Відповідно до нового звіту BlogLovin, Instagram - найефективніший майданчик для залучення аудиторії: так заявили 60% з 2500 опитаних лідерів думок. А за даними Brand Analytics, в січні 2018 року в Instagram було майже 15 млн. активних авторів.
Instagram має великий вплив на наше життя і бізнес, і сьогодні складно уявити бренд, якого б не було в цій соцмережі. Візуально красива сторінка в Інстаграм - вже не просто спосіб виділитися, а необхідність. Тому прямо зараз ми розповімо, як оформити сторінку в Instagram в єдиному стилі.
Поговоримо про те, як: Застосувати ключові тренди оформлення в Instagram; Вибрати стиль для Інстаграм-профілю і зробити його ефектним; Використовувати додатки для візуалу в Instagram.
Як оформити сторінку Інстаграм в 2021: ключові тренди
Реалізм в фотографії
Здають свої позиції постановочні фотографії, сильна ретуш, фільтри, які спотворюють реальність. Щоб переконатися в цьому, досить поглянути на Instagram Vogue.
Їх фото демонструють синці під очима, різні типи зовнішності і фігури, веснянки і проблеми зі шкірою. Світ йде від глянцевого сприйняття зовнішності, і це прекрасно. Тред зараз – простота, відчуття живого кадру, емоції. Цю тенденцію відмінно демонструє акаунт секс-блогера @ masha.smo:
Дизайн Stories
Звичайні історії вже приїлися вимогливим користувачам, і в 2020 stories стають окремим видом мистецтва:
Такі сторіз можна створювати в різних додатках, про які ми поговоримо пізніше. Також можна купити готові шаблони - наприклад, безліч подібних можна знайти на Etsy:
3D-зображення
У зв'язку зі швидким розвитком AR- і VR-технологій, в 2020 значно підвищився інтерес до 3D-графіки. Такі 3D-натюрморти вже активно використовують топові бренди, наприклад, @nike:
Ілюстрації
Доповнення фотографій ілюстраціями і різною мальованою графікою стає все актуальнішим. За такими акаунтами хочеться спостерігати, їх цікаво розглядати. Особливо подібний тренд популярний в фешн і б'юті-індустрії. Наприклад, ось такий блог про красу веде британський ілюстратор @thecovetco:
Також ілюстративні елементи можуть нести користь. Наприклад, показувати тему поста:
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Отримати підписників та лайки
Естетизація кітчу
На зміну естетиці 90-х в 2020 році приходить кітч або, як його ще називають, стиль "кемп". Кітч набуває популярності всюди - від мистецтва до одягу і інтер'єру. До речі, саме естетика Кемпа стане головною темою Met Gala 2020.
Як оформити шапку в Instagram
Шапка профілю - це перше, що бачить людина, потрапивши на вашу сторінку. Крім того, ця інформація допомагає знаходити вас у пошуку, а значить, може принести нових підписників. Тому дуже важливо приділити час і грамотно оформити шапку в Інстаграм.
Нікнейм
Вибирайте максимально простий нік, щоб користувачі могли без зусиль знайти вас у пошуку. Якщо у вас вже є сторінка, і нікнейм здається занадто складним - змініть його так, щоб ключове слово для пошуку залишилося, але ім'я сприймалося простіше.
Кілька прикладів вдалих нікнеймів: @my_cake_kiev - торти на замовлення в Києві @applehouse - продаж техніки Apple @flowers_cafe - квіти і кав'ярня в Києві
Зауважте, кожен з цих нікнеймів можна було не пояснювати - з назви вже на 100% зрозуміло, про що ця сторінка. Саме таким повинен бути хороший нік.
Крім того, для нікнейму важлива лаконічність. Наприклад, який профіль буде легше знайти: @ applehouse або @ fan.an.malyshka1928?
Опис профілю
Тут у вас є цілих 150 символів, щоб максимально зацікавити потенційного підписника. Опис буде сильно залежати від роду діяльності, але дамо кілька загальних порад: - Пишіть на тій мові, яку використовує ваша ЦА. Якщо є ризик, що англійські фрази не зрозуміє половина аудиторії, краще від них відмовитися. - Вкажіть, як з вами зв'язатися: телефон, месенджери, пошта. - Додайте оффер. Наприклад, запропонуйте безкоштовний подарунок або знижку новим підписникам.
Highlights
Instagram постійно розвивається, і сьогодні до оформлення шапки профілю додався ще один момент - збережені історії або Highlights. Ці історії завжди на виду - а значить, підписникам буде легко знайти і подивитися їх.
Збережені сторіс можна використовувати, як: - Каталог товарів або послуг; - Презентацію: можна розповісти про себе, своїх продуктах, значимі події і т.д .; - Відповіді на запитання; - Відгуки клієнтів.
Важливо, щоб Highlights поєднувалися з візуальним оформленням акаунта, а їх назва чітко пояснювала, що людина знайде, відкривши цю папку.
Як оформити профіль в Інстаграм
Інтерфейс Instagram абсолютно відрізняється від виду інших соцмереж - тут, потрапляючи у ваш профіль, людина спочатку бачить тільки фотографії. Важливо, щоб візуал профілю був красивим і продуманим: це підштовхне користувачів до підписки, допоможе поліпшити юзабіліті і скоротить витрати на рекламу.
Відповідність фірмовому стилю бренду
Щоб ваш профіль в Instagram був впізнаваний, важливо дотримуватися фірмового стилю бренду. Звичайно, не обов'язково повністю копіювати дизайн сайту або упаковки продуктів, але загальна стилістика повинна бути впізнавана.
Наприклад, сайт Mercure Hotel в Києві виглядає так:
А ось їх інстаграм:
Вибір палітри кольорів
Щоб об'єднати між собою фотографії, зняті в різній тематиці і освітленні, важливо вибрати єдину колірну палітру профілю. Це допоможе досягти гармонії. Наприклад, так виглядає обробка в одному стилі у Євгенії Волкової @morskaya_pipiska:
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Отримати підписників та лайки
Правильна композиція
Єдиного стилю цілком достатньо, якщо ви просто викладаєте в Instagram красиві фоточки. Але, якщо ви плануєте заробляти в Інстаграм гроші, потрібно йти далі. І для початку - розібратися в правилах композиції, які застосовуються при предметної зйомці.
У правильній композиції є: - точка фокусування: предмет, на якому ви хочете зробити акцент; - реквізит: навколишні предмети, які створюють сюжет і атмосферу; - негативний простір: фон, на якому погляд відпочиває. Він робить знімок менш перевантаженим, а також створює сюжет і атмосферу.
Будуйте візуальний ряд профілю, відштовхуючись від цих правил. Наприклад, використовуйте каталожні фото продукту як фокусування уваги, lifestyle-знімки з товаром в якості реквізиту та розважальні пости, як негативний простір. Це чудово виходить у @theofficialpandora:
Розміщення контенту
Багато брендів і блогерів розміщують контент за певною схемою, до якої звикає читач. Наприклад, в шаховому порядку, як @cerebralmist:
Акценти кольору
Крім розташування знімків, можна грати і з колірною схемою. Наприклад, всі зображення @ihavethisthingwithpink містять рожевий:
А Катя Бойцова (@boyechik) використовує червоний як колірний акцент всього профілю:
Інстаграм в єдиному стилі: корисні інструменти і додатки
Класний додаток з красивим інтерфейсом для візуального планування контенту в Instagram. Працює тільки з IOS. - можна працювати безкоштовно; - можна завантажити кілька зображень одночасно, щоб зрозуміти, як вони будуть виглядати у вас в профілі; - можна переміщати фото всередині вашої симульованої стрічки профілю, щоб знайти найбільш привабливий варіант; - є функція перемикання між акаунтами (тільки в платній версії); - фото публікуються натисненням однієї кнопки.
Ще один додаток для створення красивої стрічки в Instagram. - можна зберігати контент в додатку, щоб потім не шукати його по всій галереї телефону; - візуальний планувальник постів, можливість шляхом перетягування міняти порядок фотографій в стрічці; - редактор фото і корекція всередині програми; - маса безкоштовних фотофільтрів; - статистика кращого часу для публікації в твоєму акаунті та інша аналітика.
Додаток працює тільки англійською. Основний функціонал безкоштовний, для повної версії потрібна щомісячна підписка.
Сервіс для продажів і підтримки в месенджерах. До нього можна підключити WhatsApp, Viber, Telegram, Skype, Facebook Messenger, а також додати посилання на ваш сайт або Лендінг.
Завдяки цьому ви зможете додати в опис профілю всі способи зв'язку, використовуючи одне посилання.
Мабуть, найпопулярніший додаток для обробки фото зі смартфона. VSCO дуже просте, в ньому розбереться навіть новачок. Але при цьому сервіс дозволяє тонко налаштувати зображення і створити цукерку навіть з непоказної фотографії.
У VSCO є безкоштовні фільтри, але найцікавіші з них розробники залишили для версії VSCO X ($20/рік) або скачування за окрему плату.
Програма, яка допоможе вам просто і швидко створити шаблони для Instagram Stories. Тут можна додати до готових шаблонів текст, будь-які зображення, графіку. Базова версія Easel безкоштовна, за просунуті можливості доведеться заплатити від $7,5/місяць.
Безкоштовний додаток для створення Stories, доступний для IOS. Відмінно підійде для історій на тему моди, подорожей і lifestyle. Тут вже є стильні, мінімалістичні шаблони, які допоможуть створити привабливі сторіз без великих зусиль. Unfold дуже простий у використанні, відмінно підходить як і для особистих, так і для комерційних Stories.
І наостанок: яку б колірну палітру і схему розташування ви не вибрали, ніколи не бійтеся змінюватися і пробувати щось нове. Тренди постійно оновлюються, а з ними - і сприйняття Instagram. Експериментуйте, тестуйте, малюйте, творіть. І пам'ятайте, що не обов'язково бути ідеальним, щоб сподобатися!
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.