Вартість ліда - сума, в яку обходиться один лід з рекламної кампанії. Назвати адекватні і справедливі для всіх цифри, як і оцінити ефективність реклами за вартістю ліда «в вакуумі» - неможливо. Просто тому, що для різних ніш і навіть для різних компаній в одній ніші вони будуть різними.
Припустимо, блогер продає курси по 3000 грн. До покупки доходить кожен 5 лід - конверсія в продаж 20%. Вартість ліда в 500 грн. - це багато чи мало? З урахуванням конверсії, блогеру треба витратити 2500 грн., Щоб отримати продаж. Для продукту вартістю 3000 грн це навряд чи буде рентабельно. А ось якби Ліди при тій же вартості і конверсії в продаж приходили на курси вартістю 120 000 грн. - цілком.
Перегляди відео - показує, скільки разів користувачі переглянули відеорекламу. Укупі з реакціями на відео і кліками дозволяє оцінити, як конкретний сегмент аудиторії відреагував на певний креатив.
Але врахуйте, що ролики в Інстаграм запускаються автоматично, а в статистику потрапляють перегляди тривалістю довше трьох секунд. Найкраще працювати з цією метрикою через рекламний кабінет Фейсбуку, там є навіть окрема оптимізація (мета).
Продажі - кількість угод, які зробили користувачі після перегляду реклами і / або переходу за посиланням. Один з найбільш чесних і прозорих показників оцінки ефективності реклами. Тому що кліків і навіть заявок може бути багато, а продажів - кіт наплакав. Правда, тут є нюанс - причина може критися не тільки в самій рекламі, але і в бізнес-процесах, умовах або самому продукті. Наприклад, креативи відпрацьовують добре, люди залишають заявки, а менеджери продажу не закривають. Або люди відмовляються, тому що оплачувати і одержувати товар незручно.
Прибуток - сума доходу з продажів, які принесла рекламна кампанія, за вирахуванням витрат (на саму рекламу, закупівлю або виробництво, зарплату і т. д.). Словом - те, заради чого все затівалося. Конкретних цифр тут теж немає і бути не може, проте якщо прибуток є, значить реклама вже відпрацьовує в плюс. Для фахівця орієнтуватися на цей показник важливо, щоб постійно збільшувати його, оптимізуючи рекламу.
ROMI - коефіцієнт повернення маркетингових інвестицій. Один з ключових показників, який дозволяє за пару хвилин, глянувши на одне число, зрозуміти, рентабельна реклама в Інстаграм чи ні. Розраховується як відношення прибутку до витрат, помножене на 100%. У витратах враховуються не тільки витрати на рекламу, а й оплата роботи фахівців.
Позитивне значення говорить про те, що реклама принесла прибуток, негативне - збитки. Якщо ROMI дорівнює нулю, значить реклама просто окупила сама себе.
Тепер, коли ми розібралися, які показники у нас є і навіщо вони потрібні, давайте подивимося, за допомогою яких інструментів їх можна відстежити і оцінити.