PRO SMM - МЕНЮ

Як потрапити в рекомендації Інстаграм
(покрокова інструкція)

Попадання в рекомендації Інстаграм дає профілям додаткове охоплення, привертає нову аудиторію і "підігріває" інтерес користувачів, які колись відвідували вашу сторінку, але так і не ризикнули підписатися. Як потрапити в ТОП Інстаграм, і за яким принципом формується даний розділ? З'ясуємо сьогодні!

Що таке рекомендації Інстаграм

Рекомендації - це розділ з публікаціями, які відповідають вашим інтересам. На відміну від ТОПу він персоналізований. Простіше кажучи, формується під запити кожного конкретного користувача. Дане нововведення спрямоване на те, щоб підтримати авторів, які публікують цікавий і втягуючий контент. Завдяки новому розділу вони отримають додаткове органічне охоплення.

Види рекомендацій

У Інстаграм є 2 види рекомендацій:

Рекомендовані публікації. Тут висвічуються фото, відео, гіфки, Сторіс і IGTV, які формуються за інтересами. У мобільній версії додатка цей розділ відзначений іконкою лупи, а в веб-версії - іконкою компаса.

Рекомендовані акаунти. Це список Instagram-профілів, на які вам пропонують підписатися. Наприклад, якщо ви підписані на 5 акаунтів книжкових видавництв, то в рекомендаціях будуть пропонувати аналогічні профілі.

Категорії рекомендацій

Категорії доступні тільки в мобільній версії додатка. У кожній категорії знаходиться контент відповідної тематики:
- IGTV;
- Магазин;
- Ігри;
- Стиль;
- Подорожі;
- Їжа;
- Краса;
- Спорт;
- Гумор.

Що показується в рекомендаціях і як це працює

Розділ "Рекомендації" формується за таким принципом:

Інстаграм вивчає схожість профілів і постів між собою - однакові теги, ключові слова в текстах, схожі елементи на знімках і так далі. Особливу увагу соцмережа приділяє саме тексту, фільтруючи його на предмет порушень і об'єднуючи в групи.

Алгоритм Інстаграм ретельно моніторить ваші дії: кого ви лайкаєте, на які сторінки підписуєтеся, що зберігаєте, чиї публікації коментуєте. На основі отриманих даних Інстаграм і підбирає публікації і акаунти, які в теорії можуть вас зацікавити.

Після того, як проаналізовані ваші інтереси і знайдений схожий контент, формується попередній пул, обмежений 500 публікаціями, які можуть бути вам цікаві. А з них уже вибираються найкращі 25 штук. Алгоритм відбирає їх за принципом найбільшої ймовірності взаємодії з вами.

Також на потрапляння контенту в рекомендації впливає ще кілька неочевидних факторів:
- сумарна кількість взаємодій з публікацією і її новизна (дата публікації);
- зміст посту - що зображено на фото, і чи є текстовий опис;
- Alt-текст фотографії - короткий опис знімка (найчастіше Alt генерується автоматично, але ви також можете прописати його вручну).

Як потрапити в рекомендації в Інстаграм

Чим частіше пости миготять в рекомендаціях, тим більша ймовірність привернути на свою сторінку додатковий трафік. Розкриваємо пару секретів, як потрапити в ТОП:

Створюйте контент під запити ЦА. Недостатньо просто потрапити в рекомендації, необхідно, щоб користувачі захотіли клікнути на ваш пост. Отже, зміст публікації повинен відповідати інтересам вашої ЦА.

Слідкуйте за текстом. Алгоритми Інстаграм аналізують кожне слово в описі, тому якщо у вашому пості буде присутнє слово "музика", то публікація з більшою часткою ймовірності потрапить до відповідної категорії або демонструватиметься любителям музики, фестивалів і так далі.

Публікуйте більше відео. Відео привертають більше уваги, ніж статичні зображення. Їх куди охочіше лайкають, коментують, зберігають та передають друзям. А у залучаючого контенту, як відомо, істотно збільшуються шанси потрапити в рекомендації.

Пробуйте створювати вірусні пости. Вірусний контент займає особливе місце в серцях активних користувачів соцмереж. Адже він вирішує відразу кілька проблем: дає безкоштовне охоплення і підвищує впізнаваність.

Використовуйте теги. Не забувайте про хештеги під кожною публікацією. Їх можна додати в описі до фотографії / відео або в коментарях. Максимальна кількість тегів на пост - 30 штук. Правильно підібрані теги збільшують охоплення публікації.

Аналізуйте статистику. Це допоможе зрозуміти, які пости подобаються аудиторії, а які, навпаки, не викликають захоплення.

Слідкуйте за трендами. Подивіться, які пости, пов'язані з вашою діяльністю, набирають найбільше лайків і коментарів. Можливо, зараз проходить якийсь цікавий челлендж, або по Мережі "гуляє" інфопривід, про який можна зробити окремий пост з розгорнутою думкою.

Додавайте заклик до дії. Наприклад, "ставте лайк, якщо вам сподобався пост", або "діліться своєю думкою в коментарях".

Спілкуйтеся з аудиторією. Намагайтеся відповідати на коментарі, обробляйте негатив, проводите прямі ефіри, лайкати користувачів у відповідь і задавайте користувачам питання. Ваше головне завдання - збільшити залученість.

Що вам дасть потрапляння в Рекомендоване в Інстаграм

Переваги, які дає потрапляння в рекомендації:

Безкоштовно охоплюєте цільову аудиторію. Ваш пост побачать не просто випадкові люди, а ті користувачі, яких алгоритм Інстаграм вважатиме зацікавленими у вашому контенті.

Стаєте частиною ТОПу. В очах користувачів рекомендації виглядають як список якісного контенту, сформований соцмережею, спираючись на ваші інтереси, а не на замовлення рекламодавців. Отже, аудиторія сприймає подібні публікації більш лояльно.

"Наздоганяти" тих, хто не підписався раніше. Ваші публікації, швидше за все, потраплять в "Цікаве" до користувачів, які раніше взаємодіяли з вашим акаунтом, але не стали підписниками.

Обмеження

Якщо ви будете порушувати ліміти соцмережі (це обмеження на кількість лайків, коментарів, підписок і інших дій, яке використовують алгоритми і адміністрація соцмережі для виявлення підозрілої активності і акаунтів), то запросто можете потрапити в "тіньовий бан", вибратися з якого вкрай нелегко.

Що це означає? Інстаграм просто-напросто обмежить покази постів, вони не будуть потрапляти в топ і рекомендації, а також перебувати за хештегом.

Поради і нюанси

Ось кілька порад, які допоможуть вам потрапити в рекомендації:

Створюйте корисний контент. Подивіться, про що пишуть інфлюенсери, що зараз на слуху, і які інфоприводи "гуляють" в інтернеті. Головне правило - вірно визначите свою нішу. Можливо, ваш блог буде присвячений повсякденному життю, або подорожам, або професійному ремеслу. Також не забувайте про якісну обробку фото і "зачіпаючих" заголовках.

Коментарі та лайки. З першої поради випливає друга: якщо ваш контент буде не цікавий користувачам, то на велику хвилю лайків і коментарів розраховувати не варто. Щоб отримати відгуки на опублікований матеріал, використовуйте Інста-фішки: задавайте аудиторії питання, пишіть заклики до дії, активно відповідайте на коментарі та лайкайте знімки користувачів у відповідь.

Закладки та охоплення. "Збережене" - розділ в Інстаграм, куди користувачі можуть додавати контент і створювати тематичні добірки. "Охоплення" - кількість користувачів, які побачили вашу публікацію. Щоб збільшити охоплення і число збережень, важливо використовувати хештеги і геомітки. Останні потрібні тільки регіональним профілями, які просувають товари та послуги по містах.

В завершення

Так, рекомендації дають додаткове охоплення, але не варто занадто на цьому зациклюватися. Головне правило - генеруйте якісний контент, адже навіть потрапляння в ТОП не гарантує вам великий шквал підписників. Ви повинні вміти зацікавити користувачів і утримати їх увагу. Успіхів!
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.