Раз вже з професіями розібралися, підсумуємо декількома слушними порадами:
Виберіть нішу, яка вам подобається. Нікому не хочеться ходити в офіс з сірими стінами і виконувати роботу, яка не приносить ні краплі задоволення. У Інстаграм діє така ж схема. Не потрібно сліпо слідувати трендам. Займайтеся тільки тим, у чому ви дійсно розбираєтеся і можете бути корисні.
Вкажіть інформацію про себе. Зустрічають по одягу і, звичайно ж, по шапці профілю. Залучіть увагу фоловерів, розповівши про себе якомога більше інформації. Це повинно бути цікаво, свіжо і оригінально, тому забудьте про прісні пропозиції. Увімкніть уяву!
Розповідайте історії. Хочете стати успішним блогером, залучити активну аудиторію і заробляти гроші на рекламі? Доведеться здорово потрудитися і одними гарними фотографіями тут не обійтися. Пишіть захоплюючі тексти з "чіпляючими" заголовками для того, щоб встановити емоційний зв'язок з підписниками. Особисті історії обов'язково повинні бути правдивими, адже інакше фоловери відразу відчують фальш.
Відстежуйте статистику. Постійно стежте за активністю підписників. Також експериментуйте з видами контенту, щоб дізнатися, на які посади аудиторія реагує більш дружелюбно. Звертайте увагу на число щомісячних відписок. Якщо воно не перевищує поріг 0,2% - хвилюватися немає причин, це нормально.
Використовуйте хештеги. Не забувайте про геомітки і
хештеги. Більшість користувачів Інстаграм донині шукають відповідні профілі за допомогою цих методів. Щоб не загубитися в натовпі, придумайте свій оригінальний тег, що відображає концепцію блогу. Також # можна використовувати для зручної навігації по акаунту.
Слідкуйте за стрічкою. Ваші фотографії повинні бути не тільки красивими, але і схожими за концепцією і стилем. Багато блогерів вибирають конкретний вид обробки знімків, наприклад, загальну колірну гамму або композицію.
Підключіть бізнес-акаунт. Це потрібно для того, щоб мати доступ до розгорнутої статистики. Дані дуже знадобляться при співпраці з брендами і компаніями. Ще одна незаперечна перевага бізнес-профілю - можливість його рекламувати. Налаштувавши просування однієї з публікацій, ви зумієте викликати додаткову залученість.
Взаємодійте з аудиторією. Проводьте конкурси та опитування, постіть Сторіс, залишайте під публікаціями заклики до дії і відповідайте на коментарі фоловерів. Простіше кажучи, не дайте аудиторії занудьгувати.
Постійно публікуйте контент. Ви повинні кожен день миготіти в стрічці своїх підписників. Так, це важко, але дослідження показали, що збільшення частоти публікацій може істотно підвищити показники залученості. Тільки не потрібно завалювати користувачів безліччю реклами та неякісними знімками. Підійдіть до цієї справи з розумом, попередньо склавши контент-план.