PRO SMM - МЕНЮ

Як збільшити кількість підписників в Інстаграм - стратегія набору аудиторії

Ми вже писали в блозі про те, як збільшити охоплення в Інстаграм або підвищити залученість. Сьогодні розповімо, як збільшити число підписників в Інстаграм - легальними методами, самостійно або з чужою допомогою, платними і безкоштовними способами, без реєстрації та смс.

Мета просування

Не всі методи розкрутки однаково хороші для різних типів акаунтів. Перш за все, слід визначитися з метою - навіщо ваш профіль повинен стати популярним: ви художник і хочете слави, ви продаєте машинки для стрижки газону і хочете збільшити потік клієнтів з соцмереж, ви масажист, візажист, репетитор або коуч і шукайте замовників?

Основні причини, чому користувачі Інстаграма набирають аудиторію:

Розкрутити особистий бренд. Соцмережі дозволяють фахівцям відбудуватися від конкурентів за рахунок харизми і отримувати клієнтів з власної лояльної аудиторії.

Заробіток на рекламі. Блогери з великою аудиторією добре заробляють, інтегруючи в свій контент рекламні публікації - розповідаючи про товари, послуги та бренди.

Продаж продуктів. У соцмережах анонсують і продають різні товари - як матеріальні, так і інтелектуальні: електроніку, спортивні товари, одяг для дітей, книги, курси, консультації.

Розкрутка бізнесу. Через Інстаграм можна залучати клієнтів, тому підприємці часто замислюються над тим, як збільшити кількість підписників в Інстаграм. Соцмережами для цього сьогодні користуються не тільки кафе і салони краси, а й майстри з ремонту взуття, клінінгові компанії, фабрики по виробництву меблів з масиву - компанії з найрізноманітніших ніш.

Поширення творчості. Через соцмережі можна розповідати про книжки, віршах, музиці, анонсувати концерти і спектаклі. Інстаграм особливо корисний художникам і ілюстраторам, так як основна одиниця контенту в соцмережі - це картинка.

Просування незалежного ЗМІ. Для інтернет-видань величина аудиторії - ключовий показник. Онлайн-журнал потребує підписників і без них не має сенсу. А іноді тільки за їх рахунок може вижити.

Залучення уваги до проекту. Через соцмережі можна зібрати небайдужу аудиторію і спільно вирішити якусь задачу або нагальну проблему, і робити так на регулярній основі.

Щоб зрозуміти, як підвищити число підписників в Інстаграм за рахунок живої цільової аудиторії, потрібно визначитися зі своєю місією в мережі, цілями, доступними і допустимими способами залучення людей. Виходячи з цього розробити стратегію і контент-план, в який включити пости з інформацією, яку ви збираєтеся доносити. Також буде потрібно попередньо підготувати акаунт, який ви збираєтеся розкрутити.

Підготовка до набору підписників в Інстаграм

У вашого облікового запису повинна бути певна тематика, і ви повинні чітко уявляти, який контент збираєтеся робити і кому він може бути цікавий.

Щоб оцінити потенціал і особливості аудиторії, можна проаналізувати схожі акаунти:
- подивитися, скільки підписників цікавляться темою і хто ці люди;
- які пости викликають у них більше реакцій;
- як часто в профілях з'являються нові публікації;
- як блогер або компанія взаємодіють зі своєю аудиторією.

Це допоможе зрозуміти, яку аудиторію ви зможете залучити, як її зацікавити, на який відгук можна розраховувати і які способи залучення використовувати. При цьому не потрібно дублювати теми і контент конкурентів, але регулярно переглядати їх профілі, щоб краще орієнтуватися в загальному інформаційному просторі і відбудовуватися за рахунок власних відмінностей і переваг.

Так як через профіль відбувається найважливіший дотик з підписниками, подбайте про те, щоб інформація в шапці була ємною і зрозумілою, а оформлення - красивим і відповідним тематиці.

Що потрібно враховувати при оформленні профілю і що потрібно окремо згадати:
- ключове слово в імені акаунта допоможе вашій цільовій аудиторії швидше вас знайти, так як буде індексуватися пошуком;
- заповнений опис, навіть коротко і тезисно, формуватиме у нових підписників чітке уявлення про вас, це налаштовує на те, щоб залишитися і познайомитися з вами ближче;
- якщо у вас є сайт або акаунти в інших соцмережах - підключіть клікабельні посилання, це особливо актуально, якщо ви набираєте аудиторію, щоб вести її на сайт або на каталог товарів.

Заздалегідь продумайте ідеї для постів і складіть контент-план. Заплануйте вихід контенту хоча б на місяць і опублікуйте кілька постів в стрічці. Дуже важко зацікавити людей акаунтом, в якому нічого не відбувається.

Способи збільшити число підписників в Інстаграм

Зібрали для вас перевірені і легальні способи просування і розділили їх для зручності на дві категорії.

Як збільшити кількість підписників в Інстаграм безкоштовно

Щоб аудиторія росла, а мотивація вести акаунт тільки збільшувалася, спробуйте наступні способи розкрутки, які можна використовувати безкоштовно:

Використовуйте хештеги в публікаціях. Намагайтеся користуватися максимально підходящими по тематиці цільовими тегами, щоб привернути увагу зацікавлених людей. Навіщо це потрібно і чим допоможе, можна прочитати в статті «Що таке хештег і як ним користуватися». Скажемо тільки, що хештеги зроблять ваші публікації видимими для не підписаних на вас людей, і ще за допомогою них можна вести рубрики, розвивати бренд, ловити хвилю хайпу, показувати контент користувачам з вашого регіону.

Відзначайте геолокацію. Це обов'язково, якщо у вас регіональний бізнес, кафе або домашня студія. Мітка збільшить охоплення за рахунок користувачів, які знаходяться поруч з вами територіально. Вони ж з великою ймовірністю можуть стати клієнтами вашого салону краси або перукарні, тим більше що з урахуванням останніх подій стало актуальним відвідувати салони, масажні кабінети та інші процедурні об'єкти по можливості в радіусі 1 км від будинку.

Залучіть перших підписників зі своїх контактів. В налаштуваннях можна додати інші соціальні мережі і підписатися на людей, які є у вас в друзях. Вони отримають повідомлення і зможуть вирішити, підписуватися у відповідь чи ні, так що це цілком делікатно в порівнянні, наприклад, з розсилкою прохань про підписку в особистих повідомленнях.

Додайте посилання на акаунт в інших соцмережах. Ви можете одночасно просувати бренд або свої послуги в кількох соціальних мережах або хоча б розмістити посилання на бізнес-сторінку в інших акаунтах. Також можна регулярно робити репости або взагалі публікувати пости автоматично відразу в декількох соцмережах.

Залишайте коментарі. Привернути увагу потенційних підписників можна, коментуючи записи в близьких по тематиці блогах, профілях інших блогерів, тематичних спільнотах. Так ви можете показати експертність, наприклад, відповівши на чиєсь питання, чи дотепність. Ви можете висловити свою точку зору, не погодитися або навіть посперечатися, головне - не переходьте на особистості і нікого не ображайте. Також проявляйте активність, підписуючись і ставлячи лайки іншим профілям.

Спільні ефіри. Проводьте ефіри з фахівцями з суміжних сфер. Так ви можете обмінятися аудиторією, підвищити число підписників.

Друзі друзів. Якщо у вас хороший продукт або цікавий акаунт, можна попросити друзів порекомендувати вас своїм контактам, щоб збільшити число підписників в Інстаграмі. Їм нескладно, а вам приємно.

Беріть участь в заходах і проявляйте активність. Якщо ви експерт, ви можете виступати як спікер, якщо блогер - проводити трансляції для підписників на важливі для вас теми. Якщо щось продаєте, покажіть продукт з різних сторін і розкажіть про нього якусь цікаву інформацію, наприклад, покажіть процес виробництва.

Розміщуйте контент підписників. Якщо є така можливість, мотивуйте їх на його створення. На такий стратегії, наприклад, цілком тримається акаунт GoPro, у якого на момент написання статті 18 млн підписників.

Створюйте різноманітний залучаючий і корисний контент. Придумайте власні фішки, через які користувачам захочеться поділитися публікацією, або розповідайте щось корисне в вибірках, щоб підписники могли їх зберігати.

Проводьте марафони, Челленджі або іншу активність.
Ставте цілі і пропонуйте підписникам приєднатися або підтримати вас. Можливо, комусь якраз не вистачало мотивації, щоб почати бігати вранці або читати по одній книзі в тиждень.

Влаштовуйте голосування і опитування. Залучайте підписників в інтерактиви та дискусії, просіть у них ради, щоб прийняти рішення, запитуйте думку, навіть якщо вам потрібно вибрати, якого кольору купити крісло на дачу. Людям подобається відповідати на нескладні питання, і це зайвий привід задіяти сторіс. Також за допомогою підписників ви можете знайти нові теми для постів або навіть з коригувати контент-стратегію.

Публікуйте більше Сторіс. Їх охоплення вище, ніж у постів, і поки вони залишаються одним з найефективніших видів контенту. Варто освоїти і нові фішки - наприклад, навчитися знімати Reels. Поки формат відносно свіжий, є шанс залучити за допомогою нього більшу частину нової аудиторії.

Підключіть бізнес-акаунт. У ньому набагато більше можливостей для запуску реклами і просування. Наприклад, можна буде додати кнопки месенджерів в опис, більш детально вивчати статистику.

Відстежуйте статистику. Аналізуйте показники постів в статистиці і відзначайте, які набрали більше охоплень і залучили більше уваги. Корегуйте контент так, щоб він потрапляв в інтереси і поле зору фоловерів. Експериментуйте з темами, подачею і часом публікації.

Платні методи підвищити число підписників в Інстаграм без накрутки

До цієї групи ми віднесли методи просування, які зажадають невеликих або серйозних вкладень.

Влаштовуйте розіграші та конкурси. Починати можна, коли в акаунті буде кілька сотень підписників. Стандартна механіка проведення - розіграш призів між користувачами, які підписалися, лайкнули або репостнули пост або Сторіс, відзначили друзів або написали щось в коментарях. Подарунком може бути власний продукт, знижка, сертифікат, товар партнера, місце на курсі і т. д. Головне, щоб приз заслуговував на увагу.

Беріть участь в гівах. Стати спонсором в гівах в Інстаграм. Це трохи схоже на лотерею - і для вас, і для підписників.

Використовуйте таргетовану рекламу. Ви можете налаштувати показ рекламних постів цільовій аудиторії і отримувати нових підписників кожен місяць. Ефективність інструменту і вартість підписника при цьому залежать від уміння користуватися таргетом.

Замовляйте рекламу у блогерів. Для цього важливо вміти вибирати, з ким співпрацювати. Чи підходить вам блогер - залежить від його аудиторії, охоплень, вартості рекламної інтеграції, ваших цілей і бюджету.

Розміщуйте рекламу в тематичних спільнотах. Пост в паблік зазвичай набагато дешевший, ніж на стіні у блогера. Спільноту можна вибирати серед тематичних, а можна знайти таку, де постять смішні відео з котиками - котиків люблять всі, хтось із цих людей полюбить і вас.

Вкладайте гроші в просування.
Можна знайти SMM-фахівця або агентство, яке візьме на себе просування акаунта - розробку контент-стратегії, створення контенту, запуск реклами, постинг, аналіз статистики, переговори по чужій рекламі в твоєму акаунті та т. д. Такими послугами користуються як компанії і інтернет -магазини, так і блогери, так як займатися акаунтом з великою аудиторією самостійно важко. Щоб Інстаграм не поглинав повністю весь час лайфстайл блогерів, вони наймають помічників.

Це основні методи, за допомогою яких набирають підписників в Інстаграмі. Якщо в статті чогось не вистачає або у вас є власні унікальні фішки - пишіть в коментарях, обов'язково доповнимо інформацію!

На завершення

Чи потрібні вам підписники для подальших продажів в соцмережах або ви хочете просто ділитися своїми спостереженнями з тими, хто вас підтримує, виправдовувати вкладення в блог Інстаграм і отримувати гроші за рекламу від тих брендів, чия філософія відповідає вашій, - головне, щоб ваш контент був цікавим і потрібним.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.