Є кілька вагомих причин:
- Інстаграм встановив ліміт, згідно з яким ви можете бути підписані тільки на 7 500 користувачів. Отже, рано чи пізно ваше просування зупиниться приблизно на цій позначці, тому для того, щоб підписатися на нових користувачів, доведеться пожертвувати старими.
- Разючий дисбаланс між підписниками і підписками може викликати у фоловерів відторгнення і негативно відбитися на конверсії. Коли користувач бачить акаунт, який підписаний, припустимо, на 7 000 профілів, але у себе в підписників має від сили 500 користувачів, це автоматично знижує рівень довіри.
- Через величезну кількість підписок ви можете втратити дійсно важливий контент.
- Згідно зі статистикою, користувачі охочіше йдуть на контакт за умови, що кількість підписок і підписників як мінімум однакове.