PRO SMM - МЕНЮ

Як порахувати і підвищити
залученість в Інстаграм

Залученість в Інстаграм - безумовний тренд останніх років. Приготували для вас формули підрахунку і поради щодо підвищення цього показника.

Що таке залученість в Інстаграм

Залученість - це метрика просування, яка відображає число реакцій користувача на контент в соцмережі. У Інстаграм це можуть бути лайки, коментарі і збереження, перегляди відео. Якщо говорити про Сторіс, то це повторні перегляди Історії. Завдяки цій метриці можна порівнювати як окремі публікації між собою, так і оцінювати окремі рубрики контенту.

Приклад: по клієнтському проекту у мене часто просять назвати суму дій з постами за певний період. Наприклад, під час двотижневої рекламної кампанії порахувати, скільки лайків, коментарів і збережень набрали пости, випущені в цей час. Ці дані заносяться в загальний звіт.

Загальна формула залученості: лайки+збереження+коментарі+перегляди відео

Для розділу Сторіс додадуться кліки назад, наприклад. Тобто в залежності від типу публікації, формула змінюється. Так для каруселі фото не буде переглядів відео, для Історій - лайків.

Але найчастіше залученість зручніше висловлювати у відсотках і зазвичай метрикою виміру виступає коефіцієнт залучення - ER (Engagement Rate). ER - це, по суті, сума реакцій користувача в перерахунку на один пост, певний період часу або на одного користувача. Розберемо, які можуть бути формули і які краще використовувати:

Основні формули підрахунку індексу залученості

Формул розрахунку індексу залученості (engagement rate, ER) існує кілька. Одна з найбільш популярних - це показник відсоткового співвідношення кількості підписників до числа їх взаємодій і активностей. Саме тому при зростанні акаунта в Інстаграм цей показник значно падає. Починаючи з досягнення 100-200 тисяч підписників, високі красиві цифри залученості від 10% ER майже недосяжні. У акаунтів-мільйонників ER взагалі рідко піднімається вище 3%.

Рахуємо так:

Ця формула допомагає аналізувати рівень активності серед користувачів Інстаграм, які бачать ваші публікації в своїй стрічці. Цей показник демонструє фактичну якість контенту, тому що показує, наскільки активно зреагували на контент саме ті користувачі, які контент бачили.

Є ще ER post - показник залученості конкретної публікації. Рахується також від числа підписників і допомагає порівнювати популярність постів.

Рахуємо так:

Але рахувати можна не тільки від числа підписників, а й від охоплення. Тоді формула буде виглядати так:

За допомогою метрики ER для поста, можна аналізувати якість виробленого контенту і коригувати подальшу роботу по контент-стратегії.

ERday (daily engagement rate) - це середня залученість за день. При його розрахунку необхідно враховувати, що одна людина може проявляти активність в декількох публікаціях.

Рахуємо так:

Денний показник ER допомагає також аналізувати якість трафіку. Наприклад, при закупівлі реклами у блогера - можна зрозуміти, чи правильно проаналізовано профіль інфлюенсера і прийшли до вас реальні, зацікавлені в контенті, користувачі.

ER view для Сторіс - це аналог ERR для постів, рахується кількість реакцій на історію від кількості переглядів.
Рахуємо так:

Формула допоможе аналізувати і ефективність роботи з контентом в розділі Історій, і оцінювати якість трафіку. Працює як в коротку, так і в довгу.

Способи підвищення залученості в Instagram

Найважливіше в коефіцієнті залучення те, що безліч блогерів, рекламодавців, і взагалі - всі учасники інстаграм-ринку, стали звертати на нього увагу.

У 2018-2019 роках тренд на число підписників в профілі падав, фокус змістився на ER. Причин кілька:

Зросли вимоги до аудиторії - всі стали розуміти, що бізнес йде в Інстаграм не тільки за красивими круглими цифрами, а й за живою лояльною аудиторією. Бренди, успішно продають товари і послуги, побачили зв'язок між охопленням і активністю. Звідси випливає і друга причина популярності цього параметра...

Чим вище залученість, тим вище шанси акаунта на потрапляння в топ, в рекомендоване, що дозволить отримати більше органічного трафіку, а значить - заощадити кошти на додаткове охоплення.

Користувацька активність - прямий показник залученості і лояльності сформованого ком'юніті. А робота на цьому фронті - тренд як для великих брендів і компаній, так і для невеликих.

Крім того, ER як показник можна використовувати як для оцінки якості контенту всього акаунта, так і для оцінки кожного поста (зайшов / не зайшов).

Розглянемо найпопулярніші і надійні способи підвищити залученість і взагалі будь-яку користувацьку активність у вашому інстаграм-профілі:

Використовуйте Історії - в розділі багато інтерактивних можливостей: опитування, вікторини, загадки, голосування.

Частіше знімайте прямі ефіри, IGTV. До відеоконтенту стрічка Інстаграм і середній користувач відносяться куди прихильно, ніж до звичайних постів. Згадати хоча б успіх злету TikTok - відеоконтент як і раніше на коні.

Постарайтеся публікувати частіше - виросте ERday, як мінімум.

Конкурсна активність в постах допоможе зібрати більше лайків і коментарів: використовуйте СТОП-аукціони, антиаукціони, і будь-які інші конкурси, сенс яких - стимулювати підписників робити активні дії.

Добре допомагають нарощувати активність під постами так звані лайк-тайми. Це короткі інтерактиви з призами за лайки і коментарі. Тут радість в тому, що велика кількість лайків, отримана від ваших підписників в перший час після публікації поста, - впливає на його позиції в стрічці. Алгоритми Інстаграм вважають цей пост вдалим, тому він стає популярним, приносить додаткове охоплення і потрапляння в розділ «Рекомендоване», в топ публікацій.

Використовуйте заклики: «постав лайк», «збережи, якщо корисно» та ін. Ці CTA допомагають і новеньким користувачам, і лояльній аудиторії, яка добре ставиться до вашого блогу. Просити допомоги у підписників - не соромно. З огляду на чутки про те, що алгоритми пессимізують охоплення публікацій, в тексті яких є прохання лайкати, зберігати і коментувати - зробіть такий заклик на зображенні і розміщуйте його в постах в форматі галереї.

Активно відповідайте в коментарях. Будьте оперативні, доброзичливі і грамотно обробляйте негатив. Зрештою, з початку створення соціальних мереж користувачі приходили в них за спілкуванням. Вести діалоги в Інстаграм важливо і потрібно - відповідати на питання і задавати їх. Будьте щирими з аудиторією і вона відповість тим же.

Ваша аудиторія - люди, які охоче спілкуються з брендами і блогерами, і їм важливо отримувати зворотний зв'язок. Дотримуючись нехитрих правил, ви зможете не тільки підвищити залученість, а й продажі. Інстаграм never sleep і ви не проспіть - працюйте, дивуйте і спілкуйтеся!
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.