Як потрапити в рекомендації Інстаграм

Рекомендації в Інстаграм — безкоштовний спосіб просування, який допоможе знайти свою аудиторію. Якщо ваш допис або історія потрапить у пошук Інстаграм, ви отримаєте додаткове охоплення завдяки роботі алгоритмів.

У цій статті розберемо, як Інстаграм підбирає персоналізований цікавий контент, як потрапити в рекомендації та для чого це потрібно.

Що таке рекомендації Інстаграм і яка їх користь

Розділ “Пошук” та рекомендації Інстаграм

Щоб відкрити рекомендації в Інстаграм, натисніть на значок лупи внизу екрана. Ви побачите фотографії, відео, трансляції та історії, які алгоритми Інстаграм підібрали спеціально для вас. Перші 25 публікацій вважаються найбільш відповідними та цікавими для вашого профілю.

Під пошуковим рядком в Інстаграм знаходяться категорії — IGTV, Магазин, Стиль, Подорожі, Музика та інші — і вони також персоналізовані. У цих категоріях зібраний контент за конкретними темами. Якщо натиснути на «Пошук», відкриються додаткові категорії: краще, акаунти, теги та місця. Тут показана актуальна для вас інформація та те, що ви нещодавно шукали.

З тематичним сортированням рекомендацій все зрозуміло, тепер розглянемо, як контент потрапляє до розділів Магазин та IGTV.

У IGTV публікуються відео тривалістю до 60 хвилин, що є своєрідним аналогом телебачення. Відтворення починається відразу, а перегляд зупинених відео продовжується з того моменту, на якому ви зупинилися минулого разу. Відео в IGTV підбираються відповідно до інтересів користувача, і є можливість пошуку контенту.

У розділ Магазин потрапляють пости, на яких відзначений товар. Тут є кілька категорій: популярні товари (на основі ваших інтересів), персональні добірки, брендові добірки та магазини, на які ви підписані. Ви можете зберігати вподобані товари і створювати списки бажань для майбутніх покупок.

В Інстаграм є повноцінний онлайн-магазин. Це дуже зручно, якщо ви просуваєте товари, оскільки ваш пост потрапить до розділу Магазин, якщо у публікації зробити відповідну позначку з ціною. У такому випадку навіть не потрібно використовувати інші методи просування. Однак, щоб випередити конкурентів у добірці магазину, доведеться докласти зусиль.

Нововведення: рекомендації Інстаграм у стрічці

Ще раніше Інстаграм змінив алгоритми формування основної стрічки та рекомендацій. Тепер рекомендації у соцмережі будуть з’являтися прямо у вашій стрічці, якщо ви переглянули всі новини. Це виглядає так:

Що і як потрапляє в пошук Інстаграм

Почнемо з алгоритмів. На результати пошуку впливає все: що ви переглядали, коментували, лайкали, зберігали. Інстаграм запам’ятовує хештеги та геолокації, за якими ви найчастіше шукали контент, і як ви з ним взаємодіяли. Також враховуються інтереси тих, на кого ви підписані. Наприклад, якщо ви часто дивитеся прямі ефіри блогерів або відповідаєте на історії друзів, їхні інтереси впливають на ваші рекомендації. Звичайно, популярність публікацій також враховується.

Ще один фактор — частота використання додатку:

  • Частіше ніж раз на день — стрічка буде враховувати хронологію. Спочатку показуватимуться публікації, що з’явилися після вашого останнього візиту.
  • Рідше ніж раз на день — стрічка не враховує хронологію. Пости ранжуються за інтересами, популярністю та іншими нюансами, які беруть до уваги алгоритми.

Тривалість сесії також важлива. Якщо, наприклад, ви щодня переглядаєте стрічку пів години, алгоритми налаштують видачу так, щоб за цей час ви побачили найцікавіше і найбільш актуальне.

Як потрапити в рекомендації Інстаграм

  1. Правильно використовувати хештеги і геолокації.
  2. Залучати цільову аудиторію та активно з нею взаємодіяти.
  3. Позначати товари в публікаціях, щоб потрапити в розділ Магазин.
  4. Створювати якісний, цікавий і релевантний контент.
  5. Публікувати відео та IGTV, оскільки вони користуються більшою популярністю, ніж фото.
Оцініть статтю
Додати коментар