Дотримуйтесь порад вище, використовуючи навіть виключно безкоштовні або недорогі методи, і ви отримаєте свою першу 1000 підписників. Це набагато простіше, ніж здається.
Але що робити далі, щоб прискорити процес, отримати більше підписників, утримувати аудиторію і робити її лояльною?
Ми врахували власний досвід і кейси, останні дослідження, прогнози і склали список, який можна повторювати як мантру або використовувати як провідну карту підкорювача Instagram.
1. Використовуйте Stories. Оптимальний варіант 1-7 історій в день. Можна робити це не щодня, але системно. Останні дослідження показують, що і бренди, і особисті акаунти так отримують більше охоплення, краще втягують аудиторію.
2. Не намагайтеся бути ідеальними. Живі фото і відео на смартфон, природне середовище, нормальне освітлення - все це робить вас ближче до аудиторії, так люди відчувають, що ви - такі ж, як і вони.
Знімайте відео та виходьте в прямий ефір. Круто, якщо ви придумаєте регулярну рубрику або перетворите її в цілий серіал, за яким цікаво спостерігати.
3. Будьте системними - складіть контент-план, включайте в нього актуальні питання і теми, які вам пропонують підписники. Але не намагайтеся подобатись всім і відразу, вам потрібно залишатися вірними своїм цінностям і поглядам.
4. Показуйте особистість. Навіть якщо ви розвиваєте сторінку бренду, за ним стоять реальні люди. Показуйте себе, свою команду, клієнтів. Такі публікації не просто більш органічно виглядають, вони отримують більше лайків, коментарів, вище охоплення, вони дозволяють отримати більше нових підписників.
5. Залучайте аудиторію: використовуйте голосування, опитування, стікери. Можете періодично влаштовувати різні активності: Like-time, питання і відповіді в коментарях, інтерактивні історії та онлайн-ігри в постах.
6. Не соромтеся із закликами. Здається, що це «випрошування» лайків, але практика показує зворотне. Елементарний заклик «Ставте лайк, зберігайте пост» або «Розкажіть, як вам така ідея?» Підвищують залученість аудиторії і охоплення.
7. Аналізуйте вбудовану статистику (доступна бізнес-профілів), щоб розуміти, які пости отримують вище охоплення, краще втягують людей. Це допоможе скорегувати контент-план і залучити більше нових підписників.
Щоб регулярно отримувати підписників в Інстаграм, можна використовувати ще массфоловінг і Масслайкінг. Це не зовсім «білий» спосіб, але має право на життя при розумному підході.
У чому суть: через спеціальний сервіс або програму ваш акаунт автоматично підписується на інші профілі і ставить лайки, а люди з цікавості заходять, дивляться і підписуються за своїм бажанням.
Як це працює: ви вибираєте «Підписуватися» на підписників конкурентів, людей, які ставлять певні хештеги, навіть на тих, хто лайкає і коментує пости певних блогерів. Сервіс починає виконувати дії по цій аудиторії, ваш профіль зростає. Причому працює все без вашої участі: підписки, відписки і т.д.
Головне в цьому методі: розумний підхід (у соцмережі є ліміти на дії - підписки, лайки і т.д) і ретельний підбір аудиторії, по якій працює сервіс або програма.
З огляду на вартість в межах $ 10-$ 15, такий інструмент може бути ефективним. Можна отримувати 1500-2500 підписників в місяць, серед яких 80-90% будуть вашою цільовою аудиторією.
З відомих сервісів: Tooligram,
Instaplus, Zengram, One Million Likes.