Чим частіше пости миготять в рекомендаціях, тим більша ймовірність привернути на свою сторінку додатковий трафік. Розкриваємо пару секретів, як потрапити в ТОП:
Створюйте контент під запити ЦА. Недостатньо просто потрапити в рекомендації, необхідно, щоб користувачі захотіли клікнути на ваш пост. Отже, зміст публікації повинен відповідати інтересам вашої ЦА.
Слідкуйте за текстом. Алгоритми Інстаграм аналізують кожне слово в описі, тому якщо у вашому пості буде присутнє слово "музика", то публікація з більшою часткою ймовірності потрапить до відповідної категорії або демонструватиметься любителям музики, фестивалів і так далі.
Публікуйте більше відео. Відео привертають більше уваги, ніж статичні зображення. Їх куди охочіше лайкають, коментують, зберігають та передають друзям. А у залучаючого контенту, як відомо, істотно збільшуються шанси потрапити в рекомендації.
Пробуйте створювати вірусні пости. Вірусний контент займає особливе місце в серцях активних користувачів соцмереж. Адже він вирішує відразу кілька проблем: дає безкоштовне охоплення і підвищує впізнаваність.
Використовуйте теги. Не забувайте про
хештеги під кожною публікацією. Їх можна додати в описі до фотографії / відео або в коментарях. Максимальна кількість тегів на пост - 30 штук. Правильно підібрані теги збільшують охоплення публікації.
Аналізуйте статистику. Це допоможе зрозуміти, які пости подобаються аудиторії, а які, навпаки, не викликають захоплення.
Слідкуйте за трендами. Подивіться, які пости, пов'язані з вашою діяльністю, набирають найбільше лайків і коментарів. Можливо, зараз проходить якийсь цікавий челлендж, або по Мережі "гуляє" інфопривід, про який можна зробити окремий пост з розгорнутою думкою.
Додавайте заклик до дії. Наприклад, "ставте лайк, якщо вам сподобався пост", або "діліться своєю думкою в коментарях".
Спілкуйтеся з аудиторією. Намагайтеся відповідати на коментарі, обробляйте негатив, проводите прямі ефіри, лайкати користувачів у відповідь і задавайте користувачам питання. Ваше головне завдання - збільшити залученість.