PRO SMM - МЕНЮ

Як заробити в Інстаграмі
гроші блогерам

Райське життя на острові на гроші, які ви заробили в Інстаграм, - мрія кожного блогера. Ну або може не райське життя, а хоча б достатньо грошей, щоб не ходити на роботу в офіс. Хочете дізнатися, скільки заробляють в Інстаграмі на підписниках? І як навчитися заробляти реальні гроші в Інстаграм? У статті ми поділимося сервісами, які допоможуть блогерам знайти рекламодавців і заробити іншими способами.

Розкручений блог - це не так просто, як здається з боку. Робота в Інстаграм набагато більше нагадує звичайну офісну, ніж ви думаєте. Багато великих блогерів наймають помічників і все одно постійно живуть з телефоном в руці. Варто пропасти на тиждень - і з новою системою ранжирування ваш черговий пост буде в самому кінці стрічки, охоплення впаде і половина підписників його навіть не побачать (щоб такого не було, пишіть пости заздалегідь і ставте в чергу на публікацію за допомогою сервісів відкладеного постінгу).

Навіть просто лайфстайл блогером бути не так просто. Потрібно стежити за зовнішністю (вона повинна бути ідеальною завжди), мати купу актуального одягу і аксесуарів, шукати цікаві місця, вміти робити красиві фото і обробляти їх. Просто викладати Селфі кожен раз - таке проходить тільки у зірок і у дівчат із зовнішністю Памели Андерсон (а за такою зовнішністю потрібно йти до хірурга). Ви скажете - так я і так за собою стежу, це не проблема! Проблема в тому, що «поганих» днів у вас не повинно бути зовсім. Можна наробити постів на тиждень вперед, але далі потрібно знову бути в строю. Спробуйте постити свіжі фото кожен день і зрозумієте, наскільки це легко/складно.

А якщо ви матуся, рукодільниця, візажист або фотограф - то крім фото вам потрібно вести блог, щоб заробити в Інстаграмі гроші. Не просто постити випадкові фото з того, що сталося за день. А продумувати пости в тематиці блогу, робити контент-план, щоб новий пост виходив щодня. Це все здається логічним і простим, але дуже багато блогів «ні про що», які накрутили підписників і хочуть заробляти на них в Інстаграм, а чомусь не особливо виходить. Прибутковий блог - це щоденна робота і сил в нього потрібно вкладати чимало. Допомогти можуть спеціальні програми для Інстаграм.

Скільки заробляють в Інстаграм на підписниках блогери?

Ціни на рекламу дуже сильно відрізняються в залежності від теми блогу. У розважальному/лайфстайл блозі без певної тематики - 500 грн. на кожні 10 000 підписників. Великі зірки (від 100 000 тис. підписників) отримують по 15-25 000 грн. і більше, в залежності від статусу (тобто ті, хто рекламує тільки преміум товари, а є ті, хто бере і магазини квітів, домашній одяг і т.д.). При цьому не потрібно мати знайомих, які дістануть контакти зірки. Електронна пошта як правило вказана в шапці акаунта або можна зв'язатися через сервіси для блогерів і рекламодавців (список є нижче в статті).

Якщо ваш блог тематичний (материнство, подорожі, фітнес, психологія, вегетаріанство і т.д.) і при цьому підписники активно спілкуються в коментарях і довіряють вам, то тут цінник може бути набагато вище, ніж 500 грн. за 10 000 підписників. Тому що головне, що потрібно рекламодавцю від реклами, це навіть не підписники, а продажі. Якщо після реклами у вас рекламодавець отримає хороший прибуток, він буде звертатися знову. У блозі матусі набагато більше підписників, яким потрібен дитячий одяг, ніж в блозі моделі (нехай навіть у неї в 2 рази більше підписників). Потрібно вміти показати «якісність» свого блогу, тоді можна підвищувати цінник.

Можна домовлятися і по бартеру. Тоді ви отримаєте не гроші, а товари/послуги. Якщо вам не сподобалося, то хорошим тоном буде товар повернути.

Як заробити гроші в Інстаграм

Найперший крок (крім публікації фото) - зробити бізнес-акаунт і стежити за статистикою. Так ви краще будете розуміти своїх підписників, що їм подобається, а що ні. А ще у вас будуть цифри, які ви зможете показати рекламодавцям і партнерам (охоплення, перегляди, залученість). Скріншот з статистики набагато переконливіше будь-яких обіцянок.

Заробіток на лайках і підписках в Інстаграм

Такі пости потрібні для росту залученості акаунта Інстаграм - лайки, коментарі. Пробуйте робити вірусний контент, яким захочуть поділитися з друзями.

Приклади розважального контенту:
- опитування
- запитайте думку підписників (особливо на актуальні теми)
- новини
- списки (список фільмів, список корисних програм, список місць для прогулянок....)
- гумор і меми (підійде не для будь-якого аккаунту)
- конкурси/гіви
- цікаві історії з життя
- мотивація/натхнення
- поздоровлення зі святами
- історії від підписників/покупців («користувальницький контент»)

У розважальний пост можна додати і продажну частину - в опитуванні питати, який товар більше подобається, в гівах подарунком робити свій товар/послуги і т.д.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм

Як заробити в інстаграмі на рекламі

Найпопулярніший спосіб заробити в Інстаграм гроші - реклама. Публікуєте пост, отримуєте за нього гроші.

Яким повинен бути ваш акаунт, щоб прийшли рекламодавці:
- скільки підписників - від 10 000 (іноді і менше, залежить від тематики та активності)
- підписники - ненакручені (лайки = 5-10% від підписників)
- багато коментарів від підписників (не спам-коментарі ( «супер!», «відмінне фото»), а живі люди, які спілкуються у вашому обліковому записі)
- регулярні пости (кожен день, ви не пропадаєте на тиждень)
- рекламних постів не надто багато, ви не рекламували нещодавно конкурентів

Як зробити рекламний пост правильно

Часто рекламодавець дає своє фото і текст, які вам потрібно опублікувати. Але набагато краще, якщо ви самі сфотографуєтеся з товаром або покажете послугу на собі (манікюр, процедури і т.д.), а текст напишете в стилі свого блогу. Така реклама буде більш нативною (як ніби ваш звичайний пост) і дасть найкращий відгук. Обговоріть з рекламодавцем, як краще оформити рекламний пост. Покажіть, що ви хочете зробити щиру рекомендацію, а не прохідний рекламний пост. Краще відмовитися від десятка дешевих «непридатних» рекламних постів і взяти один подорожче з хорошим товаром, який можна щиро рекомендувати. Цінуйте своїх підписників і не розмінюйтесь на дешеву рекламу.

Підводні камені

Не завжди відносини з рекламодавцями складаються гладко, іноді вам пропонують текст і фото, які вам не подобаються, або ви самі підготували пост, а рекламодавець його забракував. Може трапитися так, що рекламодавець пообіцяв оплату, ви підготували рекламний пост, показали його, а рекламодавець пропав. Ще гірше, якщо ви прорекламували магазин, ваші підписники зробили там замовлення і незадоволені якістю або зовсім не отримали товар. У такому випадку спочатку зв'яжіться з цим рекламодавцям, може щось пішло не так (людина захворіла, не побачив замовлення і т.д.). Якщо відповіді не буде, то прийдется робити окремий пост і просити підписників більше там не замовляти.
Проте, не дивлячись на всі зволікання, заробити в Інстаграмі на рекламі реальні гроші можна - це більша частина доходів для блогерів.

Де шукати рекламодавців і подивитися, скільки заробляють блогери на рекламі:
labelup.ru
epicstars.com

Консультації

Якщо ви все ще думаєте, що Інстаграм - виключно для красивих фотографій, то це вже не так. Дуже багато акаунтів розкрутилися не за рахунок фото, а за рахунок цікавих/корисних текстів і письменницького стилю і харизми їх автора. Тому якщо вам є, про що розповісти, то Інстаграм дає 2200 знаків слів для одного поста - беріться за олівець і вчіться швидко друкувати.

Якщо ви - бухгалтер, юрист, доктор, стиліст, дієтолог і т.д, то в Інстаграм ви зможете заробити на консультаціях і продажі своїх послуг. Спочатку ви наповнюєте акаунт професійними статтями, збираєте навколо себе аудиторію, відповідаєте на питання в коментарях, проводите прямі ефіри, публікуєте Сторіс і робите опитування, допомагаєте підписникам безкоштовно. А після вже можете пропонувати свої послуги за плату. Це можуть бути консультації по скайп, вебінари і оффлайн консультації.

Як будь-якому блогеру, потрібно бути активним кожен день, відповідати на коментарі. Але не чекайте, що у вас з'являться клієнти, якщо ви просто напишете «лікар» в профілі облікового запису. Потрібно зробити пост «про себе» - хто ви, освіту і досвід роботи (достатньо 2-10 років досвіду роботи, передруковувати трудову книжку не потрібно), які питання допомагаєте вирішувати. Зробіть окремий пост з цінами на консультації. Так підписники будуть розуміти, чи по кишені ви їм. Ніхто у вас нічого не буде купувати, якщо ви нічого не продаєте. Тому крім інформативних постів у вас повинні бути і ті, де ви прямим текстом пишете, які послуги пропонуєте і скільки вони коштують.

Інфобізнес

У інфобізнесу погана слава у «великому» інтернеті. Тому що з'явилося багато доморощених психологів і консультантів по «успішному успіху». Всі вони вчать як заробити 100 000 за місяць з нуля, як швидко схуднути без дієт і як повернути чоловіка або дружину.

Але інфобізнес - це заробіток на продажі інформації. Ви - експерт у своїй галузі і продаєте курси/ тренінги по цій темі. Якщо ви дійсно хороший фахівець і пропонуєте слухачам не воду і порожні обіцянки, а робочу практичну інформацію, то отримаєте хороші відгуки, вас будуть рекомендувати друзям. Все це допоможе вам заробляти в Інстаграм на продажі свого інфопродукта. Як і з продажем консультацій - спочатку збираєте аудиторію (корисні пости, безкоштовні вебінари), а після пропонуєте платні курси і тренінги.

Партнерські програми

Партнерська програма - це коли ви отримуєте % за приведеного клієнта. Наприклад, сервіс з доставки харчування дає вам особистий промо-код на знижку. Ви розповідаєте про це підписникам і коли хтось робить замовлення з цього промо-коду, вам нараховують % від цього замовлення.

Хорошу і робочу партнерську програму потрібно ще пошукати. До того ж рекомендувати своїм підписникам щось неякісне (товар або послуга) - означає ризикувати репутацією. А чим краще у вас з репутацією і довірою підписників, тим більше буде рекламодавців. Тому співпрацюйте з тими, в кому впевнені. Наприклад, якщо вам подобається якість спортивного одягу у марки, яку рекламуєте, то вам буде в кайф зніматися і постити фото в їхньому одязі, а промо-код для підписників - як додатковий бонус. На практиці більший дохід дає одна хороша партнерська програма з якісним товаром, а не десяток дрібних (чай для схуднення, смужки для відбілювання зубів і т.д.).

Колаборації та «амбасадор бренду»

Розкрученим блогерам бренди часто пропонують стати їх представником (Амбассадор). Спортсменки фотографуються в формі Найк і Адідас, б'юті-блогери і актриси користуються косметикою певного бренду і т.д. До такого рівня потрібно дорости, стати великим блогером і лідером думок. У цьому випадку партнери укладають контракт, і протягом певного терміну ви не зможете робити пости зі згадуванням брендів-конкурентів.

Колаборації з брендом можна робити і в невеликих акаунтах. Іноді вся оплата - за бартером, а якщо блогер розкручений (приблизно від 100 000 підписників), то йому крім безкоштовних товарів і послуг (авіаквитки та проживання для мандрівників) пропонують ще й гонорар.

Приклади колаборацій:
- мандрівники - турфірми і готелі (авіаквитки, проживання)
- б'юті-блогери і лайфстайл-блогери - косметика, молоді бренди одягу, косметологи, перукарі і т.д.
- блогер-дієтолог - бренди здорового харчування
- лікар - медичні центри

Продажі/Інтернет-магазин в Інстаграм

Цей вид заробітку для рукодільниць, швачок, невеликих магазинів. В'язані речі, сукні, біжутерія, сумки, торти на замовлення, м'які іграшки. Якщо асортимент у вас не такий великий, то окремий сайт і не потрібен, можна спокійно продавати товари через Інстаграм і заробляти на цьому.

Коли є розкручений особистий блог, то продавати що-небудь через Інстаграм стає набагато легше. Наприклад, фітоняшка може почати робити свій спортивний одяг, б'юті-блогер - косметику ручної роботи, стиліст - одяг і аксесуари і т.д. Те, що вже є база підписників, які вам довіряють, допоможе зробити перші продажі, отримати перші відгуки. Тобто ви економите гроші на маркетинг і рекламу.
Якщо блогу поки немає, то заповніть акаунт хорошими фото товару (не шкодуйте грошей на фотосесію, це дуже важливо для продажів) і купіть рекламу у інших блогерів (перевірте, чи не накручені у них акаунти). Це дасть перших підписників і покупців.

Що робити, якщо немає бюджету ні на фотосесію, ні на рекламу у блогерів? Якщо грошей немає зовсім - то розвивайте свій блог, спілкуйтеся з іншими блогерами в своїй темі. Користуйтеся безкоштовними методами розкрутки. Фото можна брати з безкоштовних стоків або домовитися зробити на умовах ТФП (вам - фото, фотографу - портфоліо). Але це буде початківець фотограф і ви теж повинні запропонувати щось цікаве - красива модель, гарний одяг і т.д.

Якщо хоч якийсь бюджет на просування все ж є, то можна запропонувати фотографу заплатити за студію, а рекламу у блогера замовити в Сторіс. Вона коштує дешевше звичайної, при цьому досить непогано працює.

Чудес не буває. І заробити в Інстаграм без особливих зусиль не вийде. Може пройти рік, поки ви розкрутитесь і почнете заробляти реальні гроші. Можна і швидше - але потрібно буде вкластися в рекламу і витратити гроші на професійних фотографів, авторів постів і менеджера облікового запису. Проте, на сьогодні Інстаграм - один з найперспективніших майданчиків для заробітку і розкрутитися на ньому простіше і дешевше, ніж в інших соцмережах і «великому інтернеті».
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.