PRO SMM - МЕНЮ

Як правильно прописувати хештеги в Інстаграм

Розбираємося, що таке хештеги в Інстаграм і як ними користуватися. Ділимося порадами по просуванню і оформлення хештегів.

Що таке хештег в Інстаграм?

Хештег - це тематична мітка, яка ставиться за допомогою знака "#" перед словом. Інстаграм виділяє такі слова синім кольором і робить їх розмітку: людина може клікнути по хештегу і перейти до публікацій, де він використовувався.

Так в Інстаграм здійснюється пошук по контенту. Наприклад, якщо вас цікавить 2D-арт, то можна пошукати художників по тегу # 2D_арт, # 2Dхудожник, # 2Dграфіка.

Хештеги можна вказувати в шапці профілю - їх теж зможуть знайти, але ця функція доступна тільки в додатку для телефону.

Які види і типи хештегів бувають в Інстаграм?

Хештег сам по собі не ділиться на якісь типи - він або є, або його немає. Але SMM-щики і маркетологи поділяються хештеги на категорії, щоб з ними було зручно працювати. Навіть якщо ви займаєтеся своїм Інстаграмом непрофесійно, то це буде корисно знати.

Види хештегів за кількістю зроблених постів:
високочастотні - від 1 мільйона і вище;
середньочастотні - від 500 тисяч до 1 мільйона;
низькочастотні - від 100 до 500 тисяч;
малочастотні - від 10 до 100 тисяч;
нішеві - до 1 до 10 тисяч.

Навіщо потрібно розбиратися в частотності хештегів? Все просто - комбінуючи в публікаціях високо- середньо- і низькочастотні хештеги, ви можете отримувати додаткове охоплення до публікацій. В теорії. На практиці не варто розраховувати на занадто сильний приріст аудиторії - в середньому хороша комбінація хештегів дає максимум 30-40% додаткових показів до постів.

Також хештеги ділять ще за метою використання. Виділити можна з десяток варіантів.

Навігатори - це рубрики на акаунті. Наприклад: #декоративнакосметика_імябренда.

Брендові мітки - спеціальні хештеги компаній, організацій, корпорацій і брендів. Наприклад: #nike.

Челлендж-теги - використовують для конкурсів. Наприклад: #літовстилі_адідас.

Спам - якщо при переході за хештегом ви бачите багато не тематичних постів, то це спам. Найчастіше це відбувається з високочастотними хештегом. Наприклад: #лайк.

Трендовий - виникає через хайп, хвилі мемів або якогось трендового обговорення.

Географічні - пов'язані з конкретним місцем, часто використовують компанії і мандрівники. Наприклад: #готельКиїв.

Навіщо використовують хештеги в Інстаграм?

Для рубрикації. Блогери в Інстаграм можуть розділити пости на теми за допомогою хештегів і залишити в шапці профілю рубрикатор. Це допоможе підписникам зорієнтуватися в профілі або почитати пости на певну тему.

Порада: при створенні рубрик намагайтеся робити унікальні хештеги. Наприклад, хештег #промене видасть більше десятка тисяч постів, де ваш пост загубиться. Краще додати до назви ім'я профілю або нікнейм. Наприклад #промене_микола_зеленський.

Для просування. Комбінація хештегів допомагає збільшувати охоплення постів. Цим варто скористатися, щоб додатково просувати контент. Магазини ставлять локальні хештеги, щоб люди могли знайти їх товар - #одягкиїв, #мийкафранківськ. Експерти прописують тематику - #інвестиції, #лайфстайл, #історіїуспіху. Мандрівники ставлять мітки #зимабуковель, #відпустка.

Порада: чарівних хештегів, які гарантують трафік, не існує. Люди іноді шукають контент через теги і ваше завдання - спростити пошук.

Як ставити хештеги в Інстаграм?

Створити хештеги в Інстаграм просто - поставте знак «#» перед словом в Сторіс, в тексті поста або коментарі. В один пост можна додати до 30 хештегів, але якщо ви не хочете перетворювати пост в «звалище тегів», то можна додати 3-10 штук.

Де ставити хештеги в Інстаграм?

Ви можете розмістити фото в Інстаграмі з хештегом, залишити теги в коментарях, Сторіс і рілс. Розберемо покроково кожен варіант.

Як додати хештеги в Інстаграм під фото

- Створіть новий пост в Інстаграм.
- Зніміть фото або виберіть його з бібліотеки пристрою.
- Відредагуйте знімок.
- В описі додайте текстовий супровід.
- Додайте грати «#» перед ключовими словами в тексті або винесіть їх в кінець поста.
- Опублікуйте фото з хештегом в Інстаграм.

Як додати хештеги в Інстаграм після публікації

- Знайдіть пост в стрічці або у себе в профілі.
- Натисніть на три крапки в кутку.
- Виберіть «Редагувати».
- Допишіть хештеги і збережіть.

Ви також можете додати хештеги в першому коментарі після публікації - пост ранжируватиметься точно так само, як якщо б хештеги були всередині нього.

Як поставити хештеги в Сторіс Інстаграм

- Зайдіть в розділ додавання Сторіс за допомогою кнопки «+» або свайпа вправо з головного екрану.
- Виберіть фото або відео з Галереї або зніміть на камеру.
- Якщо потрібно багато хештегів - додайте текст і пропишіть всі.
- Якщо потрібен один хештег - відкрийте стікери і виберіть відповідний варіант.
- Опублікуйте Історію.

Як поставити хештеги в рілс Інстаграму

- Зайдіть в режим створення рілс (кнопка «+») і зніміть ролик.
- Ви можете вказати хештеги прямо на відео за допомогою кнопки «Додати текст».
- Але краще вказати хештеги в описі рілса перед його публікацією.
- Натисніть «Поділитися», щоб випустити ролик в стрічку.

Як правильно писати хештеги в Інстаграм

Щоб поставити хештеги в Інстаграм правильно, слід пам'ятати наступне:

Якщо ви хочете написати кілька слів, то їх можна розділити нижнім регістром «_», наприклад: #київ_вихідний. Якщо ви поставите пробіл, то зараховується тільки перше слово.

Ви можете писати хештеги на будь-якій мові, але краще використовувати місцеву мову, щоб ваші пости не транслювалися на весь світ - там занадто велика конкуренція.

Не використовуйте більше 30 хештегів в одному пості і намагайтеся їх міняти в публікаціях.

Інстаграм не бачить різниці між великими та прописними літерами, тому хештеги #Гори_Буковель і # гори_буковель будуть вважатися однаковими. А ось використання спецсимволів робить хештеги різними - #горибуковель і # гори_буковель будуть вважатися різними.

Як використовувати хештеги в Інстаграмі для просування

Використовувати в просуванні тільки хештеги - не найнадійніший варіант. Хештеги - всього лише навігатор, створений для пошуку контенту в Інстаграм. Але ви можете спробувати залучити додаткову аудиторію, якщо будете використовувати хештеги правильно.

Є три базових правила, які допоможуть вам працювати з хештегами ефективно.

Правило 1. Використовуйте релевантні хештеги. Якщо ви написали пост про навчання маркетингу, то не варто ставити на нього тільки надпопулярні теги #україна або #київ. Краще додати ті, які збігаються з темою поста, нехай вони і менш популярні - #маркетингнавчання, #якстатимаркетологом. У цих тегів низька конкуренція, значить, більша ймовірність потрапити в топ. Тим більше за такими тегами вище шанс залучити релевантну аудиторію.

Правило 2. Міняйте хештеги. Не використовуйте один і той же набір хештегів від поста до поста. Це буде не тільки схоже на контентний спам, але і позбавить вас можливості «посіяти» пости по вашій темі в Інстаграмі. Тому кожен раз підбирайте індивідуальні теги для публікації. Через десяток постів з різними хештегами ви зможете охопити більше людей і залучити трафік. Підглянути варіанти і щось взяти на озброєння можна в статті «Інструкція: Як ставити найпопулярніші хештеги в Інстаграм».

Правило 3. Аналізуйте хештеги. Перенастройте акаунт в Інстаграме на бізнес-профіль, щоб отримати доступ до статистики, і перевіряйте, який пост отримав більше охоплення через хештеги і чому. Пам'ятайте, що хештегами користуються люди, які щось шукають.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.