Live-трансляція - корисний інструмент, здатний залучити аудиторію і стати до неї ближче, але він, так само, як і інші формати, вимагає певної підготовки. Ось кілька речей, які обов'язково варто зробити, готуючись до прямої трансляції:
Визначитися з метою. Це може бути презентація товару, зміцнення іміджу компанії, просування нової послуги. Визначившись з метою, ви зможете правильно підібрати тему і формат майбутнього ефіру.
Зробити анонс. Кількість майбутніх переглядів можна підвищити, якщо заздалегідь подбати про рекламу ефіру. Наприклад, ви можете анонсувати майбутній ефір у себе в стрічці, вказавши в пості його тему або запропонувавши підписникам кілька тем на вибір. Якщо ж є хороший рекламний бюджет, можна прорекламувати трансляцію за допомогою таргетингу в Інстаграм.
Заготовити промову. Далеко не кожен може моментально орієнтуватися, дотепно відповідати на часом колючі питання глядачів, або жартувати на будь-яку тему. Деяку частину своєї промови краще заготовити заздалегідь, як і відповіді на можливі запитання. В іншому випадку вашим глядачам швидше за все часто доводиться чути затяжне "Ееее ...".
Камера. Перед виходом в ефір переконайтеся, що у додатки Інстаграм є доступ до камери вашого пристрою, вона працездатна і нормально налаштована.
Налаштування. У налаштуваннях ви можете обмежити доступ до своєї трансляцію від небажаних глядачів, відключити репости і відповіді, приховати образливі коментарі. Крім цього, можна дозволити опублікувати відео відразу в Facebook, або додати його в архів, щоб воно було доступне протягом 24 годин.
Атмосфера. Виберіть відповідне місце і ракурс. Подумайте про те, що буде бачити глядач, коли приєднається до трансляції.
Зверніть увагу, що максимальна довжина прямого ефіру - 1 година. Постарайтеся укластися в цей час і не переривати трансляцію на півслові. Майте на увазі, що не всі глядачі відразу ж підключаться до трансляції, тому періодично нагадуйте в ефірі його тему. Рекомендується також вказати тему в закріпленому коментарі. Тут же ви можете закріпити корисні посилання, промокоди і контакти.