PRO SMM - МЕНЮ

Як зробити рубрики для Інстаграм.
Оформлення рубрикатора

Всі ми знаємо, що основне правило ведення Інстаграм - регулярний постинг. Але користувачі завжди хочуть бачити від вас щось нове, адже однаковий контент швидко набридає. Крім того, в Інстаграм важливо вміти балансувати між різними типами постів, бути одночасно смішним, цікавим, пізнавальним, і не забувати про свої цілі. Допомагає у цьому рубрикатор. Детально описані рубрики для Інстаграм - скелет для контент-плану і ідей постів. Заздалегідь продумавши рубрики, ви зможете легко дотримуватися графіка і балансу між різними напрямками постів. І що не менш важливо, перестанете ламати голову над темою наступного поста.

Що таке рубрикатор

Рубрикатор - попередня розбивка майбутнього контент-плану на різні рубрики. Це якийсь шаблон, матриця, за яким легше працювати і досягати поставлених цілей.

Найчастіше рубрикатор є таблицею, де прописані рубрики, їх цілі та варіанти наповнення. Але він може набувати будь-які форми, аби вам було зручно з ним працювати.

Для чого потрібні рубрики в Інстаграм

Рубрикатор - одна з ключових деталей у складанні грамотної стратегії просування в Інстаграм. По суті, він регламентує вашу активність в профілі і відповідає на питання який саме тип постів, і як часто ви будете публікувати, що в свою чергу вирішує безліч важливих для SMM питань:
- дотримання графіка публікацій;
- дотримання балансу між різними напрямками, темами і завданнями;
- попереднє планування, щоб в останній момент не ламати голову над темою майбутньої публікації;
- можливість проводити аналіз актуальних для підписників тим, і опрацьовувати больові точки ЦА.

Рубрикатор SMM обов'язково необхідний для грамотного просування в Інстаграм, адже в контент-плані повинні бути присутніми різні теми і в пропорції, відповідної цілям профілю.

Типи контенту

Рубрикатор може включатися в себе 7 різних типів контенту, кожен з яких дозволяє вирішувати певне завдання:

Продажний. Ключова місія даної рубрики - продати товар, послугу, донести УТП, показати чому клієнт повинен зробити покупку.

Репутаційний. Пости такого типу повинні викликати у користувачів wow-реакцію, доводити, що саме ваш бренд найкрутіший і саме у вас потрібно купувати. У цю категорію контенту можна віднести різні бекстейджі, демонстрацію закулісся бренду, розповіді про досягнення компанії і так далі. Репутаційні пости рекомендується публікувати мінімум 1 раз на місяць.

Користувацький. У цю категорії відносять репост відгуків, конкурсного контенту, прикладів використання продукції бренду. Мета таких постів - збільшити лояльність. Публікуючи користувацький контент, бренд робить своєрідний комплімент їх автору, і заодно демонструє реальні відгуки про свій продукт.

Навчальний. Дана рубрика дозволяє сформувати репутацію експерта. Рекомендується 1-2 рази на тиждень публікувати пост, що допомагає клієнту вирішити будь-яку проблему.

Інтерактивний. Такі пости націлені на підвищення залученості користувачів. До цієї категорії входять різні опитування, конкурси, ігри і так далі.

Розважальний.
Такий тип контенту спрямований на привернення уваги підписників і створення гарного настрою. Сюди можна віднести меми, добірки фото, кумедні історії.

Новинний. Дана категорія контенту потрібна для того, щоб тримати підписників в курсі останніх новин, інформувати про акції, випуск нових продуктів, анонсувати заходи.

Кожна з категорій дозволяє вирішити ту чи іншу проблему користувачів. Одні публікації змушують приходити в профіль за цікавими постами і коментувати. Інші - продають. Треті - переконують в якості продукту і підвищують рівень довіри до бренду.

Що потрібно врахувати при складанні рубрик

Не намагайтеся охопити всі рубрики, які здаються вам цікавими. В іншому випадку і вам буде складно вести свій профіль і ваші підписники можуть заплутатися. У той же час, рубрик не повинно бути і занадто мало, адже в такому випадку акаунт може здатися нудним або малоінформативним.

Оптимальний варіант - чотири добре продумані різноманітні рубрики, що зачіпають найбільш актуальні для ваших підписників проблеми.

Одна тема може підніматися в декількох рубриках. При цьому контент повинен бути збалансованим, різноманітним і не перевантаженим. Наприклад, якщо в акаунті занадто багато продажного контенту, то користувачів починає дратувати активну нав'язування продукту. У той же час, якщо продажного контенту занадто мало, то профіль може не виконувати свої комерційні цілі.

Але це зовсім не означає, що всі рубрики повинні складати рівні частини контенту профілю. Якихось може бути більше, якихось менше. Одні можуть виходити щодня, інші раз в тиждень. Не обов'язково закріплювати рубрики і за будь-яким днем. Ви можете скласти більш складний план публікацій на кілька тижнів вперед без чіткої прив'язки до дня. Але за таким планом рубрик трохи складніше встежити.

Точна кількість публікацій в рубриках, графік їх виходу і співвідношення підбирається індивідуально. Намагайтеся підбирати рубрики і час публікації з урахуванням настрою і активності підписників. Пробуйте, експериментуйте, спостерігайте, робіть висновки.

І найголовніше. Ставте на перше місце інтереси ваших підписників. Ваш власний інтерес до теми, звичайно, важливий. Але тема поста і його зміст повинен бути, перш за все, актуальним для ваших фоловерів. Обов'язково пропускайте ідеї через фільтр зацікавленості своєї ЦА.

Рубрики створюють відчуття онлайн-видання. Вони дозволяють виділитися серед десятків інших акаунтів з аналогічною тематикою. Також полегшують користувачам навігацію і привчають їх до того, що на вашій сторінці вони завжди можуть знайти цікавий контент.

Подумайте над тим, про що б ви могли писати на постійній основі, що було б цікаво підписникам, і що б вирішувало проблеми бізнесу.

Як зробити рубрики в Інстаграм

В цілому, можна виділити кілька способів, як придумати рубрики для профілю.
Заведіть будь-який блокнот і виписуйте в нього все теми постів, які приходять вам в голову. Через деякий час подивіться свої записи і подумайте над тим, які рубрики можна скласти з ваших начерків.

Уявіть, що перед вами ігровий автомат з трьома барабанами. На одному вказана рубрика, на другому - відмінна риса вашого бренду, на третьому - тип контенту. Подумки прокручивайте барабани і шукайте вдалі комбінації.

Використовуйте метод мозкового штурму, Фрірайтинг і інші популярні техніки пошуку ідей. Виділіть час спеціально на те, щоб знайти цікаві рубрики для вашого профілю.

Налаштуйте свій фокус на пошук ідей для рубрик. Шукайте їх в усьому: в дискусіях з колегами, у своїй стрічці новин, в приватних питаннях підписників, коментарях. Помічайте цікаві ідеї і обов'язково записуйте.

Виділіть больові точки ЦА, і подумайте, що могло б їх вирішити. Наприклад, якщо ви продаєте дитячі іграшки для найменших, то ваші клієнти напевно турбуються про безпеку, екологічність, гіпоалергенність. Постарайтеся знайти рубрики, які б довели це.

На складання хорошого рубрикатора може піти не один місяць експериментів, проб і помилок.
Швидше за все список спочатку складених рубрик буде неодноразово переглядатися. Дивлячись на активність своєї аудиторії, ви будете бачити, які рубрики варто публікувати частіше, які рідше, а які можна і зовсім виключити.

Коли деякі начерки тим для рубрик є, можна переходити до безпосереднього складання рубрикатора. Для цього підійде звичайна сторінка Excel, або наприклад, Google Таблиці. Складіть таблицю, яка б містила наступні пункти:
- День виходу публікації.
- Назва рубрики.
- Можливі теми для контенту.

Наприклад, Середа. Рубрика: розповідь про компанію. Тема поста: привласнення знаку якості продукції компанії.

Зверніть увагу, що не завжди потрібно строго дотримуватися намічений план публікацій. Наприклад, якщо у вас з'явилася термінова новина для своїх підписників, не варто чекати дня, коли у вас виходить якась новинна рубрика.

Оформлення рубрик

Важливо не тільки грамотно скласти рубрики. Потрібно правильно вписати їх в свій профіль, щоб користувачі змогли зручно звертатися до них. Для цього існує кілька прийомів.

Навігація

Зробіть свої рубрики структурованими і надайте користувачам зручну навігацію по ним. Способів організувати швидкий перехід до рубрики існує декілька:
- придумайте для кожної рубрики індивідуальний хештег для підпису і зручного пошуку;
- додавайте опис/назву до кожного посту у відповідність з його рубрикою;
- користуйтеся спеціальними функціями переходу до рубрик.

Для зручності своїх підписників, ви можете оформити список всіх рубрик в одному місці і забезпечити користувачам швидкий перехід до них. Для цих цілей можна:
- написати спеціальний навігаційний пост зі списком всіх рубрик;
- прописати основні рубрики в BIO у вигляді хештегів;
- додати список рубрик в опис профілю у вигляді мультипосилання;
- прописати рубрики в закріплених сторіз (highlights).

Візуал

Виділяти рубрики можна і за допомогою графічного оформлення. Наприклад, за допомогою графічних редакторів ви можете:
- розробити для кожної рубрики свій шаблон;
- підібрати колір картинки або додати на неї текст.
Тоді, побачивши пост, користувачі відразу розумітимуть, до якої рубрики він відноситься.
Тут на допомогу прийдуть такі додаток як Canva, Snapseed, Adobe Photoshop. Також доречні інші графічні редактори і програми для складання шаблонів.

Для своїх рубрик ви також можете розробити спеціальні AR-маски. Зробити це можна самостійно на спеціальних сайтах, або звернутися за допомогою до дизайнера.

Які рубрики можна зробити в Інстаграм

Єдиного вірного для всіх рішення не існує. Рубрикатор SMM повинен складатися з урахуванням індивідуальних особливостей профілю, потреб підписників, цілей бізнесу. Ми можемо лише привести в приклад деякі цікаві рубрики, які є універсальними. Вони можуть бути застосовані до акаунтів різних тематик:
- Порівняння різних продуктів
- Анонси нових продуктів
- Обговорення трендів і останніх новин індустрії
- За лаштунками компанії і демонстрація робочого процесу
- Смішні випадки
- Чек-листи
- Гостьові пости
- Інтерв'ю
- Демонстрація продукту в дії
- Конкурси
- Відгуки користувачів
- Новини компанії
- Корисні поради та Лайфхаки
- Інфографіка
- Мотиватори і меми
- Опитування
- Цитати

Спочатку ви можете вибрати декілька найбільш підходящих для вас рубрик та почати роботи над ними. Згодом ви самі побачите, які з них вам захочеться залишити, які розширити, а які доведеться і зовсім замінити.

Щоб визначити, яка рубрика зайшла, а яка ні, обов'язково відстежуйте статистику публікацій. Якщо ви розумієте, що рубрика з якої-небудь причини не пішла і через якийсь час ви так і не змогли вийти на середній рівень коментарів, лайків, і збережень, то таку рубрику можна без жалю замінити новою.
Тестуйте різні формати. Одна і та ж рубрика може бути розкрита в різних форматах. І іноді буває так, що в одному форматі рубрика здається нудною і нецікавою. Але все кардинально змінюється, якщо попрацювати над подачею.

Висновок

Рубрики в Інстаграм допомагають підписникам легко знаходити цікаві для них пости. А власникам акаунтів структурувати свої публікації і ніколи не ламати голову над темою наступного поста. Правильно складений рубрикатор - запорука того, що ваші фоловери НЕ занудьгують і завжди зможуть знайти в профілі потрібну для них інформацію. Але єдиного вірного шаблону рубрикатора для всіх немає. Доведеться експериментувати і відслідковувати реакцію своїх підписників. Це дозволить зрозуміти, має ця рубрика право на життя чи ні.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.