PRO SMM - МЕНЮ

Як заробити в Інстаграм

На сьогоднішній день Інстаграм - це не просто соціальна мережа для красивих фото їжі і одноманітних Селфі. Це потужний інструмент, що дозволяє отримати непоганий дохід. Саме з цієї причини блогери невпинно штампують марафони, створюють авторські курси та активно рекламують бренди. Але що робити тим, хто не встиг обзавестися безліччю підписників? Не переживайте, і для вас тут знайдеться професія. У цій статті ми розповімо, як заробити в Інстаграм і скільки насправді можуть сколотити активні користувачі популярної соціальної мережі.

Від чого залежить заробіток

Інсайт дня: мішок з грошима не звалиться на вас з небес. Для того, щоб щось отримати, потрібно багато і старанно працювати, адже хайп - явище швидкоплинне.

На заробіток впливає безліч факторів - від зовнішньої упаковки акаунта до методів просування. Ми розповімо про складові, на які варто звернути особливу увагу:

Кількість підписників. Тут діє правило: чим більше, тим краще. Якщо цифра тих, хто підписався перевалила за 5 000 осіб, можете спробувати монетизувати блог за допомогою реклами, колаборацій і бартеру. Природно, прайс на послуги безпосередньо залежить від кількості фоловерів. Наприклад, вартість одного рекламного поста у інфлюенсера зі 100 000 аудиторією починається від 10-15 тисяч гривень. Непоганий стимул, чи не так?

Залученість аудиторії. Якщо ви наївно вважаєте, що, накрутивши ботів, зможете стати популярним блогером, то поспішаємо засмутити: це так не працює. Тепер замовники дивляться не тільки на кількість, але і на якість фоловерів. Рекламодавці - не дурні, тому просять інфлюенсерів продемонструвати статистику, звертаючи увагу на охоплення, кількість показів і приріст абонентів.

Частота рекламних постів. Багато реклами - це теж погано, тому намагайтеся розбавляти проплачені пости "живим" контентом. Ну не люблять замовники, коли інформацію про їх товар подають прямо "в лоб". Навчіться мистецтву нативної реклами і буде вам щастя. Оптимальна частота розміщення реклами в профілі - 2 (максимум 3) рази на тиждень.

Способи заробітку в Інстаграм

Якщо ви не хочете кожен день прокидатися о 7 ранку і йти на нецікаву роботу, задумайтеся про власномий блог і заробіток в Інстаграм. Так, перший час зірок з неба ви хапати не будете, але, зайнявши правильну нішу і зібравши якісну аудиторію, поступово зможете істотно поліпшити фінансове становище.
Блогер - професія аж ніяк не проста, адже ви працюєте без вихідних і свят, а доходи безпосередньо залежать від уваги фоловерів. Деякі заради заповітних охоплень і дивідендів готові на багато що. Хтось в прямому ефірі робить пластичні операції, а хтось бере участь в сумнівних челленджах. Для тих, хто не хоче сліпо слідувати божевільним трендам, ми склали список найбільш популярних і прибуткових Інста-спеціальностей.

Блогінг

Бути блогером - це мистецтво і кропітка праця. За великою аудиторією підписників стоять місяці наполегливої роботи, тому немає нічого дивного в тому, що інфлюенсери усіма силами намагаються монетизувати акаунт, щоб відбити витрачені ресурси.

Інста-моделінг

Власниці прекрасної зовнішності, у нас для вас є хороші новини - можете здійснити мрію багатьох дівчаток і стати Інста-моделями. З замовників - одяг, аксесуари і косметика, а з вас - красиві фоточки і антураж. Ну хіба не чудово?

Рекламні пости

Напевно, найвідоміший і прибутковий варіант заробітку в Інстаграм. Якщо ви підписані на блогерів, то напевно помічали, з яким завзяттям ті періодично розхвалюють новий шампунь або гучний бренд одягу. Так ось, подібні дифірамби з'являються на їх сторінках не за "дякую".

Особливо популярні лідери думок навіть створюють окремі акаунти, в яких потенційні замовники можуть дізнатися про "вільні віконця" на рекламу. Заявки на розміщення у відомих Інста-зірок проходять сувору модерацію і далеко не всі отримують заповітний пост з одами на адресу продукту.

Реклама в Сторіс

Реклама в сторіс зараз на піку популярності. По-перше, вона виглядає набагато органічніше, а по-друге, створювати такий контент менш енергозатратно. Зазвичай, це кілька 15-секундних роликів, в яких блогери ненав'язливо рекомендують підписникам товар або послугу.

"Подивіться, що я купила", "вчора випадково натрапила на цікаву сторінку", "у моїх друзів зараз величезні знижки" - знайомі фрази? Саме вони найчастіше миготять в історіях популярних інфлюенсерів, знаменуючи початок рекламного поста.

Розклад публікацій в Сторіс створюється аналогічно рекламі в основному профілі. Правда, в гонитві за грошима лідери думок забувають про ліміти і штампують відео по кілька разів на дню. Радимо не зловживати терпінням аудиторії і не перетворювати профіль в барахолку.

Марафони

Організація Інста-марафонів - простий спосіб поділитися корисною інформацією, підвищити охоплення, набрати підписників і заодно довести свою експертність. Зараз цей метод користується небувалою популярністю у фітнес-тренерів, які розповідають фоловерам, як швидко схуднути і накачати ідеальний прес.

Найчастіше для проведення марафону створюється окремий акаунт з тематичними постами, результатами та відгуками учасників. Щоб отримати доступ до профілю, необхідно заплатити організатору.

Партнерські програми

На сторінках блогерів часто можна зустріти заяви з розряду: "мені так сподобався цей купальник, що я з боєм випросила знижку для моїх улюблених підписників ...". Знайоме? Так, зараз це улюблена тактика інфлюенсерів, які хочуть трохи заробити.

Ось тільки нічого вони не просили і ні з ким про знижки не домовлялися. На щастя, інтернет кишить вигідними партнерками, а Інста-лідеру залишається лише грамотно подати інформацію.

Суть подібних програм гранично зрозуміла: зареєструвавшись на сервісі, інфлюенсер отримує індивідуальний промокод (або пряме посилання), яким повинен поділитися в Сторіс або пості. Якщо підписники використовують його при оформленні замовлення, то блогер отримає дивіденди (від 5% до 50%).

Амбассадор

Амбассадор - це обличчя бренду і відома особа, яка буде нерозривно асоціюватися у фоловерів з компанією, тому тут важливо не схибити і правильно вибудувати комунікацію з аудиторією.

Ні, зараз мова йде не про одноразову рекламу, що миготить в стрічці. Амбассадор протягом тривалого часу повинен систематично виставляти пости і ненав'язливо рекомендувати бренд своїм підписникам.

Інтернет-магазин/власний бренд

Зараз практично всі блогери прагнуть вийти за рамки основної діяльності та обзавестися магазином або шоурумом. При цьому навіть не потрібно годинами сидіти біля верстата і копітко відшивати моделі своїми руками. Головне в цій справі - грамотна рекламна кампанія і гучне ім'я.
Так, це досить затратно, тому по кишені далеко не всім інфлюенсерам. Але є і хороші новини: якщо ви дійсно цікаві аудиторії і випускаєте якісний продукт, то витрачені ресурси відіб'ються за короткий проміжок часу.

Консультації

Онлайн-консультації або розміщення анонсів публічних консультаційних заходів - ще один спосіб, що допомагає заробити гроші на блозі, якщо ви юрист, психолог, коуч, дієтолог і так далі.
Наганяйте трафік на очні зустрічі, регулярно проводьте прямі ефіри, діліться з фоловерами порадами, організовуйте дистанційні консультації і т.п.

Курси/тренінги/вебінари

Ви є експертом в якійсь області? Тоді зі спокійною совістю монетизуйте свої знання. Продавати можна все, що душа забажає - від курсів по SMM-просування до фітнес-гайдів.

Знімайте уроки, створюйте закриті канали, складайте програми і отримуйте за свою працю непогані гроші. Щоб довести професіоналізм на ділі (фоловери повинні розуміти, у кого вони будуть черпати знання), розбавте стрічку безкоштовним контентом: порадами, добірками, лайфхаками або короткими пам'ятками. Тоді новина про запуск платних послуг не буде виглядати по-чудернацьки і необгрунтовано.

Брендовані речі

Є блогери, які випускають брендовану продукцію. Наприклад, Марі Новосад продає одяг і чашки з принтами, а Олена Шейдлін - чудернацькі наклейки. Так, багато ви на цьому точно не заробите через високу конкуренцію, але зате зможете привернути увагу аудиторії, а це вже жирний плюс.

Колаборації

Якщо ви ну дуже медійна особистість, можете продати права на свій образ. Так, наприклад, зробив Юрій Дудь. Вельми несподівана колаборація з Альфа-Банком принесла ютуберу кілька десятків мільйонів рублів.

Не блогерам

Відкриємо секрет: в Інстаграм можуть заробляти не тільки блогери з багатомільйонною аудиторією. Тут є місце і SMM-никам, і фотографам, і копірайтерам. Одним словом, перед нами неоране поле можливостей.
Справа залишилася за малим - знайти свою нішу. Саме в цьому ми вам допоможемо прямо зараз.

Лайки, підписки, коментарі

Мабуть, почнемо з найпростішого і низькооплачуваною способу. Суть його гранично проста: ви входите на спеціальних сервісах і виконуєте завдання за невеликі винагороди. Наприклад, ставите лайки або залишаєте під постами незнайомих людей коментарі.

Вартість одного "сердечка" варіюється від 10 копійок до 1 гривні. За підписку платять трохи більше - до 2 гривень. Далі в силу вступає проста арифметика: чим старанніше ви працюєте, тим вищий заробіток.

Копірайтер

Уміння "смачно" подавати будь-яку інформацію - справжнє мистецтво. Якщо ви володієте ним досконало, можете стати копірайтером і генерувати контент для блогерів, коучів, пабліків і так далі.
У цій непростій справі важливо пам'ятати про правильну структуру: "чіпляючий" заголовок (питання, суперечливу тезу або хайпову цитату), перший абзац, після якого читачеві неодмінно захочеться дізнатися, що буде далі, і заклик до дії. Ціни варіюються від 100 до 500 грн за один пост.

Продаж авторських пресетів

Ще вчора кожен другий користувач судорожно скуповував пресети, якими обробляють фото відомі блогери. Зараз ця метушня трохи стихла, але все ж Інста-підприємці, які продають блогерські пресети, без роботи не залишилися. Правда, в бій вступили і фотографи, що пропонують аудиторії авторські туторіали по ретуші і корекції.

SMM-просування

Бренди постійно знаходяться в пошуку грамотних фахівців, які допоможуть їм вивести сторінку в топ і зібрати армію вірних фоловерів. Креативні, моторні та ідейні люди в Інстаграм зараз на вагу золота, тому відкрийте чакру, що відповідає за фантазію, і біжіть підкорювати простори соцмережі в якості SMM-ника.

Що входить в коло обов'язків фахівця:
- розробка контент-плану;
- створення сторінки бренду з урахуванням всіх вимог замовника;
- SEO-оптимізація;
- підготовка та розміщення матеріалів (фото, відео, тексти, сторіс, рекламні пости);
- залучення підписників;
- робота з аудиторією;
- розкрутка акаунта;
- налаштування таргетованої реклами.

Незаперечний плюс професії - ви можете вести відразу кілька проектів.

Insta-дизайнер

Блогери відповідально підходять до візуального оформлення профілю, тому наймають для цього професіоналів, які здатні скласти з фото акаунта цілісну картинку.

Insta-дизайнер повинен створювати шаблони для стрічки і Сторіс, оформляти чек-листи, підбирати колірну гамму і працювати над концепцією блогу. Що для цього необхідно? В досконало освоїти сервіси по обробці фото, вміти монтувати відео і компілювати кілька видів контенту.

Розкрутка акаунтів на продаж

Розкручений Інста-профіль - сам по собі готовий до продажу продукт. Якщо ви вже досконало оволоділи навичками просування і залучення підписників, то можете розкручувати акаунти з метою їх подальшого продажу.

Ваш головний обов'язок полягає в поліпшенні показників, які впливають на рівень ранжування профілю. Сюди можна віднести: лайки, коментарі, згадки, збереження, прямі переходи на сторінку і так далі.

Щоб визначити найбільш цікаві для користувачів теми, потрібно:
- ідентифікувати цільову аудиторію;
- з'ясувати, які акаунти часто відвідує ваша ЦА (для цього потрібно проаналізувати конкурентне середовище);
- відвідати паблік і тематичні сайти;
- розробити контент-план.

Stories-мейкер

Виявляється, навички роботи в Stories теж можна монетизувати. В обов'язки спеціаліста входить: написання сценаріїв для коротких відео, створення контент-плану, візуальне оформлення історій і проведення інтерактивів з аудиторією (гри, опитування, тести).

Stories-мейкер в середньому заробляє від 6000 грн, але за однієї умови: ви повинні добре володіти актуальними механіками залучення людей. Тільки яскравими емоджі і різнокольоровими буквами тут не обійтися.

Менеджер блогера

Практично за кожним успішним блогером стоїть працьовитий менеджер, який вирішує всі рутинні питання. Поки Інста-зірка займається творчістю, ви повинні відповідати на повідомлення, встановлювати зв'язки з іншими інфлюенсерами, прописувати графіки виходу рекламних постів, шукати експертів для проведення прямих ефірів і придумувати теми для роликів в IGTV.

Для початку свої послуги варто запропонувати невеликим блогерам, наприклад, від 10 тис. підписників. Потім, маючи за плечима якийсь бекграунд, можете претендувати на вакансію у більш масштабного лідера думок.

Продюсер

До сих пір думаєте, що продюсери бувають тільки в індустрії кіно чи музики? Як би не так! Якщо ви відповідальний та креативний співробітник, готовий звалити на свої плечі безліч обов'язків, то можете зайнятися продюсуванням.

Ця вакансія створена для тих, хто вміє в Інстаграм все і навіть трохи більше. У зарубіжній практиці продюсер блогера схожий на "праву руку" зірки шоу-бізнесу. Простіше кажучи, він бере поки ще нікому не відому людини і займається його комплексним просуванням і розкручуванням.

Просування і продаж послуг

Інстаграм - плацдарм можливостей для візажистів, стилістів, майстрів нігтьового сервісу, дизайнерів, фотографів і багатьох інших. Люди люблять очима, тому їм важливо бачити красиву картинку. Хочете поповнити базу клієнтів і показати аудиторії на що ви здатні? Тоді терміново приступайте до створення привабливого профілю.

Інстаграм таргетолог

Привабливий візуал - це, звичайно, добре, але одною красою ситий не будеш. Тому вам на допомогу фахівець таргетолог, головний обов'язок якого - привести реальних клієнтів з грошима. Саме за цю суперздатність таргетологів дуже цінують онлайн-магазини і блогери, які прагнуть швидше продати свій продукт. Мінімальний чек фахівця - 5 тисяч грн.

Автор макетів

Для таргетованої реклами потрібні хороші макети публікацій, але далеко не всі блогери хочуть витрачати на це свій дорогоцінний час, передаючи кермо влади профі. Що потрібно від вас? Базові дизайнерські скіли, хороша фантазія і вміння писати "чіпляючі" тексти.

На початковому етапі можна використовувати просту програму SUPA. За допомогою безкоштовного конструктора для створення роликів ви можете змінювати фон, розставляти елементи в потрібному порядку і підставляти музику. Так, всього кілька хвилин і макет буде готовий.

Контент менеджер

Хочете трохи підзаробити в Інстаграм? Станьте контент-менеджером. Що потрібно - писати тексти, підбирати фото, постити Сторіс. Вам не потрібно займатися розкручуванням акаунта і залучати нових підписників, тому дана професія під силу навіть початківцю фахівця, який нічого не тямить в тонкощах таргетингу і хитромудрих алгоритмах.

Здобувач повинен мати почуття стилю, вміти грамотно викладати свої думки і мінімально розбиратися в маркетингу. Заробіток на такий вакансії починається від 5 000 грн.

Поради і нюанси

Раз вже з професіями розібралися, підсумуємо декількома слушними порадами:

Виберіть нішу, яка вам подобається. Нікому не хочеться ходити в офіс з сірими стінами і виконувати роботу, яка не приносить ні краплі задоволення. У Інстаграм діє така ж схема. Не потрібно сліпо слідувати трендам. Займайтеся тільки тим, у чому ви дійсно розбираєтеся і можете бути корисні.

Вкажіть інформацію про себе. Зустрічають по одягу і, звичайно ж, по шапці профілю. Залучіть увагу фоловерів, розповівши про себе якомога більше інформації. Це повинно бути цікаво, свіжо і оригінально, тому забудьте про прісні пропозиції. Увімкніть уяву!

Розповідайте історії. Хочете стати успішним блогером, залучити активну аудиторію і заробляти гроші на рекламі? Доведеться здорово потрудитися і одними гарними фотографіями тут не обійтися. Пишіть захоплюючі тексти з "чіпляючими" заголовками для того, щоб встановити емоційний зв'язок з підписниками. Особисті історії обов'язково повинні бути правдивими, адже інакше фоловери відразу відчують фальш.

Відстежуйте статистику. Постійно стежте за активністю підписників. Також експериментуйте з видами контенту, щоб дізнатися, на які посади аудиторія реагує більш дружелюбно. Звертайте увагу на число щомісячних відписок. Якщо воно не перевищує поріг 0,2% - хвилюватися немає причин, це нормально.

Використовуйте хештеги. Не забувайте про геомітки і хештеги. Більшість користувачів Інстаграм донині шукають відповідні профілі за допомогою цих методів. Щоб не загубитися в натовпі, придумайте свій оригінальний тег, що відображає концепцію блогу. Також # можна використовувати для зручної навігації по акаунту.

Слідкуйте за стрічкою. Ваші фотографії повинні бути не тільки красивими, але і схожими за концепцією і стилем. Багато блогерів вибирають конкретний вид обробки знімків, наприклад, загальну колірну гамму або композицію.

Підключіть бізнес-акаунт. Це потрібно для того, щоб мати доступ до розгорнутої статистики. Дані дуже знадобляться при співпраці з брендами і компаніями. Ще одна незаперечна перевага бізнес-профілю - можливість його рекламувати. Налаштувавши просування однієї з публікацій, ви зумієте викликати додаткову залученість.

Взаємодійте з аудиторією. Проводьте конкурси та опитування, постіть Сторіс, залишайте під публікаціями заклики до дії і відповідайте на коментарі фоловерів. Простіше кажучи, не дайте аудиторії занудьгувати.

Постійно публікуйте контент. Ви повинні кожен день миготіти в стрічці своїх підписників. Так, це важко, але дослідження показали, що збільшення частоти публікацій може істотно підвищити показники залученості. Тільки не потрібно завалювати користувачів безліччю реклами та неякісними знімками. Підійдіть до цієї справи з розумом, попередньо склавши контент-план.

В завершення

Заробіток в Інстаграм - величезна праця. Навіть якщо ви не блогер, який змушений постійно утримувати увагу аудиторії і боротися за охоплення, вам все одно доведеться безперервно відточувати скіли і стежити за нововведеннями. Сподіваємося, ви оберете правильну нішу і зможете монетизувати свої вміння.

Пробуйте, помиляйтеся, але ніколи не опускайте руки!
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.