Користувачам доступна статистика в Інстаграмb по Hілс. Розповідаємо, які є метрики і можливості. Новий формат Інстаграмe - короткі відео рілс - з моменту появи радує безліччю можливостей. І, як будь-який новий формат контенту, вимагає уваги до метрик для вимірювання його ефективності. Розбираємося, як подивитися статистику Reels, щоб просування бізнесу або особистого блога в Інстаграм принесло результати.
Кому доступна статистика Reels в Інстаграм?
Функція перегляду статистики доступна тільки в мобільному додатку. Для перегляду статистики нового розділу Інстаграм у вас повинен бути бізнес-акаунт або акаунт автора. Якщо тільки недавно переключилися на бізнес-акаунт або акаунт автора, то статистика Reels буде недоступна. Якщо будете перемикати акаунт назад на особистий, то статистика обнулятиметься.
Подивитися статистику по Reels можна тільки для тих відео, які ви опублікували після 14 травня 2021 року включно. А ще в довідці Фейсбуку є ось така цікава штука, пов'язана з настройками конфіденційності: деякі метрики більше не будуть реєструватися і надаватися компаніям, розташованим в Європі і / або Японії. І хоча явно формат Reels не вказано, все ж ось ця довідка Інстаграма посилається на цю статтю про втрату доступу - припускаємо, за аналогією з розділом Історій, що не буде доступу до метриці «Репости».
У загальній статистиці акаунта побачити метрики ваших відеороликів можна в розділі «Контент, який ви опублікували». Спершу виберіть необхідний вам період часу (ура оновленню Інстаграму, що дозволяє нарешті ставити власні параметри) і перейдіть в розділ Reels. Можна вибрати сортування від старих до нових і навпаки, вказати потрібну метрику для фільтрації і знову - період.
Аналогічно в розділах IGTV і Історій формат отримав окреме місце в загальній статистиці облікового запису і в цілому не сильно відрізняється. Перейдемо безпосередньо до метрик, щоб зрозуміти відмінності в статистиці Reels.
Статистика Reels: основні метрики
Вище на скріншотах ви вже побачили, що є дві групи метрик в статистиці Reels: охоплення і залученість.
Розшифруємо значення цих метрик:
Статистика охоплення. Охоплені акаунти. Кількість унікальних користувачів, які бачили ваше відео Reels.
Перегляди. Кількість переглядів вашого Reels.
Взаємодії. Відмітки «Подобається». Кількість лайків, поставлених вашому відео.
Коментарі. Кількість коментарів до вашого ролика.
Репости. Нова метрика, якщо порівнювати розділ Reels з іншими - Історіями, IGTV або постами в стрічці. Як ми пам'ятаємо, алгоритми розділу Reels в Інстаграмі працюють аналогічно ТікТоку, саме тому стає важливим вимірювати віральность контенту.
Кількість збережень. За аналогією з постами - кількість збережень ваших відео Reels.
У загальній статистиці облікового запису в Інстаграм в розділі є окрема метрика, що відображає суму лайків, коментарів і збережень - вона називається «Взаємодії з відео Reels». У статистиці окремих роликів ця загальна метрика відсутня.
Аналізуємо ефективність контенту в форматі рілс
Далі - основні висновки для тих, хто хоче працювати з контентом в Reels ефективно і радіти тому, як метрики ростуть.
Якщо говорити про перші враження від роботи з функцією - однозначно краще за все заходить розважальний контент (про це пише і сам Інстаграм).
Добре додавати хештеги до публікацій Reels, вони допомагають алгоритмам показувати ваші відео потрібної аудиторії. У статистиці перехід до відео через хештеги відсутня, але стрічка розділу в пошуку стоїть на першому місці, що добре. Цікаво тільки, що одне відео з формату Reels завжди є в топі публікацій, але розділу немає в недавніх. Можливо, функціонал тільки впроваджується сервісом.
Любителям креативу з новим форматом легше легкого заводити цікаві тренди - вдячні користувачі будуть знімати ремікси на ваші ролики. Для просування можна використовувати і ті тренди, що вже є - так охоплення ваших Reels стане ще вище.
Розділ Reels постійно допрацьовується, якщо ви уважно читаєте довідки. Наприклад, деяким користувачам Інстаграма доступна нова функція - можна вибрати, щоб ваше відео Reels показувалося в рекомендаціях Фейсбуку. Є багато нюансів: коментувати з Фейсбуку відео можна, профіль Фейсбуку НЕ буде видно, тільки ваш профіль в Інстаграм. Відео з мітками брендованого контенту, не з'являться в рекомендаціях на Фейсбуці, мітки товарів з Інстаграма також не видно на Фейсбуці. Так що в майбутньому для зростання статистики заплануйте включити функцію рекомендацій Фейсбуку.
Дізнаватися статистику відеороликів Reels в Інстаграмі легко. Будувати ефективну роботу з контентом виходячи з отриманих даних - неважко. Найважче почати робити цю роботу прямо сьогодні, так що бажаємо сил і терпіння!
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.