Найважливіше в коефіцієнті залучення те, що безліч блогерів, рекламодавців, і взагалі - всі учасники інстаграм-ринку, стали звертати на нього увагу.
У 2018-2019 роках тренд на число підписників в профілі падав, фокус змістився на ER. Причин кілька:
Зросли вимоги до аудиторії - всі стали розуміти, що бізнес йде в Інстаграм не тільки за красивими круглими цифрами, а й за живою лояльною аудиторією. Бренди, успішно продають товари і послуги, побачили зв'язок між охопленням і активністю. Звідси випливає і друга причина популярності цього параметра...
Чим вище залученість, тим вище шанси акаунта на потрапляння в топ, в рекомендоване, що дозволить отримати більше органічного трафіку, а значить - заощадити кошти на додаткове охоплення.
Користувацька активність - прямий показник залученості і лояльності сформованого ком'юніті. А робота на цьому фронті - тренд як для великих брендів і компаній, так і для невеликих.
Крім того, ER як показник можна використовувати як для оцінки якості контенту всього акаунта, так і для оцінки кожного поста (зайшов / не зайшов).
Розглянемо найпопулярніші і надійні способи підвищити залученість і взагалі будь-яку користувацьку активність у вашому інстаграм-профілі:
Використовуйте Історії - в розділі багато інтерактивних можливостей: опитування, вікторини, загадки, голосування.
Частіше знімайте прямі ефіри, IGTV. До відеоконтенту стрічка Інстаграм і середній користувач відносяться куди прихильно, ніж до звичайних постів. Згадати хоча б успіх злету TikTok - відеоконтент як і раніше на коні.
Постарайтеся публікувати частіше - виросте ERday, як мінімум.
Конкурсна активність в постах допоможе зібрати більше лайків і коментарів: використовуйте СТОП-аукціони, антиаукціони, і будь-які інші конкурси, сенс яких - стимулювати підписників робити активні дії.
Добре допомагають нарощувати активність під постами так звані лайк-тайми. Це короткі інтерактиви з призами за лайки і коментарі. Тут радість в тому, що велика кількість лайків, отримана від ваших підписників в перший час після публікації поста, - впливає на його позиції в стрічці. Алгоритми Інстаграм вважають цей пост вдалим, тому він стає популярним, приносить додаткове охоплення і потрапляння в розділ «Рекомендоване», в топ публікацій.
Використовуйте заклики: «постав лайк», «збережи, якщо корисно» та ін. Ці CTA допомагають і новеньким користувачам, і лояльній аудиторії, яка добре ставиться до вашого блогу. Просити допомоги у підписників - не соромно. З огляду на чутки про те, що алгоритми пессимізують охоплення публікацій, в тексті яких є прохання лайкати, зберігати і коментувати - зробіть такий заклик на зображенні і розміщуйте його в постах в форматі галереї.
Активно відповідайте в коментарях. Будьте оперативні, доброзичливі і грамотно обробляйте негатив. Зрештою, з початку створення соціальних мереж користувачі приходили в них за спілкуванням. Вести діалоги в Інстаграм важливо і потрібно - відповідати на питання і задавати їх. Будьте щирими з аудиторією і вона відповість тим же.
Ваша аудиторія - люди, які охоче спілкуються з брендами і блогерами, і їм важливо отримувати зворотний зв'язок. Дотримуючись нехитрих правил, ви зможете не тільки підвищити залученість, а й продажі. Інстаграм never sleep і ви не проспіть - працюйте, дивуйте і спілкуйтеся!