«Статистика дій для цієї Історії» - сума всіх метрик в розділі «Взаємодія».
«Кліки по посиланню» - показує число кліків по прикріпленому вами посиланням в Історії.
«Переходи на сайт» - покаже користувачів, які перейшли на сайт після перегляду. Не плутайте з метрикою вище.
«Відповіді» - показує, скільки користувачів написали вам в Дірект з Історії або відреагували на неї емодзі.
«Відвідини профілю» - число переходів до вашого акаунту з Історій. Вважається натискання на ваш аватар у верхньому лівому кутку.
«Число торкань наклейок» - якщо ви прикріпили наклейку з ім'ям користувача Інстаграма (неважливо, свого або чужого), покаже кількість натиснень користувачів. Або якщо ви, наприклад, репоснули чужу Історію, покаже число переходів на неї. У статистиці буде відображено і ім'я користувача.
З'ясували, як подивитися значення метрик Сторіс Інстаграму. Що стосується використання їх в аналітиці роботи з Історіями, потрібно знати всього 3 правила:
- Всі негативні дії (закриття, гортання і відсутність взаємодій) сигналізують про те, що ваш контент не цікавий підписникам.
- Всі позитивні дії (повторні перегляди, відправка відповідей і реакцій) дозволяють вашим Історіям виявитися ближче до початку видачі,
отримати більше охоплення. Так працює алгоритмічна стрічка.