Перше, що кидається в очі, коли заходимо на чужу обліковий запис в соціальній мережі Інстаграм - це аватар. По суті - це особа користувача, за яким його впізнають інші підписники сервісу. Фотографія розташовується на верхній панелі персональної сторінки в формі кола.
Даний сервіс давно перетворився в професійну платформу для ведення бізнесу і комерційної діяльності. Успіх користувача безпосередньо залежить від оформлення його сторінки, тому перед додаванням нової ави в профілі необхідно гарненько подумати і створити зображення, яке б викликало інтерес у відвідувачів. Нижче розглянемо декілька практичних порад, вони допоможуть підвищити популярність і
притік підписників:
- В першу чергу, для аватара вибирайте тільки якісну фотографію, без розмиття. На знімку все повинно бути розбірливо і зрозуміло.
- Постарайтеся залучити фантазію і оформити зображення додатковими графічними елементами і ефектами, але не перестарайтеся.
- Ваше фото в профілі повинно повністю відповідати тематиці каналу і підкреслювати діяльність, якою займаєтеся в соціальній мережі, що особливо важливо для комерційних акаунтів.
- При додаванні Ави в Інстаграм, система викладає лише частину знімка. Під час завантаження виділяється область круглої форми і стандартного розміру, а все інше обрізається. Тому постарайтеся, щоб у виділену область увійшла важлива інформація, наприклад, ваше обличчя або логотип магазину.
Використовуйте сторонні додатки для виділення контуру та вирівнювання колірної гами.
Обличчя вашої сторінки має залучати користувачів, а не відштовхувати, тому використовуйте тільки якісні і барвисті фото. Щоб завантажити аву, буде потрібно:
- Запустити мобільний додаток Інстаграм.