PRO SMM - МЕНЮ

Як розкрутити фітнес-блог в Інстаграм


Будь-який блог в Інстаграм будується на харизмі його власника. У когось це краса і фотогенічність, у когось відмінне почуття гумору, а хтось - суперспец в своїй справі. Фітнес-блогеру треба як мінімум показувати ідеальне тіло. А якщо можете давати грамотні поради та є почуття гумору - то це ідеальне поєднання для розкрутки в Інстаграм.

Фітнес-блогів зараз стільки, що однотипними фото в дзеркало і статтями, скопійованими з Інтернету, вже нікого не здивуєш. Потрібно працювати над акаунтом, використовувати безкоштовні і платні способи просування, кожен день викладати пости, відповідати на коментарі, знімати історії, виходити в прямий ефір. Щоб дізнатись який контент працює найкраще в акаунті, обов'язково відстежуйте його за допомогою статистики.

Способи розкрутки фітнес-блогу в Інстаграм

На фітнес-блог підписуються ті, хто хоче:
- фотки фітоняшок/качків
- поради як схуднути/накачатися

Від вас не чекають віршів або порад з раннього прикорму, тому ваш блог повинен бути не про ваше особисте життя, а перш за все про фітнес. Щоб робити якісний контент, користуйтеся додатками для обробки фото і відео.

Фотографії тіла

Всі спортсмени майже завжди «в режимі», дні проходять однаково. Сон-їжа-зал. Тому і фото в Інстаграм - одні й ті ж селфі в роздягальні або в залі.

Що робити

Навчіться користуватися простими програмами для обробки фото на телефоні: VSCO, Snapseed. Робіть фото при денному світлі.

Зробіть хорошу форму і знайдіть фотографів для співпраці на умовах SFS (вам - безкоштовне фото, фотографу - безкоштовна модель). На виході у вас будуть нехай і не суперпрофесійні фото, але вже точно краще, ніж селфі.

Фотографуйтеся в подорожах, в різному одязі. Потім не викладайте всі фото відразу, а використовуйте поступово.

Не можете вибрати одне з десятка однотипних фото - зробіть пост-галерею. Заодно можна запитати у підписників, який ракурс їм подобається більше, це збільшить число коментарів (залученість).

І найголовніше. Швець повинен бути в чоботях. Тренер не в формі за замовчуванням не може зробити форму клієнту (насправді може, але клієнт в це не вірить).

Фотографії їжі

Вивчіть основи фуд-фото. На це не потрібно багато часу. Фото на телефон будуть достатньої для Інстаграм якості, якщо робити їх при денному світлі біля вікна, їжу розкласти на красивій тарілці і т.д. «Натуралізм» - ваші пошарпані життям контейнери і розігріта їжа - це все звичайно ближче до реальності, але ніхто не хоче це бачити у себе в стрічці. Готуйте все ті ж прості страви, але фотографуйте їх красиво.

Фото до/після клієнтів

Результати клієнтів - найкращий доказ вашого професіоналізму. Але найчастіше це фото при електричному світлі на тлі штор (це ще в кращому випадку, а в гіршому - на тлі безладу в квартирі).

Бачити таке в своїй стрічці не хочеться. Тому просіть клієнтів сфотографуватися днем, по можливості з однотонним світлим фоном. Або нехай зроблять коротке відео - покрутяться на 360 градусів. Якщо берете клієнтів безкоштовно - то обов'язкова умова має бути нормальні фото до і після.

Відео

Одним з головних трендів Інстаграм у 2019 році буде відео. А з приходом постів з декількох фото/відео тепер можна зробити 10 хвилинних відео поспіль! Цього часу достатньо, щоб показати своє тренування, як ви харчувалися протягом дня і т.д. До відео такі ж вимоги, як і до фото - при денному світлі, звертайте увагу на фон (подбайте, щоб на кухні було чисто, надіньте гарний одяг, зробіть макіяж і т.д.)

Тексти

Іноді одні тільки фото всіх своїх частин тіла - вже досить для успіху. Ви зможете заробляти на рекламі в обліковому записі. Але щоб заробляти як тренер і консультант (онлайн і офлайн клієнти), потрібно показувати свою експертність. Публікуйте опис вправ (з фото і відео, можна пост-галерею), програми тренувань, принципи зож і тд. Але не копіюйте слово в слово статті з інтернету. У Інстаграм трохи інші закони для текстів. Цінується стислість, проста розмовна мова. Інакше вас просто ніхто не буде читати.

Не захоплюйтеся, ваші підписники не хочуть від вашого блогу знань рівня університету фізкультури і спорту. Велика частина аудиторії - це завжди новачки. Просунуті інформацію беруть вже не в інстаграм-блогах і їм не потрібен тренер. А новачкам завжди актуальні прості поради - з чого почати, як скласти план харчування і тренувань для схуднення/набору м'язів і т.д. Багато хто не знає, як порахувати калорії в найпростішому салаті.

Ваш блог не повинен бути закритим співтовариством для своїх, тих, хто «в темі». Не жартуйте над новачками і терпляче відповідайте на одні і ті ж питання. Найкраще, якщо ви зробите навігацію по хештегу - тоді можна буде відправляти новачків на конкретні пости, а не змушувати їх півгодини гортати ваш блог в пошуках потрібного.

Пам'ятайте, ваша мета - показати свою експертність, але при цьому не приспати підписників незрозумілими постами. Тоді вас будуть читати регулярно і якщо знадобитися тренер - звернуться саме до вас.

Контент-план

У будь-якій справі успіху досягти простіше, якщо є план дій. Так і з акаунтом в Інстаграм. Контент-план полегшить життя і вам - не потрібно думати, що ж сьогодні опублікувати, і вашим підписникам - вони будуть знати, коли у вас виходить чергова рубрика. Можна не робити супердетальний план, не продумувати всі інформаційні пости на місяць вперед і т.д. Просто накидайте скелет - в понеділок розбір вправ, вівторок і четвер - марафон, середа - пост про харчування, вихідні - селфі і запрошення «поговорити».

Одна з умов успіху в Інстаграм - сталість. І з контент-планом набагато легше не пропадати. Чим частіше ви миготите в стрічці, тим краще про вас пам'ятають. Але не спамте, 1-3 поста в день достатньо. А якщо це інформаційний, навчальний пост - то досить одного в день.

Можна робити пости відразу на тиждень вперед. Опублікувати їх в автоматичному режимі в потрібний час за допомогою сервісів відкладеного постингу.

Спілкування з підписниками

Ви просто публікуєте селфі і чекаєте сотні коментарів? Якщо ви не зірка, то такого не буде. Всі коментарі будуть від масслайкерів - «Круто!», «Відмінна галерея» і т.д. Щоб розговорити підписників потрібно писати пости, задавати питання, обговорювати актуальні теми. Відповідайте на всі коментарі, навіть з дурними запитаннями. Чистіть спам і неповажні коментарі. Повинно бути видно, що ви дбаєте про свій акаунт і читачів.

Конкурси і марафони

Якщо є хоча б 500-10 000 живих підписників, можна провести конкурс або марафон. Найпростіша і завжди актуальна тема - схуднення. Пропонуєте план харчування і тренувань - а підписники виконують і звітують у себе в акаунтах зі згадуванням вашого облікового запису. Давайте зворотний зв'язок, не кидайте учасників марафону.

СФС (SFS)

Обмінюйтеся взаємними рекомендаціями зі схожими акаунтами. Але не робіть цього занадто часто - підписників це дратує. Якщо ви самі не підписані на цей акаунт, але при цьому його рекомендуєте, обов'язково знайдуться ті, хто напише про це в коментарях. Тому обмінюйтеся щирими рекомендаціями, саме в цьому випадку СФС працює.

Спілкуйтеся з іншими фітнес-блогерами, які не зачиняйтеся. Фоловьте їх, коментуйте.

Реклама в Інстаграм

У Інстаграм можна рекламуватися:
- платні пости у блогерів (перевірте, щоб не накручені!)
- просування поста
- таргетована реклама в Інстаграм через Фейсбук

Найпростіше і швидше запустити таргетовану рекламу/просування поста. Ви будете самі контролювати витрату бюджету, терміни показу реклами, те, як буде виглядати сам рекламний пост. З блогером може бути трохи складніше - потрібно спочатку його знайти, домовитися, стежити, щоб він в потрібний час і в потрібному вигляді опублікував пост. Але в той же час, якщо знайти хорошого блогера з вашою цільовою аудиторією (з ненакрученими підписниками, високою залученістю), то віддача від такої реклами може бути краще, ніж від таргетованої.

Постарайтеся знайти свою «фішку». Фітнес-блогерів багато, всі профілі дуже схожі один на одного. Спробуйте зрозуміти, хто ваші підписники і спеціалізуйтесь саме на їхні потреби. Якщо ви недавно народили дитину, розповідайте про фітнес під час вагітності та схуднення після. Якщо готуєтеся до змагань - влаштуйте реаліті-шоу з регулярними звітами, прямими ефірами і т.д. Збирайте аудиторію тих, хто теж готується або мріє про це. Якщо схудли на 50 кг - показуйте до/після і збирайте навколо себе дівчат з великою вагою. Не потрібно придумувати щось унікальне. Знайдіть свою «спеціалізацію» і постарайтеся стати помітним блогером в цій сфері. Після, вже спираючись на зібрану аудиторію, вам буде легше охоплювати нові теми.

Як заробити на фітнес-блозі в Інстаграм

Фітнес - дуже популярна тема для Інстаграм, тому конкуренція у вас буде серйозна. Але багато акаунтів накручені, тому рекламодавцям не так-то просто буває знайти фітнес-блог з хорошою віддачею. А це означає, що такі блоги дуже цінуються і ви можете призначати ціну вище середньої, якщо рекламодавець приходить до вас не в перший раз.
Способи заробітку:
- реклама
- партнерські програми
- консультації
- програми харчування
- онлайн і оффлайн тренування
- фітнес-кемпи
- інтернет-магазин (спортивний одяг, харчування)

Детальніше про заробіток в інстаграм

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.
Write Close
Close
Є запитання по SMM? Отримайте консультацію!
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності