PRO SMM - МЕНЮ

Інстаграм розповів, як реально працює алгоритм в стрічці, Сторіс і цікавому (рекомендоване)

Головне:
- У Інстаграм немає єдиного алгоритму, він влаштований для стрічки і сторіс інакше, ніж для вкладки «Цікаве».
- Інстаграм ранжує пости в стрічці виходячи з інтересів користувача і робить це індивідуально для кожної людини.
- Соцмережа враховує безліч параметрів автора контенту: як часто його лайкають, коментують, зберігають пости.
- Соцмережа передбачає, що може сподобатися людині, і починає ранжувати контент згідно з цими припущеннями.
- Тіньового бана немає, але людину можуть обмежити за поширення неправдивої інформації або заблокувати акаунт за порушення правил.

Більш докладно про ці моменти читайте далі.

Що таке алгоритм Інстаграм?

У Instagram немає єдиного алгоритму, який стежив би за тим, що люди роблять і що бачать/не бачать в стрічці. Інстаграм використовує безліч алгоритмів, класифікаторів та процесів, кожен - зі своєю метою. Ці технології допомагають соцмережі персоналізувати досвід користувачів і зробити час перебування більш ефективним.

У 2010 році, в момент запуску, Інстаграм був єдиний потік фотографій в хронологічному порядку. Але в міру того, як все більше людей приєднувалося і ділилось контентом, їм самим ставало складніше побачити все, що з'являється в соцмережі. До 2016 року люди пропускали 70% контенту, в тому числі майже половину повідомлень від друзів. Тому в Інстаграм розробили «розумну стрічку», в якій пости ранжуються в залежності від того, що хвилює і цікаво користувачеві.

Кожна частина соцмережі - розділ зі стрічкою і Сторіс, вкладка «Цікаве» - використовує власний алгоритм, адаптований до досвіду конкретного користувача.

Як працює алгоритм стрічки і сторіс

Інстаграм вибирає, що показувати користувачеві в першу чергу - це будуть всі недавні записи, якими поділилися люди, на яких він підписаний. Є, правда, кілька винятків (наприклад реклама), але переважна більшість того, що він бачить, - це контент з підписок.

Потім Інстаграм збирає всю інформацію про користувача і по тому, що і ким було опубліковано. Соцмережа називає це «сигналами», і таких сигналів тисячі: коли був опублікований пост, чи використовує людина телефон або сидить на сайті, як часто вона дивиться відео і так далі.

Ось сигнали в стрічці і Історіях, які піднімають пости вище у видачі по порядку важливості для користувача:
- Дані про пост. Це як показник популярності публікації (скільки лайків їй поставили), так і технічний: коли був зроблений пост, як довго триває відео в Сторіс, які геомітки поставлені.
- Інформація про автора контенту. Інстаграм дивиться, скільки було взаємодій користувача з постами і Сторіс автора за останні кілька тижнів. Ці дані дозволяють соцмережі зрозуміти, наскільки акаунт і його публікації можуть бути цікаві людині.
- Активність користувача. Соцмережа вивчає кількість лайків, коментарів до інших постами, щоб оцінити активність людини і краще зрозуміти її інтереси.
- Історія взаємодій користувача з автором контенту. Соцмережа дивиться, як часто і кому користувач пише коментарі і ставить лайки в постах і Сторіс.

З сигналів Інстаграм створює набір прогнозів - це ймовірності взаємодій користувача з контентом. Таких прогнозів приблизно дюжина. У стрічці їх п'ять: час перегляду, коментування, лайк, збереження і перехід в профіль. Чим вища ймовірність того, що людина зробить ці дії, тим вище і ранжування контенту. Згодом сигнали і прогнози змінюються - так соцмережа намагається краще зрозуміти інтереси аудиторії.

Є кілька обмежень: Інстаграм намагається не показувати занадто багато повідомлень від однієї і тієї ж людини. Або що стосується репоста постів в Сторіс. Раніше в соцмережі вважали, що аудиторія зацікавлена в перегляді тільки оригінального контенту, і тому пріоритет в ранжуванні у репоста був низький. Але Чемпіонат світу з футболу та інші громадські події показали, що автори хочуть бути почутими. Тому в Інстаграм «не хочуть заважати» поширенню важливого контенту.

Як працює алгоритм Рекомендованого

Вкладка «Рекомендоване» була розроблена, щоб допомогти користувачам знаходити щось нове. Сітка складається з рекомендованих фотографій і відео, які Інстаграм сам знаходить для людей, що сильно відрізняється від стрічки і Сторіс. Раніше представники соцмережі вже розповідали про роботу алгоритму, але зараз інформації стало більше.

Перший крок, який робить алгоритм, - визначає набір постів для ранжирування. Щоб знайти фотографії і відео, які можуть зацікавити людину, він дивиться на сигнали: які публікації він лайкнув, що зберіг або прокоментував в минулому.

Як тільки алгоритм збирає групи фото і відео, які можуть зацікавити користувача, то починає робити те ж саме, що і з оцінкою стрічки і Сторіс - він створює ймовірність взаємодії. Ось на що дивиться алгоритм для ранжирування контенту в Цікавому:
- Інформація про пост. Як швидко лайкають пост або відео, як багато коментують і зберігають. Ці сигнали мають тут більше значення, ніж в стрічці і Сторіс.
- Історія взаємодії користувача з автором контенту. Соцмережа дивиться на контент, який роблять «друзі друзів», і намагається показати його в першу чергу.
- Активність користувача. Враховується історія взаємодій: що лайкав, дивився, як часто повертався і так далі.
- Інформація про автора контенту. Тут Інстаграм оцінює популярність автора: скільки разів люди взаємодіяли з контентом цю людину за останні кілька тижнів.

До речі: Інстаграм намагається не показувати в цікавих сумнівний контент. Наприклад, сцени куріння тютюну або вейпінга. Так, таким контентом можна ділитися в стрічці і Сторіс, але шанс, що він потрапляє в Цікаве, низький.

Про тіньовий бан

Міфів і легенд про тіньовий бан багато, і Інстаграм намагається їх розвіяти. У соцмережі розуміють, що люди роблять висновки виходячи з особистого досвіду. Наприклад, хтось вважає, що став отримувати менше лайків і охоплень через тіньовий бан. Але в Інстаграмі запевняють, що справа не в бані, а в тому, що соцмережа не може гарантувати постійні перегляди і лайки. Це пов'язано навіть не з роботою алгоритму, а з тим, що за інформацією соцмережі більшість підписників автора рідко переглядають більше половини його контенту в стрічці і Сторіс.

Тепер про «зникнення контенту». У соцмережі є Керівництво спільноти, правила з якого застосовні до всього Інстаграму в цілому. Якщо автор публікує щось, що суперечить Керівництву, і соцмережа це виявляє, то пост або Сторіс видаляють. Якщо це буде відбуватися неодноразово, то вам можуть заборонити ділитися контентом в Інстаграм і, в кінцевому рахунку, заблокувати обліковий запис.

Інстаграм ще і бореться з дезінформацією та фейками. Якщо акаунт публікує щось, що сторонні фахівці з перевірки фактів назвуть дезінформацією, то такий контент буде позначений спеціальним ярликом і буде показуватися нижче в стрічці і в Історіях. Якщо обліковий запис кілька разів опублікує дезінформацію, то в Інстаграм можуть спеціально ускладнити пошук контенту автора і його профілю.

Як вплинути на те, що буде показувати Інстаграм

Вплинути на роботу сигналів і алгоритму складно, тому що Інстаграм оцінює тисячі чинників. Але є деякі речі, які користувачі можуть змінити безпосередньо:

Вибрати «Близьких друзів» в Сторіс. Цей контент ранжирується точно так же, як і звичайні Історії, але його будуть бачити тільки ті, кого людина додала у список.
Відключити показ контенту від нецікавих друзів. Користувач може заборонити демонстрацію постів і Сторіс людини і при цьому не прибирати його з друзів.
Ставити «Не цікавить». Якщо в цікавому людині не сподобався пост або вона хоче бачити менше подібного, то можна поставити відповідну позначку. Для цього потрібно клікнути по публікації, натиснути на три крапки в кутку і вибрати «Не цікавить».
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.