Інстаграм вибирає, що показувати користувачеві в першу чергу - це будуть всі недавні записи, якими поділилися люди, на яких він підписаний. Є, правда, кілька винятків (наприклад реклама), але переважна більшість того, що він бачить, - це контент з підписок.
Потім Інстаграм збирає всю інформацію про користувача і по тому, що і ким було опубліковано. Соцмережа називає це «сигналами», і таких сигналів тисячі: коли був опублікований пост, чи використовує людина телефон або сидить на сайті, як часто вона дивиться відео і так далі.
Ось сигнали в стрічці і Історіях, які піднімають пости вище у видачі по порядку важливості для користувача:
- Дані про пост. Це як показник популярності публікації (скільки лайків їй поставили), так і технічний: коли був зроблений пост, як довго триває відео в Сторіс, які геомітки поставлені.
- Інформація про автора контенту. Інстаграм дивиться, скільки було взаємодій користувача з постами і Сторіс автора за останні кілька тижнів. Ці дані дозволяють соцмережі зрозуміти, наскільки акаунт і його публікації можуть бути цікаві людині.
- Активність користувача. Соцмережа вивчає кількість лайків, коментарів до інших постами, щоб оцінити активність людини і краще зрозуміти її інтереси.
- Історія взаємодій користувача з автором контенту. Соцмережа дивиться, як часто і кому користувач пише коментарі і ставить лайки в постах і Сторіс.
З сигналів Інстаграм створює набір прогнозів - це ймовірності взаємодій користувача з контентом. Таких прогнозів приблизно дюжина. У стрічці їх п'ять: час перегляду, коментування, лайк, збереження і перехід в профіль. Чим вища ймовірність того, що людина зробить ці дії, тим вище і ранжування контенту. Згодом сигнали і прогнози змінюються - так соцмережа намагається краще зрозуміти інтереси аудиторії.
Є кілька обмежень: Інстаграм намагається не показувати занадто багато повідомлень від однієї і тієї ж людини. Або що стосується репоста постів в Сторіс. Раніше в соцмережі вважали, що аудиторія зацікавлена в перегляді тільки оригінального контенту, і тому пріоритет в ранжуванні у репоста був низький. Але Чемпіонат світу з футболу та інші громадські події показали, що автори хочуть бути почутими. Тому в Інстаграм «не хочуть заважати» поширенню важливого контенту.