PRO SMM - МЕНЮ

Як знайти блогера для реклами в Інстаграм

Багато хто чув про результативність співпраці з Instagram-блогерами, але маркетинг впливу ефективно працює тільки за умови правильного вибору інфлюенсера. Ми склали докладний гайд, завдяки якому ви дізнаєтеся, як знайти блогера для реклами в Інстаграм з релевантною аудиторією і "живими" активними підписниками, щоб укласти дійсно вигідну співпрацю.

З чого почати

Всім, хто давно "вариться" в житті Інстаграм, напевно вже сподобалися кілька авторитетних блогерів, співпраця з якими на перший погляд здається потенційно вигідною. Але не все так просто.
Успішні блогери готові співпрацювати далеко не з усіма підряд. Вони дорожать своєю аудиторією підписників, тому готові рекламувати тільки ті товари і послуги, які їм здаються якісними, цікавими і корисними.

Тому від вас вимагається підготувати свою сторінку до розміщення реклами, а для цього потрібно виконати кілька простих кроків:

Заповніть профіль. Постарайтеся максимально розповісти про свій бренд або компанію, яку представляєте. Додайте в опис свою унікальну торгову пропозицію і опишіть, чому варто обирати саме вас.

Заповніть контакти в профілі, вкажіть сайт компанії. Завдяки цьому ви зможете направити клієнтів в різні месенджери або інші соцмережі для швидкого зв'язку і зручних продажів.

Виберіть гарний аватар. Важливо, щоб аватар легко запам'ятовувався і зчитувався, враховуючи свої невеликі розміри.

Використовуйте функцію Stories Highlights, щоб з її допомогою надати відвідувачам якомога більше інформації про вас.

Додайте якісний контент в свій профіль. На сторінці повинен бути представлений не тільки продажний контент, але і інформаційний, мотиваційний.

При першому перегляді профілю повинно бути зрозуміло, хто ви, який бренд або компанію представляєте, чим ви можете бути корисні, і чому варто вибирати саме вас. В іншому випадку буде складно знайти блогера, який погодитися рекламувати акаунт, та й переходи відвідувачів нічого не принесуть.

Важливо розуміти, що реклама у блогера - спосіб привернути трафік лояльно налаштованої аудиторії. Але чи стануть візитери вашими підписниками і клієнтами залежить в першу чергу від того, наскільки якісно заповнений ваш профіль.

Як знайти блогера для реклами

Інфлюенсером може виступати будь-який персонаж, що має медійну вагу і аудиторію підписників, зацікавлених в його думці. Але серед усіх користувачів Instagram досить важко відшукати цікаві не накручені блоги з відповідною аудиторією, особливо якщо мова йде про вузьку тематику.

Розглянемо всі основні способи, які дозволять здійснити пошук блогерів в Інстаграм.

Пошук блогерів Інстаграм по слову в описі або хештегу

Пошук за ключовими словами - найпростіший і очевидний варіант пошуку потрібного облікового запису. Все, що потрібно - ввести в рядок пошуку тематичне слово або хештег, і Інстаграм видасть список всіх відповідних акаунтів, і тисячі релевантних публікацій. У числі перших, як правило, можна побачити сторінки і пости популярних блогерів.

Лайфхак, що спрощує пошук: не вводьте в пошук загальний запит тематики, а шукайте так, як людина б сама могла охарактеризувати себе. Наприклад, замість "медицина", краще ввести в пошук "лікар". Такий метод пошуку показує хороші результати, якщо потрібно знайти людину певної професії і соціального статусу, а от вибрати сторінку для реклами з урахуванням інтересів і відповідності цінностям бренду таким способом не так вже й просто.

Геолокація

Сьогодні всі активні користувачі відзначають в своїх постах геолокацію. Якщо ви точно знаєте місця, де часто буває ваша цільова аудиторія і які заходи вона може відвідувати, то геомітки знадобляться вам для пошуку блогера.

Використовувати геоданні для пошуку можна двома способами:

Шукати пости, на яких відзначена геолокація місць, де часто буває ваша цільова аудиторія, і таким чином намагатися виявити блогерів.

Забивати в пошук геолокацію певного місця або заходи і шукати офіційну сторінку. Потім потрібно дивитися, на чиїх постах відзначений профіль, і вибирати з них профіль для розміщення реклами.

Геолокація - це хороший спосіб пошуку, якщо потрібен блогер для реклами місцевого бізнесу. Однак потрібно розуміти, що велика частина знайдених сторінок відсіється, оскільки геолокація блогера далеко не завжди відповідає геолокації його цільової аудиторії.

Пошук по підпискам тематичних блогерів

Найчастіше, блогери мають в підписках майже всіх своїх колег, особливо це стосується тих, хто працює в вузьконаправленій тематиці. Досить знайти 4-6 акаунтів, а потім відстежуючи їх підписки, поступово розширювати список, знаходячи все нові і нові сторінки. Так що, не забувайте перевіряти, на кого підписані блогери, яких ви вже відібрали.

Пошук в "цікавому"

Алгоритми Інстраграм добре відслідковують взаємодію користувачів один з одним і здатні самостійно підбирати потрібні пости і сторінки. Завдяки цьому, підписавшись на одного блогера, в розділі "Цікаве" стануть показуватись і інші блогери, які працюють в тій же тематиці.

Вам залишиться тільки переходити в профіль і вибирати найбільш підходящі сторінки. Правда, таким способом складно відшукати блогера з певною кількістю підписників, оскільки трапляються як сторінки з гігантською аудиторією і занадто великою тематикою, так і сторінки із зовсім невеликою аудиторією.

Через схожі профілі

"Подібні профілі" - це ще одна вбудована функція Інстаграм, яка дозволяє швидко знаходити потрібні сторінки. Метод працює дуже просто. Якщо ви вже підписані на підходящого блогера і хочете знайти ще схожі сторінки, то відкрийте його профіль і натисніть на стрілку вниз - вам буде запропоновано декілька схожих сторінок.

У нових знайдених профілях дії можна повторити.

Блогери, у яких рекламувалися конкуренти

Ви можете взяти на озброєння блогерів, у яких рекламувалися ваші конкуренти. Якщо бачите рекламний пост конкурента, можете сміливо писати блогеру і пропонувати співпрацю. Правда, це дуже сумнівний варіант. Багато брендів намагаються уникати реклами у тих блогерів, де вже рекламуються конкуренти.

Набагато краще замовляти рекламу у блогерів, з якими працюють не прямі конкуренти, а суміжні бренди. Наприклад, блогери провідних сторінок про туризм, можуть однаково ефективно розрекламувати туристичні агенції та спорядження для подорожей.

Блогери, які написали вам самі

Як тільки ви почнете співпрацювати з блогерами, вам відразу надійде безліч вхідних заявок. Це відбувається через те, що одні блогери відстежують рекламу у інших, а потім пишуть рекламодавцю, пропонуючи співпрацю.

В основному, ті, хто пишуть самі, можуть запропонувати більш лояльні умови співпраці, і серед них багато тих, хто готовий співпрацювати за бартером.

Тут важливо правильно оцінювати кандидатів з вхідних заявок і вибирати тільки тих, хто може принести користь. Багато хто має успішний досвід роботи з даною категорією блогерів. Найчастіше, вони мають незначну, але активну і лояльно налаштовану аудиторію. Крім того, вони самі часто є ЦА і активними споживачами продукту.

База блогерів Інстаграм

Для спрощення пошуку створені спеціальні бази даних і біржі, де можна знайти список блогерів Інстаграм. Прикладами таких майданчиків є GetBlogger, EPICSTARS, LabelUp. Є ще безліч сервісів з аналогічною механікою.

Зазвичай такі сервіси пропонують відразу ознайомитися з основними відомостями про сторінку і замовити рекламу. Ви можете скористатися функціоналом платформи і оформити заявку на рекламу через неї або ж записати нік блогера і домовитися з ним особисто.

Бази блогерів суттєво полегшують пошук, але є і свої мінуси. Серед них варто відзначити завищені ціни, велике число акаунтів з накрученими підписниками, неможливість домовитися про співпрацю по бартеру.

Пошук за рекомендаціями

Сьогодні існує безліч чатів і ботів, де можна знайти блогера. У таких чатах можна відразу ознайомитися з рекомендаціями, однак не варто бути занадто довірливим. Багато відгуки можуть бути фейковими і зробленими тільки для того, щоб залучити більше рекламодавців.

Є й інші особливості. По-перше, сторінки, які співпрацюють з такого роду каналами, перевантажені рекламою. Для рекламодавця це означає більш високу вартість, відсутність будь-якої можливості співпрацювати за бартером. Звичайно, і аудиторія втомлюється від постійної реклами, а значить витрати більші, а потенційний вихлоп менший.

Як вибрати блогера для реклами

Знайшовши, здавалося б, підходящого блогера, не зупиняйтеся. Набагато краще буде скласти список або навіть таблицю з потенційними кандидатами для співпраці, проаналізувати їх всіх і вибрати найбільш привабливий варіант.

Щоб укласти дійсно вигідну співпрацю, блогер повинен підходити за всіма основними критеріями:
- тематиці акаунта;
- географії підписників;
- типу аудиторії;
- вартості реклами;
- кількості підписників;
- відсотку підтвердження реклами;
- середньому числу Сторіс за добу;
- ціною за тисячу показів.

При виборі завжди керуйтеся правилом "довіряй, але перевіряй". Завжди запитуйте у блогерів актуальну статистику акаунта, перевіряйте їх на накрутку.

На що звернути увагу

Реклама далеко не у всіх блогерів Instagram гідна оплати і розміщення. Всього можна виділити 5 ключових показників, на які варто звернути увагу, перш ніж замовити рекламу у блогерів:
- Особистість блогера повністю відповідає філософії бренду.
- В підписниках відсутні накрутки і боти. Тільки "жива" аудиторія, якій потенційно цікавий продукт.
- У профілі якісний і цікавий контент, відповідний перевагам вашої ЦА.
- В акаунті висока залученість аудиторії, а також хороший показник переглядів сторіз і відео.
- Адекватне співвідношення кількості підписників, лайків та постів.

Можна робити це вручну або використовувати сервіси, наприклад, trendHERO або HypeAuditor.
Решта критеріїв пошуку залежать від того, яку мету переслідує рекламодавець. Якщо потрібно максимально популяризувати продукт, то основним показником є кількість підписників. Якщо ж потрібно донести меседж до конкретного сегмента аудиторії, то кращі блогери для цих цілей - «середнячки» з хоч і меншою кількістю фоловерів, але авторитетною думкою і налагодженим контактом.

У кого точно не варто замовляти рекламу

Існують певні категорії блогерів, з якими свідомо не варто співпрацювати. До них відносяться сторінки з просто гарними фотографіями, картинками, жартами, малюнками і так далі. Цільова аудиторія в таких випадках дуже розмита, і навіть не дивлячись на велику кількість підписників, реклама в такому випадку може не принести зовсім ніяких результатів.

Рекламу точно не варто замовляти у блогерів з накрученими підписниками і ботами. Як правило, куплені фоловери одержують разову винагороду за підписку і більш не цікавляться життям акаунта.

Реклама у блогерів хороша тим, що вона в довірчій формі транслюється відразу на лояльно налаштовану аудиторію. На сьогоднішній день саме маркетинг впливу і блогери знаходяться на чолі просування брендів, і з огляду на тенденції, найближчим часом ситуації не зміниться. Знайти підходящого блогера можна для будь-якого бренду і товару. Правда, іноді зробити це не так просто, як здається на перший погляд. Необхідно ретельно відбирати сторінки і враховувати безліч деталей.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.