Ну, а тепер переходимо до правил. Що можна, а що заборонено?
- Дозволяється проводити рекламні акції - до яких відносяться різні конкурси, лотереї та розіграші - не вдаючись до допомоги спеціальних додатків, розроблених третіми особами.
- Дозволяється проводити рекламні акції безпосередньо в хроніках публічних сторінок. Це правило не поширюється на особисті хроніки користувачів, тобто не можна просити користувачів публікувати будь-який контент (тобто робити репости) в своїх особистих хроніках для участі в рекламних акціях.
Що дозволяється:
- Збирати заявки на участь за допомогою постів, повідомлень, лайків та коментарів, які користувачі залишають на сторінці бренду.
- Оголошувати переможця рекламної акції на сторінці. Нагадаю, що це - до недавнього часу - було заборонено, хоча багато адміністраторів сторінок нехтували цим правилом.
- Використовувати лайки для голосування.
Сторінкам НЕ дозволяється відзначати користувачів на фотографіях або спонукати їх до цієї дії. Повторимось, що згідно з правилами, не дозволяється просити користувачів публікувати будь-який контент в їх особистих хроніках, щоб брати участь в конкурсі або розіграші. Тобто, заклики до репостів конкурсної публікації, як одна з умов участі в конкурсі, не є легальними. Проте, це правило часто порушується сторінками, що говориться, від малого до великого.
Ми не знаємо жодної сторінки, яку б забанили за конкурс репостів, але, як каже сам Фейсбук: «Ви погоджуєтеся з тим, що, використовуючи наш сервіс для управління вашими рекламними акціями, ви робите це на свій власний ризик.»
Пам'ятайте також, що в умовах Вашого конкурсу завжди має згадуватися, що Фейсбук повністю звільняється від відповідальності за проведення рекламних акцій на своєму сайті. Більш детально з ними можна ознайомитися в секції Е
"Про проведення рекламних акцій".
Отже, Фейсбук дозволив проводити конкурси та розіграші призів безпосередньо на сторінках компаній і брендів і немає більше необхідності використовувати спеціальні програми для цих цілей. Це - чудова новина, в першу чергу, для компаній з невеликим рекламним бюджетом, так як спеціальні додатки коштують грошей і часом чималих. Проте, не слід забувати, що обидва способи (таймлайн або спецдодатка) мають як переваги, так і недоліки. Щоб розібратися який інструмент буде найбільш підходящим для вас, потрібно чітко вирішити, яку мету ви переслідуєте і, з огляду на особливості кожного інструменту, вибирати яким способом проводити конкурс.