Потрібно розуміти, що далеко не за всі коментарі готові платити. Однослівні коменти на кшталт "Вау!" або "Круто!" ніхто оплачувати не буде. Якщо ви хочете організувати успішний заробіток на коментах, потрібно навчитися їх толково писати.
Насправді в цьому немає нічого складного, але потрібно розуміти специфіку роботи і її мети. Завдання коментатора можуть бути різними - окреслити переваги товару, написати позитивний відгук, залучити користувачів в дискусію, зацікавити в реєстрації. Важливо розуміти ключову мету коментаря, розкрити її максимально нативно і переконливо.
Важливу роль відіграє і стиль написання. Можна виділити наступні кілька порад щодо написання коментаря:
Пишіть так, як ніби ви обговорюєте тему з друзями. У коментарях допустимо використовувати сленг, але не перестарайтеся. Пам'ятайте, що ви пишете для людей - пишіть просто і від душі.
Уникайте шаблонних фраз і зайвої "води". Коментар повинен бути ємним, лаконічним, відображати основну суть.
Не використовуйте чужі коментарі. Якщо немає ідей, можете вивчити коментарі інших користувачів. Але ні в якому разі не копіюйте їх, навіть частково.Замовники легко зможуть перевірити унікальність вашого коментаря. Якщо ви спробуєте продати неунікальний коментар, то ризикуєте не тільки залишитися без оплати, а й зіпсувати собі рейтинг і репутацію. Якщо в завданні не вказано позитивний/негативний коментар, то висловіть свою думку об'єктивно.
Не потрібно надто перехвалювати товари. Такі коментарі виглядають неорганічно.
Не обов'язково бути гуру в темі, але ознайомитися з предметом, який вам потрібно коментувати, варто обов'язково. Наприклад, якщо мова йде про електротовари, то обов'язково вивчіть його характеристики, функції.
При написанні коментаря не потрібна бездоганна грамотність. Іноді коменти, написані з незначними помилками, можуть здатися навіть більш "живими". Однак і занадто зловживати цим не варто. Втім, багато що залежить від теми і вимог замовлення. Наприклад, якщо коментуються якісь молодіжні продукти, то допустимо використовувати сленг, загальноприйняті скорочення. Якщо ж тема розрахована переважно на ділових людей, то і стиль написання повинен бути аналогічним.