Новий формат Інстаграм – короткі відео рілс – з моменту своєї появи радують численними можливостями. І, як будь-який новий формат контенту, він потребує уваги до метрик для вимірювання її ефективності. Розбираємось, як переглянути статистику Reels, щоб просування бізнесу або особистого блогу в Інстаграм принесло результати.
Кому доступна статистика Reels в Інстаграм?
Для перегляду статистики нового розділу Інстаграм у вас має бути бізнес-акаунт або акаунт автора. Якщо ви нещодавно переключилися на бізнес-акаунт чи акаунт автора, статистика Reels буде недоступна. Якщо ви переключите акаунт назад на особистий, статистика обнулиться.
Переглянути статистику по Reels можна лише для тих відео, які ви опублікували після 14 травня 2021 року включно.
Також у довідці Facebook є цікава інформація, пов’язана з налаштуваннями конфіденційності: деякі метрики більше не будуть реєструватися і надаватися компаніям, які розташовані в Європі та/або Японії. Хоча формат Reels явно не вказано, ця довідка Інстаграм посилається на цю статтю про втрату доступу – можна припустити, що, аналогічно до розділу Історій, не буде доступу до метрики «Репости».
Де дивитися статистику Reels?
Є два способи переглянути статистику Reels в Інстаграм – безпосередньо в меню самого ролика або в загальній вкладці статистики акаунта.
- Щоб побачити статистику свого відео Reels, натисніть на три крапки в правому меню ролика.
- В загальній статистиці акаунта ви можете побачити метрики своїх відеороликів у розділі «Контент, який ви опублікували». Спершу оберіть необхідний вам період часу, а потім перейдіть у розділ Reels. Ви можете обрати сортування від старих до нових і навпаки, вказати потрібну метрику для фільтрації та знову – період.
- Аналогічно розділам IGTV та Історій, формат Reels отримав окреме місце в загальній статистиці акаунта і в цілому не сильно відрізняється. Давайте перейдемо безпосередньо до метрик, щоб зрозуміти відмінності в статистиці Reels.
Статистика Reels: основні метрики
В статистиці Reels є дві групи метрик: охоплення та залученість. Розглянемо значення цих метрик:
- Охоплені акаунти. Кількість унікальних користувачів, які бачили ваше відео Reels.
- Перегляди. Кількість переглядів вашого Reels.
- Лайки. Кількість лайків, поставлених вашому відео.
Цікавий факт. Якщо ви хочете приховати лайки або кількість переглядів відео, то вони будуть приховані тільки в стрічці публікацій. На вкладці Reels ці показники залишаться доступними для вас та інших користувачів Інстаграм.
- Коментарі. Кількість коментарів до вашого ролика.
- Репости. Нова метрика, якщо порівнювати розділ Reels з іншими – Історіями, IGTV або постами в стрічці. Як ми пам’ятаємо, алгоритми розділу Reels в Інстаграм працюють аналогічно TikTok, тому важливо вимірювати вірусність контенту.
- Кількість збережень. Як і в постах, це кількість збережень ваших відео Reels.
В загальній статистиці акаунта в Інстаграм у розділі є окрема метрика, яка відображає суму лайків, коментарів і збережень – вона називається «Взаємодії з відео Reels». У статистиці окремих роликів ця загальна метрика відсутня.