PRO SMM - МЕНЮ

Як зробити маску в Інстаграм за 7 кроків

Нещодавно розробники Instagram дозволили створювати власні AR-маски всім користувачам. Тепер будь-який бажаючий за кілька хвилин може зробити маску в Інстаграм, урізноманітнити свої Stories унікальними фільтрами доповненої реальності і поділитися своїм творінням з іншими. Варіантів масок вже незліченна безліч, адже над їх створенням трудяться як бренди, так і рядові користувачі. З цієї статті ви дізнаєтеся, як створити власний AR-фільтр, і навіть просунути свій акаунт таким способом.

Що таке Інстаграм маска

Маски в Інстаграм - візуальні ефекти, які автоматично накладаються на реальне зображення, що відображається вашої камерою. Іншими словами, це ті самі смішні носики і вушка, окуляри, капелюшки і макіяж, з якими так часто можна зустріти людей в Stories або прямих ефірах. Ці візуальні ефекти рухаються разом з вами, як би доповнюючи існуючу реальність.

Спочатку створенням масок займався креативний відділ Instagram. Був основний набір AR-фільтрів, а також регулярно випускалися різні колаборації зі знаменитостями і брендами. Але недавно керівництво соціальної мережі змінило стратегію і дозволило створювати маски всім бажаючим.

Нові можливості припали до смаку не тільки digital-дизайнерам, а й рядовим користувачам, адже якщо не морочитися з 3D-ефектами, створити свою унікальну маску можна всього за 10 хвилин.

Для чого створювати свою маску в Інстаграм

Якщо ви просуваєте свою сторінку або використовуєте Instagram для бізнесу, то напевно вже знаєте, що Stories - це найбільш ефективний спосіб залучення молодих користувачів. Згідно зі статистикою за минулий рік більше 500 млн. Користувачів переглядали розділ Stories. Щодня з 67% з них були люди у віці від 18 до 29 років. Так ось, такі інтерактивні функції як AR-фільтри допомагають привернути увагу користувачів.

Ряд причин, за якими обов'язково варто використовувати маски:

Показують особистість вашого бренду. Використовувати маски можна не тільки для самореклами, а й щоб показати соціальні ідеї, підтримувані і пропаговані брендом.

Зв'язок з вашою аудиторією. AR-фільтри - це новітній інтерактивний елемент для Instagram Stories, які так полюбилися користувачам соціальної мережі. З їх допомогою ваші історії зможуть залучати ще більше уваги користувачів.

Бути на крок попереду. Власні маски - все ще нова функція, якою користуються далеко не всі компанії. Це хороший шанс виділитися серед конкурентів, запропонувавши, наприклад, приміряти вашу продукцію перед покупкою або надіти брендований елемент одягу.

Збільшення впізнаваності. AR-маски хоч і не є рекламним об'єктом, але можуть використовуватися для збільшення впізнаваності бренду. Ви можете включити логотип або талісман вашого бренду в фільтр AR, тоді ваш унікальний фільтр буде відображатися в галереї і, коли інші користувачі будуть записувати відео з ним, вони будуть ще і рекламувати ваш бренд. Крім того, в кожному фільтрі вказується авторство, що може принести і потенційних підписників.

Як створити маску в Інстаграм

Створити власну AR-маску під силу будь-якому користувачеві. Використовується для цього Spark AR Studio - AR-середовище для розробки від Facebook. Після відкриття можливості додавати маски всім користувачам розробники Інстаграм поділилися посиланням саме на цю програму. Ми ж поділимося докладною інструкцій і розповімо, як створити маску в Інстаграм за 7 кроків.

Крок 1: встановлюємо Spark AR Studio

Перше, що потрібно зробити - завантажити Spark AR Studio. Для завантаження слід відвідати офіційний сайт проекту і в правому верхньому куті вибрати розділ Download. Програма підтримує роботу з усіма операційними системами. Ви також можете встановити додаток Spark AR Studio з Google Play або App Store.

Крок 2: вивчаємо програму

Перше, що потрібно зробити - завантажити Spark AR Studio. Для завантаження слід відвідати офіційний сайт проекту і в правому верхньому куті вибрати розділ Download. Програма підтримує роботу з усіма операційними системами. Ви також можете встановити додаток Spark AR Studio з Google Play або App Store.

В цілому, програма Spark AR дозволяє додавати:
- елементи 3D-графіки;
- JavaScript-коди;
- ефекти камери і світла;
- спрайтову анімацію;
- реакцію на дії;
- трекери тіла і ще багато чого цікавого.

У роботі з додатком потрібно пам'ятати два важливих аспекти:

По-перше, платформа Spark AR все ще активно розвивається. Нові оновлення виходять пару раз в тиждень, і іноді вони можуть кардинально міняти інтерфейс і функціонал.

По-друге, в одному Гайді ми не зможемо розповісти про всі можливості Spark AR. Їх занадто багато і освоїти всі за один раз - не реально. Розробці масок присвячені освітні курси, тому якщо ви хочете освоїти всі функції Spark AR, ви можете пройти навчання на Udemy. Деяку корисну інформацію ви також можете отримати в навчальному центрі від Spark AR, перейшовши в розділ Learn на офіційному сайті.

Крок 3: створюємо новий об'єкт

Коли ви відкриєте Spark AR, перейдіть в розділ Create Project і виберіть прототип проекту, який хочете створити. У нашому прикладі ми будемо використовувати шаблон World Object, який включає в себе розміщення графічного 3D-елемента в реальному світі, як в масці від Coca-Cola з білим ведмедем.

Щоб почати, клікніть на обраний шаблон. Програма перенаправить вас на полотно Viewport, яке попередньо вже буде заповнений обраним шаблоном. Зверніть увагу, що якщо ви використовуєте Spark AR Studio вперше, перш ніж з'явиться можливість редагування, додаток попросить ознайомитися і прийняти угоду використання.

Вікно Viewport виглядає як складне полотно, але не варто лякатися. Все відносно просто і крім того, розробники програми докладають докладний опис. Візуально Spark AR Studio схожа на Adobe.

У центрі знаходиться область Viewport - тривимірний простір, за допомогою якого можна детально розглянути об'єкт, пересунути його або змінити.

У правому верхньому куті розташоване вікно Simulator, де об'єкти будуть відображатися так, як будуть виглядати на вашому смартфоні. Використовуючи список, що випадає, ви можете змінити симулятор з iPhone 8 на ваш пристрій, щоб перевірити коректність роботи.

З лівого боку розташована панель Assets і вкладка Scene. Assets служить своєрідною бібліотекою ефектів, а розділ Scene - місцем для роботи з ними. Саме в даному розділі створюються шари і додаються ефекти.

Крок 4: завантажуємо графічний об'єкт

У вікні Scene потрібно додати 3D-актив для свого фільтра. Це може бути як власний імпортований графічний об'єкт, так і один з представлених в бібліотеці Spark AR Studio.

Щоб додати об'єкт, натисніть на кнопку File, розташовану в лівому верхньому кутку, а потім виберіть Import from AR Library.

У новому вікні програма запропонує визначити бажаний тип графічного об'єкта. Ми будемо використовувати 3D-об'єкти, тому робимо відповідний вибір і кліком вибираємо вподобаний об'єкт. Виберіть елемент, який вам подобається, і клацніть по Import Free button.

Оскільки додаток використовує бібліотеку Sketchfab, щоб завершити імпорт, потрібно створити обліковий запис в ній, або увійти за допомогою авторизації через соціальні мережі. Це лише формальність і справа кількох кліків.

Перебуваючи в бібліотеці ви також можете додати звук в свої фільтри, імпортувавши записи з неї.

Крок 5: додаємо ефекти

Тепер, коли в області перегляду вже відображається ваш об'єкт, прийшов час відредагувати його поведінку, додавши різні ефекти. Використовуючи панель Scene, ви зможете запрограмувати, як графічний цифровий об'єкт буде реагувати на маніпуляції користувача і рухи.

Редагування поведінки завантаженої графіки є ключовим етапом створення власного AR-фільтра. На даному етапі ви можете підключити фантазію і додати в свою маску всілякі ефекти. Наприклад, змінити колір і інтенсивність навколишнього освітлення.

На зображенні знизу показаний 3D-об'єкт (піца) без навколишнього освітлення (зверху) і з навколишнім освітленням (знизу).

Досліджуючи панель Scene, ви також побачите, що можете:
- Змінювати направлене світло, надаючи своєму графічному елементу більше реалістичності.
- Вибирати, коли буде включений об'єкт, буде він підтримувати роботу з тільки передньою, задньою або може обома камерами.
- Змінювати анімацію завантаженого об'єкта.
- Редагувати анімацію об'єкта.
- Додавати шари з новими елементами і текстурами.
- Ви також можете пов'язати анімацію свого об'єкта з діями людини, що знаходиться в полі зору камери. Наприклад, об'єкт з'являється, якщо людина посміхнеться. Для цього слід підключити опцію Face Tracker і в поле Patch Editor вибрати опцію Smile.

Крок 6: оцінюємо свою роботу

Щоб перевірити, як працює створений вами фільтр, можна відправити його тестову версію в Instagram або Facebook. Там можна побачити, як він працює при записі Stories. Для цього в нижній частині екрана клікніть на значок із зображенням стрілочки і смартфона і в розділі Send to App клацніть на кнопку Send поруч з Instagram Camera.

Крок 7: експортуємо і публікуємо проект

Тепер можете поділитися своїм творінням зі світом, натиснувши кнопку Upload, яку ви знайдете прямо над Test on device. Spark AR Studio попередить, якщо розміри файлу будуть перевищувати встановлені ліміти. Наприклад, фільтри для Інстаграм повинні бути не більше 4 МБ, а рекомендованою величиною вважається 2 МБ.

Але будьте готові до того, що ваша робота не буде опублікована відразу. Спочатку маска пройде перевірку модераторами на відповідність політиці та рекомендаціям Spark AR і тільки після буде опублікована в «Галереї ефектів» для Stories.

Тепер ви знаєте, як робити маски в Інстаграм, але продовжуйте вчитися. Знайомтеся з новими шаблонами, тестуйте нові ефекти. Функціональні можливості Spark AR Studio дозволяють втілити будь-які креативні ідеї вашого бренду.

Варіанти використання масок

AR-фільтри відкривають неймовірні можливості для самовираження і інтерактивів. Розглянемо кілька цікавих прикладів, де можна використовувати маски:

Для залучення аудиторії. Креативні AR-фільтри, створені відомими блогерами та зірками, швидко стають популярними серед користувачів і приводять нових підписників.

Для підтримки іміджу компанії. Маски можна використовувати для збільшення впізнаваності, додавши в них відсилання до свого бренду або емблеми.

Для інтерактивів. За допомогою масок можна залучати користувачів, проводячи різні інтерактиви.
Наприклад, хокейний клуб представив маску з шайбою, що летить в обличчя, і запропонував користувачам відбити її. Автори найкреативніших фото з маскою отримали в подарунок квитки на матч.

Підняття гостросоціальних тем.
За допомогою масок можна піднімати різні соціальні питання.

Примірка продукції. Маски відкривають неймовірні можливості для бізнесу. Наприклад, з їх допомогою компанії можуть дозволити покупцям віртуально приміряти продукцію перед покупкою. Такий формат використання масок сьогодні тестується багатьма брендами, включаючи Warby Parker і Ray-Bans.

Переваги і недоліки

Багато хто вважає маски крутим маркетинговим інструментом, який варто освоїти всім брендам. Однак, маски можуть бути не тільки корисними, але й небезпечними.

Переваги, які дають маски:

Збільшення охоплень. При використанні фільтра в лівому кутку видно ім'я автора, що збільшує охоплення профілю.

Ефект вірусності. Тепер, щоб використовувати маску, не потрібно підписуватися на автора, але користувачі за звичкою виконують цю дію, поповнюючи ряди фоловерів.

Зручна презентація товарів. За допомогою масок ви зможете дати користувачам можливість віртуально спробувати ваш товар.

Можливість заробітку. Вміючи створювати цікаві якісні маски, ви можете робити їх на замовлення або платно навчати своїх навичок, заробляючи на цьому хороші гроші.

Збільшення інтересу до бренду. Маски можуть служити нативною рекламою вашого бренду і допомагати формувати лояльність користувачів.

Але не все так райдужно. Є у масок і недоліки, здатні нашкодити просуванню вашого облікового запису:

Користувачі, які підписалися заради маски, зазвичай не зацікавлені в контенті і продуктах компанії. Вони нічого не лайкають і нічого не купують, а лише є зайвим баластом, який може привести до падіння охоплень.

Цікаві фільтри можуть залучати не тільки ЦА, а й інших користувачів, що може привести до того, що на ваш акаунт прийдуть і натовпи нецільових підписників.

На акаунт можуть почати підписуватися іноземні користувачі, які зазвичай сприймаються рекламодавцями, як боти.

Поява всіх попередніх пунктів негативно впливає на вартість реклами в акаунті і може сповільнити природний його розвиток.

Поради і нюанси

Створення AR-маски - лише половина справи. Потрібно ще й подбати про те, щоб її побачило якомога більше людей, тому тут потрібно враховувати ряд нюансів:

Непередбачуваний термін модерації. За регламентом Instagram на перевірку та затвердження маски потрібно від 2 до 5 днів. Але процес може затягнутися на довше, оскільки зараз AR-маски - тренд. Їх створюють тисячами, і модератори просто не встигають їх перевіряти.

Складність реклами. Завжди робіть відео з використанням маски ще в процесі її виготовлення. В іншому випадку до того, як маску затвердять, ви не можете навіть провести її реліз, оскільки не будете мати ніяких візуальних складових для реклами. Починаючи анонсувати випуск нової маски, не забувайте і про те, що проект завжди можуть відхилити.

Механіка, зрозуміла не всім користувачам.
AR-фільтри з'явилися відносно недавно, і ще не всі користувачі знають, як використовувати ефект і як ділитися ним з друзями.

Обмеження. Маски Інстраграм доступні тільки в мобільному додатку соціальної мережі. Просувати їх за допомогою інших рекламних каналів проблематично.

В завершення

Створення власної AR-маски відкриває величезні перспективи для бізнесу та просування акаунта. Розробивши свій унікальний фільтр, ви можете швидко набрати популярність і надати своїм користувачам унікальні можливості. Але потрібно розуміти, що для створення дійсно цікавих фільтрів доповненої реальності потрібно постійно вдосконалювати свою майстерність, досконально вивчити Spark AR Studio, підключити весь свій креатив і фантазію. Використання лише стандартних об'єктів з бібліотеки не зможе принести справжнього успіху.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.