Хештег сам по собі не ділиться на якісь типи - він або є, або його немає. Але SMM-щики і маркетологи поділяються хештеги на категорії, щоб з ними було зручно працювати. Навіть якщо ви займаєтеся своїм Інстаграмом непрофесійно, то це буде корисно знати.
Види хештегів за кількістю зроблених постів:
високочастотні - від 1 мільйона і вище;
середньочастотні - від 500 тисяч до 1 мільйона;
низькочастотні - від 100 до 500 тисяч;
малочастотні - від 10 до 100 тисяч;
нішеві - до 1 до 10 тисяч.
Навіщо потрібно розбиратися в частотності хештегів? Все просто - комбінуючи в публікаціях високо- середньо- і низькочастотні хештеги, ви можете отримувати
додаткове охоплення до публікацій. В теорії. На практиці не варто розраховувати на занадто сильний приріст аудиторії - в середньому хороша комбінація хештегів дає максимум 30-40% додаткових показів до постів.
Також хештеги ділять ще за метою використання. Виділити можна з десяток варіантів.
Навігатори - це рубрики на акаунті. Наприклад: #декоративнакосметика_імябренда.
Брендові мітки - спеціальні хештеги компаній, організацій, корпорацій і брендів. Наприклад: #nike.
Челлендж-теги - використовують для конкурсів. Наприклад: #літовстилі_адідас.
Спам - якщо при переході за хештегом ви бачите багато не тематичних постів, то це спам. Найчастіше це відбувається з високочастотними хештегом. Наприклад: #лайк.
Трендовий - виникає через хайп, хвилі мемів або якогось трендового обговорення.
Географічні - пов'язані з конкретним місцем, часто використовують компанії і мандрівники. Наприклад: #готельКиїв.