Як налаштувати новинну стрічку в Фейсбуці - інструкція
Як дивитися новини по порядку і налаштувати джерела. Як влаштована стрічка новин в Фейсбуці, який у неї алгоритм і як її налаштувати під себе? Розбираємося з функціоналом і алгоритмами соцмережі.
Що таке стрічка новин в Фейсбуці
Стрічка новин - це список постів, які опублікували друзі і сторінки, на які ви підписалися. Стрічка персоналізована і постійно змінюється. За замовчуванням публікації ранжуються за допомогою розумного алгоритму: він показує найбільш пріоритетні публікації для користувача. Тому в стрічці можуть з'явитися сторінки, відео, фотографії від сторінок, на які ви не підписані. Реклама в стрічці не відключається, але зміст постів можна змінити - про це ми розповімо далі. А зараз - як працює алгоритм.
Як працює розумна стрічка Фейсбуку
Як і в Інстаграм, розумна стрічка в Фейсбуці працює на основі сигналів, які залишає користувач.
Алгоритм ранжує пост за трьома принципами:
Хто автор контенту. Фейсбук віддає пріоритет друзям і сторінкам, які ви найчастіше відвідуєте.
Як часто відбувається взаємодія з типами постів. Наприклад, якщо ви добре реагуєте на фотографії, то такий контент буде зустрічатися частіше.
Наскільки популярний пост. Фейсбук оцінює кількість лайків, реакцій, коментарів і віддає перевагу популярним постам. Також враховується і ваш інтерес - популярний запис з групи, де ви часто сидите, з'явиться вище, ніж більш популярний запис із спільноти, де ви з'являєтеся нечасто.
Стрічку можна налаштувати: вибрати джерела, приховати сторінки, скасувати підписку.
Як налаштувати стрічку Фейсбуку під себе
Далі розберемо, як налаштувати її під себе за допомогою інструментів, які надає соцмережа.
Налаштування стрічки новин в Фейсбуці через панель управління
Тут ви можете вибрати, на кого підписатися, а кого - приховати зі стрічки.
Крок 1. Перейдіть в налаштування профілю. Для цього потрібно клікнути по крайній іконці праворуч і вибрати «Налаштування і конфіденційність.
Крок 2. Вибираємо «Налаштування Стрічки новин».
Крок 3. Відкриється панель управління, де можна додати обраних друзів, скасувати підписку або тимчасово заблокувати сторінки. Розберемо докладніше всі п'ять функцій.
Управління Обраним. Фейсбук сам аналізує ваші дії, і зазвичай в обраному вже знаходяться цікаві сторінки. Але ви можете самостійно вибрати людей або прибрати когось зі списку, щоб настроїти стрічку під себе. Позначені сторінки і користувачі отримають більш високий пріоритет в ранжуванні.
Скасування підписки. Дозволяє в одному місці відписатися від сторінок і людей без переходу в їх профілі. Після відписки ви перестанете бачите їх публікації у себе в стрічці.
Важливо: функція не видаляє людей з друзів, а після «приховування» їм не прийдуть повідомлення.
Повторна підписка. Після відписки список сторінок зберігається в цьому розділі. Якщо передумали - звідси можна підписатися на них знову і повернути їх в стрічку.
Тимчасове блокування. Це список джерел, які ви заблокували на 30 днів. Можна продовжити або скасувати.
Важливо: користувач не дізнається, що його тимчасово заблокували у вашій стрічці.
Управління реакціями. Функція дозволяє приховати число лайків і публікацій в стрічці для чужих і своїх постів. Функція працює на весь профіль, за винятком маркетплейса і рілсів.
На цьому функції настройки стрічки з панелі управління закінчуються. Але це не всі можливості: ви можете виставити стрічку за хронологією, заблокувати пост і налаштувати показ реклами.
Як в Фейсбуці налаштувати стрічку за хронологією
Нещодавно соцмережа змінила свій зовнішній вигляд і чомусь залишила кнопку перегляду стрічки по порядку в старій версії. Але її можна все ще включити за прямим посиланням або трохи погравши з меню.
Крок 1. Виберіть пункт в меню «Пропозиції».
Крок 2. клацніть по трьом точкам у пункту «Стрічка новин» і виберіть «Новітнє».
Крок 3. Вас назад перекине на головну сторінку в новому інтерфейсі. Над стрічкою з'явиться напис «Новітнє» і кнопка «Назад до топових публікацій».
Як заблокувати або приховати пост в стрічці
Якщо вас не влаштовує зміст рекомендованих постів або конкретна сторінка, то їх можна приховати прямо всередині стрічки. Для цього натисніть на три крапки праворуч від аватарки.
З'явиться список варіантів. Ви можете приховати публікацію, щоб отримувати менше подібного контенту в стрічці. Або тимчасово заблокувати профіль або скасувати підписку на оновлення. Обидва ці варіанти не видаляють профіль з друзів, а лише приховують у вашій стрічці пости.
Рекламний пост можна приховати або поскаржитися на вміст, якщо вас не влаштовує посил і формулювання. Про те, як налаштувати свої рекламні вподобання, читайте в інструкції далі.
Як налаштувати свої рекламні вподобання
Якщо вас переслідують нав'язлива реклама або однотипні пропозиції, які не цікаві, то ви можете вручну налаштувати тематику реклами.
Крок 1. Заходимо в настройки профілю і вибираємо «Налаштування і конфіденційність».
Крок 2. Далі - «Швидкі настройки конфіденційності».
Крок 3. У новому вікні перегортаємо до розділу «Рекламні переваги» і в ньому натискаємо по пункту «Подивитися».
Крок 4. Приступаємо до налаштування. Ви можете приховати останні рекламні пости конкретних сторінок. Правда, зовсім без реклами не вийде - з'являться нові пропозиції :-)
У «Темах» можна сильніше обмежити показ. Наприклад, якщо ви не один з батьків, то тема «Виховання дітей» навряд чи буде цікава - клікайте по кнопці «Показувати менше».
Рекламу соцмережа показує виходячи з ваших інтересів і дій. Інформацію Фейсбук отримує не тільки під час сесії всередині соцмережі, але і з зовнішніх джерел. Ви можете заборонити передавати ваші дані для включення в групи таргетированной реклами. Для цього виберіть пункт «Налаштування реклами» і відключіть збір особистих даних з соцмереж, профілю і зовнішніх сайтів.
Важливо: ви не видалите всю рекламу, а тільки зробіть її менш персоналізованою. Рекламні сюжети, не зміняться.
Підсумуємо
Алгоритми постійно змінюються. Розумна стрічка сформувалася в Фейсбуці приблизно в 2009 році - з введенням кнопки «Подобається» стрічка почала формуватися на основі популярних тем. Зараз ось соцмережа активно бореться з фейковий новинами: пріоритет в ранжуванні віддається ексклюзивним текстам, і ІІ навчився визначати оригінал, який найчастіше цитується.
Мабуть, найважливіша зміна сталося кілька років тому. У 2018 році в Фейсбуці змінився алгоритм ранжирування - пости друзів і близьких людей з'являються в розумній стрічці частіше, ніж публікації брендів. Їм доводиться тепер більше вкладати в таргетовану рекламу і робити її ефективніше.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.