PRO SMM - МЕНЮ

Як заробити в Інстаграмі
гроші блогерам


Райське життя на острові на гроші, які ви заробили в Інстаграм, - мрія кожного блогера. Ну або може не райське життя, а хоча б достатньо грошей, щоб не ходити на роботу в офіс. Хочете дізнатися, скільки заробляють в Інстаграмі на підписниках? І як навчитися заробляти реальні гроші в Інстаграм? У статті ми поділимося сервісами, які допоможуть блогерам знайти рекламодавців і заробити іншими способами.

Розкручений блог - це не так просто, як здається з боку. Робота в Інстаграм набагато більше нагадує звичайну офісну, ніж ви думаєте. Багато великих блогерів наймають помічників і все одно постійно живуть з телефоном в руці. Варто пропасти на тиждень - і з новою системою ранжирування ваш черговий пост буде в самому кінці стрічки, охоплення впаде і половина підписників його навіть не побачать (щоб такого не було, пишіть пости заздалегідь і ставте в чергу на публікацію за допомогою сервісів відкладеного постінгу).

Навіть просто лайфстайл блогером бути не так просто. Потрібно стежити за зовнішністю (вона повинна бути ідеальною завжди), мати купу актуального одягу і аксесуарів, шукати цікаві місця, вміти робити красиві фото і обробляти їх. Просто викладати Селфі кожен раз - таке проходить тільки у зірок і у дівчат із зовнішністю Памели Андерсон (а за такою зовнішністю потрібно йти до хірурга). Ви скажете - так я і так за собою стежу, це не проблема! Проблема в тому, що «поганих» днів у вас не повинно бути зовсім. Можна наробити постів на тиждень вперед, але далі потрібно знову бути в строю. Спробуйте постити свіжі фото кожен день і зрозумієте, наскільки це легко/складно.

А якщо ви матуся, рукодільниця, візажист або фотограф - то крім фото вам потрібно вести блог, щоб заробити в Інстаграмі гроші. Не просто постити випадкові фото з того, що сталося за день. А продумувати пости в тематиці блогу, робити контент-план, щоб новий пост виходив щодня. Це все здається логічним і простим, але дуже багато блогів «ні про що», які накрутили підписників і хочуть заробляти на них в Інстаграм, а чомусь не особливо виходить. Прибутковий блог - це щоденна робота і сил в нього потрібно вкладати чимало. Допомогти можуть спеціальні програми для Інстаграм.

Скільки заробляють в Інстаграм на підписниках блогери?

Ціни на рекламу дуже сильно відрізняються в залежності від теми блогу. У розважальному/лайфстайл блозі без певної тематики - 500 грн. на кожні 10 000 підписників. Великі зірки (від 100 000 тис. підписників) отримують по 15-25 000 грн. і більше, в залежності від статусу (тобто ті, хто рекламує тільки преміум товари, а є ті, хто бере і магазини квітів, домашній одяг і т.д.). При цьому не потрібно мати знайомих, які дістануть контакти зірки. Електронна пошта як правило вказана в шапці акаунта або можна зв'язатися через сервіси для блогерів і рекламодавців (список є нижче в статті).

Якщо ваш блог тематичний (материнство, подорожі, фітнес, психологія, вегетаріанство і т.д.) і при цьому підписники активно спілкуються в коментарях і довіряють вам, то тут цінник може бути набагато вище, ніж 500 грн. за 10 000 підписників. Тому що головне, що потрібно рекламодавцю від реклами, це навіть не підписники, а продажі. Якщо після реклами у вас рекламодавець отримає хороший прибуток, він буде звертатися знову. У блозі матусі набагато більше підписників, яким потрібен дитячий одяг, ніж в блозі моделі (нехай навіть у неї в 2 рази більше підписників). Потрібно вміти показати «якісність» свого блогу, тоді можна підвищувати цінник.

Можна домовлятися і по бартеру. Тоді ви отримаєте не гроші, а товари/послуги. Якщо вам не сподобалося, то хорошим тоном буде товар повернути.

Як заробити гроші в Інстаграм

Найперший крок (крім публікації фото) - зробити бізнес-акаунт і стежити за статистикою. Так ви краще будете розуміти своїх підписників, що їм подобається, а що ні. А ще у вас будуть цифри, які ви зможете показати рекламодавцям і партнерам (охоплення, перегляди, залученість). Скріншот з статистики набагато переконливіше будь-яких обіцянок.

Заробіток на лайках і підписках в Інстаграм

Такі пости потрібні для росту залученості акаунта Інстаграм - лайки, коментарі. Пробуйте робити вірусний контент, яким захочуть поділитися з друзями.

Приклади розважального контенту:
- опитування
- запитайте думку підписників (особливо на актуальні теми)
- новини
- списки (список фільмів, список корисних програм, список місць для прогулянок....)
- гумор і меми (підійде не для будь-якого аккаунту)
- конкурси/гіви
- цікаві історії з життя
- мотивація/натхнення
- поздоровлення зі святами
- історії від підписників/покупців («користувальницький контент»)

У розважальний пост можна додати і продажну частину - в опитуванні питати, який товар більше подобається, в гівах подарунком робити свій товар/послуги і т.д.

Як заробити в інстаграмі на рекламі

Найпопулярніший спосіб заробити в Інстаграм гроші - реклама. Публікуєте пост, отримуєте за нього гроші.

Яким повинен бути ваш акаунт, щоб прийшли рекламодавці:
- скільки підписників - від 10 000 (іноді і менше, залежить від тематики та активності)
- підписники - ненакручені (лайки = 5-10% від підписників)
- багато коментарів від підписників (не спам-коментарі ( «супер!», «відмінне фото»), а живі люди, які спілкуються у вашому обліковому записі)
- регулярні пости (кожен день, ви не пропадаєте на тиждень)
- рекламних постів не надто багато, ви не рекламували нещодавно конкурентів

Як зробити рекламний пост правильно

Часто рекламодавець дає своє фото і текст, які вам потрібно опублікувати. Але набагато краще, якщо ви самі сфотографуєтеся з товаром або покажете послугу на собі (манікюр, процедури і т.д.), а текст напишете в стилі свого блогу. Така реклама буде більш нативною (як ніби ваш звичайний пост) і дасть найкращий відгук. Обговоріть з рекламодавцем, як краще оформити рекламний пост. Покажіть, що ви хочете зробити щиру рекомендацію, а не прохідний рекламний пост. Краще відмовитися від десятка дешевих «непридатних» рекламних постів і взяти один подорожче з хорошим товаром, який можна щиро рекомендувати. Цінуйте своїх підписників і не розмінюйтесь на дешеву рекламу.

Підводні камені

Не завжди відносини з рекламодавцями складаються гладко, іноді вам пропонують текст і фото, які вам не подобаються, або ви самі підготували пост, а рекламодавець його забракував. Може трапитися так, що рекламодавець пообіцяв оплату, ви підготували рекламний пост, показали його, а рекламодавець пропав. Ще гірше, якщо ви прорекламували магазин, ваші підписники зробили там замовлення і незадоволені якістю або зовсім не отримали товар. У такому випадку спочатку зв'яжіться з цим рекламодавцям, може щось пішло не так (людина захворіла, не побачив замовлення і т.д.). Якщо відповіді не буде, то прийдется робити окремий пост і просити підписників більше там не замовляти.
Проте, не дивлячись на всі зволікання, заробити в Інстаграмі на рекламі реальні гроші можна - це більша частина доходів для блогерів.

Де шукати рекламодавців і подивитися, скільки заробляють блогери на рекламі:
labelup.ru
epicstars.com

Консультації

Якщо ви все ще думаєте, що Інстаграм - виключно для красивих фотографій, то це вже не так. Дуже багато акаунтів розкрутилися не за рахунок фото, а за рахунок цікавих/корисних текстів і письменницького стилю і харизми їх автора. Тому якщо вам є, про що розповісти, то Інстаграм дає 2200 знаків слів для одного поста - беріться за олівець і вчіться швидко друкувати.

Якщо ви - бухгалтер, юрист, доктор, стиліст, дієтолог і т.д, то в Інстаграм ви зможете заробити на консультаціях і продажі своїх послуг. Спочатку ви наповнюєте акаунт професійними статтями, збираєте навколо себе аудиторію, відповідаєте на питання в коментарях, проводите прямі ефіри, публікуєте Сторіс і робите опитування, допомагаєте підписникам безкоштовно. А після вже можете пропонувати свої послуги за плату. Це можуть бути консультації по скайп, вебінари і оффлайн консультації.

Як будь-якому блогеру, потрібно бути активним кожен день, відповідати на коментарі. Але не чекайте, що у вас з'являться клієнти, якщо ви просто напишете «лікар» в профілі облікового запису. Потрібно зробити пост «про себе» - хто ви, освіту і досвід роботи (достатньо 2-10 років досвіду роботи, передруковувати трудову книжку не потрібно), які питання допомагаєте вирішувати. Зробіть окремий пост з цінами на консультації. Так підписники будуть розуміти, чи по кишені ви їм. Ніхто у вас нічого не буде купувати, якщо ви нічого не продаєте. Тому крім інформативних постів у вас повинні бути і ті, де ви прямим текстом пишете, які послуги пропонуєте і скільки вони коштують.

Інфобізнес

У інфобізнесу погана слава у «великому» інтернеті. Тому що з'явилося багато доморощених психологів і консультантів по «успішному успіху». Всі вони вчать як заробити 100 000 за місяць з нуля, як швидко схуднути без дієт і як повернути чоловіка або дружину.

Але інфобізнес - це заробіток на продажі інформації. Ви - експерт у своїй галузі і продаєте курси/ тренінги по цій темі. Якщо ви дійсно хороший фахівець і пропонуєте слухачам не воду і порожні обіцянки, а робочу практичну інформацію, то отримаєте хороші відгуки, вас будуть рекомендувати друзям. Все це допоможе вам заробляти в Інстаграм на продажі свого інфопродукта. Як і з продажем консультацій - спочатку збираєте аудиторію (корисні пости, безкоштовні вебінари), а після пропонуєте платні курси і тренінги.

Партнерські програми

Партнерська програма - це коли ви отримуєте % за приведеного клієнта. Наприклад, сервіс з доставки харчування дає вам особистий промо-код на знижку. Ви розповідаєте про це підписникам і коли хтось робить замовлення з цього промо-коду, вам нараховують % від цього замовлення.

Хорошу і робочу партнерську програму потрібно ще пошукати. До того ж рекомендувати своїм підписникам щось неякісне (товар або послуга) - означає ризикувати репутацією. А чим краще у вас з репутацією і довірою підписників, тим більше буде рекламодавців. Тому співпрацюйте з тими, в кому впевнені. Наприклад, якщо вам подобається якість спортивного одягу у марки, яку рекламуєте, то вам буде в кайф зніматися і постити фото в їхньому одязі, а промо-код для підписників - як додатковий бонус. На практиці більший дохід дає одна хороша партнерська програма з якісним товаром, а не десяток дрібних (чай для схуднення, смужки для відбілювання зубів і т.д.).

Колаборації та «амбасадор бренду»

Розкрученим блогерам бренди часто пропонують стати їх представником (Амбассадор). Спортсменки фотографуються в формі Найк і Адідас, б'юті-блогери і актриси користуються косметикою певного бренду і т.д. До такого рівня потрібно дорости, стати великим блогером і лідером думок. У цьому випадку партнери укладають контракт, і протягом певного терміну ви не зможете робити пости зі згадуванням брендів-конкурентів.

Колаборації з брендом можна робити і в невеликих акаунтах. Іноді вся оплата - за бартером, а якщо блогер розкручений (приблизно від 100 000 підписників), то йому крім безкоштовних товарів і послуг (авіаквитки та проживання для мандрівників) пропонують ще й гонорар.

Приклади колаборацій:
- мандрівники - турфірми і готелі (авіаквитки, проживання)
- б'юті-блогери і лайфстайл-блогери - косметика, молоді бренди одягу, косметологи, перукарі і т.д.
- блогер-дієтолог - бренди здорового харчування
- лікар - медичні центри

Продажі/Інтернет-магазин в Інстаграм

Цей вид заробітку для рукодільниць, швачок, невеликих магазинів. В'язані речі, сукні, біжутерія, сумки, торти на замовлення, м'які іграшки. Якщо асортимент у вас не такий великий, то окремий сайт і не потрібен, можна спокійно продавати товари через Інстаграм і заробляти на цьому.

Коли є розкручений особистий блог, то продавати що-небудь через Інстаграм стає набагато легше. Наприклад, фітоняшка може почати робити свій спортивний одяг, б'юті-блогер - косметику ручної роботи, стиліст - одяг і аксесуари і т.д. Те, що вже є база підписників, які вам довіряють, допоможе зробити перші продажі, отримати перші відгуки. Тобто ви економите гроші на маркетинг і рекламу.
Якщо блогу поки немає, то заповніть акаунт хорошими фото товару (не шкодуйте грошей на фотосесію, це дуже важливо для продажів) і купіть рекламу у інших блогерів (перевірте, чи не накручені у них акаунти). Це дасть перших підписників і покупців.

Що робити, якщо немає бюджету ні на фотосесію, ні на рекламу у блогерів? Якщо грошей немає зовсім - то розвивайте свій блог, спілкуйтеся з іншими блогерами в своїй темі. Користуйтеся безкоштовними методами розкрутки. Фото можна брати з безкоштовних стоків або домовитися зробити на умовах ТФП (вам - фото, фотографу - портфоліо). Але це буде початківець фотограф і ви теж повинні запропонувати щось цікаве - красива модель, гарний одяг і т.д.

Якщо хоч якийсь бюджет на просування все ж є, то можна запропонувати фотографу заплатити за студію, а рекламу у блогера замовити в Сторіс. Вона коштує дешевше звичайної, при цьому досить непогано працює.

Чудес не буває. І заробити в Інстаграм без особливих зусиль не вийде. Може пройти рік, поки ви розкрутитесь і почнете заробляти реальні гроші. Можна і швидше - але потрібно буде вкластися в рекламу і витратити гроші на професійних фотографів, авторів постів і менеджера облікового запису. Проте, на сьогодні Інстаграм - один з найперспективніших майданчиків для заробітку і розкрутитися на ньому простіше і дешевше, ніж в інших соцмережах і «великому інтернеті».

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.