Як створити, налаштувати і підключити магазин в Фейсбук

Чи є краща платформа для демонстрації своєї продукції та спілкування з клієнтами, ніж Фейсбук? Завдяки потужній функції електронних магазинів під назвою Facebook Shops ви можете створити для своєї аудиторії зручні умови для покупок, збільшити продажі в Інтернеті та вивести свій бізнес на новий рівень.

Що таке магазин у Фейсбук?

Магазин у Фейсбук — це віртуальна вітрина, якою дуже легко користуватися. Ви можете легко додавати та видаляти товари, а також редагувати їхні картки. Це окрема вкладка на бізнес-сторінці компанії, де розміщені ваші товари. Налаштувати та використовувати такий магазин просто, що дуже зручно для продавця. Потенційні покупці можуть легко знайти потрібний товар, не покидаючи сайт або додаток соціальної мережі.

Переваги інтернет-магазину у Фейсбук

Головна перевага такої платформи — це безкоштовність. Ви не платите ні за створення віртуального магазину, ні за його утримання, ні за наповнення товарами.

Серед інших важливих переваг можна виділити:

  • Доповнення до основного магазину. Магазин у Фейсбук може бути гарним доповненням до вашого основного інтернет-магазину. Якщо у вас невеликий бізнес, він може стати його основною альтернативою.
  • Охоплення аудиторії. Магазин доступний не лише у Фейсбук, але й в Інстаграм та Marketplace. Він виглядає однаково у всіх додатках Meta (екс-Facebook).
  • Оптимізація для мобільних пристроїв. Формат демонстрації товарів максимально зручний, відображення адаптовано для мобільних пристроїв.
  • Гнучкість. Ви можете створювати різні добірки товарів, налаштовувати онлайн-магазин та залучати нових клієнтів.

Як створити сторінку магазину у Фейсбук?

Якщо на вашій комерційній сторінці у Фейсбук або Інстаграм є розділ «Магазин», система запропонує перетворити його на оновлений магазин. Після підтвердження ви отримаєте лист на електронну пошту про доступність функції Фейсбук Магазина. Якщо ваша комерційна сторінка пов’язана з Інстаграм-профілем, ви можете створити спільний магазин для обох соцмереж.

Якщо вкладка «Магазин» відсутня

Що робити, якщо вкладка «Магазин» відсутня на вашій бізнес-сторінці? Найпростіший варіант — створити інтернет-магазин у Фейсбук з нуля. Ось як це зробити:

1. Перейдіть у Commerce Manager (увійдіть у свій FB-акаунт, якщо не зробили цього раніше).Ознайомтеся з основною інформацією на вкладці «Почати».Потім натисніть «Далі».

    2. Виберіть спосіб оформлення замовлення. Доступні три варіанти:

    – Оформлення замовлення на іншому сайті.
    – Оформлення у Фейсбук або в Інстаграм.
    – Замовлення в переписці.

    В майбутньому способи оформлення замовлення та оплати можна буде змінити. Після вибору натисніть «Далі».

    3. На цьому етапі вам потрібно вибрати канали збуту. Якщо у вас вже була створена комерційна сторінка (або кілька), вона з’явиться у списку. Якщо ні, натисніть кнопку «Створити нову сторінку» і дотримуйтесь подальших інструкцій.

    4. Далі вам потрібно підключити акаунт компанії або створити новий, вказавши назву акаунта в Business Manager та робочий електронний адрес.

    5. Тепер залишилося лише вказати місце доставки (країну) та натиснути «Далі». Ви будете перенаправлені на сторінку попереднього перегляду вашого магазину. Поставте галочку в чекбоксі про те, що приймаєте умови Seller Agreement, і натисніть «Завершити налаштування».

    В принципі, на цьому все. Ваш магазин відправляється на перевірку модераторами на відповідність Умовам для продавців. Ви вже зараз можете додавати товари в каталог, щоб клієнти могли користуватися ним і оформляти замовлення одразу після схвалення.

    Як змінити валюту в магазині Фейсбук?

    Ви обираєте актуальну валюту під час первинного налаштування свого магазину у Фейсбук. Важливо знати, що в подальшому змінити її неможливо. Вам доведеться створити новий магазин, налаштувати його з нуля та вибрати потрібну валюту.

    Можливо, в майбутньому Фейсбук змінить свою політику з цього питання, але наразі ситуація саме така. Будьте уважні!

    Як налаштувати магазин у Фейсбук?

    Commerce Manager надає досить широкий набір інструментів для налаштування та редагування інтернет-магазину у Фейсбук. У нижній частині меню зліва знаходиться кнопка «Налаштування». Клацніть на неї, щоб відкрити блок з налаштуваннями:

    • Загальні відомості
    • Локалізація
    • Каталог
    • Об’єкти компанії
    • Спосіб оформлення замовлення
    • Дозволи
    • Доставка
    • Повернення

    Більшість параметрів тут можна змінювати та редагувати. Для багатьох пунктів є короткі пояснення, які з’являються при наведенні курсору на значок з буквою “i”.

    Як надати доступ до магазину?

    Створюючи магазин у Фейсбук, ви автоматично стаєте його адміністратором. Але при бажанні можна додавати інших співробітників і встановлювати для кожного рівні доступу.

    Для цього виконайте кілька кроків:

    1. На головній сторінці Catalog Manager в нижньому лівому куті натисніть на «шестерню» («Налаштування компанії»). Не плутайте з кнопкою «Налаштування» в боковому меню.

    2. На відкритій сторінці зверніть увагу на верхній блок «Користувачі». Тут є кілька підкатегорій: «Люди», «Партнери» і «Системні користувачі». Виберіть категорію «Люди», у сусідній колонці натисніть «Додати».

        3. Введіть електронну пошту людини, якій ви хочете надати доступ до магазину, і встановіть для неї доступи — співробітник або адміністратор. За бажанням можна призначити додаткові ролі: фінансовий аналітик, фінансовий редактор або розробник. Натисніть «Далі».

        4. Тепер перед вами відкриється вікно з більш детальними налаштуваннями доступу для вибраного користувача. Рекомендуємо ретельно ознайомитися з усіма параметрами та встановити найбільш підходящі. Коли закінчите, натисніть кнопку «Запросити». Користувач отримає запрошення на електронну пошту.

        Новий учасник одразу з’явиться в списку «Люди». Поки він не прийме запрошення, його статус буде «На розгляді». У подальшому ви, звичайно, зможете змінювати рівні доступу для кожного користувача, а також додавати та видаляти учасників.

        Як видалити магазин у Фейсбук?

        Ви можете в будь-який момент видалити раніше створений магазин. Видалення відбувається через Commerce Manager.

        На головній сторінці Commerce Manager натисніть на «шестерню» внизу зліва, щоб перейти до налаштувань компанії.У випадаючому меню «Акаунти» клікніть на «Сторінки».У правому меню з’являться всі створені вами магазини. Клацніть на той, який хочете видалити, і натисніть кнопку «Прибрати».

        На екрані з’явиться попередження з проханням підтвердити видалення. Натисніть «Видалити».

        Зверніть увагу! Якщо ваша сторінка пов’язана з торговим акаунтом, її не можна видалити. Спершу потрібно відключити торговий акаунт.

        Вимоги до товарів на Фейсбук

        У Meta існують строгі вимоги до товарів, які ви продаєте на Фейсбук, Інстаграм та WhatsApp. Кожен товар і оголошення обов’язково проходять перевірку. У разі порушень вони не будуть розміщені до виправлення проблеми.

        Заборонені товари та контент:

        • Комерційні оголошення, що порушують Норми спільноти.
        • Продукція для дорослих.
        • Алкоголь, у тому числі слабоалкогольні напої.
        • Продукція з сексуальним підтекстом.
        • Людські органи, частини тіла, біологічні рідини.
        • Електронні пристрої для стеження за людьми.
        • Матеріали, що містять елементи дискримінації.
        • Підроблені фінансові інструменти, валюта, документи.
        • Азартні ігри.
        • Небезпечні товари та матеріали.
        • Інтимні послуги та експлуатація людей.
        • Харчові добавки.
        • Медичні товари, що відпускаються лише за рецептом.
        • Нікотинова продукція та наркотичні засоби.
        • Підписки та цифрові продукти (нелегальні або частково нелегальні).
        • Вживані косметичні засоби.
        • Зброя, боєприпаси, вибухові речовини.

        Рекомендації щодо опису товарів:

        • Опис має бути актуальним і не містити номерів телефонів або HTML-тегів.
        • Перевірте описи на наявність граматичних і пунктуаційних помилок.

        Вимоги до зображень:

        • Рекомендований розмір зображень — 1024 x 1024 пікселів.
        • Уникайте водяних знаків, тимчасової інформації, тексту, рекламної символіки тощо.

        Додаткова інформація на зображеннях не заборонена, але несвоєчасне дотримання цих правил може ускладнити процес модерації.

        Як додати товар у магазин Фейсбук?

        На головній сторінці Commerce Manager є блок для додавання товарів на продаж. Це найшвидший спосіб. Ви також можете клікнути в лівому меню на «Каталог» і додати товари з нього. Розглянемо перший варіант як основний.

        Додавання товарів по одному

        Коли ви натиснете кнопку «Додати товари», відкриється вкладка з трьома способами додавання на вибір: «Вручну», «Фід даних» і «Піксель». Для додавання одного товару в магазин Фейсбук підійде перший варіант.

        Після натискання «Далі» ви будете перенаправлені на сторінку додавання товару. Тут потрібно вказати назву, додати опис, дати посилання на сайт, завантажити зображення та вказати ціну. Можна прописати вартість зі знижкою. Легко також вказати категорію товару, його стан, наявність, статус, бренд і ID контенту.

        Далі натисніть «Завантажити товари», почекайте кілька секунд, і товар з’явиться в каталозі.

        Як створити каталог товарів у Фейсбук

        Магазин у Фейсбук дозволяє створювати каталоги товарів — це окремі сховища інформації про продукцію та послуги. Щоб створити такий каталог, вам знадобиться акаунт у Facebook Manager. Керувати ним можна через спеціальне середовище — Catalog Manager:

        1. На відкритій сторінці знайдіть свій магазин через пошук, додайте новий магазин, знайдіть каталог за назвою або ID, а також додайте новий каталог.Нас цікавить саме останній пункт — натисніть на «Додати новий каталог».

        2. На відкритій сторінці потрібно вибрати тип каталогу: «Електронна комерція», «Подорожі», «Нерухомість», «Авто», «Розваги та медіаконтент».

        3. На наступній сторінці можна завантажити інформацію про товари, вказати власника каталогу та дати йому назву. Тут же можна підключити партнерську платформу. Після завершення налаштувань натисніть «Створити».

        Каталог створено. Тепер ви будете перенаправлені на головну сторінку Commerce Manager, де можна додати до нього товари, вказати джерела даних тощо.

        Зверніть увагу на випадаюче меню під назвою вашої компанії. Тут можна в один клік перемикатися між магазином і каталогом.

        Як видалити товар з інтернет-магазину у Фейсбук?

        Магазин Фейсбук дозволяє видаляти товари з каталогу всього за кілька кліків. На сторінці магазину в Commerce Manager натисніть у меню зліва «Каталог» — «Товари». З’явиться список усіх ваших товарів. Достатньо клікнути на потрібний товар і натиснути кнопку «Видалити».

        Після підтвердження товар одразу ж буде видалений. Для зручності пошуку певних найменувань є спеціальні фільтри. Якщо кількість продукції сягає десятків, сотень і навіть тисяч, вони можуть виявитися дуже корисними.

        Оцініть статтю
        Додати коментар