В цілому, можна виділити кілька способів, як придумати рубрики для профілю.
Заведіть будь-який блокнот і виписуйте в нього все теми постів, які приходять вам в голову. Через деякий час подивіться свої записи і подумайте над тим, які рубрики можна скласти з ваших начерків.
Уявіть, що перед вами ігровий автомат з трьома барабанами. На одному вказана рубрика, на другому - відмінна риса вашого бренду, на третьому - тип контенту. Подумки прокручивайте барабани і шукайте вдалі комбінації.
Використовуйте метод мозкового штурму, Фрірайтинг і інші популярні техніки пошуку ідей. Виділіть час спеціально на те, щоб знайти цікаві рубрики для вашого профілю.
Налаштуйте свій фокус на пошук ідей для рубрик. Шукайте їх в усьому: в дискусіях з колегами, у своїй стрічці новин, в приватних питаннях підписників, коментарях. Помічайте цікаві ідеї і обов'язково записуйте.
Виділіть больові точки ЦА, і подумайте, що могло б їх вирішити. Наприклад, якщо ви продаєте дитячі іграшки для найменших, то ваші клієнти напевно турбуються про безпеку, екологічність, гіпоалергенність. Постарайтеся знайти рубрики, які б довели це.
На складання хорошого рубрикатора може піти не один місяць експериментів, проб і помилок.
Швидше за все список спочатку складених рубрик буде неодноразово переглядатися. Дивлячись на активність своєї аудиторії, ви будете бачити, які рубрики варто публікувати частіше, які рідше, а які можна і зовсім виключити.
Коли деякі начерки тим для рубрик є, можна переходити до безпосереднього складання рубрикатора. Для цього підійде звичайна сторінка Excel, або наприклад, Google Таблиці. Складіть таблицю, яка б містила наступні пункти:
- День виходу публікації.
- Назва рубрики.
- Можливі теми для контенту.
Наприклад, Середа. Рубрика: розповідь про компанію. Тема поста: привласнення знаку якості продукції компанії.
Зверніть увагу, що не завжди потрібно строго дотримуватися намічений план публікацій. Наприклад, якщо у вас з'явилася термінова новина для своїх підписників, не варто чекати дня, коли у вас виходить якась новинна рубрика.