PRO SMM - МЕНЮ

Як оформити сторінку в Instagram в єдиному стилі

Відповідно до нового звіту BlogLovin, Instagram - найефективніший майданчик для залучення аудиторії: так заявили 60% з 2500 опитаних лідерів думок. А за даними Brand Analytics, в січні 2018 року в Instagram було майже 15 млн. активних авторів.

Instagram має великий вплив на наше життя і бізнес, і сьогодні складно уявити бренд, якого б не було в цій соцмережі. Візуально красива сторінка в Інстаграм - вже не просто спосіб виділитися, а необхідність. Тому прямо зараз ми розповімо, як оформити сторінку в Instagram в єдиному стилі.

Поговоримо про те, як:
Застосувати ключові тренди оформлення в Instagram;
Вибрати стиль для Інстаграм-профілю і зробити його ефектним;
Використовувати додатки для візуалу в Instagram.

Як оформити сторінку Інстаграм в 2021: ключові тренди

Реалізм в фотографії

Здають свої позиції постановочні фотографії, сильна ретуш, фільтри, які спотворюють реальність. Щоб переконатися в цьому, досить поглянути на Instagram Vogue.
оформлення інстаграм

Їх фото демонструють синці під очима, різні типи зовнішності і фігури, веснянки і проблеми зі шкірою. Світ йде від глянцевого сприйняття зовнішності, і це прекрасно. Тред зараз – простота, відчуття живого кадру, емоції. Цю тенденцію відмінно демонструє акаунт секс-блогера @ masha.smo:
реалізм в інстаграм

Дизайн Stories

Звичайні історії вже приїлися вимогливим користувачам, і в 2020 stories стають окремим видом мистецтва:
сторіс в інстаграм

Такі сторіз можна створювати в різних додатках, про які ми поговоримо пізніше. Також можна купити готові шаблони - наприклад, безліч подібних можна знайти на Etsy:
шаблони сторіс

3D-зображення

У зв'язку зі швидким розвитком AR- і VR-технологій, в 2020 значно підвищився інтерес до 3D-графіки. Такі 3D-натюрморти вже активно використовують топові бренди, наприклад, @nike:
зд зображення

Ілюстрації

Доповнення фотографій ілюстраціями і різною мальованою графікою стає все актуальнішим. За такими акаунтами хочеться спостерігати, їх цікаво розглядати. Особливо подібний тренд популярний в фешн і б'юті-індустрії. Наприклад, ось такий блог про красу веде британський ілюстратор @thecovetco:
б'юті блог інстаграм

Також ілюстративні елементи можуть нести користь. Наприклад, показувати тему поста:
теми поста
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм

Естетизація кітчу

На зміну естетиці 90-х в 2020 році приходить кітч або, як його ще називають, стиль "кемп". Кітч набуває популярності всюди - від мистецтва до одягу і інтер'єру. До речі, саме естетика Кемпа стане головною темою Met Gala 2020.
естетика інстаграм

Як оформити шапку в Instagram

Шапка профілю - це перше, що бачить людина, потрапивши на вашу сторінку. Крім того, ця інформація допомагає знаходити вас у пошуку, а значить, може принести нових підписників. Тому дуже важливо приділити час і грамотно оформити шапку в Інстаграм.

Нікнейм

Вибирайте максимально простий нік, щоб користувачі могли без зусиль знайти вас у пошуку. Якщо у вас вже є сторінка, і нікнейм здається занадто складним - змініть його так, щоб ключове слово для пошуку залишилося, але ім'я сприймалося простіше.

Кілька прикладів вдалих нікнеймів:
@my_cake_kiev - торти на замовлення в Києві
@applehouse - продаж техніки Apple
@flowers_cafe - квіти і кав'ярня в Києві

Зауважте, кожен з цих нікнеймів можна було не пояснювати - з назви вже на 100% зрозуміло, про що ця сторінка. Саме таким повинен бути хороший нік.

Крім того, для нікнейму важлива лаконічність. Наприклад, який профіль буде легше знайти: @ applehouse або @ fan.an.malyshka1928?
опис акаунту інстаграм

Опис профілю

Тут у вас є цілих 150 символів, щоб максимально зацікавити потенційного підписника. Опис буде сильно залежати від роду діяльності, але дамо кілька загальних порад:
- Пишіть на тій мові, яку використовує ваша ЦА. Якщо є ризик, що англійські фрази не зрозуміє половина аудиторії, краще від них відмовитися.
- Вкажіть, як з вами зв'язатися: телефон, месенджери, пошта.
- Додайте оффер. Наприклад, запропонуйте безкоштовний подарунок або знижку новим підписникам.
опис акаунту інстаграм 2

Highlights

Instagram постійно розвивається, і сьогодні до оформлення шапки профілю додався ще один момент - збережені історії або Highlights. Ці історії завжди на виду - а значить, підписникам буде легко знайти і подивитися їх.

Збережені сторіс можна використовувати, як:
- Каталог товарів або послуг;
- Презентацію: можна розповісти про себе, своїх продуктах, значимі події і т.д .;
- Відповіді на запитання;
- Відгуки клієнтів.

Важливо, щоб Highlights поєднувалися з візуальним оформленням акаунта, а їх назва чітко пояснювала, що людина знайде, відкривши цю папку.
Highlights в інстаграм

Як оформити профіль в Інстаграм

Інтерфейс Instagram абсолютно відрізняється від виду інших соцмереж - тут, потрапляючи у ваш профіль, людина спочатку бачить тільки фотографії. Важливо, щоб візуал профілю був красивим і продуманим: це підштовхне користувачів до підписки, допоможе поліпшити юзабіліті і скоротить витрати на рекламу.

Відповідність фірмовому стилю бренду

Щоб ваш профіль в Instagram був впізнаваний, важливо дотримуватися фірмового стилю бренду. Звичайно, не обов'язково повністю копіювати дизайн сайту або упаковки продуктів, але загальна стилістика повинна бути впізнавана.

Наприклад, сайт Mercure Hotel в Києві виглядає так:
оформлення в одному стилі в інстаграм

А ось їх інстаграм:
оформлення в одному стилі акаунту в інстаграм

Вибір палітри кольорів

Щоб об'єднати між собою фотографії, зняті в різній тематиці і освітленні, важливо вибрати єдину колірну палітру профілю. Це допоможе досягти гармонії. Наприклад, так виглядає обробка в одному стилі у Євгенії Волкової @morskaya_pipiska:
палітра кольорів інстаграм
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм

Правильна композиція

Єдиного стилю цілком достатньо, якщо ви просто викладаєте в Instagram красиві фоточки. Але, якщо ви плануєте заробляти в Інстаграм гроші, потрібно йти далі. І для початку - розібратися в правилах композиції, які застосовуються при предметної зйомці.

У правильній композиції є:
- точка фокусування: предмет, на якому ви хочете зробити акцент;
- реквізит: навколишні предмети, які створюють сюжет і атмосферу;
- негативний простір: фон, на якому погляд відпочиває. Він робить знімок менш перевантаженим, а також створює сюжет і атмосферу.

Будуйте візуальний ряд профілю, відштовхуючись від цих правил. Наприклад, використовуйте каталожні фото продукту як фокусування уваги, lifestyle-знімки з товаром в якості реквізиту та розважальні пости, як негативний простір. Це чудово виходить у @theofficialpandora:
акаунт пандори інстаграм

Розміщення контенту

Багато брендів і блогерів розміщують контент за певною схемою, до якої звикає читач. Наприклад, в шаховому порядку, як @cerebralmist:
шахове розміщення контенту інстаграм

Акценти кольору

Крім розташування знімків, можна грати і з колірною схемою. Наприклад, всі зображення @ihavethisthingwithpink містять рожевий:
рожевий акаунт інстаграм

А Катя Бойцова (@boyechik) використовує червоний як колірний акцент всього профілю:
червоний акаунт інстаграм

Інстаграм в єдиному стилі: корисні інструменти і додатки

Класний додаток з красивим інтерфейсом для візуального планування контенту в Instagram. Працює тільки з IOS.
- можна працювати безкоштовно;
- можна завантажити кілька зображень одночасно, щоб зрозуміти, як вони будуть виглядати у вас в профілі;
- можна переміщати фото всередині вашої симульованої стрічки профілю, щоб знайти найбільш привабливий варіант;
- є функція перемикання між акаунтами (тільки в платній версії);
- фото публікуються натисненням однієї кнопки.

Ще один додаток для створення красивої стрічки в Instagram.
- можна зберігати контент в додатку, щоб потім не шукати його по всій галереї телефону;
- візуальний планувальник постів, можливість шляхом перетягування міняти порядок фотографій в стрічці;
- редактор фото і корекція всередині програми;
- маса безкоштовних фотофільтрів;
- статистика кращого часу для публікації в твоєму акаунті та інша аналітика.

Додаток працює тільки англійською. Основний функціонал безкоштовний, для повної версії потрібна щомісячна підписка.

Сервіс для продажів і підтримки в месенджерах. До нього можна підключити WhatsApp, Viber, Telegram, Skype, Facebook Messenger, а також додати посилання на ваш сайт або Лендінг.

Завдяки цьому ви зможете додати в опис профілю всі способи зв'язку, використовуючи одне посилання.

Мабуть, найпопулярніший додаток для обробки фото зі смартфона. VSCO дуже просте, в ньому розбереться навіть новачок. Але при цьому сервіс дозволяє тонко налаштувати зображення і створити цукерку навіть з непоказної фотографії.

У VSCO є безкоштовні фільтри, але найцікавіші з них розробники залишили для версії VSCO X ($20/рік) або скачування за окрему плату.

Програма, яка допоможе вам просто і швидко створити шаблони для Instagram Stories. Тут можна додати до готових шаблонів текст, будь-які зображення, графіку. Базова версія Easel безкоштовна, за просунуті можливості доведеться заплатити від $7,5/місяць.

Безкоштовний додаток для створення Stories, доступний для IOS. Відмінно підійде для історій на тему моди, подорожей і lifestyle. Тут вже є стильні, мінімалістичні шаблони, які допоможуть створити привабливі сторіз без великих зусиль. Unfold дуже простий у використанні, відмінно підходить як і для особистих, так і для комерційних Stories.
червоний акаунт інстаграм

І наостанок: яку б колірну палітру і схему розташування ви не вибрали, ніколи не бійтеся змінюватися і пробувати щось нове. Тренди постійно оновлюються, а з ними - і сприйняття Instagram.
Експериментуйте, тестуйте, малюйте, творіть. І пам'ятайте, що не обов'язково бути ідеальним, щоб сподобатися!

Вас може зацікавити:

42 способи набрати підписників в Інстаграм без накрутки в 2020 році

Накрутка підписників і лайків в Інстаграм: безкоштовно або платно
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.