PRO SMM - МЕНЮ

Як працює алгоритм Reels в Інстаграм

Інстаграм розповів, як в працює алгоритм соцмережі, ще в липні, а в серпні на офіційному акаунті @creators вийшло окреме відео про роботу алгоритмів в рілс. Ми зібрали всю інформацію з обох джерел. Ця стаття розповість, як працює система рекомендацій відеороликів в рілс (Reels) і як робити більш успішні відео.

Як працює алгоритм Reels?

Формат рілс створений, щоб розважати людей, тому алгоритм налаштований показувати в стрічці якомога більше фан-контенту.

Як і у випадку з розділом «Цікаве», більшість з того, що бачить користувач, створено акаунтами, на які він не підписаний. Тому алгоритм спочатку знаходить ролики, які, на його думку, можуть сподобатися людині, а потім впорядковує їх, намагаючись врахувати ймовірні дії користувача.

Найважливіші прогнози, які він робить: високі шанси, що людина перегляне ролик до кінця, поставить йому лайк, скаже, що він був цікавим або смішним, і перейдете на сторінку з музикою. Перехід в розділ з аудіодоріжками - це непрямий показник того, що переглянуте відео надихнуло людину на створення власного ролика.

Крім прогнозів алгоритм ранжує відеоролики ще і з допомогою сигналів. Ось найбільш важливі в порядку їх значимості:

Активність користувача. Інстаграм дивиться, які ролики сподобалися людині, які коментарі він залишав і з чим взаємодіяв останнім часом. Ці сигнали допомагають алгоритму зрозуміти, який контент може бути релевантним для глядача.

Історія взаємодії користувача з автором Reels. Якщо глядач хоча б раз якось взаємодіяв з автором ролика, то це дає сигнал алгоритму показати новий контент.

Інформація про ролику. Це сигнали про технічний зміст відеоролика: яка аудіодоріжка використана, який дозвіл відео в пікселях, скільки кадрів в ролику і яка в нього загальна популярність в сервісі.

Інформація про автора Reels. Останнє, що враховує Інстаграм, - це популярність автора: скільки у нього підписників, наскільки вони активні, як швидко зростає популярність. Соцмережа намагається дати покази не тільки зіркам, але і невеликим авторам.

Чи працюють хештеги в рілс? Так, вони працюють точно так же, як і хештеги для постів - Reels показують в пошуку. Їм зараз віддають пріоритет для потрапляння в топ.

Що робити, щоб отримувати більше показів в Reels?

Актуальні ті ж рекомендації по контенту, що і для «Цікавого». Щоб відеоролик потрапив в стрічку Reels, він не повинен показувати те, що може якось засмутити або образити людину. Наприклад, сцену бійки або аварії соцмережа може розцінити як важкий для сприйняття контент і видалити зі стрічки. Також відео можуть обмежити через сцени куріння - все, що вимагає правового регулювання, має менше шансів отримати охоплення.

Інстаграм бореться з накрутками. Якщо соцмережа помітить обманні способи отримання лайків, то такий акаунт може отримати менше охоплень. Вимог багато - подивитися весь список можна в довідковому центрі.

Соцмережа також не рекомендує знімати з низьким дозволом або заливати ролики з водяними знаками з ТікТоку або відеоредакторів. Якщо ви хочете перенести свої ролики в Reels, то радимо їх обрізати.
Також Інстаграм не рекомендує випускати рілси, присвячені політичним питанням. Алгоритм намагається не показувати відео, зроблені або опубліковані від імені політичних діячів, партій чи державних чиновників.

Алгоритм працює в автоматичному режимі, але Інстаграм постійно збирає зворотний зв'язок. Періодично соцмережа опитує користувачів, щоб дізнатися, чи був той чи інший ролик для них розважальним або смішним. На основі отриманих відгуків Інстаграм покращує алгоритм, щоб пропонувати ще більше розважальних відеороликів. При цьому в оцінці він в основному орієнтується на невеликих авторів.

Звідси проста рекомендація - якщо хочете стати популярними в Reels, то робіть доброзичливий, заспокійливий і веселий контент.

Підсумуємо

Щоб визначити, які Reels показувати користувачеві, Інстаграм враховує, наскільки ймовірно, що ви:
- подивітесь рілс до кінця;
- поставите йому лайк;
- скажете, що це вас розважило або здалося кумедним;
- перейдете на сторінку з музикою, щоб зняти свій ролик.

Алгоритм також враховує сигнали, на основі яких створює персональну стрічку Reels. Ось вони в порядку важливості:
- Ваша активність. Інстагарм дивиться, які рілс вам сподобалися, що ви коментували і як давно взаємодіяли з контентом.
- Ваша історія взаємодії з людиною, який розмістив рілс.
- Яку якість у відео рілс, який трек в ньому використаний і наскільки популярний ролик.
- Інформація про акаунт і історія взаємодії інших користувачів з ним.

Щоб отримати більше охоплення в Reels, Інстаграм радить:
- Не знімаєте рілси з низьким дозволом і ватермарками.
- Намагайтеся не знімати ролики, які можуть якось засмутити або зачепити людей.
- Не робіть рілси на політичні теми і не публікуйте відео від політиків, партій і чиновників.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.