PRO SMM - МЕНЮ

Як вести Інстаграм консультантам і тренерам?


У Інстаграм можна не тільки продавати «жіночі» товари, але і послуги і інфопродукти (курси на будь-яку тему). Інстаграм став відмінним майданчиком для розкрутки коучів, тренерів, психологів, консультантів. Але більшість з них роблять свій акаунт в Інстаграм самостійно і допускають багато помилок. Давайте розберемося.

Помилки в Інстаграм тренерів і консультантів

1. Хороші тексти, але непривабливі картинки (неяскраві або темні фото, відсутність єдності стилю цих фото).
2. Занадто багато тексту на фото, какофонія шрифтів (різний розмір, колір, шрифт).
3. Занадто часті конкурси, гівевеі, sfs (взаімопіар), і т.д.
4. Немає призову до дії - купівлі послуг.
5. Акаунт не переведений в бізнес-профіль і тому немає статистики.
Розблокувати акаунт інстаграм

Як правильно розкрутити Інстаграм консультантам і тренерам?

Фотографії

Подумайте над загальним стилем фотографій для постів. Вибирайте світлі фото з ніжними квітами. Колірна гамма різних фото повинна поєднуватися. Спробуйте робити flat lay, фото на робочий стіл, користуйтеся сайтами з безкоштовними фото (тільки не фотостоки!)

Текст на фото - тільки назва поста, 3-5 слів, які чітко видно на загальній мозаїці. Шрифт і його розташування у всіх постів однаковий.

Додатки для обробки фото
- VSCO
- Cover
- Effectshop
- Canva.com (для телефону немає, тільки на комп'ютері)

Фотографії краще беріть не заїжджені «рекламні», а більше схожі на «нативні» - тобто ті, які ви б могли зробити самі. Є багато сайтів, де такі фото можна завантажити безкоштовно.

Текст поста

Не потрібно переписувати розділи з підручника. Ваша мета - писати простою мовою про складні речі. Не потрібно універсальних порад. Підписник повинен усвідомити проблему і купити у вас консультацію або навчальний курс. Тим не менш, важливо, щоб людина відчула реальну користь від вашого поста. Він зробить, як ви написали, і подумає, що хоче навчитися у вас більшого.

Пишіть в світі читача

Тобто розповідайте про те, що його хвилює, а не про те, про що хочете написати ви. Ви - професіонал і вам цікаво поглиблювати свої знання і вивчати нові дослідження. А читачеві в Інстаграмі потрібні базові знання (в ключі «це ви можете зробити прямо зараз»).

Наприклад, якщо ви психолог, то розповідайте, як не сваритися з начальником і правильно підтримати друзів у важку хвилину. 10 психотипів особистості залиште на потім, коли аудиторія вже буде «розігріта».

Контент, складний для аудиторії, публікувати теж потрібно. Це показує вашу експертність. Але робіть його один раз в 3-5 постів, не частіше.

Пишіть так, щоб зібрати максимум коментарів. Хайпові і провокаційні теми - це те, що сьогодні обговорюють всі, а завтра вже пізно. Тому стежте за трендами, будьте в курсі не тільки подій у вашій сфері, а й в цілому в Інстаграм і за його межами.

І не забувайте періодично нагадувати, що у вас можна купити консультацію/курс/коуч-сесію. А також вартість послуг і як замовити.

Відео

Для тренера або консультанта, що працює з людьми особисто, важливо «показати себе». Зробіть коротке відео - зі свого виступу, майстер-класу, вебінару. Можна ще записати короткі відповіді на запитання підписників або вийти в прямий ефір. Робіть Історії, так можна зайвий раз нагадати про себе. Можна навіть анонси постів публікувати в Історіях, щоб ті, хто не догортав до вас у своїй стрічці, перейшли в акаунт через Історії.

Інформація «Про себе»

Якщо головна мета акаунта - продавати свої професійні послуги, то давайте інформацію про своє особисте життя дозовано і «в світі клієнта». Створюйте імідж експерта, а не «сусідської дівчини». Підвищення кваліфікації, відомі клієнти, будні на роботі - ті аспекти вашого життя, які потрібно періодично показувати. Відмінно для цього підходять Історії і Прямі Ефіри. Але ваші сімейні вихідні і поїздка в Таїланд - такої інформації повинен бути мінімум, тільки якщо ви не сімейний психолог або туристичний агент.

Бізнес-акаунт

Консультанти іноді бояться переводити особистий аккаунт в «бізнес». Думають, що втратять довіру підписників, зароблену за допомогою особистого спілкування в обліковому записі. Але через це ви не отримуєте статистику і не знаєте, скільки всього людей дивляться ваші пости, як часто зберігають, в який час заходять, стать і вік і ін. Оцінювати ефективність поста тільки по лайкам - недостатньо для просування.

Реклама і массфоловінг

Массфоловінг для тренерів і консультантів може бути способом звернути на себе увагу цільової аудиторії. Наприклад, можна зробити масслайкінг по Геотегам (якщо потрібні підписники зі свого міста) і по конкурентах. Зараз ефект від массфоловінгу вже не такий відчутний, як був раніше. Але спробувати його все ж варто.

Таргетована реклама - це дуже гнучкий інструмент для просування. Ви можете самі контролювати бюджет, ставити рекламу хоч на один день. Порівнювати ефективність різних рекламних зображень і текстів. Скільки буде коштувати така реклама ви дізнаєтеся, коли налаштуєте таргетинг (вік, інтереси, місце проживання і т.д.).

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.