Реклама далеко не у всіх блогерів Instagram гідна оплати і розміщення. Всього можна виділити 5 ключових показників, на які варто звернути увагу, перш ніж замовити рекламу у блогерів:
- Особистість блогера повністю відповідає філософії бренду.
- В підписниках відсутні накрутки і боти. Тільки
"жива" аудиторія, якій потенційно цікавий продукт.
- У профілі якісний і цікавий контент, відповідний перевагам вашої ЦА.
- В акаунті висока залученість аудиторії, а також хороший показник переглядів сторіз і відео.
- Адекватне співвідношення кількості підписників, лайків та постів.
Можна робити це вручну або використовувати сервіси, наприклад, trendHERO або HypeAuditor.
Решта критеріїв пошуку залежать від того, яку мету переслідує рекламодавець. Якщо потрібно максимально популяризувати продукт, то основним показником є кількість підписників. Якщо ж потрібно донести меседж до конкретного сегмента аудиторії, то кращі блогери для цих цілей - «середнячки» з хоч і меншою кількістю фоловерів, але авторитетною думкою і налагодженим контактом.