Розбираємося, що таке хештеги в Інстаграм та як ними користуватися. Ділимося порадами щодо просування та оформлення хештегів.
- Що таке хештег в Інстаграм?
- Які види та типи хештегів бувають в Інстаграм?
- Навіщо використовують хештеги в Інстаграм?
- Як ставити хештеги в Інстаграм?
- Як додати хештеги в Інстаграм під фото:
- Як додати хештеги в Інстаграм після публікації:
- Як поставити хештеги в сторіс Інстаграм:
- Як поставити хештеги в рілс Інстаграм:
- Як правильно писати хештеги в Інстаграм
- Як використовувати хештеги в Інстаграм для просування?
Що таке хештег в Інстаграм?
Хештег – це тематична мітка, яка ставиться за допомогою знака «#» перед словом. Інстаграм виділяє такі слова синім кольором і робить їх клікабельними: користувач може натиснути на хештег і перейти до публікацій, де він використовувався.
Так в Інстаграм здійснюється пошук контенту. Наприклад, якщо вас цікавить 2D-арт, можна пошукати художників за тегами #2D_арт, #2Dхудожник, #2Dграфіка.
Хештеги можна вказувати в шапці профілю – їх теж зможуть знайти, але ця функція доступна тільки в мобільному додатку.
Які види та типи хештегів бувають в Інстаграм?
Хештег сам по собі не ділиться на якісь типи – він або є, або його немає. Але SMM-спеціалісти та маркетологи розділяють хештеги на категорії для зручності роботи. Це буде корисно знати, навіть якщо ви займаєтеся своїм Інстаграм не професійно.
Види хештегів за кількістю зроблених постів:
- високочастотні – від 1 мільйона і більше;
- середньочастотні – від 500 тисяч до 1 мільйона;
- низькочастотні – від 100 до 500 тисяч;
- малочастотні – від 10 до 100 тисяч;
- нішеві – від 1 до 10 тисяч.
Чому потрібно розбиратися в частотності хештегів? Все просто: комбінуючи в публікаціях високочастотні, середньочастотні та низькочастотні хештеги, ви можете отримувати додаткові охоплення до публікацій. А з охопленнями приходять лайки та підписки. Теоретично. На практиці не варто розраховувати на занадто значний приріст аудиторії – у середньому хороша комбінація хештегів дає максимум 30–40% додаткових показів до постів.
Навіщо використовують хештеги в Інстаграм?
Для рубрикації. Блогери в Інстаграм можуть розділити публікації на теми за допомогою хештегів і залишити в шапці профілю рубрикатор. Це допоможе підписникам зорієнтуватися в профілі або почитати публікації на певну тему.
Порада: при створенні рубрик намагайтеся робити унікальні хештеги. Наприклад, хештег #промене видасть більше десятка тисяч постів, де ваша публікація загубиться. Краще додати до назви ім’я профілю або ніків. Наприклад, #промене_марія_василів.
Для просування. Як ми вже згадували, комбінація хештегів допомагає збільшувати охоплення постів. Цим варто користуватися, щоб додатково просувати контент. Магазини ставлять локальні хештеги, щоб люди могли знайти їхній товар — #зимовішапки_львів, #автомийка_чернівці. Експерти прописують тематику — #інвестиції, #лайфстайл, #історіїуспіху. Мандрівники ставлять мітки #зима_буковель, #київ_2021.
Порада: не існує магічних хештегів, які гарантують трафік. Люди іноді шукають контент через теги, і ваша задача — спростити пошук.
Як ставити хештеги в Інстаграм?
Створити хештеги в Інстаграм дуже просто – поставте знак «#» перед словом у сторіс, у тексті поста або в коментарях. В один пост можна додати до 30 хештегів, але якщо ви не хочете перетворити пост на «смітник тегів», то краще додати 3–10 штук.
Де ставити хештеги в Інстаграм? Ви можете розмістити фото в Інстаграм з хештегами, залишити теги в коментарях, сторіс і рілс. Розглянемо покроково кожен варіант.
Як додати хештеги в Інстаграм під фото:
- Створіть новий пост в Інстаграм.
- Зробіть фото або виберіть його з бібліотеки пристрою.
- Відредагуйте фото.
- У описі додайте текст.
- Додайте решітку «#» перед ключовими словами в тексті або винесіть їх у кінець поста.
- Опублікуйте фото з хештегом/хештегами в Інстаграм.
Як додати хештеги в Інстаграм після публікації:
- Додайте хештеги та збережіть зміни.
- Знайдіть пост у стрічці або у своєму профілі.
- Натисніть на три точки в кутку поста.
- Виберіть «Редагувати».
Ви також можете додати хештеги в першому коментарі після публікації — пост буде ранжуватися точно так само, як якби хештеги були всередині нього.
Як поставити хештеги в сторіс Інстаграм:
- Опублікуйте сторіс.
- Зайдіть у розділ додавання сторіс за допомогою кнопки «+» або свайпа вправо з головного екрану.
- Виберіть фото або відео з Галереї або зніміть на камеру.
- Якщо потрібно багато хештегів – додайте текст і пропишіть всі.
- Якщо потрібен один хештег – відкрийте стікери і виберіть відповідний варіант.
Як поставити хештеги в рілс Інстаграм:
- Натисніть «Поділитися», щоб опублікувати ролик у стрічці.
- Зайдіть у режим створення рілс (кнопка «+») і зніміть ролик.
- Ви можете вказати хештеги прямо на відео за допомогою кнопки «додати текст».
- Але краще вказати хештеги в описі рілса перед його публікацією.
Як правильно писати хештеги в Інстаграм
Інстаграм не розрізняє великі та маленькі літери, тому хештеги #Гори_Карпати та #гори_карпати вважатимуться однаковими. Проте використання спецсимволів робить хештеги різними – #горикарпати та #гори_карпати вважатимуться різними.
Якщо хочете написати кілька слів, розділіть їх нижнім підкресленням «_», наприклад: #київ_вихідний. Якщо поставите пробіл, враховується тільки перше слово.
Можете писати хештеги будь-якою мовою, але краще використовувати місцеву, щоб ваші пости не транслювалися на весь світ – там занадто велика конкуренція. Не використовуйте більше 30 хештегів в одному пості та намагайтеся їх змінювати в публікаціях.
Як використовувати хештеги в Інстаграм для просування?
Використовувати тільки хештеги для просування – не найнадійніший варіант. Хештеги – це лише навігатор, створений для пошуку контенту в Інстаграм. Але ви можете залучити додаткову аудиторію, якщо будете використовувати хештеги правильно.
Ось три базові правила для ефективної роботи з хештегами:
Правило 1. Використовуйте релевантні хештеги. Якщо ви написали пост про навчання маркетингу, не ставте тільки популярні теги, як #україна або #перемога. Краще додати теги, які відповідають темі поста, навіть якщо вони менш популярні – #маркетингнавчання, #якстатимаркетологом. У таких тегів нижча конкуренція, що збільшує ймовірність потрапити в топ і залучити релевантну аудиторію.
Правило 2. Змінюйте хештеги. Не використовуйте один і той же набір хештегів з посту в пост. Це виглядає як контентний спам і позбавляє вас можливості «посіяти» пости по вашій темі. Кожного разу підбирайте індивідуальні теги для публікації. Після десятка постів з різними хештегами ви зможете охопити більше людей і залучити трафік.
Правило 3. Аналізуйте хештеги. Переведіть свій акаунт в Інстаграм на бізнес-профіль, щоб отримати доступ до статистики, і перевіряйте, який пост отримав більше охоплення через хештеги і чому. Пам’ятайте, що хештегами користуються люди, які щось шукають.