PRO SMM - МЕНЮ

Як накрутити підписників в Інстаграм

Instagram став серйозним маркетинговим інструментом для продажів і залучення цільової аудиторії для брендів і блогерів. Однак у зв'язку з високою конкуренцією складними алгоритмами досягти популярності в Інстаграм не так просто, як це було рік чи два тому. Щоб полегшити завдання, ми розповімо про те, як можна накрутити підписників в Інстаграм, не вкладаючи великі гроші і не займаючись сумнівними заходами.

Чи варто накручувати підписників?

Кількість фоловерів - один з головних показників успішності і популярності в соціальних мережах. До того ж, Інстаграм дорослішає і вдосконалюється не по днях, а по годинах. Його нові "розумні" алгоритми аналізують дії інших користувачів на вашій сторінці. Чим більше у вас відвідувачів, переглядів, лайків та коментарів, тим вище ранжуються ваші записи і тим більшу аудиторію вони охоплюють.

Правда, все це справедливо тільки за умови "живих" підписників. "Мертві" душі або "живі", але непотрібні підписників, швидше за погублять ваш акаунт, ніж допоможуть йому стати популярним. У гонитві за кількістю багато хто забуває про якість аудиторії. В кінцевому підсумку показники залученості в акаунті знижуються, алгоритми Інстаграм вважають профіль нецікавим, і його зовсім ніхто не бачить.

Instagram давно еволюціонував і зараз його алгоритми віддають перевагу користувачам з цікавим контентом і якісної аудиторією, яка чекає пости і часто з ними взаємодіє.

Сьогодні набагато краще витратити тиждень і залучити 100 "живих" підписників, ніж за годину накрутити 10000 непотрібних спамерських пошукових роботів.

Звичайно, це набагато більш трудомістке і затратно по часу, але тільки "живі" фоловери принесуть користь в довгостроковій перспективі, стануть справжніми шанувальниками вашого таланту або клієнтами. "Мертва" аудиторія ж здатна стати лише гальмом у розвитку. Тому підбиваючи підсумки і відповідаючи на питання, варто сказати, що накручувати підписників безумовно варто, але потрібно вибирати правильні для цього методи.

Види накрутки

Умовно всі способи залучення підписників можна поділити на дві великі категорії - марні і ефективні. До першої категорії відносяться накрутки, які виробляються за допомогою спеціального софту або сервісів. За останній час вони буквально заповнили інтернет.

Всі непотрібні сервіси по накрутці працюють за схожими принципами. Як правило, за невелику плату клієнт може купити собі n-ну кількість підписників. В основному це боти, яких потім банять і видаляють. Деякі сервіси надають також можливість купити ботів за спеціальні бали, які можна заробити виконуючи нескладні завдання на сервісі (підписки, репости, лайки, коментування).

Важливо! Варто бути дуже обережними з використанням подібних сервісів. Серед них величезна кількість шахрайських сайтів, які під виглядом підробленої авторизації крадуть у користувачів дані для входу в обліковий запис.

Використання таких сервісів - це швидкий і простий спосіб залучення маси, але який сенс в порожніх числах? Тим більше, є і куди більш ефективні способи накрутки підписників - массфолловінг, масслайкінг, масслукінг, хештеги, геолокації і багато інших. Ними можна користуватися як вручну, так і за допомогою спеціальних сервісів, що автоматизують ці дії.

Методи накрутки живих підписників

Якісна накрутка фоловерів в Instagram - це досить тривалий і трудомісткий процес. Але якщо ви твердо вирішили залучити до свого акаунту тільки живу, активну аудиторію, хочете подбати про розкручування вашого бренду і розширити його вплив - це єдині ефективні способи накрутки.

Масслайкінг

Масслайкінг - масове проставлення лайків до постів та коментарів потрібних користувачів для привернення їхньої уваги. Працює це таким чином:
- Відбирається цільова аудиторія.
- Встановлюються ліміти та параметри, за якими будуть проставлятися автоматичні лайки.
- Сервіс або програма накрутки підписників запускається в роботу.
- Далі все просто. Користувач бачить ваш лайк і з інтересу переходить в профіль. Якщо користувачеві близька його тематика та оформлення, він підписується.

В цілому, навіть якщо за допомогою масслайкінгу вдасться роздобути тільки у відповідь лайк, це теж дуже добре. Алгоритм Інстаграм надалі просуватиме йому ваші пости в «Рекомендованих».
Конверсія даного способу просування не така вже й велика - всього близько 3%. Але зате це суто ваша цільова аудиторія.

Массфоловінг

Якщо ви хочете, щоб на вас підписувалися, то і вам потрібно підписуватись на інших. Це просте правило взаємності, яке дуже ефективно зарекомендувало себе в якості способу накрутки підписників.

Суть методу полягає в масової підписці на користувачів, відібраних за певними критеріями і підходять під опис вашої цільової аудиторії.

Ви підписуєтеся на користувача, він бачить це в повідомленнях і переходить в профіль, щоб подивитися, хто на нього підписався. Якщо акаунт йому цікавий, він підписується у відповідь.

Ефективність массфоловінгу залежить від безлічі факторів - підбору бази користувачів, оформлення профілю і багато чого іншого. Ще кілька років тому масова підписка давала чудові результати. Сьогодні користувачі вже дуже досвідчені, але массфоловінг все одно залишається стабільним способом накрутки «живих» підписників.

Масслукінг

Масслукінг - відносно новий спосіб накрутки підписників. Суть методу полягає в масовому перегляді Stories користувачів ЦА. Логіка масслукінгу аналогічна двом попереднім методикам.

Багатьом користувачам абсолютно справедливо хочеться знати, скільки людей переглядають їх історії, а також хто саме їх дивиться. У підсумку багато заглядають в статистику і переглядають список своїх глядачів. Побачивши там нові обличчя у користувача виникає цілком природне бажання заглянути в профіль.

У даного методу є кілька переваг. По-перше, це відносна новизна. Далеко не всі ще знайомі з масслукінгом і сприймають перегляди щиро. По-друге, щодня можна переглядати величезну кількість Stories і якщо хоча б 1% користувачів стане вашими підписниками, цього більш ніж достатньо для продуктивної розкрутки.

Покупка реклами

Як і в інших соціальних мережах, накрутити підписників в інста можна за допомогою реклами. Адміністрація Instagram пропонує безліч форматів таргетингової реклами - карусель, добірка фото, реклама в Stories і в «Рекомендованих». Серед запропонованих варіантів кожен зможе знайти те, що йому потрібно, щоб залучити свою аудиторію.

Правда, таргетинговою рекламою можуть скористатися тільки власники бізнес профілів і працює вона через Facebook. Instagram пропонує досить гнучке налаштування показів. Фільтрація користувачів може бути здійснена за віком, геолокації, використовуваним мов, сфері роботи, навчання, аналізу поведінки в соціальних мережах і багатьма іншими параметрами.

Вартість реклами визначається за рахунок аукціону і залежить від обраної для показів ніші. Чим більше брендів разом з вами хочуть показувати свою рекламу обраної категорії користувачів, тим вище вартість кожного показу.

Другий спосіб реклами в Instagram - лідери думок. На відміну від таргетингової реклами спрогнозувати ефективність такого піару набагато складніше. Чи була реклама у конкретного блогера результативною можна зрозуміти тільки на виході. З офіційної рекламою все досить просто - ви відразу бачите її вартість, і якщо результати не влаштовують, просто відключаєте кампанію.

У той же час розміщення рекламного поста або Stories у блогера здатне принести більше цільових дій за набагато меншу вартість. Це також позитивно позначається на довірі і лояльності до бренду. Блогер не просто рекламує товар або послугу, він їх рекомендує своїм підписникам, які поважають і прислухаються до його думки.

Ринок реклами у блогерів досить хаотичний. Немає загальноприйнятих правил, за якими формується вартість, всі нюанси потрібно обговорювати особисто, а вибрати хорошого блогера з живою аудиторією - це ціле мистецтво.

Обмін з іншими користувачами

Взаємодія з іншими користувачами Інстаграм - головний критерій для розкрутки сторінки і залучення на неї «живих» підписників. Це розуміють багато користувачів, тому готові співпрацювати на взаємовигідних умовах, або як ще кажуть «по бартеру».

Бартер - це взаємообмін товарами і послугами. Припустимо, ви просите іншого користувача порекомендувати ваш бренд, а натомість пропонуєте йому аналогічну послугу або безкоштовний примірник своєї продукції.

Співпрацювати за бартером готові як досвідчені обивателі Instagram, так і початківці бренди і блогери. Основні труднощі виникають з підбором підходящої сторінки для розміщення реклами, адже в Інстаграм дуже багато блогерів і комерційних брендів з «мертвої» аудиторією. Такий обмін не принесе нічого корисного.

Щоб накручування підписників за допомогою даного способу було результативним, потрібно уважно поставитися до вибору рекламного майданчика. Рекомендується вибирати сторінки суміжних брендів і ретельно аналізувати статистику їх акаунта, перш ніж запрошувати до співпраці.

Колаборації

Так наприклад, лідери думок укладають співпрацю з виробником продукції, на умовах якого рекламують продукцію або задіють її в своїй творчості, роботі і так далі. Підписники бачать, що їх кумир лояльний до бренду і самі починають довіряти і цікавитися ним, або і в бажанні стати ближче до блогера купують товари і послуги.

Ефективність колаборацій обумовлена феноменом соціального доказу.
Коли ми бачимо, що хтось добре відгукується про продукт, із задоволенням використовує його, то і самі починаємо відноситься до товару більш лояльно, навіть якщо самі ніколи не використовували його.

Регулярний постинг

Накручувати підписників в Інстаграм неможливо, якщо вам нема чого їм запропонувати в своєму профілі. Instagram дуже не любить тишу, тому постити обов'язково потрібно регулярно, підбираючи різні формати і оптимальний час для публікації.

Користувачі, які вже підписані на вас, хочуть бачити новий контент. Крім того, регулярний постинг потрібен для збільшення охоплення аудиторії. Регулярні публікації - гарантія того, що ваш контент побачить велике число людей, ви зберете більше лайків і коментарів, що змусить алгоритми Інстаграма ще активніше просувати вашу сторінку.

Рекомендується публікувати мінімум 1-2 поста в добу, присвячені різній тематиці, а також бути проявляти активність в сторіз і IGTV.

Як накрутити підписників в Інстаграм безплатно

Всі сервіси, які дозволяють автоматизувати дії і полегшити накрутку, абсолютно справедливо беруть за свої послуги енну плату. Якщо ви поки не готові платити, то практично всі перераховані вище дії можна здійснювати по-старому вручну. Правда, в даному випадку потрібно бути готовим до того, що накрутка фоловерів буде більш витратною за часом і болісно-рутинною.

Щоб вручну залучити користувачів на свою сторінку, перш за все потрібно скласти базу користувачів ЦА. Відібрати її можна по хештегам, геолокацією, списками підписників прямих конкурентів і суміжних сторінок. В іншому випадку, якщо ви будете підписуватися і лайкати всіх підряд, конверсія буде дуже низькою.

Коли користувачі відібрані можна переходити до залучення їх уваги. Для цього достатньо просто перейти в профіль, підписатися, лайкнути, переглянути сторіз або залишити коментар. Причому в кожному профілі рекомендується здійснювати від одного до декількох дій, але не зловживати, щоб не відлякати користувача своєї нав'язливістю.

При використанні ручного способу залучення підписників так само, як при автоматизованому потрібно дотримуватися лімітів соціальної мережі, щоб не попасти в бан. Правда прорахувати їх в даному випадку набагато складніше.

Ще один спосіб безкоштовної накрутки - використання сервісів, що працюють за принципом обміну. Прикладами таких сервісів є Bosslike, Ad-Social, Freelikes, Followers BOOM. На них ви можете заробити монети, виконуючи нескладні дії, а потім ними оплатити накрутку підписників собі.

Клацайте на кнопку нижче та отримуйте детальну інструкцію!
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.