PRO SMM - МЕНЮ

Як заробити на коментарях в Інстаграм

Заробіток на коментарях в Інстаграм - один з найпростіших способів монетизувати свою активність в соціальній мережі. Можливо, це не найефективніший метод заробити капітал, але гарантовано дієвий спосіб отримувати стабільний дохід при відносно невеликих витратах часу. І що не менш важливо, така робота підійде всім без винятку, адже вона не вимагає особливих навичок і талантів.

У чому полягає заробіток на коментарях в Інстаграм

Заробляти на коментарях просто - ви пишите коментарі в заданому замовником ключі, і вам платять за це гроші. Багато в чому цей метод заробітку схожий на платне написання відгуків, але все таки ці два поняття варто розрізняти.
По-перше, відрізняється стиль подачі:

Коментар - повідомлення під публікацією, в якому користувач висловлює свою думку. Це можуть бути як короткі повідомлення на кілька пропозицій, так і довгі з докладними поясненнями.

Відгуки - текст, присвячений опису переваг і недоліків конкретного товару/послуги.
Іноді коментарі дуже схожі на відгуки, але все ж в них допустимо використовувати більш емоційне забарвлення. І не завжди вони повинні стосуватися історії використання товару/послуги. Коментарями можуть виступати питання, вираження своїх емоцій, думок, пропозиції, відповіді користувачам.

Кому потрібні коментарі

Алгоритми Інстаграм такі, що чим більше вас лайкають і коментують, тим у більшого числа користувачів ваш контент з'являється в стрічці. Саме тому власники багатьох акаунтів готові платити за коментарі. Крім того, коментарі можуть використовуватися для впливу на громадську думку, формування певної репутації, обробки негативу.

До послуг коментаторів зазвичай звертаються:
- Блогери, які просувають свої профілі. Їм коментарі потрібні в основному для збільшення охоплення аудиторії і показників залученості.
- Власники бізнесу, які бажають сформувати навколо свого бренду певну репутацію, збільшити продажі або сфальсифікувати позитивні відгуки.
- Маркетингові агенції, які за допомогою коментарів намагаються збільшити продажі товарів або послуг для своїх клієнтів.

Як показує практика, один коментатор може привернути увагу десятків користувачів, збільшити продажі і породити жваву дискусію. Крім того, коментарі допомагають привернути увагу навіть там, де безсилі інші методи. Нерідко це один з найбільш ефективних способів розкрутити нові категорії і схилити до покупки.

Кому підійде цей спосіб заробітку

Заробіток на коментах - не важкий, і підійде людям будь-яких вікових категорій та з будь-якою освітою.

Щоб приступити до заробітку, потрібно лише кілька деталей:

Електронна пошта. E-mail потрібен для реєстрації (і при необхідності для відновлення доступу до облікового запису) на більшості сервісів. Підійдуть будь-які поштові сервіси.

Компанії або електронний гаманець. Це необхідно для отримання оплати і виведення зароблених грошей.

Антиплагіат. Коментарі обов'язково повинні бути унікальними, а не скопійованими з іншого джерела. Щоб перевірити відсутність збігів з іншими, можна скористатися рядом безкоштовних сервісів. Наприклад, Text.ru.

Сервіс для перевірки орфографії. Ще одна обов'язкова умова в написанні коментарів - відсутність помилок. Перевірити орфографію можна на сервісах Text.ru, Орфограммка.

Програми для скріншотів. Найчастіше, для підтвердження виконання роботи, замовники просять надати скріншот коментаря. Для виконання скриншота можна використовувати безліч програм і сервісів. Наприклад, Lightshot або Clip2Net.

Корисним досвідом в роботі також стане метод сліпий друку. Це не обов'язкова умова, але швидкий друк в рази підвищує продуктивність роботи.

Способи заробітку на коментарях

Інтернет надає безліч способів заробітку, в тому числі і на коментарях. В цілому можна виділити наступні способи отримання прибутку від написання коментів.

Спеціальні сервіси і додатки

Найпростіший спосіб заробітку на коментарях - написання їх на замовлення. Все, що потрібно - уважно ознайомитися з побажаннями замовника, скласти текст відповідно до цих критеріїв і розмістити його.
Сьогодні існує безліч сервісів і додатків, які виступають в ролі посередників для зв'язку замовників і коментаторів. Знайти подібні замовлення можна на біржах фріланса і копірайтингу. Наприклад:

Advego - фріланс-біржа, де завдання з написання коментарів виділені в окрему групу. Скориставшись фільтрами біржі, ви зможете впорядкувати завдання і отримувати в стрічці тільки ті, які мають на увазі написання коментарів.

Etxt - велика біржа копірайтингу, лояльна до новачків, де в стрічці попадають і завдання на написання коментарів.

Turbotext - біржа, на якій коментування в пріоритеті. На сайті завдання з написання комментов виділено в категорію мікрозадач.

Є і сервіси, розроблені спеціально для заробітку за дії в Інстаграм та інших соціальних мережах:

QComment - біржа, що спеціалізується на замовленнях коментарів.

ФорумОк - сервіс, який спеціалізується на розкручування і просування акаунтів в соціальних мережах, де можна брати замовлення на написання коментарів.

Socialtools.ru - серівіс для еффеектівного просування в соціальних мережах, який пов'язує замовників і виконавців. Він працює з усіма соціальними мережами, в тому числі і Інстаграмом.

CashBox - сервіс націлений переважно на просування сайтів, мобільних додатків, славиться високою оплатою за дії.

Крауд-маркетинг

Крауд-маркетинг (від англ. Crowd marketing, crowd - «натовп» і marketing - «реклама») - метод прихованого маркетингу, що реалізується за допомогою відповідей і коментарів до послуги або продукту.

Іншими словами, крауд-маркетинг реалізує просування за принципом сарафанного радіо. Основне завдання коментатора в даному випадку розмістити коммент з прихованими перевагами потрібного бренду або продукту і згадати його точну назву.

Крауд-маркетинг має на увазі більш складну систему роботи з замовником безпосередньо. Порядок роботи полягає у виконанні трьох основних етапів:

Пошук замовника, який зацікавлений в крауд-просуванні своїх товарів або послуг.

Пошук релевантної публікацій в Інстаграм, де обговорюється відповідна для коментування тема.

Написання відповіді-коментаря з прихованою рекламою потрібного продукту.

Скільки можна заробити на коментах в даному випадку, залежить від можливостей бренду і обсягів робіт. Але найчастіше такі коментарі оплачуються в рази дорожче, ніж на сервісах по просуванню. Правда, і часу подібна робота забирає в рази більше.

Заробіток на реферальних програмах

За допомогою коментарів можна заробляти і на всіляких реферальних (партнерських) програмах.

Партнерська програма - система збільшення клієнтської бази за рахунок запрошень нових користувачів (рефералів), діючими користувачами (рефері).

Сьогодні подібна схема залучення нових клієнтів реалізована практично у всіх сервісах і в більшості інтернет-магазинів. Зазвичай користувач, який запросив нового клієнта, має право на отримання частини від його доходу, виручених коштів або сплачених комісій. При цьому гроші надходять не з "кишені" запрошеного, а від сервісу в якості винагороди за залучення нового клієнта. Спрямування, котрі реєструються по партнерському посиланню або промо-коду, навпаки, зазвичай мають право на отримання всіляких додаткових бонусів.

Таким чином, реферальні програми зручні для всіх: власники бізнесу отримують нових клієнтів, що запрошують - грошову винагороду, а реферали - знижки і бонуси.

Алгоритм заробітку в даному випадку виглядає наступним чином:

Крок 1. Пошук сервісу з привабливими умовами партнерської програми. Бажано, щоб ви самі були активним користувачам сервісу і могли гідно оцінити його переваги і переконати зареєструватися.

Крок 2. Пошук відповідних публікацій в Інстаграм, куди можна органічно вписати запрошення спробувати продукти/послуги бренду, з яким ви співпрацюєте.
Написання коментаря з відсиланням на сервіс-партнера, промокодом або партнерським посиланням для реєстрації.

Якщо користувачів зацікавить ваша пропозиція, вони перейдуть за посиланням, зареєструються і почнуть використовувати продукти партнера. За це ви будете отримувати винагороду, передбачену партнерською програмою. Деякі сервіси мають багатоступеневу реферальную програму, яка передбачає отримання винагороди і від дій користувачів, яких запросив ваш реферал. Це означає, що ваш дохід по партнерці може рости навіть пасивно. Одночасно можна брати участь в безлічі партнерських програм.

Зверніть увагу, що для заробітку на коментах в Інстаграм краще вибирати партнерські програми із запрошенням по промокодом, оскільки можливості вставити активне посилання в коментар немає.

Поради з написання коментарів

Потрібно розуміти, що далеко не за всі коментарі готові платити. Однослівні коменти на кшталт "Вау!" або "Круто!" ніхто оплачувати не буде. Якщо ви хочете організувати успішний заробіток на коментах, потрібно навчитися їх толково писати.

Насправді в цьому немає нічого складного, але потрібно розуміти специфіку роботи і її мети. Завдання коментатора можуть бути різними - окреслити переваги товару, написати позитивний відгук, залучити користувачів в дискусію, зацікавити в реєстрації. Важливо розуміти ключову мету коментаря, розкрити її максимально нативно і переконливо.

Важливу роль відіграє і стиль написання. Можна виділити наступні кілька порад щодо написання коментаря:

Пишіть так, як ніби ви обговорюєте тему з друзями. У коментарях допустимо використовувати сленг, але не перестарайтеся. Пам'ятайте, що ви пишете для людей - пишіть просто і від душі.

Уникайте шаблонних фраз і зайвої "води". Коментар повинен бути ємним, лаконічним, відображати основну суть.

Не використовуйте чужі коментарі. Якщо немає ідей, можете вивчити коментарі інших користувачів. Але ні в якому разі не копіюйте їх, навіть частково.Замовники легко зможуть перевірити унікальність вашого коментаря. Якщо ви спробуєте продати неунікальний коментар, то ризикуєте не тільки залишитися без оплати, а й зіпсувати собі рейтинг і репутацію. Якщо в завданні не вказано позитивний/негативний коментар, то висловіть свою думку об'єктивно.

Не потрібно надто перехвалювати товари. Такі коментарі виглядають неорганічно.
Не обов'язково бути гуру в темі, але ознайомитися з предметом, який вам потрібно коментувати, варто обов'язково. Наприклад, якщо мова йде про електротовари, то обов'язково вивчіть його характеристики, функції.

При написанні коментаря не потрібна бездоганна грамотність. Іноді коменти, написані з незначними помилками, можуть здатися навіть більш "живими". Однак і занадто зловживати цим не варто. Втім, багато що залежить від теми і вимог замовлення. Наприклад, якщо коментуються якісь молодіжні продукти, то допустимо використовувати сленг, загальноприйняті скорочення. Якщо ж тема розрахована переважно на ділових людей, то і стиль написання повинен бути аналогічним.

Скільки можна заробити

Написання коментарів відноситься до заробітку середньої прибутковості. Дохід в основному залежить від того, який метод ви будете використовувати. Наприклад, на біржах фріланса і спеціалізованих сервісах середня вартість коментаря завдовжки в 250-300 символів становить близько 10 центів. Але можна знайти і більш високо оплачувані замовлення. Багато що залежить від щедрості замовника і специфіки. В середньому, коментатори на біржах можуть заробляти по 3-5 доларів на годину.

Що ж стосується крауд-маркетингу, то тут заробітки професіоналів можуть досягати значно більших сум. Але знову таки все індивідуально. А скільки ви зможете заробити на реферальних програмах, залежить тільки від ваших дій і вашого вміння переконувати.

Плюси і мінуси

Основні переваги заробітку на коментарях - простота і доступність. Не потрібно мати спеціалізованої освіти або особливих навичок, щоб приступити до роботи. Головне - мати бажання і трохи вільного часу.
До недоліків можна віднести не дуже високу оплату. Але тут все індивідуально. Професіонали в своїй справі завжди добре заробляють.

Заробіток на коментарях, хоч на перший погляд і здається дуже простим, може бути виснажливим. Тут важливо вміти правильно розділяти свого часу. Нерідко буває так, що коментатор в гонитві за прибутком "вичавлює з себе всі соки", що миттєво відбивається на якості і може привести до втрати замовників. Краще працювати часто, невеликими порціями і не забувати робити перерви.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.