Розробники пропонують безліч різних категорій, здатних описати всі існуючі види діяльності. Важливо тільки правильно вибрати її так, щоб вона відповідала основній меті просування Інста-профілю, адже ознайомившись із категорією, аудиторія відразу може в деяких рамках зрозуміти рід діяльності людини і тематику публікацій.
Якщо профіль в Інстаграм створювався для просування в професійному середовищі, то рекомендується вибрати категорію, відповідну сфері діяльності, наприклад, Модель, Веб-дизайнер, Письменник, Актор, Модельєр, Фотограф, Музикант і так далі.
Для блогерів також є відповідна категорія, але можна і поекспериментувати. Наприклад, якщо ви ведете кулінарний блог, а може ще й за сумісництвом працюєте кухарем, то можна вказати категорію "Шеф-кухар". Аналогічним чином можуть надійти і ті, хто веде блоги про коктейлях і культурі вживання алкогольних напоїв, вибравши категорію "Бармен". А якщо ви ведете особистий блог про схуднення і фітнес, то допускається вказати "Фітнес тренер".
Окремі категорії сторінки передбачені для комерційних акаунтів, які займаються прямими продажами. Щоб користувачі могли легше знайти вас через пошук, слідують вибирати відповідну категорію, наприклад, "Магазин дитячих іграшок" або "Магазин жіночого одягу".
Ведення бізнес-сторінки істотно відрізняється від особистої. Якщо в останньому випадку все робиться тільки заради власного задоволення і допускається керуватися тільки особистими поривами, то комерційний акаунт такого відношення не потерпить. В таких умовах не варто говорити, наскільки важливо правильно позначити категорії акаунтів, адже будь-яка незначна деталь може як сприяти просуванню, так і мати негативний вплив на нього.