Щоб аудиторія росла, а мотивація вести акаунт тільки збільшувалася, спробуйте наступні способи розкрутки, які можна використовувати безкоштовно:
Використовуйте хештеги в публікаціях. Намагайтеся користуватися максимально підходящими по тематиці цільовими тегами, щоб привернути увагу зацікавлених людей. Навіщо це потрібно і чим допоможе, можна прочитати в статті
«Що таке хештег і як ним користуватися». Скажемо тільки, що хештеги зроблять ваші публікації видимими для не підписаних на вас людей, і ще за допомогою них можна вести рубрики, розвивати бренд, ловити хвилю хайпу, показувати контент користувачам з вашого регіону.
Відзначайте геолокацію. Це обов'язково, якщо у вас регіональний бізнес, кафе або домашня студія. Мітка збільшить охоплення за рахунок користувачів, які знаходяться поруч з вами територіально. Вони ж з великою ймовірністю можуть стати клієнтами вашого салону краси або перукарні, тим більше що з урахуванням останніх подій стало актуальним відвідувати салони, масажні кабінети та інші процедурні об'єкти по можливості в радіусі 1 км від будинку.
Залучіть перших підписників зі своїх контактів. В налаштуваннях можна додати інші соціальні мережі і підписатися на людей, які є у вас в друзях. Вони отримають повідомлення і зможуть вирішити, підписуватися у відповідь чи ні, так що це цілком делікатно в порівнянні, наприклад, з розсилкою прохань про підписку в особистих повідомленнях.
Додайте посилання на акаунт в інших соцмережах. Ви можете одночасно просувати бренд або свої послуги в кількох соціальних мережах або хоча б розмістити посилання на бізнес-сторінку в інших акаунтах. Також можна регулярно робити репости або взагалі публікувати пости автоматично відразу в декількох соцмережах.
Залишайте коментарі. Привернути увагу потенційних підписників можна, коментуючи записи в близьких по тематиці блогах, профілях інших блогерів, тематичних спільнотах. Так ви можете показати експертність, наприклад, відповівши на чиєсь питання, чи дотепність. Ви можете висловити свою точку зору, не погодитися або навіть посперечатися, головне - не переходьте на особистості і нікого не ображайте. Також проявляйте активність, підписуючись і ставлячи лайки іншим профілям.
Спільні ефіри. Проводьте ефіри з фахівцями з суміжних сфер. Так ви можете обмінятися аудиторією, підвищити число підписників.
Друзі друзів. Якщо у вас хороший продукт або цікавий акаунт, можна попросити друзів порекомендувати вас своїм контактам, щоб збільшити число підписників в Інстаграмі. Їм нескладно, а вам приємно.
Беріть участь в заходах і проявляйте активність. Якщо ви експерт, ви можете виступати як спікер, якщо блогер - проводити трансляції для підписників на важливі для вас теми. Якщо щось продаєте, покажіть продукт з різних сторін і розкажіть про нього якусь цікаву інформацію, наприклад, покажіть процес виробництва.
Розміщуйте контент підписників. Якщо є така можливість, мотивуйте їх на його створення. На такий стратегії, наприклад, цілком тримається акаунт GoPro, у якого на момент написання статті 18 млн підписників.
Створюйте різноманітний залучаючий і корисний контент. Придумайте власні фішки, через які користувачам захочеться поділитися публікацією, або розповідайте щось корисне в вибірках, щоб підписники могли їх зберігати.
Проводьте марафони, Челленджі або іншу активність. Ставте цілі і пропонуйте підписникам приєднатися або підтримати вас. Можливо, комусь якраз не вистачало мотивації, щоб почати бігати вранці або читати по одній книзі в тиждень.
Влаштовуйте голосування і опитування. Залучайте підписників в інтерактиви та дискусії, просіть у них ради, щоб прийняти рішення, запитуйте думку, навіть якщо вам потрібно вибрати, якого кольору купити крісло на дачу. Людям подобається відповідати на нескладні питання, і це зайвий привід задіяти сторіс. Також за допомогою підписників ви можете знайти нові теми для постів або навіть з коригувати контент-стратегію.
Публікуйте більше Сторіс. Їх охоплення вище, ніж у постів, і поки вони залишаються одним з найефективніших видів контенту. Варто освоїти і нові фішки - наприклад, навчитися знімати Reels. Поки формат відносно свіжий, є шанс залучити за допомогою нього більшу частину нової аудиторії.
Підключіть бізнес-акаунт. У ньому набагато більше можливостей для запуску реклами і просування. Наприклад, можна буде додати кнопки месенджерів в опис, більш детально вивчати статистику.
Відстежуйте статистику. Аналізуйте показники постів в статистиці і відзначайте, які набрали більше охоплень і залучили більше уваги. Корегуйте контент так, щоб він потрапляв в інтереси і поле зору фоловерів. Експериментуйте з темами, подачею і часом публікації.