PRO SMM - МЕНЮ

Як зробити свайп в Інстаграм

Сторіс можна сміливо назвати одним з найпотужніших інструментів Інстаграм. За статистикою, понад 500 млн користувачів щодня використовують історії і цей показник невблаганно повзе вгору.
У сьогоднішній статті ми розповімо, що таке свайп в Інстаграм, а також перерахуємо категорії користувачів, які можуть додавати активне посилання прямо в Сторіс.

Хто може зробити свайп в Instagram

Прикріпити посилання в Сторіс - вельми ефективна фішка з великим потенціалом. Правда, зробити це можуть далеко не всі. Раніше Інстаграм дозволяв ділитися посиланнями на сторонні ресурси тільки верифікованим користувачам.

І побоювання адміністрації цілком обгрунтовані, адже якщо трафік будуть гнати всі, кому не лінь, то незабаром на просторах мережі почнуть з'являтися шахраї, які крадуть паролі, гаманці і реквізити банківських карт.

Не так давно віжки трохи приспустили. Тепер навіть бізнес-акаунти з 10 000 пеідписників можуть користуватися дарами свайпу. Що примітно, якщо оформляти перенаправлення конкретно на IGTV, то можна і не мати такої величезної кількості фоловерів. Але тоді матеріал буде доступний виключно для ЦА, що не принесе таких відчутних плодів.

У чому користь для бізнесу

Свайп в Сторіс представляє інтерес для комерційних акаунтів, адже це один з найпростіших способів маркетингу. Таким чином ви не тільки переганяють трафік з Інстаграм, але і створюєте підготовлену аудиторію.

Свайп - це свого роду міні-воронка продажів, яка переводить клієнта на повноцінні продажні скрипти, що знаходяться на основному ресурсі магазину.

За допомогою посилань ви також зможете:
- просувати все, що створює бренд;
- ділитися з фоловерами корисною інформацією;
- прямо або побічно управляти продажами;
- привертати увагу до якогось конкретного товару;
- сповіщати аудиторію про знижки або промокоди.

Типи посилань в Stories

Для початку давайте пробіжимося по теорії. Всі номери в Сторіс можна умовно розділити на два типи - зовнішні і внутрішні.

Зовнішні посилання перенаправляють фоловерів за межі платформи. Наприклад, на сайт інтернет-магазину, Ютуб-канал або блог. Даний формат доступний тільки тим користувачам, які набрали 10 000 підписників. Також зовнішні посилання можна використовувати при запуску реклами.

Внутрішні ведуть на об'єкти, які розміщені в рамках Інстаграм. Це може бути відео в IGTV, профіль іншої людини або пост. Їх можна додавати як в вигляді згадок і репостів, так і у вигляді зовнішніх посилань.

Як зробити свайп в Сторіс Інстаграм

За допомогою активних посилань в Сторіс можна збільшити кількість підписників, підняти продажі і перегнати трафік з Інстаграм на основний ресурс.

Тільки не потрібно вірити людям, які стверджують, що дана опція доступна тільки щасливчикам з 10К. Вони вам нахабно брешуть!

У наступних розділах ми розсекретимо найефективніші способи, як зробити свайп в Instagram.

Якщо є 10К підписників

Якщо у вас є 10 000 фоловерам, то ця функція доступна за замовчуванням.
Скопіюйте адресу зовнішнього ресурсу і зайдіть в Інстаграм. Натисніть на значок "+", щоб створити історію. Зробіть знімок або додайте вже існуючий, потім натисніть на значок скріпки, який розташований у верхній частині екрану.
У меню, виберіть пункт "Посилання на сайт", після вставте її і натисніть "Готово".
Підкажіть підписникам, що їм необхідно свайпнути вгору. Для цього використовуйте анімовані стікери і гифки.

Якщо немає 10К підписників

Підійде тим, хто хоче відзначити іншу людину або сторінку бренду. Для цього створіть історію і клікніть по значку емоджі (він знаходиться у верхній панелі). Потім виберіть "Згадка".

Почніть вводити ім'я користувача. Із запропонованих профілів, які відобразяться під рядком, виберіть потрібний. У вас з'явиться плашка з активним посиланням на акаунт. Можете змінити її колір і перемістити в будь-який кут екрану.

Посилання на пост

Якщо ви хочете поділитися з підписниками крутим постом (нехай навіть не своїм), не потрібно робити скріни або писати докладну інструкцію, як пройти на профіль, щоб ознайомитися з даними творінням. Просто додайте посилання на пост в Сторіс, натиснувши на значок літака і вибравши пункт "Додати публікацію в історію".

Посилання на Сторіс

Ви можете розмістити Сторіс, на якій вас відзначили, і на ній буде активне посилання для переходу на першоджерело.

Коли хтось згадає користувача в своїй історії, йому прийде повідомлення. Відкривши його, користувач зможе додати фото або відео собі.

Далі ви можете змінити фільтр, додати стікери і текст, збільшити розмір зображення.

Посилання у вигляді тексту

Ви маєте можливість копіювати посилання з будь-якого зовнішнього джерела і вставити в Сторіс, але відразу попереджаємо, що вона буде неклікабельною. Даний варіант спрацює тільки в тому випадку, якщо адреса коротка і легко запам'ятовується.

Схема наступна: створіть історію, натисніть "Аа" і вставте посилання в поле введення тексту. Далі можете змінити колір, шрифт і додати рамку.

Посилання на IGTV

Хочете збільшити кількість переглядів на своєму ролику? Тоді додайте посилання на IGTV прямо в Сторіс.

Виберіть вподобане відео (воно може бути розміщено на чужому каналі), відкрийте його і натисніть значок з літачком. Потім клікніть на пункт "Додати відео в свою історію".

Оформіть Сторіс і додайте інші елементи на свій розсуд.

Посилання на маску

Маски в Інстаграм - ефективний інструмент, який сприяє швидкій розкрутці акаунта.

Перейдіть в Сторіс і виберіть "Звичайний режим". Потім перегорніть до кінця стандартні маски і клікніть на значок лупи з зірками. Таким чином ви потрапите в галерею ефектів. Після цього натисніть Instagram. Якщо використовуєте свою маску, то просто виберіть її зі списку запропонованих фільтрів.

Посилання на маску з'явиться в лівому верхньому кутку під вашим ім'ям.

Реклама через Фейсбук

Цей спосіб найбільш трудомісткий, але зате результативний. Якщо ви користуєтеся рекламним кабінетом на Facebook, то у вас є можливість додати посилання в оголошення через нього.

Для цього потрібно керуватися простим алгоритмом:

Визначтеся з метою реклами. Для посилань в Сторіс є 6 цілей, серед них - "Трафік", "Переходи" і "Установка програм". Виберіть ту, яка найбільш точно відповідає формату бізнес-профілю.

Виберіть мету кампанії. Тут передбачено два варіанти - кліки або перегляди. Простіше кажучи, ви будете платити або за переходи по посиланню, або за відвідування платформи (в тому випадку, якщо користувач дочекається повного завантаження сторінки).

Налаштуйте акаунт. Якщо це ваша перша реклама, то вам запропонують встановити часовий пояс і країну, а також вибрати валюту кабінету.

Виберіть параметри аудиторії. Для початку виберіть місце, куди веде посилання, - на Ютуб-канал блог, інтернет-магазин або месенджер. Далі налаштуйте параметри ЦА: стать, вік, місце розташування і так далі.

Визначтеся з місцем реклами. Оголошення за замовчуванням будуть транслюватися на 3 майданчиках, але якщо вам потрібні виключно історії, клікніть на "Редагувати плейсмент" і залиште галочку тільки на пунктах "Інстаграм", "Історії".

Встановіть рекламний бюджет. Ви можете встановити або денний ліміт, або суму на всю рекламну кампанію, а система сама рівномірно розподілить бюджет. Потім виберіть стратегію ставок. Facebook запропонує вам найнижчу ціну, але її можна змінити вручну. Тут діє правило: чим менше грошей ви готові віддати, тим менше шансів, що оголошення взагалі покажуть.

Формат рекламного повідомлення. Можна вибрати одне зображення або одне відео. З точки зору ефективності краще зробити ставку на відео. Незважаючи на те, що за правилами Інстаграм ролик триває всього 15 секунд, цього часу буде достатньо для того, щоб донести до фоловерів ключову інформацію.

Після заповнення всіх необхідних полів вам буде доступний попередній перегля рекламного оголошення. На цій сторінці можна завантажити зображення або ролики, додати call to action або змінити URL.

Проблеми і варіанти вирішення

Швидше за все, при розміщенні посилання у вас можуть виникнути проблеми. Тільки не потрібно впадати в паніку і рвати на собі волосся. Попереджений - значить озброєний, тому ми склали гайд по найпоширенішим помилок:

Відсутній значок скріпки. У вас 10 тисяч підписників, а значок скріпки так і не з'явився? Це може статися в двох випадках: або ви забули перемкнутися на бізнес-профіль, або активно використовували послуги накрутки.

Проблеми зі Swipe Up. Можливо, ви не прикріпили посилання або виникла технічна помилка. Перевірте налаштування або трохи почекайте, адже навіть Інстаграм іноді пригальмовує.

Не можете перейти по посиланню зі свого профілю. Тестувати посилання необхідно тільки з зовнішнього акаунта.

Немає символу літачка. В даному випадку радимо оновити програму, так як розробники часто вносять корективи в інтерфейс соцмережі.

Поради

Занадто велика кількість посилань в Сторіс може набриднути фоловерам. Це додаткова дія, а користувачі не звикли "виходити за рамки" соцмережі. Що ж робити в такому випадку? Ось кілька правил, які допоможуть вам не дратувати аудиторію:

Дотримуйтесь баланс розважального і продажного контенту. Якщо ви будете публікувати по 10 посилань в день, то користувачі не просто перестануть по ним переходити, але і масово почнуть від вас відписуватися. Тут діє стандартне правило: все повинно бути в міру, тому досить 1 активного посилання в день.

Покажіть, що отримає підписник, перейшовши за посиланням. Робіть класні анонси, щоб користувач не сумнівався в цінності пропонованого контенту, адже інакше він просто-напросто не перейде по посиланню. Не радимо зовсім заглиблюватися в нетрі клікбейта, але все ж спробуйте використовувати заклики з розряду: "за посиланням ви дізнаєтеся, як заощадити на продуктах 60% бюджету" або "цей гайд розкриє секрети схуднення без шкоди". Тут все залежить від вашої фантазії.

Інтригуйте. Це кращий спосіб підігріти інтерес фоловерів. Якщо вони побачать, що ви пропонуєте щось унікальне, то напевно не зможуть пройти мимо. Наприклад, пообіцяйте оголосити результати конкурсу тільки по посиланню або заманите користувачів тизером закритого вебінару.

В завершення

У цій статті ми розібралися, як додати посилання в Сторіс, а тепер прийшов час підсумувати вищесказане:

Свайп в Інстаграм - це додатковий спосіб монетизації акаунта;

Додати посилання на зовнішній ресурс можуть лише бізнес-профілі з 10К підписників;

Якщо у вас поки мало підписників і ви не плануєте запускати рекламу через кабінет, можете ділитися посиланнями на публікації і ролики з Інстаграм, використовуючи для оформлення можливості стандартного редактора.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.