Як отримати більше лайків в Інстаграм

Усі прагнуть отримати більше лайків в Інстаграм. Адже це вже давно не просто знак уваги, а справжній показник популярності та успішності, який також впливає на ранжування сторінки. І на щастя, існує безліч способів зібрати більше вподабань. Однак не всі з них є легальними та однаково ефективними для просування акаунта.

Чому всі хочуть багато лайків в Інстаграм

Лайки в Інстаграм відіграють величезну роль у ранжуванні. Тут вже давно діє алгоритмічна стрічка, яка намагається відібрати для користувачів найбільш цікавий і корисний контент. Звичайно, одним з ключових параметрів, які алгоритм враховує при виборі найкращих публікацій для показу, є лайки.

Іншими словами, якщо публікація зібрала багато лайків, алгоритм Інстаграм вважає її цікавою та корисною для користувачів. Якщо ж люди ніяк не реагують на публікацію, алгоритм робить висновок, що такий пост не дуже цікавий, і не варто показувати його великій кількості користувачів.

“Хочу багато лайків!” — це зовсім не примха. Скоріше, це необхідність для ефективного та якісного просування. Адже чим більше лайків, тим більше охоплення публікації, тим більше користувачів побачать ваші пости, дізнаються про ваші новинки, акції, послуги.

Чому не варто накручувати лайки

Але перш ніж ви почнете боротьбу за лайки, тверезо і неупереджено визначте для себе, чому вам це потрібно — для статистики чи просування. Якщо другий варіант, будьте готові до того, що просто накрутка лайків не допоможе і навіть може нашкодити.

Так, накрутка — це швидкий і простий спосіб отримати бажані лайки. Але ось кілька причин, чому цього робити не варто:

  • Виникнення недовіри. Висока концентрація лайків без виправданих причин може викликати недовіру з боку користувачів. Кількість лайків повинна відповідати якості постів і залученості. Крім того, перевірити на накрутку зараз простіше простого.
  • Блокування профілю. Накрутка може призвести до того, що ваш профіль буде просто заблоковано за порушення правил використання платформи або переведено в тіньовий бан через підозрілі активності.
  • Фейкові акаунти не приносять грошей. Підроблені акаунти не продають товари, не надають послуги і не розповідають про вас своїм знайомим.
  • Масова відписка. В Інстаграм є ціла команда, яка займається виявленням фейкових акаунтів та їх видаленням. Тому з часом кількість накручених лайків або підписників все одно зменшиться. І звичайні користувачі, помітивши у вашому профілі багато підозрілих сторінок, будуть відписуватися.

    Накрутка лайків в Інстаграм — це ведмежа послуга. І замість того, щоб витрачати час на те, щоб здаватися кращими в очах користувачів, краще подумати про те, як вибудувати з ними тривалі довірчі стосунки та отримати багато лайків в Інстаграм заслужено.

    Як отримати більше лайків на свої фотографії

    Блогерам, компаніям, брендам та іншим комерційним акаунтам, які вирішили відмовитися від накруток, щоб набрати багато лайків в Інстаграм, ми рекомендуємо реалізувати наступні кроки:

    Створюйте якісний контент

    В Інстаграм головний контент — красиві фото та відео. Ця соціальна мережа буквально пронизана красою та вишуканістю, і щоб не відставати від конкурентів і отримувати лайки, варто навчитися створювати якісний контент.

    Ось кілька порад щодо контенту:

    1. Публікуйте лише якісні фото та відео, яким ви б і самі поставили лайк.
    2. Будьте різноманітними. Використовуйте різні формати та композиції, щоб не виглядати нудно.
    3. Працюйте над текстом. Не можна заперечувати, що Інстаграм — це перш за все візуальна платформа, але це не означає, що можна забувати про текст. Обов’язково доповнюйте свої публікації якісною та цікавою інформацією.
    4. Зробіть контент корисним. Діліться з підписниками важливою та цікавою для них інформацією, щоб вони захотіли подякувати вам лайком.

    Потрапляйте в рекомендації

    Рекомендації (або Цікаве) — це розділ з публікаціями, які найбільше відповідають вашим зацікавленням. У цьому розділі показуються найпопулярніші пости, публікації, схожі на ті, з якими ви взаємодіяли раніше, а також записи акаунтів, з якими користувач часто взаємодіє.

    Щоб потрапити в рекомендації, варто:

    – Вибирати правильний час для публікацій, коли активність користувачів найвища.
    – Створювати якісний контент для своєї цільової аудиторії.
    – Використовувати в описі ключові слова.
    – Публікувати більше відео та гіфок, адже з ними користувачі взаємодіють найбільш активно.
    – Слідкувати за трендами та створювати вірусний контент.

    Використовуйте хештеги

    хештег

    Хештег — простий спосіб залучити трафік до публікації та збільшити кількість лайків. Соціальні мережі вже давно виконують пошук не лише за людьми або словами, але й за хештегами. Крім того, в Інстаграм можна підписатися на хештеги, а 9 найкращих публікацій за заданим тегом потрапляють у ТОП і відображаються на самому верху сторінки.

    Використовуйте хештеги максимально ефективно:

    1. Придумайте свій брендований хештег, який дозволив би користувачам швидко знаходити ваші публікації.
    2. Інстаграм дозволяє додавати до 30 хештегів до кожної публікації. Рекомендується використовувати щонайменше 10 тегів.
    3. Чергуйте високочастотні та низькочастотні теги.
    4. Вибирайте хештеги, релевантні вашій публікації.

    Вказуйте геолокацію

    Позначка геолокації — ще один спосіб показати свою публікацію більшій кількості користувачів. Тому обов’язково відзначайте на знімках місця, де була зроблена фотографія, а також локації, які часто відвідує ваша цільова аудиторія.

    Не забувайте про текст

    Ми вже згадували, що, незважаючи на те, що в Інстаграм передусім цінується візуальний контент, забувати про текст також не варто. Яскраві картинки привертають увагу, але потім люди читають текст. І якщо він банальний і нудний, така публікація навряд чи отримає лайк. Крім того, у текст можна додати елементи гри, поставити запитання, спровокувати на коментар або лайк.

    Щоб створити хороший текст, пам’ятайте:

    • Тексти можна і потрібно чергувати. Іноді це може бути корисний лонгрід, а іноді, наприклад, просто улюблена життєва мудрість. Лайки будуть і в тому випадку, якщо пост несе корисність, і якщо читач просто погоджується з вашими словами.
    • До посту в Instagram можна додавати до 2200 символів, тому текст повинен бути лаконічним і змістовним.
    • Використовуйте абзаци та списки. Це допоможе структурувати текст і полегшити його читання.
    • Пам’ятайте, що користувачі спочатку бачать три перші рядки, і на основі їх приймають рішення продовжувати читання чи ні.
    • Дайте тексту корисність. Зробіть так, щоб читачам було цікаво дочитати ваш текст до кінця і потім поставити лайк як знак подяки за виконану роботу та отримані корисні знання.

    Діліться постами в сторіс

    Как скачать сторис

    Сторіс — найвідвідуваніший розділ для отримання лайків в Інстаграм

    Сторіч — це найбільш відвідуваний розділ, який ідеально підходить для того, щоб набрати багато лайків в Інстаграм. Якщо ви випустили новий пост, обов’язково поділіться ним у своїх історіях. Якщо користувач не побачить його у своїй стрічці, то, принаймні, точно помітить у сторіс.

    Це стосується не тільки нових публікацій. Частина аудиторії може пропустити вашу публікацію у новинах, тому не буде зайвим поділитися нею ще раз, опублікувавши в сторіс. Навіть сам Інстаграм натякає на корисність цієї дії, пропонуючи ділитися постами, які вийшли рівно рік або два назад. Але ніхто не зобов’язує вас ділитися виключно постами з круглими датами.

    Додайте заклик до дії

    Закликайте підписників лайкати ваші публікації. Це найкращий спосіб спонукати аудиторію до дій. Так, це може здатися трохи дивним і нав’язливим, але заклики до дії дійсно працюють. І не просто так, їх можна зустріти під кожним другим постом в Інстаграм.

    Вся справа в тому, що так користувачі відчувають, що їхня думка важлива, а їхній лайк потрібен і щось вирішує.

    Запустіть маслайкінг

    Якщо ви хочете отримати багато лайків в Інстаграм, доведеться й самим залишити їх чимало. Залишений лайк привертає увагу користувача, змушує перейти на вашу сторінку та відповісти взаємністю. І навіть підписатися, якщо ваш профіль йому сподобається.

    Займатися маслайкінгом можна вручну. Але не варто просто бездумно лайкати все, що попадається. Щоб маслайкінга справді був ефективним, залишайте лайки під постами вашої цільової аудиторії.

    Підключіть масфоловінг

    Хорошим способом привернути увагу користувачів до своїх публікацій є підписка. Побачивши у своєму профілі сповіщення про підписку, користувачі з великою ймовірністю зайдуть на вашу сторінку, і якщо вона виявиться цікавою, підпишуться і залишать вподобання.

    Як і в випадку з маслайкінгом, просто випадкові акаунти не підходять. Щоб отримати максимальну конверсію від дії, підписуватись слід на акаунти своєї цільової аудиторії.

    А що стосується масслукінгу?

    В останній час популярним є також масовий перегляд історій — масслукінг. Він дозволяє збільшити охоплення та залученість користувачів, знову ж таки, спонукаючи їх перейти у ваш профіль. До основних переваг масслукінгу можна віднести великі ліміти та практично повну відсутність ботів, адже комерційні акаунти майже не публікуються у сторіс.

    Коментуйте пости великий блогерів

    инстаграм

    Щоб вас помітили, будьте активним учасником спільноти Інстаграм. Підпишіться на кількох великих блогерів, на яких підписана ваша цільова аудиторія, і час від часу залишайте коментарі під їхніми постами. Якщо ваш коментар викличе інтерес, користувачі перейдуть на ваш профіль, щоб краще вас пізнати. Далі вже справа за якісним контентом.

    Але, звичайно, коментар має бути не однословним, не банальним “Вау!” або “Круто!”. Він має викликати інтерес і спонукати користувачів погоджуватись з вами або вступати в обговорення.

    Включіть таргет

    В Інстаграм дуже хороша таргетована реклама, яка дозволяє виконувати гнучку настройку аудиторії для показів і підтримує безліч форматів. Це швидкий спосіб заявити про себе та зібрати безліч лайків під постом.

    Важливо розуміти, що успіх офіційної реклами в багатьох випадках залежить від налаштування та вибору правильних цілей. Крім того, слід пам’ятати, що таргетинг доступний тільки бізнес-профілям.

    Прорекламуйтесь у блогера

    Аудиторія показів у блогера хоча й менш сегментована, ніж у випадку з таргетингом, але, як показує практика, працює не менш ефективно, а іноді навіть краще. Вся справа в нативності подачі.

    Коли блогер не безпосередньо рекламує ваш профіль, а в дружній формі ділиться з підписниками посиланням на нього, це сприймається як рекомендація. Це не викликає негативної реакції і спонукає перейти на профіль і залишити лайк.

    Учасники лайк-таймів

    Лайк-тайм — легкий спосіб отримати багато лайків в Інстаграм. Це щось на зразок невеликого інтерактиву, мета якого — обмінятися лайками. Зазвичай лайк-тайми проводять блогери, і їх умови такі:

    • залишити лайк під певною кількістю публікацій;
    • написати коментар;
    • перейти на сторінку того, хто залишав коментар перед вами, і повторити те ж саме.

    Найкраще брати участь у лайк-таймах, які проводяться в даний момент. Оптимально, якщо пост розміщений годину або дві назад. В іншому випадку шанс отримати взаємні лайки значно зменшується.

    Активність у чатах активності

    Щоб збільшити кількість лайків, користувачі вдаються до різних методів, і одним із таких є чати активності. Чати активності працюють на взаємній основі. Ви додаєте посилання на свою публікацію і просите залишити під нею лайки і коментарі, а взамін залишаєте лайки іншим користувачам. Інші учасники бесіди роблять те ж саме.

    В деяких чатах активності є VIP-доступ за певну плату, інші — доступні на безкоштовній основі. Знайти чати активності можна як у самому Інстаграм, так і в інших соціальних мережах і месенджерах.

    Робіть колаборації

    колоборации

    В Інстаграм можна побачити безліч прикладів колаборацій між популярними інфлюенсерами, блогерами та комерційними акаунтами. Популярність таких співпраць забезпечена тим, що лояльність до популярної особи при такій співпраці переноситься на бренд. Тут діє так званий механізм соціального доказу.

    Колаборації можуть здійснюватися за різними механізмами. Наприклад, це може бути взаємний піар, спільна творчість, нативна реклама торгового бренду і багато іншого. Але в будь-якому з форматів це приносить нові охоплення та лайки.

    Знайдіть найкращий час для публікації

    Якою б відмінною не була публікація, вона не збере багато лайків, якщо ви викладете її пізно вночі або в той час, коли вашої цільової аудиторії немає в мережі. Вивчіть активність своєї цільової аудиторії і на основі цієї інформації виберіть найкращий час для публікації.

    Ураховуйте той факт, що більша частина лайків і переглядів припадає на перші три години після публікації. Існує три основні інтервали, в які обов’язково слід публікувати:

    1. Вранці, коли ваша аудиторія збирається на роботу і гортатиме стрічку Інстаграм за чашкою ранкової кави.
    2. В обід, коли люди втомлюються від роботи і хочуть трохи відволіктися.
    3. Після вечері. Адже після робочого дня люди часто сидять в Інтернеті.

    І, звичайно, завжди публікуйте публікації під час різних особливих подій і свят. Не забувайте вітати своїх підписників і ділитися з ними своїми святковими фото, адже людям із задоволенням хочеться їх лайкати.

    Публікуйте регулярно

    Одна із головних стратегій виграшу в Інстаграм — регулярний постинг. Усе буде намарно, якщо ви будете постити час від часу, а не регулярно. Щоб не забувати про постинг, а також уникнути неякісних публікацій, складених на швидку руку, рекомендуємо скласти контент-план

    Контент-план допоможе заздалегідь спланувати графік публікацій, опрацювати їхній зміст і теми. Завдяки йому ви не зіткнетеся з нестачею ідей за кілька годин до необхідності розмістити пост.

    Поради та нюанси

    Отримати багато лайків в Інстаграм без накрутки — це реально. Головне — створювати якісний контент і постійно залучати трафік на свою сторінку. Обов’язково поєднуйте всі зазначені методи. А досягти ще більшого успіху допоможуть наступні поради:

    • Фотографії з обличчями в середньому збирають на 25% більше лайків.
    • Публікуйте милі фото з домашніми улюбленцями. Ніхто не може залишити без лайка милого котика.
    • За статистикою, фото, де добре видно текстуру предмету, популярніші в 5 разів.
    • Не надто покладайтеся на публікації у вечір п’ятниці та суботи. Одна половина людей не побачить їх, оскільки буде зайнята важливішими справами, інша — не залишить лайк, щоб не показувати, що у них немає справ, цікавіших, ніж сидіння в Інстаграм.
    • Діліться посиланнями на свій профіль та публікації в інших соціальних мережах. Це допоможе залучити додаткову увагу.
    • Відповідайте взаємністю на лайки, інакше користувачі можуть швидко втратити інтерес до холодного і байдужого профілю.
    • Розважайте своїх підписників, придумуйте для них ігри та інтерактиви, які вимагатимуть їхньої активності.
    • Поділіться особистим. Пам’ятайте, що Інстаграм — перш за все соціальна мережа, і безликі акаунти в ній не цікаві.
    • Використовуйте червоний і оранжевий кольори. Ці кольори спонукають до активності та дій.
    • Розігруйте призи за лайки. Ніхто не відмовиться за клік отримати, хоч і невеликий, але все ж подарунок.

    Поширені помилки

    У погоні за лайками багато хто робить помилки, які псують статистику акаунта і підривають довіру користувачів. Розглянемо найпоширеніші з них:

    • Накрутка ботів. Алгоритми Інстаграм вміють відрізняти бота від реальної людини. Є безліч санкцій для накрутчиків, аж до видалення акаунтів.
    • Маслайкінг, маслукінг і масфоловінг не по ЦА. Щоб ці інструменти просування були успішними, важливо вибирати правильну аудиторію для взаємодії. В іншому випадку це призведе лише до витрати часу або навіть тіньового бану.
    • Не обманюйте свою аудиторію. “Лайк, якщо ти теж сьогодні пив воду”, “Лайк, якщо теж так любиш” — не робіть цього. Створюйте якісний контент, і ви побачите природний відгук.
    • Не зациклюйтеся тільки на лайках. Залученість, кількість підписок, коментарі, лояльність, впізнаваність, продажі — працюйте і над іншими показниками.
    • Відсутність моніторингу. Тільки відстежуючи статистику свого акаунта, ви можете дізнатися, яка категорія контенту є більш успішною, коли ваші читачі онлайн і що їм подобається.

    Секрет великої кількості лайків в Інстаграм простий — публікуйте контент високої якості. Таким, щоб люди самі захотіли залишити вам сердечко і повернутися знову. Однак, і без невеликих хитрощів в Інстаграм нікуди. Кількість користувачів вже перевищила мільярдне значення, і навіть з якісним контентом у такому потоці легко загубитися.

    Оцініть статтю
    Додати коментар