Як налаштувати і застосовувати Shopping Tags в Instagram - коротка інструкція
У 2016 році в Instagram почали тестувати функцію Shopping Tags. Це можливість прикріплювати на фотографії позначки товарів - так, як це є з позначкою людей. Зараз функція офіційно працює в 46 країнах. В Україні вона запущена в тестовому режимі і доступна обмеженому ряду сторінок. Ми розповімо, для чого потрібно і як користуватися нововведенням.
Shopping Tags стали заміною посилань, які можна додавати в опис поста. Instagram дає лише два місця для розміщення URL: в описі профілю чи в Stories при наявності 10 000 підписників.
Як підключити Shopping Tags
Використовувати теги можуть власники бізнес-акаунтів. Переключити тип аккаунта можна в налаштуваннях.
Згідно з офіційними інструкціями, також буде потрібно: - Оновити додаток Instagram до останньої версії; - Прив'язати акаунт до аналогічної сторінки-магазину в Facebook. Це робиться через Facebook Business manager, в розділі «Акаунти»; - Створити або вже мати каталог товарів в Facebook; - Отримати дозвіл на торгівлю від адміністрації Instagram. Підтвердження варто чекати від одного до декількох днів.
Після виконання всіх умов, можливість додавати Shopping Tags з'явиться автоматично. Залишати позначки можна як і в нових постах, так і редагуючи старі. Але важливо розуміти: працюють товарні теги з тими продуктами, які є в каталозі Facebook-сторінки, прикріпленої до Instagram.
Як залишати Shopping Tags в пості
- Виберіть фото і додайте до нього текст; - Виберіть на фото товари, які ви хочете відзначити. - Введіть назви цих продуктів і виберіть їх, коли вони з'являться в поле пошуку. - Натисніть «Готово». - Натисніть «Поділитися».
Shoping tags
Що ще потрібно знати
Shopping Tags доступні тільки для фізичної продукції. Просувати пости з товарними відмітками як рекламні можна. Також не можна відзначати в публікаціях одночасно людей і товари. Прикріпити позначки на раніше опубліковані пости можна, тільки якщо ви зробили їх після активації Shopping Tags.
Shoping tags
Як це працює
Товарні теги підсвічені іконкою в лівому нижньому кутку фото. При натисканні на неї, на зображенні з'явиться назва товару і його ціна. Вибравши потрібний тег, його докладний опис з'явиться на новій сторінці всередині Instagram. Якщо користувач зацікавився запропонованими товаром, то після натискання на посилання «У магазин», соцмережа переведе його на сайт продавця для оформлення покупки.
За очікуваннями представників Instagram, додавання функції Shopping Tags дозволить підвищити продажі через соціальну мережу, збільшити прибуток і зробити Instagram посередником між продавцем і покупцем. Для клієнтів теги максимально спростять шопінг, а для магазинів допоможуть витрачати менше часу на додавання опису та оформлення поста.
З офіційного сайту Instagram відомо, що компанія тестує Shopping Tags в Stories.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.