Налагодження зворотнього зв'язку з клієнтами - один з ключових аспектів ведення бізнесу в Інстаграмі. Правильний підхід до даного питання допоможе утримати клієнта і плавно підвести його до покупки. Але Інтернет нічого не прощає, тому в цій справі важлива кожна деталь - швидкість відповіді, тон, інформативність, правильна подача.
Основні принципи правильного спілкування з клієнтами в соціальних мережах:
- Висока швидкість відповіді. На повідомлення в Дірект рекомендується відповідати протягом години. Ніхто не любить чекати. Крім того, клієнт міг, і з величезною ймовірністю так і зробив, написати не тільки вам, але і вашим конкурентам. В середньому відповідь чекають протягом 4 годин, після чого йдуть до конкурентів.
- Уникайте двозначностей. Відповіді не завжди можуть бути сприйняті так, як ви їх бачите. Відповідайте ємко, не залишаючи місця для появи негативу.
- Проявляйте увагу і турботу. Не обходьте стороною жодне питання.Даже якщо зіткнулися з відвертою критикою, відпрацьовуйте заперечення. Звертайтеся до співрозмовника персонально, будьте уважні до їх прохань.
- Будьте тактовними. Спілкуйтеся ввічливо і доброзичливо, немов посміхаючись клієнту через екран.
- Грайте на випередження. Не змушуйте клієнта самостійно шукати або випитувати інформацію. Відразу повідомляйте додаткову інформацію, яка може допомогти клієнту у вирішенні питання. Уточнюйте додаткові характеристики товару, комплектацію, умови доставки і будь-яку іншу інформацію, яка дозволить прийняти рішення про покупку.
- Скажіть "ні" агресивним продажам. Намагайтеся насамперед допомогти клієнтові у вирішенні його питання. Це допоможе викликати довіру. Зайва наполегливість, навпаки, відлякує.
- Не використовуєте жаргон. Щоб клієнти вас розуміли, важливо спілкуватися з ними на одній мові.
Пам'ятайте, що більшість звичайних відвідувачів не знайомі з професійним жаргоном. Якщо ваша ЦА - люди старшого віку, вони навряд чи зрозуміють, що таке "OMG", точно також, як і покоління Z не завжди зрозуміє манеру спілкування, властиву бумерам.
Спілкування в соцмережах з клієнтами - ще один спосіб показати, що ваш бренд унікальний і підкреслити його переваги. Нехай ваші відповіді відповідають стилю вашої компанії. Легкий і веселий бренд повинен відповідати так же легко і невимушено, а серйозної компанії не до місця використання величезної кількості смайлів.