Соціальна мережа Інстаграм вже давно перетворилася на повноцінний канал для пошуку клієнтів. Це пов’язано з тим, що нею користуються 80-85% усіх підприємців. Наразі цю платформу активно використовують малі та середні бізнеси.
- 6 напрямків бізнесу, які без проблем можуть продавати через Інстаграм
- Способи, як знайти клієнтів через Інстаграм
- Геолокація
- Коментування популярних блогерів
- Бартер
- Реклама у блогерів у сторіс
- Реклама у блогерів у стрічці
- Реклама в стрічці пабліків
- Проведення марафонів
- Хештеги
- IGTV
- Позначка користувачів
- Позначка продукції
- Актуальне
- Таргетована реклама в стрічці новин та сторіс
- Номер телефону та email
- Масфолловінг
- Ставте вподобання чужим постам
- Міксуйте контент
- Не намагайтеся створити ідеальну картинку
- Будьте системними
6 напрямків бізнесу, які без проблем можуть продавати через Інстаграм
Природно, що Інстаграм, як і будь-яка інша соціальна мережа, має свої відмінні характеристики. Наприклад, якщо ви займаєтеся продажем сільськогосподарської техніки, то ця соцмережа точно не ваша платформа.
- Місцевий бізнес. Будь-який, навіть найменший бізнес, може бути пов’язаний із продажем кави або повноцінним рестораном.
- Всі види діяльності, що пов’язані з візуальною демонстрацією продукту. У цю категорію входять бренди одягу, нижньої білизни, різноманітні аксесуари та прикраси. Загалом, це все, що можна продати жіночій аудиторії.
- Товари, що викликають емоції. Це все, що пов’язано з подарунками, святами, дитячими товарами, книгами тощо.
- Продукція, що не має аналогів. Наприклад, скрапбукінг, стікери, іграшки, зроблені власноруч.
- Послуги, які потребують візуальної демонстрації. Туристичні путівки, манікюр, салони краси і т.д.
- Креативні та незвичайні продукти. Це товари, які складно знайти у звичайних мас-маркетах. Наприклад, цікавий заварник для чаю або аксесуари для робочого столу.
У цій статті ми підкажемо кілька нестандартних способів, які допоможуть вам знайти цільових клієнтів в Інстаграм.
Способи, як знайти клієнтів через Інстаграм
Геолокація
Цей варіант пошуку клієнтів чудово підійде тим бізнесам, які прив’язані до певного місця на карті. Зазвичай, до цієї категорії входять салони краси, фітнес-зали, ресторани тощо. Завдяки автоматизованим сервісам у вас є можливість зібрати всі потенційні точки в певному районі.
Далі потрібно просто відфільтрувати їх за схожою аудиторією. Наприклад, для фітнес-клубу або салону краси відмінно підійдуть відвідувачі місцевих кав’ярень і ресторанів. Таким чином, ви зможете скласти повноцінну базу потенційних клієнтів.
Коментування популярних блогерів
Ще один ефективний метод – залишати коментарі під постами відомих людей. Тут можна очікувати результат лише в тому випадку, якщо ви напишете коментар одним з перших. І важливо залишати продумані коментарі, не займаючись прямою рекламою, інакше вас можуть просто заблокувати.
Бартер
Якщо ви не хочете купувати рекламу у якогось блогера, можете запропонувати йому бартер. Суть цього методу полягає в тому, що ви безкоштовно відправляєте блогеру якийсь товар або послугу, а він у відповідь публікує пост з рекламою вашої продукції.
Реклама у блогерів у сторіс
В даному способі важливо, щоб блогер мав підходящу для вас цільову аудиторію, інакше ефекту не буде. Бюджет може бути абсолютно різним, все залежить від ваших цілей та подачі.
Реклама у блогерів у стрічці
Аналогічний спосіб, що передбачає рекламу безпосередньо в профілі блогера. Він відрізняється від попереднього варіанту більшою вартістю, тому, як і з будь-якою рекламою, її необхідно тестувати і підходити до цього обережно. Це пов’язано з тим, що картинка, текст під нею або аудиторія можуть виявитися не такими, як потрібно.
Реклама в стрічці пабліків
Цей варіант достатньо універсальний і за цілком прийнятною ціною. Але тут важливо звертати увагу на якість аудиторії: вона не повинна бути накрученою і складатися з ботів, тому цей момент завжди потрібно враховувати.
Проведення марафонів
Якщо ви є власником продукту або займаєтеся просуванням послуги, цей спосіб пошуку клієнтів буде вам дуже корисний. Суть полягає в наступному: запустіть марафон для своїх цільових підписників, у якому переможцям ви подаруєте подарунки, пов’язані з вашим продуктом. Цей спосіб можна розглядати як прогрів цільової аудиторії. Участь у подібному марафоні та виконання різних завдань зрештою спонукатиме підписників захотіти придбати ваш продукт.
Хештеги
Хештеги, безумовно, є одним з ефективних і основних варіантів пошуку клієнтів, який не вимагає жодних вкладень. Лише часу та невеликих зусиль з вашого боку. Для цього потрібно прописувати ключові слова, які так чи інакше асоціюються з вашим продуктом. Цей спосіб гарантовано принесе до вашого акаунту додатковий трафік.
IGTV
IGTV – це відеохостинг вертикальних відеороликів, максимальна довжина яких може становити цілу годину. Ці відео користувачі можуть переглядати з мобільних пристроїв, комп’ютера і навіть через спеціальний додаток. Цей спосіб допоможе залучити додаткову увагу підписників до вашого акаунта, оскільки відео завжди буде розміщене в стрічці зверху.
Позначка користувачів
Цей спосіб передбачає позначення якихось, навіть не надто популярних, блогерів у своєму акаунті. Для цього не потрібно шукати особливий привід, просто знайдіть взаємопов’язану тему. Це особливо добре працює, коли ви займаєтеся творчістю, наприклад, малюєте портрети. Все, що від вас потрібно: опублікувати намальований вами портрет, викласти його в профіль і позначити потрібну людину. В результаті – новий контент в акаунті та новий трафік одночасно.
Позначка продукції
Щоб позначати продукцію, вам необхідно налаштувати бізнес-акаунт у соціальній мережі Фейсбук. Завдяки цьому у вас з’явиться Shopping Tasks з можливістю позначати товари на будь-яких фотографіях, які ви викладаєте в Інстаграм. Таким чином, у вас буде ще один спосіб, який допоможе збільшити продажі.
Актуальне
В цей розділ можна додати ключову інформацію про вашу компанію, відгуки або адреси магазинів. Також дуже важливо, щоб іконки були візуально приємно оформлені і гармонійно виглядали в цілому в профілі.
Таргетована реклама в стрічці новин та сторіс
Цей пункт дуже важливий для будь-якого бізнесу. Щоб таргетування спрацювало так, як вам потрібно, необхідно правильно налаштувати цільову аудиторію.
Номер телефону та email
Якщо ви тільки починаєте просувати акаунт в Інстаграм, не забудьте вказати номер телефону та email у шапці профілю. Це допоможе будь-якому клієнту швидко зв’язатися з вами.
Масфолловінг
Цей спосіб передбачає підписку на ваших потенційних клієнтів, які були вибрані за хештегами або запитами. Особливо це працює в регіонах. Але не забувайте про правила Інстаграм, які не дозволяють підписуватися на велику кількість людей за день. Інакше вас можуть заблокувати на деякий час.
Ставте вподобання чужим постам
Цей спосіб чудово підійде для тих, хто тільки починає освоювати цю платформу. Так, це займе певний час, але завдяки цьому ви зможете отримати перші перегляди та лайки. Але необхідно лайкати тільки ті профілі, в яких переважає ваша цільова аудиторія.
Міксуйте контент
Це необхідно робити, якщо ви не хочете, щоб ваші підписники засумували і в кінцевому результаті відписалися. Чергуйте в своєму профілі фотографії, довгі та короткі відеоролики, розповідайте цікаві історії, наприклад, про проблеми в бізнесі чи випадки з життя.
Не намагайтеся створити ідеальну картинку
Якщо ви хочете стати ближче до своєї аудиторії, спробуйте стати їй другом, який розповідає, як є насправді. Робіть живі фотографії в природному освітленні, можливо, якісь кумедні ролики, що можуть підняти настрій. Це допоможе вам залучити нових підписників.
Будьте системними
Для цього складіть власний контент-план. Також дуже важливо слідкувати за статистикою та аналізувати конкурентів.