Гайд по бізнес-сторінці в Фейсбуці: як створити, налаштувати і підключити магазин
Без бізнес-сторінки не вийде створити шопінг-теги і запустити таргетовану рекламу навіть в Інстаграм. Розповідаємо, як зробити бізнес-сторінку в Фейсбуці, прив'язати профіль в Інстаграм, налаштувати шопінг-теги, підключити магазин з каталогом товарів і налаштувати чат-бота, який буде працювати в месенджерах.
Для чого потрібна бізнес-сторінка у Фейсбуці
Запуск таргетированої реклами. Без сторінки не вийде запустити таргетовану рекламу навіть в Інстаграм.
Створення магазину. Поки тільки через бізнес-сторінку можна створити шопінг-теги для Інстаграм.
Візитка. Бізнес або фахівець може створити аналог лендінгу, де будуть перераховані послуги, меню і товари. Посилання на таку сторінку можна розмістити на сайті або в особистому профілі.
Як заповнити бізнес-сторінку в Фейсбуці? Покрокова інструкція - в нашій статті.
Як правильно створити бізнес-сторінку в Фейсбуці
Крок 1. Додаємо бізнес-сторінку в Фейсбук. Заходимо на особисту сторінку в соцмережі (або створюємо нову) і переходимо в розділ «Меню». Далі - вибираємо пункт «Сторінка». Якщо що - ось пряме посилання для створення сторінки.
Крок 2. Робимо опис бізнес-сторінки на Фейсбуці. У цьому вікні вказуємо назву майбутньої сторінки, вибираємо категорії і пишемо опис.
Назва: вам потрібно дотримуватися ряду вимог. Заборонено використовувати слово «офіційний», якщо сторінка не є офіційною. Ще Фейсбук стежить за своїм брендом - в назві сторінки не можна використовувати назву соцмережі. Повний список вимог дивіться в розділі «Які назви сторінок можна використовувати на Facebook?» в довідковому центрі.
Важливо: подумайте над назвою - замінити потім можна буде тільки через звернення до Служби підтримки.
Категорії: соцмережа пропонує вибрати до 3 категорій-тегів для сторінки. Наприклад, для кафе можна вказати «ресторан», «їжа і напої», «доставка їжі». Варіанти вибираємо з меню, що випадає. Наприклад, якщо ввести «служба», то Фейсбук запропонує варіанти «Служба таксі», «Служба листування» і так далі. Додаємо ті, які найбільш близькі компанії.
Опис: текст буде відображатися в розділі «Інформація» і допоможе відвідувачам зрозуміти, чим займається компанія. Обмеження блоку - 225 символів. Коротко розкажіть, чим займається компанія, які послуги надає або яка мета у сторінки. Наприклад, компанія займається продажем навушників. Пишемо: «Продаємо і ремонтуємо навушники будь-яких марок в Києві та області».
Зробили опис, вибрали теги і додали інформацію? Тоді натискаємо «Створити Сторінку» і переходимо до наступного кроку.
Крок 3. Робимо оформлення бізнес-сторінки у Фейсбуці. Після створення сторінки з'явиться можливість додати фотографію профілю і завантажити обкладинку. Рекомендований розмір: - логотипу - 170 х 170 пікселів; - обкладинки - 1640 х 856 пікселів. Натискаємо «Зберегти».
Крок 4. Налаштовуємо бізнес-сторінку в Фейсбуці. По суті сторінка готова до роботи, залишається тільки придумати коротку назву і, якщо потрібно, підключити кнопку.
Коротке ім'я: функція дозволяє змінити ваш URL сторінки на той, який хочете ви. Замість facebook / кава-брейкзіт-1345353353 можна зробити facebook / coffeebreakzit. Таке посилання простіше запам'ятати і надрукувати на брошурах. У назві не можна використовувати вже зайняті імена і символи (крім цифр).
Кнопка: назву кнопки можна змінити і поставити номер телефону, посилання на сайт, WhatsApp або каталог з товарами.
Крок 5. Додаємо сайт, адресу, години роботи. На головній сторінці Фейсбук запропонує завершити настройку. Можна зробити це прямо зараз або пізніше в налаштуваннях, в розділі «Інформація про Сторінці». Пройдемося по деяким пунктам.
Додаємо сайт/телефон або вказуємо, що його немає.
Вказуємо Години роботи: цілодобово, закрито або за розкладом.
Вказуємо розташування: адреса, місто, індекс. Відзначаємо точку на карті - це ваша геомітка, яку можна буде використовувати в Інстаграм.
Якщо ви вказали категорію з громадського харчування, то Фейсбук запропонує створити вкладку з меню: завантажити фотографії страв, вказати можливість доставки, вартість і способи оплати. Детальніше про налаштування вкладок ми розповімо в окремому блоці, а зараз - про загальні настройки.
Як додати більше інформації на бізнес-сторінку в Фейсбуці
В налаштуваннях у вкладці «Загальне» ви можете заборонити користувачам постити контент у вашій стрічці (за замовчуванням він включений), налаштувати аудиторію для постів, включити автоматичні субтитри до відео.
Як заборонити людям робити пости в стрічці бізнес-сторінки
Функція закриває можливість залишати пости в стрічці.
Як закрити: Налаштування → Загальні → Публікації відвідувачів → Заборонити іншим людям робити публікації на моїй Сторінці.
Як включити налаштування аудиторії для постів
Після включення ви зможете вибрати, кому буде показаний пост в стрічці за статтю, віком та інтересам. Функція стане доступна під час написання посту. Як включити: Налаштування → Загальні → Аудиторія Стрічки новин і статус публікацій.
Як включити блокування від мату і спаму
Ви можете завантажити список стоп-слів, і соцмережа буде блокувати коментарі з ними. Також в Фейсбуці є вбудований фільтр нецензурної лайки - працює автоматично на основі слів, які користувачі найчастіше відзначали неприйнятними.
Як включити модерацію по стоп-словами: Налаштування → Загальні → Модерація Сторінки. Як включити блокування матюків: Налаштування→ Загальні → Фільтр нецензурних виразів.
Як просувати сторінку в Фейсбуці за допомогою рекомендацій
Бізнес-сторінка може потрапити в розділ «Рекомендації» - це спеціальний блок зі списком сторінок, які показують користувачам. Є недолік - після включення у вас на сторінці теж з'явиться блок «Рекомендації».
Як включити: Налаштування → Загальні → Рекомендації схожих Сторінок.
Як видалити бізнес-сторінку в Фейсбуці
Ви можете тимчасово приховати сторінку - її будуть бачити адміни і модератори, але не користувачі. Або повністю видалити сторінку, якщо вона перестала бути актуальною.
Як приховати сторінку в Фейсбуці: Налаштування → Загальні → Статус Сторінки → Сторінка знята з публікації.
Як видалити сторінку в Фейсбуці назавжди: Налаштування → Загальні → Видалити Сторінку.
Як налаштувати зовнішній вигляд бізнес-сторінки за допомогою шаблонів і вкладок
Ви можете налаштувати зовнішній вигляд бізнес-сторінки і розташування вкладок меню: послуги, вакансії, меню, галерея і так далі.
Фейсбук підготував готові варіанти для ресторанів, майданчиків, підприємств, громадських особистостей. Шаблон - це набір кнопок і пунктів меню, він не впливає на видачу постів або перестановку інших блоків сторінки.
Як налаштувати шаблон і розташування вкладок меню: Налаштування → Шаблони і вкладки.
Ви можете відключити деякі пункти з меню. Наприклад, прибрати відгуки, меню, вакансії, пропозиції. Базові пункти прибрати не можна: фото, відео, інформація та спільнота - будуть завжди на місці. Але можна переставити їх місцями в потрібному порядку.
Як додати на бізнес-сторінку в Фейсбуці послуги
Для початку потрібно активувати вкладку в меню сторінки. Для цього переходимо в Налаштування → Шаблони і вкладки. У розділі «Виберіть» включаємо повзунок «Послуги».
Повертаємося на сторінку і натискаємо на нову вкладку.
Додаємо послуги: прописуємо назву, ціну, робимо опис, ставимо час і прикріплюємо зображення. Зберігаємо.
Замовити або додати послугу в кошик можна - це статична картка, яка лише доносить інформацію. Стане в нагоді фахівцям для створення візитки - профіль у Фейсбуці можна використовувати як аналог Лендінгу.
Як додати на бізнес-сторінку в Фейсбуці меню
Точно так же, як і послуги: Налаштування → Шаблони і вкладки. У розділі «Виберіть» включаємо повзунок «Меню». Повертаємося на головну сторінку і додаємо позиції.
Ви можете завантажити фотографії страв, дати їм назви (краще відразу з ціною) і вказати інформацію про компанію: доставка, ціни, варіанти оплати, середній чек, вид кухні.
Як додати на бізнес-сторінку в Фейсбуці магазин
Щоб створити магазин, потрібно спочатку зробити каталог. Заходимо в Commerce Manager і вибираємо «Створити каталог».
Важливо: у вас повинен бути аккаунт в Business Manager - його потрібно буде потім зв'язати з каталогом.
Вибираємо тип товарів, які будуть в каталозі: рітейл, нерухомість, автомобілі, медіа-контент або туризм.
Вибираємо, як будемо робити картки товарів: вручну або хочемо завантажити їх з готового сайту через партнерські платформи. Зараз вам нічого додавати не потрібно, тому вибирайте що завгодно.
Далі потрібно буде вибрати аккаунт в Business Manager, який буде пов'язаний з каталогом. Вибираємо і натискаємо «Зберегти».
Каталог з'явиться на вашій особистій сторінці в Commerce Manager.
Натискаємо на створений каталог і додаємо товари: вантажимо фотографії, робимо опис, вказуємо ціну і залишаємо посилання на сайт, де можна купити цей товар. Як тільки все додали, натискаємо «Завантажити товари».
Залишається тільки включити магазин на бізнес-сторінці.
Повертаємося в Фейсбук і додаємо новий пункт в меню: Установки → Шаблони і вкладки → повзунок «Магазин».
Повертаємося на головну сторінку. Клікаємо по новій вкладці в меню і проходимо в Commerce Manager - нас просять створити магазин. Проходимо всі пункти зі створення магазину: потрібно буде вказати модель оплати, сторінку, рекламний акаунт, вибрати каталог і відправити анкету на модерацію.
Без каталогу товарів на Фейсбуці не можна додати шопінг-теги для Інстаграм - вони стануть доступні після його створення в розділі «Сценарії використання».
Як налаштувати доступ до бізнес-сторінки Фейсбуку
Для управління бізнес-сторінкою в Фейсбуці можна призначити інших людей, але зберегти повний доступ у себе. Можна підключити таргетолога, який буде запускати рекламу, але у нього не буде повного доступу до сторінки.
Всього існує 5 ролей: Адміністратор - повні права. Редактор - повні права, крім призначення ролей на сторінці. Модератор - обмежені права: може робити пости, відправляти повідомлення і налаштовувати рекламу. Рекламодавець - обмежені права: може запускати рекламу і дивитися статистику. Аналітик - обмежені права: може дивитися статистику.
Як додати людину на роль: Налаштування → Ролі на Сторінці.
Запрошення можна відправити на ім'я акаунта в Фейсбуці або на пошту. Існуючі ролі - відредагувати: видалити або перепризначити статус.
Як прив'язати бізнес-сторінку Фейсбук до Інстаграм
Для початку потрібно створити бізнес-сторінку в Фейсбуці для Інстаграма- дотримуйтесь покрокової інструкції вище. Прив'язка потрібна для того, щоб користуватися повним функціоналом бізнес-акаунта в Інстаграм: запускати рекламу і дивитися статистику.
Як прив'язати сторінку Фейсбук до Інстаграму: Налаштування → Instagram → Підключити сторінку.
Як підключити чат-бота на бізнес-сторінку в Фейсбуці
В налаштуваннях «Повідомлення» ви можете зробити стандартне привітання, яке буде автоматично приходити всім користувачам, які відкриють листування в месенджерах. Ще ви можете налаштувати простенького чат-бота, який буде відповідати на запитання й відповіді.
Як включити моментальні повідомлення: Налаштування Сторінки → Обмін повідомленнями → Початок листування в Messenger.
Як налаштувати чат-бота: Налаштування Сторінки → Обмін повідомленнями → Під час листування в Messenger.
Чат-боти налаштовуються в Business Suite - єдиний інструмент з управління акаунтами в Фейсбуці, Інстаграмі і месенджерах. Функцій багато: ви можете прописати готові відповіді на питання. Наприклад, «Скільки коштує кава?» або «Де ви перебуваєте?» Питання будуть з'являється при відкритті чату в месенджерах - клікнувши по ним, людина відразу отримає відповідь. До відповіді можна додати кнопку-посилання або вкладення.
Пропишіть текст для привітання і зробіть варіанти швидких відповідей на питання. Потім поверніться назад в соцмережу і включіть функцію в налаштуваннях.
У разі, якщо людина напише повідомлення текстом, ви його побачите в Business Suite, а Фейсбук надішле повідомлення.
Важливо: бот працює не дуже. Після кліка по готовому питанню меню зникає, і до нього не можна повернутися, а якщо людина напише питання не за шаблоном, то відповідь від бота не прийде.
Як користуватися Кросспостингом
Після настройки сторінки у Фейсбуці і зв'язки її з Інстаграмом у вас з'являється можливість робити постинг через Creator Studio - це єдиний кабінет для публікації постів в соцмережі Фейсбук і Інстаграм з можливістю дивитися статистику. Правда, функціонал обмежений: не можна буде кинути в заплановані Історії для Інстаграм або відредагувати фото перед публікацією.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.