Інстаграм пояснив, як алгоритм вирішує, які Reels показувати в стрічці, а які — ні. Ця стаття розповість, як працює система рекомендацій відеороликів у Reels і як створювати більш успішні відео.
Як працює алгоритм Reels?
Формат Reels створений для розваги людей, тому алгоритм налаштований на показ у стрічці якомога більшої кількості фан-контенту.
Як і в розділі «Цікаве», більшість того, що бачить користувач, створено акаунтами, на які він не підписаний. Тому алгоритм спочатку знаходить ролики, які, на його думку, можуть сподобатися людині, а потім упорядковує їх, намагаючись врахувати ймовірні дії користувача.
Найважливіші прогнози, які він робить: висока ймовірність, що людина подивиться ролик до кінця, поставить йому лайк, скаже, що він був цікавим або смішним, і перейде на сторінку з музикою. Перехід у розділ з аудіодоріжками — це непрямий показник того, що переглянуте відео надихнуло людину на створення власного ролика.
Крім прогнозів, алгоритм ранжує відеоролики також за допомогою сигналів. Ось найбільш важливі з них:
- Активність користувача. Інстаграм дивиться, які ролики сподобалися людині, які коментарі вона залишала і з чим взаємодіяла останнім часом. Ці сигнали допомагають алгоритму зрозуміти, який контент може бути релевантним для глядача.
- Історія взаємодії користувача з автором Reels. Якщо глядач хоча б раз взаємодіяв з автором ролика, це сигнал для алгоритму показати новий контент.
- Інформація про ролик. Це сигнали про технічний зміст відеоролика: яка аудіодоріжка використана, яке розширення відео в пікселях, скільки кадрів у ролику та яка його загальна популярність у сервісі.
- Інформація про автора Reels. Останнє, що враховує Інстаграм, — це популярність автора: скільки у нього підписників, наскільки вони активні, як швидко зростає популярність. Соцмережа намагається давати покази не тільки зіркам, але й невеликим авторам.
Чи працюють хештеги в Reels? Так, вони працюють так само, як і хештеги для постів — Reels показуються у пошуку. За моїми особистими спостереженнями, їм зараз надають пріоритет для потрапляння в топ.
Що робити, щоб отримувати більше показів у Reels?
Актуальні ті ж рекомендації по контенту, що й для розділу «Цікаве». Щоб відеоролик потрапив у стрічку Reels, він не повинен містити те, що може якось засмутити або образити людину. Наприклад, сцену бійки або аварії соцмережа може визнати важким для сприйняття контентом і видалити зі стрічки. Також відео можуть обмежити через сцени куріння — все, що потребує правового регулювання, має менше шансів отримати охоплення.
Інстаграм бореться з накрутками. Якщо соцмережа виявить обманні способи отримання лайків, то такий акаунт може отримати менше охоплень. Вимог багато — переглянути весь список можна в Центрі допомоги.
Соцмережа також не рекомендує знімати з низькою роздільною здатністю або завантажувати ролики з водяними знаками з TikTok або відеоредакторів.
Також Інстаграм не рекомендує випускати Reels, присвячені політичним питанням. Алгоритм намагається не показувати відео, створені або опубліковані від імені політичних діячів, партій чи державних чиновників.
Алгоритм працює в автоматичному режимі, але Інстаграм постійно збирає зворотний зв’язок. Періодично соцмережа опитує користувачів, щоб дізнатися, чи був той чи інший ролик для них розважальним або смішним. На основі отриманих відгуків Інстаграм покращує алгоритм, щоб пропонувати ще більше розважальних відеороликів. При цьому в оцінці він в основному орієнтується на невеликих авторів.
Звідси проста рекомендація — якщо хочете стати популярними в Reels, створюйте дружелюбний, заспокійливий і веселий контент.
Підсумуємо
Щоб визначити, які Reels показувати користувачу, Інстаграм враховує, наскільки ймовірно, що ви:
- подивитеся Reels до кінця;
- поставите йому лайк;
- скажете, що це вас розважило або здалося смішним;
- перейдете на сторінку з музикою, щоб зняти свій ролик.
Алгоритм також враховує сигнали, на основі яких створює персональну стрічку Reels. Ось вони в порядку важливості:
- Ваша активність. Інстаграм дивиться, які Reels вам сподобалися, що ви коментували і як давно взаємодіяли з контентом.
- Ваша історія взаємодії з автором, який розмістив Reels.
- Якість відео Reels, який трек використано і наскільки популярний ролик.
- Інформація про акаунт і історія взаємодії інших користувачів з ним.
Щоб отримати більше охоплення в Reels, Instagram радить:
- Не робити Reels на політичні теми та не публікувати відео від політиків, партій і чиновників.
- Не знімати Reels з низькою роздільною здатністю та водяними знаками.
- Старатися не знімати ролики, які можуть якось засмутити або образити людей.