вересня, а не на початку березня.

Як тільки ви почнете збирати статистику публікацій в Інстаграм (а збиратися вона почне лише після підключення бізнес-акаунта), звертайте увагу на наступні моменти:
- які типи постів найкраще приймає ваша аудиторія, у яких залученість і охоплення більше інших постійно - може бути, у вашому випадку це будуть пости з відсиланням на IGTV з оглядами товарів або роликами про надання послуг;
- в яких випадках користувачі залишають більше коментарів, що саме було в тих постах - прикольні відео або заклик допомогти порадою;
- в який час вам слід публікувати контент, в які дні обмежитися легкими постами, а коли можна давати серйозну інформацію.

Що означатимуть для вас ці знання? Чітке розуміння того, яким повинен бути ваш контент-план по публікаціям: ви точно будете знати, коли і що публікувати.

Якщо ви тільки вивчаєте світ бізнес-акаунтів Інстаграму, вам може здатися, що охоплення ваших публікацій повинні бути майже 100%. Це не так. Вважаються хорошими охоплення в 30 - 60% від загального числа підписників. На практиці показники часто коливаються на 10-15% у комерційних акаунтів.

Позначте собі, після яких подій ви знімали ту чи іншу статистику. Яка була після звичайного постингу, яка, наприклад, після запуску рекламних постів. Або як змінилися охоплення, якщо ви раптом почали постити відео, хоча раніше цього не робили.

На що звернути увагу:
- Спілкування з читачами. Контент «в нікуди» працює набагато гірше, ніж спілкування з користувачами, як з друзями.
- Пересичення контентом. Скільки публікувати на добу - питання індивідуальне. Але якщо ви публікуєте занадто багато постів, читачі швидко втомляться від них.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.