PRO SMM - КУРСИ ТА МЕНЮ

Як використовувати стікери-опитування в Інстаграм Історіях

Голосування в сторіс допомагають бізнесу спілкуватися з підписниками, тому потрібно знати, які опитування зараз заходять в Інстаграмі.

Опитування з'явилися в Інстаграм Історіях досить давно, ними активно користуються звичайні користувачі, блогери і великі компанії. Бізнесу, якщо він навчиться органічно використовувати можливості соцмереж, стікери-опитування можуть круто допомогти із залученням підписників.

У статті Як додати історію в Інстаграм: всі фішки розповідаємо про різні способи створення сторіс, секрети і лайфхаки формату.

Інстаграм пропонує чотири види стікерів-опитувань для залучення підписників в сторіс:
1
Питання
Ви пропонуєте підписникам відправити в форму питання, а потім публікуєте питання, які вони ставлять, і відповідаєте на них..
2
Опитування
Підписники бачать ваше запитання і можуть проголосувати за один з двох варіантів. Після того як людина проголосувала, буде видно, скільки відсотків проголосувало за той чи інший варіант.
3
Стікер-вікторина
Питання з 2-4 варіантами відповіді. Після вибору підписник відразу ж дізнається, який варіант правильний.
4
Шкала голосування
Являє собою бігунок зі смайликом, який ви можете вибрати. Підписники пересувають бігунок, щоб висловити свою реакцію на питання. Після того, як людина проголосує, видно середньостатистичну відповідь.

Давайте розберемося, як додати всі ці опитування в сторіс в Інстаграмі, а також як застосовувати їх для бізнесу.

Як додавати питання в сторіс в Інстаграмі

Для того щоб опублікувати питання, перейдіть в сторіс, завантажте свою фотографію або відео і після цього виберіть в налаштуваннях віджет «Питання». Ви можете вибрати колір віджета, а також збільшити або зменшити його.
Щоб переглянути відгуки на ваші питання, клікніть в правому нижньому кутку поста в Stories - там будуть самі відгуки. Ви можете перегорнути всі відгуки або поділитися одним з них.
Якщо ви хочете поділитися відгуком або відповісти на одне із запитань підписників, відкрийте потрібний вам відгук, а потім натисніть «Поділитися відповіддю». З'явиться форма, в якій буде ваше запитання і відгук на нього. Ви можете вибрати свій фон, а також дописати свій коментар і опублікувати в Сторіс.

Як додати опитування в сторіс в Інстаграмі

Щоб додати голосування, перейдіть в Сторіс, додайте свою фотографію або відео. Зайдіть в налаштування і виберіть віджет «Опитування». Так само як і з питаннями, у опитуваннях можна вибрати колір і змінити розмір.
В опитуванні ви пишете сам текст вашого питання і два варіанти відповіді. Краще, якщо вони будуть короткими - поля під відповіді зовсім невеликі. Все, опитування можна публікувати!
Після публікації опитування ви будете бачити, який відсоток людей проголосував за певний варіант відповіді. Крім того, ви можете відкрити аналітику вашої історії і перевірити, які саме підписники вибирали той чи інший варіант. А ще в статистиці вказано точну кількість тих, хто проголосував і побачив сторіс з опитуванням.

Як додати шкалу-голосування в сторіс в Інстаграмі

Для того щоб додати шкалу-голосування, зайдіть в розділ сторіс, виберіть картинку або відео для фону, а потім в налаштуваннях виберіть іконку шкали-голосування. У неї можна змінити фон і розмір, а ще вибрати емодзі, який буде використовуватися в шкалі.
Після того, як ви розмістите шкалу-голосування у себе в Сторіс, ваші підписники почнуть пересувати бігунок, щоб висловити свою реакцію на питання.

Клікнувши на значок статистики, ви зможете побачити, як саме проголосували люди, які подивились публікацію, а також написати їм повідомлення в директ. Крім того, там буде зазначена загальна кількість тих, що проглянули і тих, хто проголосував.

Як додати стікер-вікторину в сторіс в Інстаграмі

Щоб додати стікер-вікторину або стікер-тест, перейдіть в сторіс, виберіть фонове відео або фото. У стікерах знайдіть віджет з написом «Тест». Дайте формі назву або напишіть питання, запропонуйте відповіді і позначте правильний. Можна змінити кількість варіантів, колір і розмір віконечка.
Підписник зможе вибрати один із запропонованих варіантів і відразу дізнатися, чи правильно він проголосував.
Власникові облікового запису доступна статистика, де можна побачити, яку відповідь давали найчастіше, які вибрав кожен користувач, хто з підписників вибрав правильний варіант. Щоб її побачити, змахніть історію вгору.

Стікери-тести підходять для проведення опитувань, інтелектуальних і розважальних вікторин, конкурсів, для збору даних.
Створювати Сторіс з опитуваннями та іншими стікерами можна в режимі відкладеного постінгу через сервіс SMMplanner. Все що потрібно - зареєструватися і вибрати відповідний тариф. З пошуком ідей для Інстаграм Історій допоможе блог, а з технічною стороною реалізації - сервіс.

Як опитування в Інстаграмі допомагають залучати підписників в соціальних мережах

Чудово допомагають! Ви задаєте підписникам пряме запитання, і вони відповідають на нього. Відповідають, тому що люди взагалі люблять опитування, тести і все таке. А ще тому що питання задається не в пості, а саме в Сторіс, де більша частина контенту генерується звичайними людьми, і немає відчуття, що «цей магазин мене питає для галочки».

Ви можете використовувати результати опитувань і голосувань в Інстаграм для внутрішніх досліджень аудиторії вашого бізнесу, а також просто здійснювати бажання вашої аудиторії: наприклад, запропонувати в Сторіс вибрати, який напій буде сезонним цієї зими - латте з солоною карамеллю або латте з імбирним пряником. Відгуки людей допоможуть вам визначитися.
Що ще дають опитування в Інстаграмі, то це привернення уваги ваших підписників до значимих для вас цінностей та ідей. Ви можете задавати питання людям так, щоб з відповідей вони відчули себе єдиною групою, що розділяє ваші цінності.
Крім того, ви можете пропонувати людям задавати вам запитання, і з цих питань набирати ідеї для контенту, і писати про те, що найбільше цікавить вашу ЦА. Ви дізнаєтеся багато нового про вашої аудиторії, якщо будете просто її питати. Питання і опитування - це ж так просто!

8 ідей для опитувань в Інстаграмі для бізнесу

А ось кілька ідей для опитувань в Сторіс, які можуть залучити вашу аудиторію:


1
Запропонуйте відповісти на будь-яке питання про вашому бізнесу. Збирайте питання ваших передплатників і відповідайте на них в Сторіс або в постах.
2
Попросіть підписників залишити відгук про вашу роботу. Задавайте конкретне питання, наприклад, чому ви вирішили вибрати саме нас? Що в роботі найбільше сподобалося? Так людям буде простіше відповісти. Відгуки ви можете використовувати як репутаційний контент, а негативні відгуки - відпрацьовувати, завойовуючи лояльність.
3
Влаштовуйте конкурси в Сторіс. Запропонуйте передплатникам відповісти на складне питання про компанії та призначте приз за правильну відповідь.
4
Запускайте сезонні акції методом голосування. Пропонуйте людям вибрати, яку акцію з двох вони хочуть або який товар мріють вибрати в якості сезонного. Найбільш популярний варіант і варто використовувати!
5
Дізнавайтеся більше про вашу ЦА. Задавайте особисті питання в Сторіс, влаштовуйте голосування, перевіряйте гіпотези. Пам'ятайте про те, що в Сторіс заходить основна частина ЦА, люди, яким ви цікаві прямо зараз, - і важливо знати все про те, хто вони.
6
Слідкуйте за реакцією на новинки. Публікуйте ваші новинки та додавайте до них шкалу-голосування, щоб простежити за реакцією аудиторії: сподобалася новинка або не зайшла зовсім.
7
Пропонуйте людям допомогти вам вибрати. Так ви показуєте, що думка ваших покупців для вас значимо. Наприклад, можна влаштувати голосування про те, чи подобається людям нова вивіска чи який із двох варіантів логотипу вам варто вибрати.
8
Додавайте голосування до новин компанії. Людям не так вже цікаво читати про вас просто факти, а за допомогою опитувань і голосувань їм надається можливість висловити свою реакцію. Порівняйте: «Ми відкрилися на вулиці Шевченка» або «Ми відкрилися на вулиці Шевченка! А в яку кав'ярню вам зручніше добиратися, в стару або в нову? Варіанти: Шевченка або Франка ».
Повірте, ви отримаєте набагато активнішу реакцію, якщо будете задавати питання! Спробуйте різні варіанти роботи з голосуваннями, вивчіть, як реагують на них ваші підписники, і застосовуйте цей інструмент залучення в бізнесі.
Безкоштовна накрутка підписників і лайків в Інстаграм
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.