PRO SMM - МЕНЮ

Як прокачати особистий бренд в Інстаграм

Всі хочуть стати популярними в Інстаграм, але не всім це вдається. Прості, але важливі рекомендації, які підійдуть навіть новачкам для прокачування особистого бренду. Давайте крок за кроком розберемося, як розвивати особистий бренд в Інстаграм.

Зрозуміти ціль

Перш ніж заводити акаунт або просувати особистий бренд в Інстаграм, запитайте себе - навіщо я це роблю? Подумайте, навіщо вам взагалі акаунт: ви хочете вести його в своє задоволення або залучати аудиторію? Якщо у ваших планах маячить хоч примарна надія монетизації акаунта (наприклад, ви хочете коли-небудь продавати товари або послуги, заробляти на рекламі), доведеться більш стратегічно підійти до його ведення. Всі ці «подивіться, я їм, мені дуже смачно», «а тут я катаюся на самокаті» - вже не пройдуть.

Вивчіть ринок

Якщо ви поки не знаєте, про що писати і які картинки постити, зберіть список популярних Інстаграм-акаунтів по вашій тематиці і вивчіть їх. Наприклад, ви фітнес-тренер і хочете залучати клієнтів за допомогою особистого бренду в Інстаграм. Знайти блогерів можна вручну, наприклад, по популярним тегам:

Після того як ви склали список найцікавіших і популярних акаунтів, переходите до ретельного аналізу: вивчіть контент, підписників, хештеги. Потрібно зрозуміти, що чіпляє увагу фоловерів - тобто з'ясувати, який контент їм подобається найбільше.

Проаналізувавши декілька спортивних акаунтів, ми робимо приблизний висновок, як відбувається розвиток особистого бренду в Інстаграм, крок за кроком:
- Більшість акаунтів приваблює аудиторію за рахунок постів про спорт, харчування, результати до і після (свої і клієнтів). Фото красивого тіла в даному випадку грає найважливішу роль - круто, коли фітнес-тренер власним результатом показує, чого можуть домогтися інші.
- Вирішують не тільки красиві фото, але і чесність. Дивіться на топових блогерів, але свій акаунт ведіть по-своєму. Багато фотографуйте і пишіть, з часом у вас обов'язково виробиться стиль і власна родзинка. - Не намагайтеся впарювати свої послуги в постах, не "видавлюйте з себе» пости, аби вони були, пишіть щиро, так як воно є насправді.
- Особистий образ повинен бути продуманий. Людей повинен залучати образ блогера, вони повинні побачити в ньому друга, тому дуже важливо подумати над образом заздалегідь. Подумайте, яка асоціація повинна виникати у людей, які будуть про вас говорити. Писати про себе доведеться чимало, відразу обдумайте, на яких особистих якостях ви хочете зробити акцент.

Виявіть цільову аудиторію

Будь-який товар, як і будь-яка людина, подобається певному колу людей. Якщо знати, хто входить в це коло людей, то можна зрозуміти, що їм потрібно і як до них «достукатися».
Що з'ясовуємо:
- Вік.
- Де живуть (країна, місто, район).
- Чим вони цікавляться.

Крім визначення контенту для своєї ЦА, потрібно також враховувати і таймінг. Наприклад, якщо ваша аудиторія школярки, вони навряд чи будуть читати ваші нічні пости. Визначення вашої аудиторії допоможе визначитися з рекламою: стане зрозуміло, як і на кого її запускати.
Подумайте над інтересами аудиторій і сегментуйте їх.

Наприклад, візьмемо жінок 20-30 років:
- Ділових і зайнятих.
- Матусь.
- Невпевнених у собі (наприклад, через погану фізичну форму).

Що їм може бути цікаво:

Ваш спосіб життя: де подорожуєте, як відпочиваєте, що їсте, як одягаєтеся, куди ходите. Їм важливо вести активний спосіб життя, демонструвати це і фоткати свої спортивні тіла в залі.

Для виховання дитини потрібно мати багато сил (як душевних, так і фізичних), тому важливо залишатися в гарній фізичній і емоційній формі - тут зайдуть поради, як це здійснити. Якщо ви мама, яка за допомогою тренувань відновила свою форму, розкажіть про це. Покажіть, як можна займатися під час вагітності, а як після, як впоратися зі стресом і т. д.

Як стати впевненіше в собі: наприклад, 5 корисних звичок вранці для впевненості на цілий день і т. д.
Заняття покращують фігуру і тим самим надають впевненості.

Буде корисний більш детальний портрет аудиторії. Наприклад дівчина, 19-21 рік, вчиться, стежить за собою і своїм харчуванням, цікавиться спортом. Не особливо активна в соцмережах, але любить фоткаться в дзеркалі або під час тренувань. Веде здоровий спосіб життя і раз на рік їде відпочивати за кордон.

Закрийте більшість болей в описі

Перше, що бачить потенційний підписник, коли він заходить в профіль - це опис. Пропонуємо використовувати для опису наступну структуру:
- Проблема і рішення.
- Відгуки.
- Компетенція.
- Оригінальність (Якір).

Приклад:

Розберемо все по порядку:

Більшість дівчат записується на фітнес з метою «привести тіло в порядок» і відразу гостро постає питання: «Коли я буду в потрібній мені формі?»

У нашому прикладі їм відразу ж кажуть, що результати будуть помітні вже через місяць. Це означає, що у тренера є якась спеціально розроблена програма.

Ніщо так не приваблює як відгуки. 250 задоволених красунь - це вже саме вони. 250 людей займалися у цього тренера і залишилися задоволені. До речі, тут краще не писати «задоволені клієнти» і не використовувати слово «клієнт», людина може сприйняти себе як якийсь матеріал, це неприємно. Все повинно бути легко і доброзичливо!

Стаж «10 років» говорить про компетенцію, починає викликати довіру і інтерес.

Унікальна торгова пропозиція (УТП). Неважливо, скільки важить потенційний клієнт - цей тренер працює з усіма.

Визначте проблеми вашої аудиторії, випишіть їх і дайте рішення по кожній, потім зробіть з них привабливе УТП - це важливий крок для формування особистого бренду в Інстаграм.

Зробіть красивий профіль в Інстаграм

Головне правило Інстаграму - фотографії повинні бути якісними (з хорошою експозицією, що не змащені, з чітким фокусуванням). А ще вони повинні поєднуватися між собою - бути різними, але складати єдине ціле.

Кольорова гамма. Дотримуйтеся невеликої кількості кольорів в обробці: наприклад, темний профіль, або рожевий (і т. д). Досягніть хоча б того, щоб на фотках в вашому профілі перегукувалися загальні деталі і колірні акценти. Зайдіть до популярних блогерів (необов'язково брати блогерів саме вашої тематики) і подивіться, як вони обробляють фото. Зазвичай вони позбавляються від зайвих кольорів і плям, наприклад, за допомогою додатків. А ще прочитайте статтю в нашому блозі: «Як робити гарні фото для Інстаграм, якщо ви не фотограф».

Експозиція. Не потрібно пиляти одну за одною однакові фотки, чергуйте різні формати. Одноманітні акаунти нудні, а ваше завдання - зачепити відвідувача з першого погляду, перш, ніж він перейде до конкретного посту.

Можна чергувати не тільки формати оформлення, але і контенту: по черзі писати про особисте життя, про відгуки, тренування та інші справи.

Де взяти фото. Якщо ви поки не навчилися робити гарні фотки, замовте собі тематичну фотосесію ваших тренувань і чергуйте їх разом зі звичайними Селфі, відгуками та інші фрагментами з вашого життя.

Лайфхак: заведіть собі закритий тестовий акаунт, на якому можна буде перевіряти фотки на сумісність, до того, як публікувати їх в свій основний акаунт.

Отже, що має бути опубліковано в профілі звичайного фітнес-тренера. По-перше, фото самого тренера, результат його роботи над своїм тілом. По-друге, відгуки, фото до і після (добре б і самого тренера, і клієнтів). По-третє, звичайно ж, особисті життєві історії: людям цікаво, як він живе, що їсть, які фільми дивиться, куди ходить - тренер теж людина, але з більшою компетенцією в області, яка їх цікавить.

Зробіть контент-план

На початку статті ми вже розповідали, що для розвитку особистого бренду в Інстаграм можна і потрібно аналізувати інших фітнес-блогерів, щоб почерпнути у них ідеї, про що писати. А ще визначили ЦА і їхні інтереси. Але, крім усього іншого, потрібен чисто авторський контент - від вас, від серця, від душі!

Будьте корисні вашим підписникам, ведіть діалог, віддавайте свої знання безкоштовно і діліться своїм досвідом.

Для зручності розбийте пости на рубрики.

Пости користі. Тут можна ділитися своїми спортивними знаннями, давати корисні поради початківцям, записувати відео-уроки і так далі. Відповідно, фотки тут будуть з ваших тренувань - краще брати професійні фотографії.

Відгуки, фото до і після. Відгуки клієнтів можуть бути простими, але викликаючими довіру скріншотами (попередньо потрібно отримати згоду на публікацію).

Особисте життя. Де ви буваєте, як проводите час, що їсте, куди їздите відпочивати і т. д. Фотки Селфі, з друзями, на тлі чогось і т.д. - загалом, звичайні, але красиві життєві фото.

Хочете розкрутити особистий бренд в Інстаграм? Пустіть підписників у свій внутрішній світ: в першу чергу ви цікаві їм, як особистість. Хто більше зачепить - ті, хто крім залу тільки і роблять, що сидять вдома і дивляться серіали, або ті, хто живуть повним життям, у них є хобі, мрії, якісь справи, походи або щось ще?

Пости повинні бути:

Цікавими. Заголовок повинен мотивувати прочитати пост.

Енергійними. Відразу відчуваються і цінуються пости від душі, на тему, від якої вас пре, щирі, від бажання автора поділитися.

Корисними. Людина, яка прочитала пост, повиненна вас запам'ятати. Якщо вона прочитала його, пішла скролити далі і після посту неї нічого від вас не залишилося - ваша місія провалена.

Головне: Не робіть пости заради постів, кожен пост повинен переслідувати якусь мету. Фото типу «ось я - подивіться» або «відпочиваю після важкого дня» ні до чого і не мають сенсу, все це тільки захаращує акаунт. Але - забіжимо вперед! - вони цілком будуть заходити тоді, коли ви вже наберете величезну базу підписників, яким все одно, що ви викладаєте, вони в будь-якому випадку будуть вам раді.

Підсумуємо

Визначтеся, навіщо вам акаунт - для фану або для монетизації? Якщо ви хочете зробити це своєю роботою, будьте готові до того, що легко не буде: доведеться добре впахувати (так само, як і в будь-якому іншому виді діяльності).

Визначте, хто ваша аудиторія. Зрозумійте, для кого ви все це робите. Дайте їм користь - багато користі! - і тоді вони напевно стануть вашими підписниками. Будьте відкриті, чесність і щирість цінують і розпізнають всі.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.