Будь-який товар, як і будь-яка людина, подобається певному колу людей. Якщо знати, хто входить в це коло людей, то можна зрозуміти, що їм потрібно і як до них «достукатися».
Що з'ясовуємо:
- Вік.
- Де живуть (країна, місто, район).
- Чим вони цікавляться.
Крім визначення контенту для своєї ЦА, потрібно також враховувати і таймінг. Наприклад, якщо ваша аудиторія школярки, вони навряд чи будуть читати ваші нічні пости. Визначення вашої аудиторії допоможе визначитися з рекламою: стане зрозуміло, як і на кого її запускати.
Подумайте над інтересами аудиторій і сегментуйте їх.
Наприклад, візьмемо жінок 20-30 років:
- Ділових і зайнятих.
- Матусь.
- Невпевнених у собі (наприклад, через погану фізичну форму).
Що їм може бути цікаво:
Ваш спосіб життя: де подорожуєте, як відпочиваєте, що їсте, як одягаєтеся, куди ходите. Їм важливо вести активний спосіб життя, демонструвати це і фоткати свої спортивні тіла в залі.
Для виховання дитини потрібно мати багато сил (як душевних, так і фізичних), тому важливо залишатися в гарній фізичній і емоційній формі - тут зайдуть поради, як це здійснити. Якщо ви мама, яка за допомогою тренувань відновила свою форму, розкажіть про це. Покажіть, як можна займатися під час вагітності, а як після, як впоратися зі стресом і т. д.
Як стати впевненіше в собі: наприклад, 5 корисних звичок вранці для впевненості на цілий день і т. д.
Заняття покращують фігуру і тим самим надають впевненості.
Буде корисний більш детальний портрет аудиторії. Наприклад дівчина, 19-21 рік, вчиться, стежить за собою і своїм харчуванням, цікавиться спортом. Не особливо активна в соцмережах, але любить фоткаться в дзеркалі або під час тренувань. Веде здоровий спосіб життя і раз на рік їде відпочивати за кордон.