PRO SMM - МЕНЮ

Як зробити прямий ефір в Інстаграм

Спілкуватися зі своєю аудиторією можна не тільки в "Дірект", але і безпосередньо, використовуючи відеотрансляції. Прямий ефір в Інстаграм – це прекрасна можливість показати себе, свій бренд і товар, поговорити з підписниками та відповісти на їхні запитання, показати навколишнє оточення або поділитися враженнями. До того ж, почати прямий ефір з Інстаграм дуже просто. У цьому Гайді ми детально розповімо як це зробити, поділимося порадами і нюансами.

Що таке прямий ефір в Instagram

Прямий ефір в Інстаграм - онлайн-трансляція, за допомогою якої можна ділитися поточними подіями, наживо спілкуватися з підписниками та багато іншого. Все влаштовано дуже просто: ви починаєте записувати live-відео, трансляцію починають дивитися глядачі, ви спілкуєтеся з ними або відповідаєте на питання з коментарів.

У Інстаграм ця функція вперше з'явилася в 2017 році. З тих пір вона активно змінювалася і доповнювалася новими фішками, але основна ідея залишилася незмінною - дати можливість спілкуватися з підписниками очі в очі, і показувати життя не тільки на фотографіях, а й таким, яким воно є прямо зараз.

Навіщо проводити прямі ефіри

Відео формати дуже подобаються розумному алгоритму Інстаграм, а значить, допомагають користувачеві просувати свій профіль. У соціальній мережі їх відразу кілька різновидів - ідеально відшліфовані відео в стрічці, короткі Сторіс, довгі ролики в IGTV і, звичайно ж, прямі трансляції.

Останні відрізняються своєю щирістю. Прямі ефіри дивляться заради отримання ексклюзивної інформації та емоцій від живого спілкування. Це корисний інструмент, що дозволяє зблизитися зі своєю аудиторією, збільшити лояльність і налагодити комунікацію. Ось ще кілька причин, чому варто записати прямий ефір:

Користувачі, у яких підключені оповіщення в Instagram, отримають повідомлення про старт прямої трансляції.

Прямі ефіри знаходяться на верхніх позиціях у списку актуальних Stories.

Прямі трансляції викликають FOMO - ефект втраченої можливості. Тобто, користувачі розуміють, що дія відбувається в дану хвилину, і бояться втратити щось цікаве і важливе.

По завершенні прямого ефіру його можна зберегти в сторіз, опублікувати в IGTV, додати хештеги і геолокацію, і тим самим привернути в профіль нові охоплення і аудиторію.

Алгоритм Інстаграм активно просуває цей відносно новий формат, і, як наслідок, намагається показати прямі трансляції якомога більшій кількості людей.

До того ж, в прямих ефірах значно менша конкуренція, ніж в Stories. Прямі ефіри виходять не так часто, тому залучити ними увагу підписників досить просто.

Ідеї прямих ефірів

Прямі ефіри зараз дійсно на піку популярності, і не тільки завдяки своїм незаперечним перевагам, а й різноманітності форматів трансляції. Залежно від завдання, яке стоїть перед вами, можна вибирати ідею і формат прямого ефіру.

Головне завдання прямого ефіру - збільшити лояльність підписників, поговорити з ними безпосередньо. Це, мабуть, найщиріший контент соціальних мереж, який часто недооцінюють. І дуже даремно, адже відкритість і природність - основні тренди майбутнього.

Розглянемо популярні ідеї прямих ефірів.

Спілкування

Просто поділіться зі своїми підписниками думками на будь-яку тему, вислухайте їх думку, розкажіть про свій досвід. Для ваших фоловерів це прекрасна можливість побачити своїх кумирів без фотошопу, монтажу і просто по-дружньому поспілкуватися.

Питання відповідь

Вийдіть в ефір і дайте відповідь на питання, що хвилюють своїх підписників. Виберіть тему, наприклад, історія успіху, інформація про нові товари, і запропонуйте залишати запитання в коментарях. Ефіри такого формату краще анонсувати наперед і мотивувати підписників на активність, наприклад, влаштувавши конкурс на краще запитання.

Інтерв'ю

Запросіть гостя, який був би цікавий вашим підписникам, в свою пряму трансляцію і візьміть у нього інтерв'ю. Такий захід також краще анонсувати наперед, а привернути увагу користувачів можна подарунками. Наприклад, подарунок тому, хто перший вгадає і напише ім'я гостя в Дірект.

Бекстейдж

Прямі ефіри - хороша можливість показати все, що залишилося за кадром. Покажіть підписникам не тільки красиві фото і відео, але і те, як вони знімалися. Розкрийте секрети закулісся або тонкощі процесу зйомки.

Трансляція з місця подій

Якщо ви перебуваєте на будь-якій вечірці, презентації, концерті, конференції і будь-якому іншому заході, не забудьте вийти в прямий ефір. Люди активно дивляться live-трансляції з різних заходів.

Розіграші

Проведіть розіграш призів в прямому ефірі. Наприклад, ви можете придумати питання і розігрувати подарунки або знижки серед користувачів, які першими дадуть відповіді в коментарях online-трансляції.

Семінар

Тривалість прямих ефірів в Інстаграм може бути до години. Це досить великий проміжок часу, за який можна встигнути провести майстер-клас чи семінар.

Демонстрація товару, огляд

Прямі ефіри ідеально підходять для того, щоб продемонструвати свій продукт у дії, провести його огляд, відповісти на запитання глядачів щодо всього, що їх може цікавити.

Екскурсії

Використовуючи прямий ефір, ви можете провести екскурсію по своїй компанії або місця, де зараз перебуваєте, показати все, що вас оточує і поділитися своїми відчуттями.

Хто може запускати живі трансляції в Інстаграм?

Прямий ефір дозволяє взаємодіяти з аудиторією в теперішньому часі, показуючи реальну обстановку навколо і ваш образ. Ця функція доступна всім користувачам без винятку, і не вимагає ні спеціального обладнання, ні установки додаткових додатків.

Все, що необхідно для виходу в ефір - смартфон і додаток Instagram. Маючи під рукою лише звичні речі, ви можете в будь-який момент запустити прямий ефір, а ваші глядачі зможуть залишати коментарі, ставити лайки, а також скаржитися або приховувати чат.

Як підготуватися до трансляції

Live-трансляція - корисний інструмент, здатний залучити аудиторію і стати до неї ближче, але він, так само, як і інші формати, вимагає певної підготовки. Ось кілька речей, які обов'язково варто зробити, готуючись до прямої трансляції:

Визначитися з метою. Це може бути презентація товару, зміцнення іміджу компанії, просування нової послуги. Визначившись з метою, ви зможете правильно підібрати тему і формат майбутнього ефіру.

Зробити анонс. Кількість майбутніх переглядів можна підвищити, якщо заздалегідь подбати про рекламу ефіру. Наприклад, ви можете анонсувати майбутній ефір у себе в стрічці, вказавши в пості його тему або запропонувавши підписникам кілька тем на вибір. Якщо ж є хороший рекламний бюджет, можна прорекламувати трансляцію за допомогою таргетингу в Інстаграм.

Заготовити промову. Далеко не кожен може моментально орієнтуватися, дотепно відповідати на часом колючі питання глядачів, або жартувати на будь-яку тему. Деяку частину своєї промови краще заготовити заздалегідь, як і відповіді на можливі запитання. В іншому випадку вашим глядачам швидше за все часто доводиться чути затяжне "Ееее ...".

Камера. Перед виходом в ефір переконайтеся, що у додатки Інстаграм є доступ до камери вашого пристрою, вона працездатна і нормально налаштована.

Налаштування. У налаштуваннях ви можете обмежити доступ до своєї трансляцію від небажаних глядачів, відключити репости і відповіді, приховати образливі коментарі. Крім цього, можна дозволити опублікувати відео відразу в Facebook, або додати його в архів, щоб воно було доступне протягом 24 годин.

Атмосфера. Виберіть відповідне місце і ракурс. Подумайте про те, що буде бачити глядач, коли приєднається до трансляції.

Зверніть увагу, що максимальна довжина прямого ефіру - 1 година. Постарайтеся укластися в цей час і не переривати трансляцію на півслові. Майте на увазі, що не всі глядачі відразу ж підключаться до трансляції, тому періодично нагадуйте в ефірі його тему. Рекомендується також вказати тему в закріпленому коментарі. Тут же ви можете закріпити корисні посилання, промокоди і контакти.

Як включити трансляцію в Інстаграм

Коли вже підібрана тема, обраний формат і локація, можна переходити до безпосередньої трансляції. Знімати трансляцію в Інстаграм можна як зі смартфона, так і з комп'ютера. Відрізняється лише порядок дій.

З телефону

Запуск прямого ефіру з додатка здійснюється в чотири етапи:

1. Відкрийте додаток Instagram і запустіть камеру. Для цього слід натиснути на відповідну іконку поруч з логотипом або виконати легке перегортання вправо.

2. У вікні, із запропонованих виберіть режим "Прямий ефір" (біла іконка з червоною крапкою). Цифра, яку ви побачите поруч з іконкою, позначає кількість ваших підписників онлайн, які приєдналися до перегляду.

3. Виберіть положення камери і при бажанні маску.
4. Встановіть смартфон в зручному положенні і тисніть "В ефір".

Червоний банер у верхній частині сторінки вкаже на те, що ви в ефірі. Кнопкою в протилежному кутку екрану ви зможете завершити пряму трансляцію.

З комп'ютера

Якщо ви розраховуєте почати прямий ефір інстаграм з ПК і отримати розширений функціонал, то помиляєтеся. З ПК трансляція можлива тільки за допомогою емулятора мобільної системи і додатку Інстаграм, яке буде мати аналогічний функціонал. Переглядати трансляції інших з ПК можна без проблем. У користувачів, які проводять прямі ефіри в колонці з Історіями буде розміщений відповідний значок.

Налаштування ефіру

Клікнувши по іконці шестерні, розміщеної в верхньому лівому кутку, ви зможете вибрати налаштування прямої трансляції. У цьому розділі ви можете:
- вибрати користувачів, від яких буде прихований ваш ефір;
- підключити/відключити відповіді на повідомлення;
- налаштувати збереження;
- дозволити репости;
- підключити автоматичну публікацію в Facebook.

Перш, ніж включити прямий ефір в Інстаграм, потрібно вибрати оптимальні настройки. Якщо ви хочете додати в трансляцію додаткових ефектів, можна скористатися також масками. Інстаграм пропонує їх у величезній різноманітності.

Як закріпити коментар в трансляції

Щоб закріпити коментар з важливою інформацією, напишіть його в чаті і натисніть "Опублікувати". Далі затисніть його кліком, і з вікна з настройками виберіть опцію "Прикріпити коментар". Тепер він не буде зрушуватися і важлива інформація завжди буде на очах у ваших глядачів.

Як провести спільний прямий ефір

Ви можете вести трансляцію разом із запрошеним гостем, що дозволить зробити її більш динамічною і цікавою для підписників. Щоб запросити ще одного учасника, натисніть іконку з двома смайлами внизу екрану і виберіть користувача, якого б хотіли запросити.

Обраний користувач отримає запрошення, яке зможе прийняти або відхилити на свій розсуд. У разі, якщо запрошення буде прийнято, екран буде умовно розділений на дві частини - на одній будете ви, на інший - запрошений гість.

Усунення несправностей

Іноді користувачі стикаються і з неполадками під час проведення прямого ефіру. Найпоширеніші з них і методи їх вирішення:

Пряма трансляція не починається. Найімовірніше, до цього ви публікували контент, який суперечить правилам майданчика. Зв'яжіться зі службою підтримки.

Функція "Прямий ефір" відсутня. Версія додатка застаріла, її необхідно оновити.

Відсутній звук. Перевірте налаштування гучності на вашому смартфоні, переконайтеся, що програма має доступ до мікрофона. Причиною несправності також може виступати неактуальна версія додатка.

Не виходить зберегти ефір. Швидше за все, ви не встановили останні оновлення.

Збій при трансляції. Найчастіше збої в роботі відбуваються через нестабільне інтернет-підключення. Також, таке можливо, якщо на вашому пристрії закінчилася пам'ять. Рекомендуємо очистити кеш і вибрати стабільне джерело підключення.

Як зберегти свою онлайн трансляцію

Після завершення, ви можете видалити свій ефір, скачати трансляцію на свій пристрій і поділитися в IGTV.

Скільки зберігається Instagram трансляція після завершення

Коли ви завершите ефір, стане доступна опція "Поділитися". Тап по іконці дозволить зробити пряму трансляцію, подібно Історії, доступною протягом 24 годин. На свій розсуд ви також можете відразу ж видалити запис.

Поради як вести прямий ефір в Інстаграм

Тим, хто планує запустити свою першу пряму трансляцію, або вже давно активно користується цим інструментом, хочемо навести ще кілька рекомендацій як зробити live-трансляції краще з точки зору PR:

Підбирайте теми, спираючись на свою експертність. Ви повинні точно знати про що говорите, а інформація повинна становити інтерес для підписників.

Створюйте колаборації. Запрошуйте в свої прямі ефіри експертів зі суміжних категорій інтересів. Це допоможе не тільки урізноманітнити трансляцію, а й "обмінятися" лояльної аудиторією.

Підготуйтеся морально.
Будьте готові до того, що вам доведеться швидко відповідати на запитання користувачів, а іноді і обробляти негатив.

Подбайте про якість картинки і звуку. Перш ніж почати трансляцію, упевніться, що налаштування і дозволи програми встановлені вірно. Переконайтеся, що глядач отримає якісне зображення з правильною атмосферою.

Виберіть відповідний час для ефіру. Згідно зі статистикою, найбільша активність користувачів в будні дні, тому в більшості випадків кращий час для ефіру - робочий день. Втім, це не завжди так, тому відстежити активність своїх користувачів в статистиці, щоб вибрати оптимальний час для трансляції.

Прямі ефіри в Інстаграм допомагають в організації комунікативних зв'язків і підвищують лояльність аудиторії. Завдяки функціоналу соціальної мережі, для виходу в online-трансляцію з будь-якої точки земної кулі не потрібна навіть спеціальна техніка або додаткові програми. Але деяка підготовка все ж буде потрібно, якщо ви хочете, щоб ваша трансляція була якісною, а глядачі залишилися нею задоволені.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.