PRO SMM - МЕНЮ

Як змінити категорію в Інстаграм

Далеко не всі користувачі при перемиканні в бізнес-профіль відразу вибрали правильну категорію. Багато активували просто першу-ліпшу або згодом змінили рід діяльності, тому зіткнулися з питанням, як змінити категорію в Інстаграм. Інструкції шукайте в нашій статті.

Як змінити категорію в Інстаграм

У Instagram категорії застосовуються для позначення приналежності акаунта до тієї чи іншої сфери діяльності. Встановити її можуть тільки власники бізнес-профілів. Вибір категорії для облікового запису формує першу думку у відвідувачів і дозволяє їм зрозуміти, яку саме інформацію вони зможуть знайти в профілі.

Якщо ви не задоволені вашої поточної категорією або змінили сферу діяльності, то не поспішайте створювати новий акаунт. Змінити категорію бізнес-акаунта в Інстаграм дуже просто. Причому робити це можна необмежену кількість разів.

Розглянемо, як змінити категорію з телефону і з комп'ютера. Обидва варіанти не викличуть труднощів.

Через телефон

Змінити категорію профілю можна прямо в своєму акаунті Інстаграм через мобільний додаток. Для цього необхідно лише дотримуватися такого алгоритму дій:
- Відкрийте мобільний додаток і авторизуйтесь в бажаному профілі.
- Відкрийте основну інформацію свого облікового запису і виберіть розділ "Змінити".

У відкритому розділі ви побачите поле "Загальнодоступна інформація про компанію". Тут буде вказана ваша прив'язана сторінка на Фейсбук, способи зв'язку та категорія компанії.

Клацніть по слову "Категорія" і ви будете перенаправлені на сторінку вибору категорії.

Коли підберете підходящий для свого профілю опис, для збереження результату натисніть "Готово" у верхній частині сторінки.

Зверніть увагу, що інформація на самій сторінці може змінитися не відразу. Іноді на це йде приблизно доба, тому не варто бити тривогу. Просто трохи почекайте.

На комп'ютері

Ви також можете змінити категорію профілю за допомогою облікового запису Фейсбук. Для цього слід авторизуватися в Facebook на тій сторінці, яка була прив'язана до Інстаграму під час переходу в бізнес профіль, а далі виконати наступні дії:

- Натисніть на пункт "Інформація" в бічному стовпці, щоб змінити основну інформацію про сторінку;

- У вікні, навпроти категорії, буде кнопка "Редагувати". Натисніть і почніть вводити слово.

Фейсбук покаже вам всі категорії, доступні для вибору. Встановіть відповідний для вас варіант і збережіть зміни.

Якщо все зроблено правильно, то після збереження змін інформація буде змінена і в самому Інста-профілі.

Список категорій в Інстаграм

Найчастіше в позначенні категорії акаунтів зустрічаються написи «Особистий блог» або «Бренд», але в арсеналі соціальної мережі є і багато інших позначень, що дозволяють більш детально описати область діяльності компанії або людини, який переховується за його Instagram профілем.

Розробники соціальної мережі пропонують користувачам на вибір безліч основних категорій, які в свою чергу мають безліч підкатегорій. Повний список виглядає таким чином:
- Митець;
- Спортсмен;
- Автор;
- Актор;
- Архітектурний дизайнер;
- Блогер;
- Музикант/група;
- Камеді клаб;
- Репетитор/викладач;
- Концертний тур;
- Шев-кухар;
- Персонаж фільму;
- Автор відео;
- Політик;
- Цифровий видавець;
- Танцюрист;
- Dj;
- Дизайнер;
- Режисер;
- Підприємець;
- Редактор;
- Модель;
- Фітнес тренер;
- Публічна особа;
- Команда з кіберспорту;
- Урядова організація;
- Магазин;
- ТВ шоу;
- Телеканал;
- Веб-сайт;
- Місцеві послуги;
- Телевізійна мережа;
- Журналіст;
- Серіал;
- Церква Бога;
- Юрист і юридична фірма;
- Медична лабораторія;
- Музикант;
- Мотиваційний оратор;
- Новини та ЗМІ;
- Фотограф;
- Продюсер;
- Заради забави;
- Бар;
- Оренда будинку для відпочинку;
- Покупки і роздрібна торгівля;
- Оперний театр;
- Вчений;
- Автобусна лінія;
- Письменник;
- Служба з оподаткування фізичних осіб.

Це лише невелика частина списку категорій. Всього їх налічується вже понад 1000. Час від часу список поповнюється новими пунктами. Іноді деякі категорії бізнесу стають недоступними. Наприклад, колись однієї з найпопулярніших категорій була «Вигаданий персонаж», але сьогодні вона вже недоступна.

Вибір категорії бізнес профілю в Інстаграм

Розробники пропонують безліч різних категорій, здатних описати всі існуючі види діяльності. Важливо тільки правильно вибрати її так, щоб вона відповідала основній меті просування Інста-профілю, адже ознайомившись із категорією, аудиторія відразу може в деяких рамках зрозуміти рід діяльності людини і тематику публікацій.

Якщо профіль в Інстаграм створювався для просування в професійному середовищі, то рекомендується вибрати категорію, відповідну сфері діяльності, наприклад, Модель, Веб-дизайнер, Письменник, Актор, Модельєр, Фотограф, Музикант і так далі.

Для блогерів також є відповідна категорія, але можна і поекспериментувати. Наприклад, якщо ви ведете кулінарний блог, а може ще й за сумісництвом працюєте кухарем, то можна вказати категорію "Шеф-кухар". Аналогічним чином можуть надійти і ті, хто веде блоги про коктейлях і культурі вживання алкогольних напоїв, вибравши категорію "Бармен". А якщо ви ведете особистий блог про схуднення і фітнес, то допускається вказати "Фітнес тренер".

Окремі категорії сторінки передбачені для комерційних акаунтів, які займаються прямими продажами. Щоб користувачі могли легше знайти вас через пошук, слідують вибирати відповідну категорію, наприклад, "Магазин дитячих іграшок" або "Магазин жіночого одягу".

Ведення бізнес-сторінки істотно відрізняється від особистої. Якщо в останньому випадку все робиться тільки заради власного задоволення і допускається керуватися тільки особистими поривами, то комерційний акаунт такого відношення не потерпить. В таких умовах не варто говорити, наскільки важливо правильно позначити категорії акаунтів, адже будь-яка незначна деталь може як сприяти просуванню, так і мати негативний вплив на нього.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.