PRO SMM - МЕНЮ

Як отримати першу 1000 підписників в Instagram: інструкція і фішки

Всі навколо говорять про супер-результати від Instagram, про неймовірні кейси, правильній взаємодії з аудиторією, єдиному візуальному стилі. Ми самі не так давно робили гайд для просування в Instagram. Тільки не завадило б розібратися для початку, як отримати підписників в Instagram: що зробити на старті, як набрати першу, заповітну тисячу читачів.

У цьому матеріалі будемо максимально практично розбиратися з цим питанням і розповімо:
- про концепцію і оформлення акаунта Інстаграм;
- як отримати підписників в Instagram;
- як просувати акаунт і посилити залучення підписників.

Причісуємо акаунт: що робити ДО залучення підписників

Якщо ви тільки плануєте увірватися в Інстаграм-рух, варто ретельно продумати концепцію, стратегію і всякі дрібниці, які на практиці відіграють вирішальну роль.

10 стрімких кроків по упаковці свого акаунта

Крок 1. Визначте свою концепцію - про що буде цей акаунт, в чому його користь, чим він відрізняється від того, що вже є на ринку, що отримають ваші підписники. Постарайтеся вмістити суть у кілька слів: «Блог про ландшафтний дизайн», «Щоденник директора ковбасного цеху», «Юридичний консалтинг на пальцях».
оформлення акаунту інстаграм

Крок 2. Зробіть зрозумілий, легкий опис. Бажано, щоб в ньому були якісь ключові фрази, за якими вас будуть шукати.

Крок 3. Додайте в опис заклик з користю і вигодою для аудиторії: чому варто підписатися або перейти по посиланню, яке зазначене в профілі.

Крок 4. Якщо у вас немає сайту, можна поставити посилання на месенджер, сторінку підписки на email-розсилку або зробити цілий набір посилань через сервіси типу Linktree.

Крок 5. Створіть оригінальний, зчитуваний аватар. Живе фото, відображення продукту, послуги, символ сфери або ваш власний знак. Врахуйте, що він буде досить маленький, написи і підписи важко розгледіти.

Крок 6. Використовуйте Stories Highlights, щоб створити навігацію: останні колекції, інформація про вас, відгуки, доставка, як оплатити, клієнти з вашою продукцією і т.д.

Крок 7. Зробіть 9-12 перших постів, в перших постах можна розповісти про себе, бренд, ідеї акаунта. Це допоможе не просто отримати підписників в Instagram-акаунті, а й зробити їх прихильниками, майбутніми адвокатами бренду.

Крок 8. Знайдіть 5-10 акаунтів конкурентів, проаналізуйте профілі людей, які залишають коментарі. Які теми їх цікавлять, що це за люди, які у них можуть бути запити. Достатньо написати ключову фразу або хештег типу «#дитячийфотограф». Ви побачите топ публікацій, звертайте увагу на кількість коментарів, залучення.
хештеги для підписки інстаграм

Крок 9. Складіть контент-план на найближчі 1-3 місяці, щоб не відчувати дефіцит натхнення. Ретельно продумайте теми, але не соромтеся адаптувати їх під запити аудиторії.

Крок 10. Синхронізуйте свій акаунт з іншими соціальними мережами, а особливо - Facebook. Переконайтеся, що у вас підключений телефон, двофакторна авторизація, синхронізація зі списком контактів. Це знадобиться для майбутніх магічних дій по залученню підписників в Інстаграм.

Зафіксували, зробили, завдання поставили? Круто, тепер переходимо до активного залучення підписників.
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм

Як отримати підписників в Інстаграм: перша 1000

Ми відразу виключаємо варіант будь-яких накруток підписників і покупки чужого акаунта з аудиторією. Це шлях в нікуди. Велика кількість ботів або нецільових підписників - це тільки цифра, яка тішить его, НЕ приводить клієнтів, а Instagram ще й зменшує охоплення.

Почнемо з базових і зрозумілих дій, які допоможуть не тільки отримати перших підписників в Instagram, але і регулярно будуть збільшувати аудиторію.

Порада 1: використовуйте свої контакти

Коли ви створите акаунт, зайдіть в налаштування (іконка «гамбургер» в правому, верхньому кутку, потім в самому низу праворуч - шестерня «Налаштування»), в розділ «Для підписок». Там ви побачите розділ «Контакти» і окремі соціальні мережі, які підключили.

Instagram зситує всі ваші контакти, друзів на Facebook і т.д. Вам потрібно лише в кожному розділі натиснути «Підписатися на всіх». Всього кілька кліків, і ви будете підписані на всіх знайомих. Вони, в свою чергу, отримають повідомлення про це і зможуть підписатися на вас.

Примітка: ключову роль в цьому прийомі грає аудиторія з ваших контактів і соціальних мереж. Якщо ви знаєте, що серед знайомих не так багато цільової аудиторії для конкретно цього проекту, краще підписуватися вручну, а не по кнопці «Підписатися на всіх».

Порада 2: поставте посилання в інших соцмережах

Для особистого облікового запису добре спрацює зв'язка з особистою сторінкою на Facebook. Ви можете отримати підписників в Інстаграм за рахунок активного посилання в описі.

Зайдіть в розділ «Інформація», потім «Основна і контактна інформація». Додайте посилання на свій акаунт Instagram. Досить вибрати в списку соціальних мереж Інстаграм і вказати тільки логін (без @).
посилання для підписки інстаграм

Порада 3: підключіть Instagram до бізнес-профілю Facebook

За замовчуванням в Facebook можна додати вкладку Instagram. Але якщо скористатися окремим додатком InstaTab, можна додати не просто посилання, а цілий розділ з постами з Instagram.
Так ви зможете зробити систему залучення підписників в Інстаграм через свою сторінку в Facebook. Виглядає все досить органічно і привабливо.
вкладка інстаграм у фейсбук

Порада 4: посилання всюди, де є контакт з аудиторією

Про соціальні мережі ми вже говорили, але є ще кілька «злачних місць». Спілкуєтеся часто в Telegram? Зробіть в короткому описі посилання на особистий Instagram.

У корпоративної та особистої пошти можна поставити посилання на акаунт в підпис до листів. Зрозуміло, що не потрібно забувати про посилання на сайті. Якщо Instagram принципово важливий, можна навіть вивести блок з останніми постами, щоб залучити користувачів і мотивувати їх підписатися.

Порада 5: розкажіть про себе світові

Всьому світу, звичайно, рано ще, але ось своїм клієнтам - легко. Зробіть розсилку по пошті або в месенджері, щоб клієнти знали, що у вас тепер є Instagram.

Але вам же потрібно отримати підписників, а не набридати клієнтам. Тому відразу в повідомленні продумайте якусь користь, бонус, щось цікаве. Напишіть, наприклад, що тепер в Instagram будуть оригінальні добірки товарів, особливі пропозиції, і взагалі - для підписників сторінки
додаткова знижка 5%.

Порада 6: друзі і друзі друзів - добрий PR

Подивіться на акаунти своїх друзів, випишіть всіх, у кого понад 1000 підписників. Напишіть їм з проханням порекомендувати вашу сторінку. Головне, не просто відзначити профіль, а закликати аудиторію: «Підпишіться - отримуйте ось такі круті, цікаві штуки».

Якщо у ваших знайомих немає потрібно аудиторії, знайдіть схожі сторінки (не прямі конкуренти, але суміжні сфери). Наприклад, ви займаєтеся дитячої фотографією, вас може порекомендувати бренд, який робить дитячі іграшки, організовує дитячі свята або профіль місцевої «развивашки» для карапузів.
З особистим брендом трохи простіше, люди охочіше довіряють іншим людям, та й подивитися на чуже життя - та ще розвага. Але тут не варто плекати ілюзій, що вам підійде для взаємної реклами будь-який профіль. Ставтеся особливо обережно до того, що розміщуєте в своєму профілі, щоб на самому початку не відлякувати аудиторію кількістю реклами.

Порада 7: мотивируйте розповідати про вас

Накрутіше питання - як отримати підписників в Instagram, нічого не роблячи. Наприклад, зробити так, щоб ваші підписники самі розповідали про ваш профіль і агітували друзів підписуватися. Є кілька способів.

Свій конкурс

Простий, зрозумілий, перевірений часом механізм в соціальних мережах. Потрібно, щоб учасник був підписаний на вашу сторінку, розмістив у себе в профілі публікацію з відміткою вашого облікового запису. Потім ви розіграєте подарунок.

Примітка: розіграуйте вашу продукцію або послуги. Якщо ви виберете абстрактний подарунок (у вас дитячі іграшки, а розігруєте iPhone), участь візьмуть всі-всі-всі, а не тільки цільова аудиторія.
конкурс для підписників інстаграм

WOW-ефект

Придумайте яку-небудь класну фішку, несподівану приємність для ваших клієнтів. Це повинно бути щось добре, цікаве, веселе, щоб люди самі захотіли про це розповісти. Наприклад, можна додавати подарунок до кожного замовлення або додавати до посилки листівку з побажаннями, написаними від руки.

Користувацький контент

Розміщуйте фотографії та пости клієнтів у своєму профілі. Наприклад, клієнт надіслав вам фото, як йому подобається отримана сумка, подякував за доставку. Ви розміщуєте пост з цією фотографією, відзначаєте користувача. Що він робить? Йому подобається увага (всім подобається адже!), Він робить собі репост або сам дублює фото, відзначаючи ваш профіль.

Так, наприклад, на сторінці видавництва МІФ часто публікуються фото та відгуки на книги від самих читачів, підписників, покупців книжок.
користувацький контент інстаграм

Порада 8: платне просування

Instagram дуже любить рекламодавців. Саме тому падають охоплення і ростуть вимоги, щоб дійсно привернути підписників. Це логічно - адже соцмережа на цьому заробляє. Використовуйте таргетовану рекламу, просувайте кращі, важливі пости всередині соцмережі.

Швидкий, але ризикований спосіб отримати підписників - Giveaway.

Це той же конкурс, зазвичай у лідерів думок, блогерів, знаменитостей. У ньому якраз часто подарунок абстрактний, універсальний, а ви виступаєте спонсором. Платіть гроші за участь, натомість - користувачі за умовами конкурсу повинні підписатися на 10-50 акаунтів, серед яких і ваш.

Такий варіант підходить тільки, якщо аудиторія лідерів думок максимально підходить вам. Досить швидкий спосіб отримати і 1000, і 5000, і навіть 10 000 підписників. Але враховуйте аудиторію і той факт, що після розіграшу 20-35% людей можуть відписатися. Ваше завдання - утримати якомога більше людей, навіть якщо вони підписувалися спочатку тільки через конкурс.

Як просувати акаунт і посилити залучення підписників

Дотримуйтесь порад вище, використовуючи навіть виключно безкоштовні або недорогі методи, і ви отримаєте свою першу 1000 підписників. Це набагато простіше, ніж здається.

Але що робити далі, щоб прискорити процес, отримати більше підписників, утримувати аудиторію і робити її лояльною?

Ми врахували власний досвід і кейси, останні дослідження, прогнози і склали список, який можна повторювати як мантру або використовувати як провідну карту підкорювача Instagram.

1. Використовуйте Stories. Оптимальний варіант 1-7 історій в день. Можна робити це не щодня, але системно. Останні дослідження показують, що і бренди, і особисті акаунти так отримують більше охоплення, краще втягують аудиторію.

2. Не намагайтеся бути ідеальними. Живі фото і відео на смартфон, природне середовище, нормальне освітлення - все це робить вас ближче до аудиторії, так люди відчувають, що ви - такі ж, як і вони.
Знімайте відео та виходьте в прямий ефір. Круто, якщо ви придумаєте регулярну рубрику або перетворите її в цілий серіал, за яким цікаво спостерігати.

3. Будьте системними - складіть контент-план, включайте в нього актуальні питання і теми, які вам пропонують підписники. Але не намагайтеся подобатись всім і відразу, вам потрібно залишатися вірними своїм цінностям і поглядам.

4. Показуйте особистість. Навіть якщо ви розвиваєте сторінку бренду, за ним стоять реальні люди. Показуйте себе, свою команду, клієнтів. Такі публікації не просто більш органічно виглядають, вони отримують більше лайків, коментарів, вище охоплення, вони дозволяють отримати більше нових підписників.

5. Залучайте аудиторію: використовуйте голосування, опитування, стікери. Можете періодично влаштовувати різні активності: Like-time, питання і відповіді в коментарях, інтерактивні історії та онлайн-ігри в постах.

6. Не соромтеся із закликами. Здається, що це «випрошування» лайків, але практика показує зворотне. Елементарний заклик «Ставте лайк, зберігайте пост» або «Розкажіть, як вам така ідея?» Підвищують залученість аудиторії і охоплення.

7. Аналізуйте вбудовану статистику (доступна бізнес-профілів), щоб розуміти, які пости отримують вище охоплення, краще втягують людей. Це допоможе скорегувати контент-план і залучити більше нових підписників.

Щоб регулярно отримувати підписників в Інстаграм, можна використовувати ще массфоловінг і Масслайкінг. Це не зовсім «білий» спосіб, але має право на життя при розумному підході.

У чому суть: через спеціальний сервіс або програму ваш акаунт автоматично підписується на інші профілі і ставить лайки, а люди з цікавості заходять, дивляться і підписуються за своїм бажанням.

Як це працює: ви вибираєте «Підписуватися» на підписників конкурентів, людей, які ставлять певні хештеги, навіть на тих, хто лайкає і коментує пости певних блогерів. Сервіс починає виконувати дії по цій аудиторії, ваш профіль зростає. Причому працює все без вашої участі: підписки, відписки і т.д.
Головне в цьому методі: розумний підхід (у соцмережі є ліміти на дії - підписки, лайки і т.д) і ретельний підбір аудиторії, по якій працює сервіс або програма.

З огляду на вартість в межах $ 10-$ 15, такий інструмент може бути ефективним. Можна отримувати 1500-2500 підписників в місяць, серед яких 80-90% будуть вашою цільовою аудиторією.

З відомих сервісів: Tooligram, Instaplus, Zengram, One Million Likes.

Якщо врахувати всі ці поради, скористатися досвідом і системно працювати з контентом, ви можете всього за 1-2 місяці набрати перші 1000-2000 підписників, а далі - розвиватися ще швидше за рахунок таргетованої реклами, взаємного піару, сервісів по просуванню.

Читайте інші наші статті:

42 способи набрати підписників в Інстаграм без накрутки в 2020 році

Накрутка підписників і лайків в Інстаграм: безкоштовно або платно
Безкоштовна накрутка лайків та підписників у Інстаграм
Накрутка лайків та живих підписників у Інстаграм
Close
Ми використовуємо cookie, для того щоб збирати статистику та робити контент цікавішим. Також cookie використовуються задля відображення найбільш релевантної реклами. Ви можете детальніше прочитати про cookie-файли та змінити налаштування вашого браузера.