Потрібно більше підписників? Розповідаємо, як залучати аудиторію в акаунт самостійно, без накруток, без реєстрацій і смс.
Ціль просування
Не всі методи просування однаково підходять для різних типів акаунтів. Спочатку слід визначитися з метою — чому ваш профіль має стати популярним: ви художник і прагнете слави, ви продаєте газонокосарки й хочете збільшити потік клієнтів із соцмереж, ви масажист, візажист, репетитор або коуч і шукаєте клієнтів?
Основні причини, через які користувачі Інстаграму набирають аудиторію:
- Просування особистого бренду. Соцмережі дають змогу фахівцям виділитися серед конкурентів завдяки харизмі й отримувати клієнтів із власної лояльної аудиторії.
- Заробіток на рекламі. Блогери з великою аудиторією добре заробляють, інтегруючи рекламні публікації у свій контент — розповідаючи про товари, послуги й бренди.
- Продаж товарів. У соцмережах анонсують і продають різноманітні товари — як матеріальні, так і інтелектуальні: електроніку, спортивні товари, одяг для дітей, книги, курси, консультації.
- Просування бізнесу. Через Інстаграм можна залучати клієнтів, тому підприємці часто розмірковують, як збільшити кількість підписників в Інстаграмі. Соцмережами для цього користуються не тільки кафе і салони краси, але й майстри з ремонту взуття, клінінгові компанії, фабрики з виробництва меблів з масиву — компанії з найрізноманітніших ніш.
- Поширення творчості. Через соцмережі можна розповідати про книги, вірші, музику, анонсувати концерти та спектаклі. Інстаграм особливо корисний художникам та ілюстраторам, оскільки основна одиниця контенту в соцмережі — це картинка.
- Просування незалежного ЗМІ. Для інтернет-видань величина аудиторії є ключовим показником. Онлайн-журнал потребує підписників, і без них його існування не має сенсу. Іноді тільки завдяки підписникам він може вижити.
- Привернення уваги до проекту. Через соцмережі можна зібрати небайдужу аудиторію і спільно вирішити якусь задачу або актуальну проблему, і робити це на регулярній основі.
Щоб зрозуміти, як збільшити кількість підписників в Інстаграм за рахунок живої цільової аудиторії, потрібно визначитися з вашою місією в мережі, цілями, доступними і допустимими способами залучення людей. На основі цього розробіть стратегію та контент-план, до якого включіть пости з інформацією, яку ви плануєте доносити. Також потрібно попередньо підготувати акаунт, який ви збираєтеся просувати.
Підготовка до набору підписників в Інстаграм
Ваш акаунт повинен мати певну тематику, і ви повинні чітко уявляти, який контент будете створювати та кому він може бути цікавий.
Щоб оцінити потенціал і особливості аудиторії, можна проаналізувати схожі акаунти:
- Подивіться, скільки підписників зацікавлені в темі і хто ці люди;
- Які пости викликають у них більше реакцій;
- Як часто в профілях з’являються нові публікації;
- Як блогер або компанія взаємодіють зі своєю аудиторією.
Це допоможе зрозуміти, яку аудиторію ви зможете залучити, як її зацікавити, на який відгук можна розраховувати та які способи залучення використовувати. При цьому не слід дублікувати теми і контент конкурентів, але регулярно переглядайте їхні профілі, щоб краще орієнтуватися в загальному інформаційному просторі і відрізнятися за рахунок власних особливостей і переваг.
Оскільки через профіль відбувається найважливіше взаємодія з підписниками, подбайте про те, щоб інформація в шапці була лаконічною і зрозумілою, а оформлення — красивим і відповідним тематиці.
Ось що потрібно враховувати при оформленні профілю та що слід окремо згадати:
- Ключове слово в імені акаунта допоможе вашій цільовій аудиторії швидше вас знайти, оскільки воно буде індексуватися пошуком.
- Заповнене описання (навіть коротке і тезисне) сформує у нових підписників чітке уявлення про вас і сприятиме тому, щоб вони залишилися і ознайомилися з вами ближче.
- Клікабельні посилання на сайт або акаунти в інших соцмережах — особливо актуально, якщо ви набираєте аудиторію для перенаправлення її на сайт або каталог товарів.
Заздалегідь продумайте ідеї для постів і складіть контент-план. Заплануйте публікацію контенту хоча б на місяць і опублікуйте кілька постів у стрічці. Дуже важко зацікавити людей акаунтом, у якому нічого не відбувається.
Способи збільшення числа підписників в Інстаграм
Ми зібрали для вас перевірені та легальні способи просування та розділили їх на дві категорії для зручності.
Як безкоштовно збільшити кількість підписників в Інстаграм
Щоб ваша аудиторія росла, а мотивація вести акаунт лише зростала, спробуйте наступні безкоштовні способи розкрутки:
- Використовуйте хештеги в публікаціях. Старайтесь використовувати максимально відповідні по тематиці цільові теги, щоб привернути увагу зацікавлених людей. Хештеги зроблять ваші публікації видимими для тих, хто не підписаний на вас, а також допоможуть вести рубрики, розвивати бренд, ловити хвилю хайпу та показувати контент користувачам з вашого регіону.
- Відзначайте геолокацію. Це особливо важливо, якщо у вас регіональний бізнес, кафе або домашня студія. Гео-мітка збільшить охоплення за рахунок користувачів, які знаходяться поруч з вами територіально. Вони з великою ймовірністю можуть стати клієнтами вашого салону краси чи перукарні.
- Залучіть перших підписників зі своїх контактів. У налаштуваннях можна додати інші соцмережі та підписатися на людей, які є у вас у друзях. Вони отримають сповіщення і зможуть вирішити, підписуватися чи ні, що є досить делікатним способом у порівнянні з розсилкою запитів про підписку в особистих повідомленнях.
- Розмістіть посилання на акаунт в інших соцмережах. Ви можете одночасно просувати бренд або свої послуги в кількох соціальних мережах або хоча б розмістити посилання на бізнес-сторінку в інших акаунтах. Також можна регулярно робити репости або навіть публікувати пости автоматично в кількох соцмережах за допомогою спеціальних сервісів.
- Залишайте коментарі. Привернути увагу потенційних підписників можна, коментуючи записи в близьких за тематикою блогах, профілях інших блогерів або тематичних спільнотах. Це дозволить показати експертність, наприклад, відповідаючи на чийсь запит або проявляючи гострий розум. Висловлюйте свою точку зору, не погоджуйтеся або навіть сперечайтеся, але не переходьте на особистості та не ображайте інших. Також проявляйте активність, підписуючись на інші профілі та ставлячи лайки.
- Спільні ефіри. Проводьте ефіри зі спеціалістами з суміжних сфер. Це дозволить обмінятися аудиторією, збільшити кількість підписників в Інстаграм без накрутки та ще раз показати їм, що ви можете бути корисними.
- Друзі друзів. Якщо у вас якісний продукт або цікавий акаунт, можна попросити друзів порекомендувати вас своїм контактам, щоб збільшити кількість підписників в Інстаграм. Це не складно для них, а вам приємно.
- Беріть участь в заходах і проявляйте активність. Якщо ви експерт, ви можете виступати як спікер, якщо блогер — проводити трансляції на важливі для вас теми. Якщо ви щось продаєте, покажіть продукт з різних сторін і розкажіть про нього цікаву інформацію, наприклад, продемонструйте процес виробництва.
- Розміщайте контент підписників. Якщо є така можливість, мотивуйте їх створювати контент для вас. Така стратегія, наприклад, є основою для акаунта GoPro, який на момент написання статті має 18 млн підписників.
- Створюйте різноманітний, залучаючий та корисний контент. Придумайте власні фішки, які спонукатимуть користувачів ділитися вашими публікаціями, або публікуйте корисні поради в підбірках, щоб підписники могли їх зберігати.
- Проводьте марафони, челенджі або інші активності. Ставте цілі та пропонуйте підписникам приєднатися або підтримати вас. Можливо, комусь саме не вистачало мотивації, щоб почати бігати вранці або читати по одній книзі на тиждень.
- Організовуйте голосування та опитування. Залучайте підписників до інтерактиву та дискусій, запитуйте їхню думку або радьтеся з ними, навіть якщо потрібно вибрати, якого кольору купити крісло на дачу. Людям подобається відповідати на прості питання, і це хороший привід використовувати сторіс. Також завдяки підписникам ви можете знайти нові теми для постів або коригувати контент-стратегію.
- Публікуйте більше сторіс. Їх охоплення вище, ніж у постів, і поки вони залишаються одним з найефективніших видів контенту. Варто освоїти нові фішки — наприклад, навчитися знімати Reels.
- Підключіть бізнес-акаунт. Він надає більше можливостей для запуску реклами та просування. Наприклад, ви зможете додати кнопки месенджерів у опис, детальніше вивчати статистику.
- Відстежуйте статистику. Аналізуйте показники постів у статистиці і визначайте, які публікації набрали більше охоплень і привернули більше уваги. Коригуйте контент, щоб він відповідав інтересам і вподобанням підписників. Експериментуйте з темами, поданням і часом публікацій.
Платні методи підвищення числа підписників в Інстаграм без накрутки
До цієї групи ми віднесли методи просування, які потребують невеликих або серйозних вкладень.
- Організовуйте розіграші та конкурси. Починати можна, коли в акаунті буде кілька сотень підписників. Стандартна механіка проведення – розіграш призу серед користувачів, які підписалися, поставили лайк або репостнули пост чи сторіс, відмітили друзів або написали коментар. Призом може бути ваш продукт, знижка, сертифікат, товар партнера, місце на курсі тощо. Головне, щоб приз був вартий уваги.
- Беріть участь у розіграшах. Станьте спонсором у розіграші в Інстаграм.
- Використовуйте таргетовану рекламу. Ви можете налаштувати показ рекламних постів цільовій аудиторії та отримувати нових підписників кожного місяця. Ефективність інструменту та вартість підписника при цьому залежать від вашого вміння користуватися таргетом.
- Замовляйте рекламу у блогерів. Важливо вміти обирати, з ким співпрацювати. Чи підходить вам блогер – залежить від його аудиторії, охоплень, вартості рекламної інтеграції, ваших цілей і бюджету.
- Розміщуйте рекламу в тематичних спільнотах. Пост у пабліку зазвичай набагато дешевший, ніж на сторінці у блогера. Можна вибрати спільноту серед тематичних або знайти таку, де публікують смішні відео з котиками – котиків люблять усі, можливо, хтось з цих людей полюбить і вас.
- Вкладайте гроші в просування. Можна знайти SMM-спеціаліста або агентство, яке візьме на себе просування акаунта – розробку контент-стратегії, створення контенту, запуск реклами, постинг, аналіз статистики, переговори по рекламі у вашому акаунті тощо. Такими послугами користуються як компанії та інтернет-магазини, так і блогери, оскільки самостійно вести акаунт з великою аудиторією важко.
На завершення
Чи потрібні вам підписники для подальших продажів у соцмережах, чи ви просто хочете ділитися своїми спостереженнями з тими, хто вас підтримує, виправдовувати вкладення в блог Інстаграм і отримувати гроші за рекламу від брендів, чия філософія відповідає вашій – головне, щоб ваш контент був цікавим і корисним.