У Інстаграм можна рекламуватися:
- платні пости у блогерів (перевірте, щоб не
накручені!)
-
просування поста -
таргетована реклама в Інстаграм через Фейсбук
Найпростіше і швидше запустити таргетовану рекламу/просування поста. Ви будете самі контролювати витрату бюджету, терміни показу реклами, те, як буде виглядати сам рекламний пост. З блогером може бути трохи складніше - потрібно спочатку його знайти, домовитися, стежити, щоб він в потрібний час і в потрібному вигляді опублікував пост. Але в той же час, якщо знайти хорошого блогера з вашою цільовою аудиторією (з ненакрученими підписниками, високою залученістю), то віддача від такої реклами може бути краще, ніж від таргетованої.
Постарайтеся знайти свою «фішку». Фітнес-блогерів багато, всі профілі дуже схожі один на одного. Спробуйте зрозуміти, хто ваші підписники і спеціалізуйтесь саме на їхні потреби. Якщо ви недавно народили дитину, розповідайте про фітнес під час вагітності та схуднення після. Якщо готуєтеся до змагань - влаштуйте реаліті-шоу з регулярними звітами,
прямими ефірами і т.д. Збирайте аудиторію тих, хто теж готується або мріє про це. Якщо схудли на 50 кг - показуйте до/після і збирайте навколо себе дівчат з великою вагою. Не потрібно придумувати щось унікальне. Знайдіть свою «спеціалізацію» і постарайтеся стати помітним блогером в цій сфері. Після, вже спираючись на зібрану аудиторію, вам буде легше охоплювати нові теми.