Популярні тіктокери зуміли монетизувати своє хобі та зробити його способом заробітку. Соціальна мережа перестала бути джерелом розважального контенту, вона приносить реальні гроші. Як максимально ефективно використати можливості Тік Ток та підключити монетизацію контенту? Приклад відомих блогерів, таких як Яна Дога, Машуковський, Волошин, показує, що внутрішні можливості платформи безмежні.
Монетизація контенту: пʼять дієвих способів
Заробляти гроші на контенті можуть не тільки популярні особистості, але й новачки, що мають аудиторію в 1000+ підписників. Для цього існує декілька способів, що гарантовано принесуть дохід.
Просування власного бізнесу
ТікТок можна використати для просування бізнесу незалежно від сфери роботи. Увага великої аудиторії дозволить перетворювати трафік у реальні гроші. В Україні власники невеликого бізнесу та серйозні компанії вже підхопили тренд і вдало користуються новими можливостями. Можна зустріти рекламу продуктів харчування власного виробництва або промислових товарів, головне — творчий підхід.
Фахівці у галузі косметології не проти поділитись корисними порадами по догляду за шкірою, продемонструвати ефективні процедури, які можна зробити в домашніх умовах. Схема монетизації включає платні консультації, створення діджитал-продуктів та персоналізованих програм.
Реклама товарів або послуг
Інфлюенсери з активною аудиторією допомагають просувати бізнес. На заміну телебаченню прийшли ролики в ТікТок з рекламними інтеграціями. Найбільшу ефективність мають відео, що виходять 7-10 разів на місяць. Кожне з них приносить від 3 до 5-ти тисяч гривень. Українська аудиторія позитивно ставиться до реклами, тому ролики мають великий потенціал. Соціальні мережі можна використовувати для зміцнення особистих брендів. Головні вимоги до відео:
- професійна якість та естетичний вигляд;
- візуальне та вербальне представлення товарів або послуг;
- лояльна аудиторія, що підтримує активну комунікацію;
- чітко окреслена тематика профілю.
Співпраця з відомими брендами та рекламні інтеграції є найбільш ефективним способом монетизації.
Стати амбасадором бренду
Розширити вплив на платформі та заробити гроші можна рекомендуючи певні бренди. Цей метод використовують досвідчені користувачі з великою лояльною аудиторією у 100000+ підписників.
Амбасадори бренду просувають продукцію або послуги з допомогою нативної реклами, що викликає більшу довіру. Що стати амбасадором, інфлюенсери повинні підтвердити ефективність за допомогою дрібних рекламних замовлень. Вони підтвердять здатність впливати на рішення та думки споживачів. На заробіток впливає:
- розмір аудиторії та її активність;
- умови договору з брендом.
Можна отримувати фіксовану плату за один пост або відсоток від продажів, що здійснюються за промокодом чи посиланням. Бренди надають додаткові бонуси та пропонують ексклюзивні контракти у випадку ефективної співпраці. Стати амбасадором непросто, для цього потрібно:
- Розвивати власний профіль. Взаємодіяти з підписниками. Створювати якісний контент.
- Нарощувати аудиторію. Приймати участь у челенджах, публікувати цікаві відео.
- Самостійно шукати бренди для співпраці.
Такий тандем є взаємовигідним, адже бренди отримують ефективну рекламу, а інфлюенсери — монетизацію.
Монетизація прямих ефірів
Творчі та комунікабельні люди можуть займатись монетизацією прямих ефірів. Не слід забувати про те, що стріми доступні від 1000 підписників. Стримери отримують монети та подарунки від користувачів.
Заробіток на монетах приносить 80% на баланс від вартості віртуальних подарунків. Гроші можна вивести на картку. Розмір заробітку залежить від кількості подарованих монет й активності глядачів. Щоб привабити аудиторію, потрібно:
- обирати цікаві теми для обговорення;
- активно спілкуватися з аудиторією;
- демонструвати відео високої якості;
- збільшувати тривалість ефіру, адже це стимулює активність.
Фінансова нагорода від трансляції може бути досить суттєвою.
Партнерські програми
Реферальні програми є способом монетизації бренду. Це винагорода за залучення нових клієнтів або користувачів. Схема монетизації у Тік Ток полягає у розміщенні спеціального посилання або промокоду, який може використовувати аудиторія. Найчастіше можна побачити реферальні програми з промокодами на iHerb, LettyShop, Aliexpress та інші міжнародні маркетплейси. Вузькотематичні канали з лояльною аудиторією можуть створювати цінний релевантний контент.
Фітнес-блогери просувають спортивні добавки та інвентар, монетизуючи сторінку, кулінари рекомендують кухонні гаджети й заробляють на цьому гроші. Бренди оплачують не просто рекламні інтеграції, а й кількість клієнтів, що перейшли за рекламними посиланнями.
Як заробити більше грошей
Потенційною аудиторією можуть бути мільйони користувачів, що активно розвивають платформу. Щоб монетизувати свою діяльність, потрібно:
- Знімати та регулярно публікувати якісний контент. Інвестувавши гроші у сучасний смартфон або професійну камеру можна підняти перегляди та підвищити дохід.
- Утримувати цікавість аудиторії. Інтригуючі сюжети та взаємодія допоможуть створити відчуття єдності з фоловерами.
- Зосередитись на певній ніші, залучити цільову аудиторію, якій буде справді цікаво. Потрібно стати експертом в обраній сфері, а потім підключити монетизацію.
- Слідкувати за трендами, приєднуватись до челенджів, використовувати актуальні хештеги та теми.
Унікальні можливості для підключення монетизації роблять ТікТок однією з найпопулярніших платформ, що залучає нових підписників прискореними темпами. Не слід використовувати сервіси для накрутки фоловерів, реакцій чи переглядів, це може мати негативний вплив на репутацію та залучення аудиторії. Власний стиль та концепція допоможуть вирізнитись серед інших.