Текст поста Не потрібно переписувати розділи з підручника. Ваша мета - писати простою мовою про складні речі. Не потрібно універсальних порад. Підписник повинен усвідомити проблему і купити у вас консультацію або навчальний курс. Тим не менш, важливо, щоб людина відчула реальну користь від вашого поста. Він зробить, як ви написали, і подумає, що хоче навчитися у вас більшого.
Пишіть в світі читача Тобто розповідайте про те, що його хвилює, а не про те, про що хочете написати ви. Ви - професіонал і вам цікаво поглиблювати свої знання і вивчати нові дослідження. А читачеві в Інстаграмі потрібні базові знання (в ключі «це ви можете зробити прямо зараз»).
Наприклад, якщо ви психолог, то розповідайте, як не сваритися з начальником і правильно підтримати друзів у важку хвилину. 10 психотипів особистості залиште на потім, коли аудиторія вже буде «розігріта».
Контент, складний для аудиторії, публікувати теж потрібно. Це показує вашу експертність. Але робіть його один раз в 3-5 постів, не частіше.
Пишіть так, щоб зібрати максимум коментарів. Хайпові і провокаційні теми - це те, що сьогодні обговорюють всі, а завтра вже пізно. Тому стежте за трендами, будьте в курсі не тільки подій у вашій сфері, а й в цілому в Інстаграм і за його межами.
І не забувайте періодично нагадувати, що у вас можна купити консультацію/курс/коуч-сесію. А також вартість послуг і як замовити.
Відео Для тренера або консультанта, що працює з людьми особисто, важливо «показати себе». Зробіть коротке відео - зі свого виступу, майстер-класу, вебінару. Можна ще записати короткі відповіді на запитання підписників або вийти в прямий ефір. Робіть Історії, так можна зайвий раз нагадати про себе. Можна навіть анонси постів публікувати в Історіях, щоб ті, хто не догортав до вас у своїй стрічці, перейшли в акаунт через Історії.
Інформація «Про себе» Якщо головна мета акаунта - продавати свої професійні послуги, то давайте інформацію про своє особисте життя дозовано і «в світі клієнта». Створюйте імідж експерта, а не «сусідської дівчини». Підвищення кваліфікації, відомі клієнти, будні на роботі - ті аспекти вашого життя, які потрібно періодично показувати. Відмінно для цього підходять
Історії і
Прямі Ефіри. Але ваші сімейні вихідні і поїздка в Таїланд - такої інформації повинен бути мінімум, тільки якщо ви не сімейний психолог або туристичний агент.
Бізнес-акаунт Консультанти іноді бояться переводити особистий аккаунт в «бізнес». Думають, що втратять довіру підписників, зароблену за допомогою особистого спілкування в обліковому записі. Але через це ви не отримуєте
статистику і не знаєте, скільки всього людей дивляться ваші пости, як часто зберігають, в який час заходять, стать і вік і ін. Оцінювати ефективність поста тільки по лайкам - недостатньо для просування.
Реклама і массфоловінг
Массфоловінг для тренерів і консультантів може бути способом звернути на себе увагу цільової аудиторії. Наприклад, можна зробити масслайкінг по Геотегам (якщо потрібні підписники зі свого міста) і по конкурентах. Зараз ефект від массфоловінгу вже не такий відчутний, як був раніше. Але спробувати його все ж варто.
Таргетована реклама - це дуже гнучкий інструмент для просування. Ви можете самі контролювати бюджет, ставити рекламу хоч на один день. Порівнювати ефективність різних рекламних зображень і текстів. Скільки буде коштувати така реклама ви дізнаєтеся, коли налаштуєте таргетинг (вік, інтереси, місце проживання і т.д.).