Як правильно прописувати хештеги в Інстаграм

Розбираємося, що таке хештеги в Інстаграм та як ними користуватися. Ділимося порадами щодо просування та оформлення хештегів.

Що таке хештег в Інстаграм?

Хештег – це тематична мітка, яка ставиться за допомогою знака «#» перед словом. Інстаграм виділяє такі слова синім кольором і робить їх клікабельними: користувач може натиснути на хештег і перейти до публікацій, де він використовувався.

Так в Інстаграм здійснюється пошук контенту. Наприклад, якщо вас цікавить 2D-арт, можна пошукати художників за тегами #2D_арт, #2Dхудожник, #2Dграфіка.

Хештег #voliaukraine в Інстаграм

Хештеги можна вказувати в шапці профілю – їх теж зможуть знайти, але ця функція доступна тільки в мобільному додатку.

Які види та типи хештегів бувають в Інстаграм?

Хештег сам по собі не ділиться на якісь типи – він або є, або його немає. Але SMM-спеціалісти та маркетологи розділяють хештеги на категорії для зручності роботи. Це буде корисно знати, навіть якщо ви займаєтеся своїм Інстаграм не професійно.

Види хештегів за кількістю зроблених постів:

  • високочастотні – від 1 мільйона і більше;
  • середньочастотні – від 500 тисяч до 1 мільйона;
  • низькочастотні – від 100 до 500 тисяч;
  • малочастотні – від 10 до 100 тисяч;
  • нішеві – від 1 до 10 тисяч.

Чому потрібно розбиратися в частотності хештегів? Все просто: комбінуючи в публікаціях високочастотні, середньочастотні та низькочастотні хештеги, ви можете отримувати додаткові охоплення до публікацій. А з охопленнями приходять лайки та підписки. Теоретично. На практиці не варто розраховувати на занадто значний приріст аудиторії – у середньому хороша комбінація хештегів дає максимум 30–40% додаткових показів до постів.

Для рубрикації. Блогери в Інстаграм можуть розділити публікації на теми за допомогою хештегів і залишити в шапці профілю рубрикатор. Це допоможе підписникам зорієнтуватися в профілі або почитати публікації на певну тему.

Порада: при створенні рубрик намагайтеся робити унікальні хештеги. Наприклад, хештег #промене видасть більше десятка тисяч постів, де ваша публікація загубиться. Краще додати до назви ім’я профілю або ніків. Наприклад, #промене_марія_василів.

Художник использует хештеги, чтобы отмечать посты с готовыми картинами и работы на заказ (chkartshop)

Для просування. Як ми вже згадували, комбінація хештегів допомагає збільшувати охоплення постів. Цим варто користуватися, щоб додатково просувати контент. Магазини ставлять локальні хештеги, щоб люди могли знайти їхній товар — #зимовішапки_львів, #автомийка_чернівці. Експерти прописують тематику — #інвестиції, #лайфстайл, #історіїуспіху. Мандрівники ставлять мітки #зима_буковель, #київ_2021.

Порада: не існує магічних хештегів, які гарантують трафік. Люди іноді шукають контент через теги, і ваша задача — спростити пошук.

Як ставити хештеги в Інстаграм?

Створити хештеги в Інстаграм дуже просто – поставте знак «#» перед словом у сторіс, у тексті поста або в коментарях. В один пост можна додати до 30 хештегів, але якщо ви не хочете перетворити пост на «смітник тегів», то краще додати 3–10 штук.

Де ставити хештеги в Інстаграм? Ви можете розмістити фото в Інстаграм з хештегами, залишити теги в коментарях, сторіс і рілс. Розглянемо покроково кожен варіант.

Як додати хештеги в Інстаграм під фото:

  1. Створіть новий пост в Інстаграм.
  2. Зробіть фото або виберіть його з бібліотеки пристрою.
  3. Відредагуйте фото.
  4. У описі додайте текст.
  5. Додайте решітку «#» перед ключовими словами в тексті або винесіть їх у кінець поста.
  6. Опублікуйте фото з хештегом/хештегами в Інстаграм.

Як додати хештеги в Інстаграм після публікації:

  1. Додайте хештеги та збережіть зміни.
  2. Знайдіть пост у стрічці або у своєму профілі.
  3. Натисніть на три точки в кутку поста.
  4. Виберіть «Редагувати».

Ви також можете додати хештеги в першому коментарі після публікації — пост буде ранжуватися точно так само, як якби хештеги були всередині нього.

Як поставити хештеги в сторіс Інстаграм:

  1. Опублікуйте сторіс.
  2. Зайдіть у розділ додавання сторіс за допомогою кнопки «+» або свайпа вправо з головного екрану.
  3. Виберіть фото або відео з Галереї або зніміть на камеру.
  4. Якщо потрібно багато хештегів – додайте текст і пропишіть всі.
  5. Якщо потрібен один хештег – відкрийте стікери і виберіть відповідний варіант.

Як поставити хештеги в рілс Інстаграм:

  1. Натисніть «Поділитися», щоб опублікувати ролик у стрічці.
  2. Зайдіть у режим створення рілс (кнопка «+») і зніміть ролик.
  3. Ви можете вказати хештеги прямо на відео за допомогою кнопки «додати текст».
  4. Але краще вказати хештеги в описі рілса перед його публікацією.

Як правильно писати хештеги в Інстаграм

Інстаграм не розрізняє великі та маленькі літери, тому хештеги #Гори_Карпати та #гори_карпати вважатимуться однаковими. Проте використання спецсимволів робить хештеги різними – #горикарпати та #гори_карпати вважатимуться різними.

Якщо хочете написати кілька слів, розділіть їх нижнім підкресленням «_», наприклад: #київ_вихідний. Якщо поставите пробіл, враховується тільки перше слово.

Можете писати хештеги будь-якою мовою, але краще використовувати місцеву, щоб ваші пости не транслювалися на весь світ – там занадто велика конкуренція. Не використовуйте більше 30 хештегів в одному пості та намагайтеся їх змінювати в публікаціях.

Як використовувати хештеги в Інстаграм для просування?

Використовувати тільки хештеги для просування – не найнадійніший варіант. Хештеги – це лише навігатор, створений для пошуку контенту в Інстаграм. Але ви можете залучити додаткову аудиторію, якщо будете використовувати хештеги правильно.

Ось три базові правила для ефективної роботи з хештегами:

Правило 1. Використовуйте релевантні хештеги. Якщо ви написали пост про навчання маркетингу, не ставте тільки популярні теги, як #україна або #перемога. Краще додати теги, які відповідають темі поста, навіть якщо вони менш популярні – #маркетингнавчання, #якстатимаркетологом. У таких тегів нижча конкуренція, що збільшує ймовірність потрапити в топ і залучити релевантну аудиторію.

Правило 2. Змінюйте хештеги. Не використовуйте один і той же набір хештегів з посту в пост. Це виглядає як контентний спам і позбавляє вас можливості «посіяти» пости по вашій темі. Кожного разу підбирайте індивідуальні теги для публікації. Після десятка постів з різними хештегами ви зможете охопити більше людей і залучити трафік.

Правило 3. Аналізуйте хештеги. Переведіть свій акаунт в Інстаграм на бізнес-профіль, щоб отримати доступ до статистики, і перевіряйте, який пост отримав більше охоплення через хештеги і чому. Пам’ятайте, що хештегами користуються люди, які щось шукають.

Оцініть статтю
Додати коментар