PRO SMM - МЕНЮ

Як провести розіграш Giveaway (Гівевей)
в Інстаграм


Гівевей (Giveaway) - розіграш в Інстаграм - вже далеко не новий спосіб розкрутки. Чи є сенс проводити черговий розіграш (звичайний або із зіркою)? І якщо так, то як правильно його організувати?

Гівевей (Giveaway) в Інстаграм - простий конкурс, де ви безкоштовно віддаєте одному з підписників подарунок.

Спочатку визначтесь, яка у вас мета

Продажі і піар - розігруйте свої товари/послуги, давайте рекламу в акаунтах схожою або суміжної тематики. Ціна одного підписника буде вище, але вони будуть більш зацікавлені в твоєму акаунті та активніші (читай - буде більше продажів).

Максимальна кількість підписників за мінімальну вартість (підходить блогерам, які заробляють на рекламі в акаунті). Потрібний дорогий приз, об'єднуйтеся з іншими акаунтами і давайте рекламу у зірок (щоб отримати максимальне охоплення).

Можна пробувати проводити обидва види гівевеїв. З великим призом і рекламою у зірки - краще під час свят (новий рік, 8 березня і т.д.).

Як провести розіграш в Інстаграм (Giveaway)

Проводити гівевей краще коли у вас є хоча б 5-10 тис. підписників. Інакше буде мало учасників і в результаті кожен новий підписник вам буде коштувати надто дорого.

Виберіть хороший приз. Зараз аудиторія вже розпещена конкурсами з айфонами в подарунок. Подумайте, заради чого ви самі б стали брати участь в розіграші. Якщо ви продаєте товар, то розіграйте ексклюзивний набір в подарунковій упаковці. Якщо у вас послуги - то даруйте особисту консультацію з відповідями на питання. Даруйте те, що навіть за гроші не завжди у вас можна купити, свій «преміум пакет».

Фото для Giveaway

На фото потрібен предмет розіграшу (або своє фото, якщо у вас послуга). На ньому ж назву свого акаунта, терміни.

Опис для Giveaway

В описі детально пишете:
1. Що розігруєте (подарунок)
2. Коли будете визначати переможця (можна поставити конкретний термін, а можна умову - наприклад, як набереться 500 учасників)
3. Як будете визначати переможця:
- за допомогою журі - називаєте імена експертів і довіряєте їм вибір
- випадково - всім коментаторам привласнюєте номер і потім вибираєте переможця за допомогою генератора випадкових чисел (зніміть процес на відео, щоб показати достовірність результатів)
4. Умови участі в розіграші: потрібно підписатися на вас, зробити репост, відзначити декількох друзів в коментарях. Зараз найчастіше роблять Гів без репоста. Хтось навіть зробив фішкою свого розіграшу те, що не потрібно робити репост. Це помітно зменшить охоплення, але зате підписники охочіше братимуть участь і відзначати друзів.

Після вручення призу добре б, щоб переможець зробив фотографію, коли його отримає. Ви зможете поставити її в своєму акаунті, щоб показати всім учасникам, що конкурс і приз були справжні і ви нікого не обманюєте. Чим більше учасників, тим більша ймовірність, що хтось залишиться незадоволений результатом з'являться коментарі в стилі «нам всі брешуть!».

Гівевей повинен бути максимально зрозумілим і «прозорим». Чітко відразу обговорюйте умови, терміни і як визначається переможець. Інакше в результаті можна отримати негативні відгуки і зіпсувати репутацію.

Якщо організуєте Гівевей з партнерами, то обговорюйте внесок кожного на березі, до запуску. Чітко зафіксуйте, які будуть промо-пости, коли вони будуть виходити, що буде в описі і т.д. Здавалося б, це все очевидні речі, але на ділі буває, що у кожного своє бачення і після запуску Гівевея у партнерів різняться умови і іноді і призи. Через це у підписників плутанина, всі незадоволені і низький загальний вихлоп від розіграшу.

Як оцінити результати

На час Гівевею потрібно зупинити массфоловінг, офіційну рекламу та інші методи просування, якщо хочете дізнатися чистий ефект від розіграшу (просувати сам пост з розіграшем можна).

Якщо ви правильно відібрали цільову аудиторію для розіграшу (рекламувалися і співпрацювали зі схожими акаунтами, давали в якості призу свій товар), то можна сподіватися на те, що близько 70-80% новоприбулих підписників залишаться з вами.

Якщо ваша мета - перш за все нові клієнти, то врахуйте, що під час розіграшу у вас буде спад продажів. Всі будуть сподіватися, що виграють. Після підуть продажі від нових підписників. Не турбуйтеся, якщо підписників прийшло не так багато. Дивіться в першу чергу на продажі і оцінюйте, скільки вам вартий не один підписник, а один покупець.

Розіграш Giveaway в Інстаграм із зіркою

В кінці 2018 в Гівевеї із зіркою взяли участь всі, хто зміг. Вхідний поріг для участі був 10-5000 грн (в залежності від зірки і кількості учасників). Був хороший привід для роздачі великих подарунків - Новий Рік, а після ці Ґіви зійшли нанівець. Можна чекати їх повернення до 8 березня.

Як провести зірковий Гівевей

- Організатор збирає учасників (зазвичай не більше 10-ти).
- Учасники роблять внесок на подарунок і рекламу у зірки, вибирають дорогий подарунок (айфон, коляска, шуба і т.д.).
- Створюється окремий акаунт, де будуть пости про всіх учасників, в підписках - тільки учасники, які зробили грошовий внесок.
- Купуємо рекламу у зірки.
- Пост з гівевеем виходить в акаунті у зірки і у всіх учасників.
- Уважніше вибирайте організатора. Дуже часто шахраї збирають гів і внески, а потім пропадають. Навіть коли ви особисто знаєте організатора - це не гарантія, що вас не обдурять.

Умови зоряного Гівевею

- Відзначити 2-5 друзів в коментарях до посту з розіграшем.
- Перейти в спеціальний конкурсний акаунт.
- Підписатися на всі підписки цього аккаунта.
- Чекати дати розіграшу призу

Плюси зоряного Гівевея

На відміну від традиційного, зірковий Гівевей дасть вам набагато більше охоплення учасників. А значить, вартість одного підписника буде дуже низькою. На самому початку, коли з'явилися перші Гівевеі із зіркою, всі в них брали участь, хотіли виграти приз. Приходило по 10-50000 підписників з одного Гівевею. Після переситилися і вже зрозуміли, що ймовірність виграти дуже маленька. З'явилися і шахраї, які збирали внески в подарунковий фонд і потім зникали.

Мінуси зоряного Гівевея

Дуже нецільова аудиторія. До 50-70% нових підписників відпишуться майже відразу після закінчення Гівевею. Серед учасників також більше, ніж в звичайному конкурсі, кількість халявщиків і акаунтів, створених спеціально для участі в конкурсах і розіграшах. Це «мертві» підписники. Навіть якщо вони не відпишуться, то тільки тому, що їм ліньки. Дивитися свою стрічку і вже тим більше лайкати/коментувати/купувати ваш товар вони не будуть.

Як оцінити результати

Реальна кількість нових підписників, вартість одного, конверсію в покупців - всі ці показники потрібно рахувати вже після завершення Гівевею, приблизно через тиждень після.

Найперша хвиля зікових Гівів принесла їх організаторам і учасникам дуже багато дешевих підписників. Але чим більше з'являлося таких розіграшів, тим менш охоче в них брали участь. Під кінець 2018 року вже ніхто не хотів підписуватися на чергові 10 акаунтів, намагаючись виграти черговий айфон. Швидше за все, можна очікувати повернення Гівів до 8 березня. Потрібно придумувати нові призи, механіки розіграшу.

Як утримати нових підписників в Інстаграм під час і після Гівевею?

Є кілька тактик:
- Робити пости-знайомства для нових підписників (але зробіть такий пост, який був би цікавий і «стареньким», додайте нову інформацію)
- Активно робити новий контент - пости, Історії, Прямі Ефіри, опитування.
- Навпаки, не робити нового контенту до закінчення Гівевею. Щоб не засмічувати стрічку і нові підписники не відписалися відразу ж через зайву настирливість.
- Зовсім закрити акаунт (тимчасово заблокувати) на перших порах після розіграшу, щоб не можна було відписатися. Радикальний метод, так ви насильно утримуєте підписників, які відразу після розіграшу відписуються від усіх організаторів поспіль.

Гівевей - ефективний спосіб розкрутки. Але правильно організувати і провести розіграш в Інстаграм не так просто, як здається. На практиці завжди виникають складнощі. Можливо ваш перший гівевей вийде невдалим. Зачекайте місяць і пробуйте ще раз. Не турбуйтеся, вчіться на помилках. Можливо, потрібен інший подарунок, інший час виходу постів, реклама в іншого блогера (з іншою аудиторією). Одна з тактик - ретельно відбирати акаунти-учасники (схожі за тематикою), щоб підписникам було цікаво і вони масово не відписувались.

Ідеального універсального рецепта, як провести гівевей, немає. Проте, на практиці можна зрозуміти, що працює найкраще для вашого облікового запису та тоді Розіграші стануть ефективним способом набрати живих і активних підписників у ваш Інстаграм.

Курси з SMM-просування
в Instagram та Facebook

Навчіться працювати з соціальними мережами
як з ефективним каналом маркетингу

Сподобалась стаття - розкажіть друзям!

Підпишіться на нашу розсилку!

Та отримуйте найкращі матеріали один раз на тиждень
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.
Write Close
Close
Є запитання по SMM? Отримайте консультацію!
Натискаючи на кнопку, ви даєте згоду на обробку персональних данних і погоджуєтесь з політикою конфіденційності